Vitutusketju

• 10 697 742
  • 56 253

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään. Vitun flegut paskat, hävetkää saatana. Ja ennen kuin kukaan kerkeää sanomaan mitään, niin SaiPa pelasi loistavasti eikä ole heiltä mitään pois että Lukon miljoonamiehiä ei just aina nappaa.

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Jyp-fanit ja heidän rumpunsa. Mikä helvetti siinä on, että tuollaisia käytetään. Ehkä johtuu siitä, etteivät osaa käyttää ääntänsä. Sirkukseen tollaset soittimet kuuluu.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vattu. Minun piti olla jossain aivan muualla kuin kotona tällä hetkellä. No tulee sieltä sentään Miracle TV Viideltä. Jotaki tekemistä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tom Laaksonen.

Eipä haittaisi jos miehelle sattuisi joku vahinko ja ei ns. kykenisi toimimaan tuomarina enää koskaan elämänsä aikana.

NHL11 ottaa päähän. Pari tappiota häntäpään jengeille ja itseluottamukset nollissa pelaajilla. Kaksi parasta sentteriä sairaslistalle juuri silloin, kun tärkeimmät pelit ovat menossa ja taistelu playoffeista kuumimmillaan... No, seuraavassa pelissä jengi taistelee ja jatkoaika häämöttää, mutta kas kummaa, kone iskee 1,7 sekuntia ennen varsinaisen peliajan loppua ja se siitä taistelupisteestä. Huhhuh.. Ehkä pieni tauko on paikallaan, että vitutus laskee...?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan riittävästi vituttaa, että tietokone leviää, mutta miksi vitussa aina viikonloppuisin. Ei mitään mahdollisuutta ostaa uutta komponenttia samantien. Mahtavaa nakutella kännykällä näitä.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
NHL11 ottaa päähän. Pari tappiota häntäpään jengeille ja itseluottamukset nollissa pelaajilla. Kaksi parasta sentteriä sairaslistalle juuri silloin, kun tärkeimmät pelit ovat menossa ja taistelu playoffeista kuumimmillaan... No, seuraavassa pelissä jengi taistelee ja jatkoaika häämöttää, mutta kas kummaa, kone iskee 1,7 sekuntia ennen varsinaisen peliajan loppua ja se siitä taistelupisteestä. Huhhuh.. Ehkä pieni tauko on paikallaan, että vitutus laskee...?

Heh, pelasin hetki sitten 2004:n modattua versiota ja oli vähän samat fiilikset. Pelasin siis välieriä ja otteluna oli Suomi - USA. Ottelu yllättävän tiukka ja jatkoajalle mentiin 0-0 lukemissa. Varsinaisella peliajalla oli varmaan 7 tolppaa ja molemmilla Koivuilla läpiajot. Alkoi jo hajottaa aivan älyttömästi...onneksi Rafalski sähläsi kiekon omiin :)

Tauko helpottaa kummasti "suoritusta"...

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Jyp-fanit ja heidän rumpunsa. Mikä helvetti siinä on, että tuollaisia käytetään. Ehkä johtuu siitä, etteivät osaa käyttää ääntänsä. Sirkukseen tollaset soittimet kuuluu.

Varsinkin, kun ne hakkaa sitä yhtä ja samaa tahtia koko ajan. Vaihtaisivat perkule välillä sitä komppia tai edes jotain muuta rytmitystä siihen paukkeeseen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa suomalaisten hössötys jostain helvetin Ruotsin kuningasperheestä. Satuin eilen ostamaan viikonlopun Ilta Sanomat ja alkoi välittömästi vituttaa kun aloin äsken lueskelemaan lehteä. Perkele 20 sivua tuosta lehdestä oli omistettu sille kun nämä Victuuriat sun muut on ilmeisesti vierailemassa Suomessa! Eikö nuo perkeleet marhaa täällä harva se päivä joten ei kai tuo enää niin vitun kova uutinen ole jos tulevat tänne?

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Muoviroska ja yksittäispakkaaminen. Oikeasti olen vasta tässä äskettäin havahtunut siihen miten karmean määrän tämä meidänkin kahden hengen talous tuottaa muovijätettä. Eikä varmasti olla edes siitä pahimmasta päästä. Mihin se menee? Kaatopaikalle. Mistä se tehdään? Öljystä. Riittääkö öljyä loputtomiin? Ei. Ei edes kovin pitkään. Asiaa, kun hieman ajattelee, niin ei tarvitse olla mikään päiviräsänen, että tällä saa kiihdytettyä itsensä lähes fundametalistisen raivon partaalle. Itseasiassa tuossa yhtenä päivänä marketissa tavaroita kärryyn kerätettä havahduin koko asian järjettömyyteen. Oikeasti tuli mieleen, että mitä järkeä vaikka jotain perunasta jalostettuja suolalastuja on olla kolmeakymmentä eri laatua pakattuna alumiinifoliopusseihin? Ja se kuinka pitkään tällainen voi kestää? Jatkiksessa halveksittuihin vasurihippeihin en itseäni laske, mutta jotenkin tuolla kaupassa tuli sellainen "lopun alkua"-fiilis, jota en edes tiennyt olevan olemassa.

Lisäksi vituttaa ihmiset, jotka eivät sulje lähijunissa kahden eri yksikön välisiä ovia läpikulkiessaan. Apinat.

passenger

Jäsen
Kokeile nukkumista. Hyvät yöunet parantaa myös vitutuksen sietokykyä.

Eihän tämä nyt oikeasti vituta, vähän harmittaa. Olen jo ehkä kovin jätkä maailmassa sietämään vitutusta ja toisinaan on tapanani täällä suuresti liioitella vitutuksen määrää ihan sen takia, että yleensähän täällä ihmisiä vituttaa mitä lapsellisimmat asiat. Jonain päivänä vielä rohkaisen itseäni niin ja avaan sen harmitusketjun.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On se nyt jumalauta kumma, ettei voi vastata a)soittoihin b)sähköpostiin c)tekstareihin d)facebookviesteihin.
Mikä vittu siinä nyt on niin helvetin vaikeaa? Taas on tämä aika vuodesta, kun ei kiinnosta mikään ja se on "ihan oikeutettua". Se aika koittaa vielä, jolloin ollaan yhteyksissä 10 kertaa päivässä. No joo, en ole ainoa, jolle tämä aina silloin tällöin tapahtuu. Mutta minulla on perkele kirjoitusoikeudet tänne, joten voin avautua vitutusketjuun.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Työt vitutti, mutta saatuani selville, että tänään vietetään 'ei-vastata-Brunolle'-päivää, helpotti kummasti. Tuollainen nimittäin kiehuttaa ehkä eniten maailmassa.

H2O2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On se nyt jumalauta kumma, ettei voi vastata a)soittoihin b)sähköpostiin c)tekstareihin d)facebookviesteihin.
Mikä vittu siinä nyt on niin helvetin vaikeaa? Taas on tämä aika vuodesta, kun ei kiinnosta mikään ja se on "ihan oikeutettua". Se aika koittaa vielä, jolloin ollaan yhteyksissä 10 kertaa päivässä. No joo, en ole ainoa, jolle tämä aina silloin tällöin tapahtuu. Mutta minulla on perkele kirjoitusoikeudet tänne, joten voin avautua vitutusketjuun.

Työt vitutti, mutta saatuani selville, että tänään vietetään 'ei-vastata-Brunolle'-päivää, helpotti kummasti. Tuollainen nimittäin kiehuttaa ehkä eniten maailmassa.

Miksiköhän minä yhdistin mielessäni Brunon avautumisen ja tämän: Uutinen Iltas*n sivuilla

Mutta jottei ihan aiheen viereen mentäisi, niin vituttaa suunnattomasti työparinani oleva lapanen.. itseasiassa lapanenkin on kyseisestä henkilöstä mairitteleva kutsumanimi, koska lapasista sentään on joskus hyötyä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kela ja kyseisen laitoksen päätökset. Osaavat kyllä yllättää aina mitä ihmeellisimmillä asioilla.

Vittu mitä puupäitä.

Tähän on vastattava, että juuri näin. Kelan takia olen sitten ulosotossa, kun eivät millään suostuneet tarkistamaan minun tuloja, vaikka kaikki tulo- ja menotietoni sinne lähetin. Kelan mukaan minulle olisi pitänyt riittää vuokraan, lainoihin, vakuutuksiin, ihan kaikeen 5000 euroa 9 kuukaudeksi. Pelkästään vuokra ja lainat tuolta ajalta yli 6000. Eli maksuvapautusta olen koettanut anoa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tässä on vituttanut jo pitkän matkaa muutenkin, mutta 5e panoksella monivedossa muut oikein mutta Jyri Rönn... Kärpät-HPK pelasin 2,3-2,3!

Ei saatana... ehkä tänään vielä syttyy jokin tulipalo kämpässä ja joku vitun palomestari keksii, että mun palohälyttimessä oli patteri tyhjä, eikä vakuutus korvaa yhtikäs mitään?

Vittu kun vituttaa.

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Nyt se TPS sitten voittaa kun veikkaan sitä vastaan! En ole liigaa sen tarkemmin seurannut, eli en tiedä vaikka tuolle olisi joku järkevämpi syykin. TPS:n surkeat 7 pistettä 19 pelistä ja Pelicansin yli kahden kerroin kuitenkin houkutteli veikkaamaan Pelsuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy