Vitutusketju

  • 10 536 207
  • 56 130

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Yrittäjät tekevät usein paljon pidempääkin päivää. Meitä ei vituta tuollaiset ongelmat.

Vituttaa.

Turhaa tämäkin, mutta lähinnä vituttaa tuo kun ei tule hakemaan silloin kun on sovittu.

Nyt ei ihmeemmin vituta kuin selkäkipu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Turhaa tämäkin, mutta lähinnä vituttaa tuo kun ei tule hakemaan silloin kun on sovittu.

No tämä selkeytti asian. Myöhästyminen tai tulematta jättäminen ovat sellaisia asioita jotka saavat meikäläisen raivon partaalle. Luulin, että vitutuksesi kohteena oli juurikin 30 minuutin ylimääräinen töissäolo. Mun virhe ja tämäkin vituttaa...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tarkalleen ottaen puuha-peteä vitutti se, ettei Kerho tullut hakemaan häntä, ja joutuipa vielä ajelemaan poikain kanssa ympäri kaupunkia peräkärryn kanssa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No tämä selkeytti asian. Myöhästyminen tai tulematta jättäminen ovat sellaisia asioita jotka saavat meikäläisen raivon partaalle. Luulin, että vitutuksesi kohteena oli juurikin 30 minuutin ylimääräinen töissäolo. Mun virhe ja tämäkin vituttaa...

No miksi tuo 30 minuutin ylimääräinen töissäolo ei sitten saisi vituttaa? Jos yrittäjät tekevät pidempää päivää niin omapahan on ongelmansa, mutta kyllä minua vituttaa aina jos joutuu töissä olemaan vähänkin pidempään - sen verran arvostan vapaa-aikaani.

Nyt minua vituttaa se kuinka yrittäjien mielestä mistään työhön liittyvästä ei saa koskaan valittaa koska heillä on kaikki aina vähintäänkin 10x pahemmin, tai jos kehut jotain niin silloin heillä on tietenkin 10x paremmin. Näin hieman kärjistettynä siis...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
....

Nyt minua vituttaa se kuinka yrittäjien mielestä mistään työhön liittyvästä ei saa koskaan valittaa koska heillä on kaikki aina vähintäänkin 10x pahemmin, tai jos kehut jotain niin silloin heillä on tietenkin 10x paremmin. Näin hieman kärjistettynä siis...

Tämä käy yleistettynäkin eli on ihmisryhmä, joka haluaa aina "panna paremmaksi" olipa kyseessä mikä asia tahansa: raha, sairaus, pelko, rakkaus, epätoivo, helle, pakkanen, you just name it...
Joskus vituttaa keskustella sellaisen henkilön kanssa, kun varmasti tietää hänen liioittelevan, jopa suoranaisesti valehtelevan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No miksi tuo 30 minuutin ylimääräinen töissäolo ei sitten saisi vituttaa? Jos yrittäjät tekevät pidempää päivää niin omapahan on ongelmansa, mutta kyllä minua vituttaa aina jos joutuu töissä olemaan vähänkin pidempään - sen verran arvostan vapaa-aikaani.

Toki saa vituttaa. Oli hieman tahditon tekstaus meikäläiseltä. Näitä tapahtuu kun ollaan kerran ihmisiä eri periaatteilla varustettuina.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toki saa vituttaa. Oli hieman tahditon tekstaus meikäläiseltä. Näitä tapahtuu kun ollaan kerran ihmisiä eri periaatteilla varustettuina.

Nuo on - ainakin omalla kohdalla - ihan tilanteesta riippuvia juttuja. Jos syy on "hyvä", ei vituta pidentää työpäivää vaikka useammalla tunnillakin, kunhan peleihin pääsee. Joskus taas viisi minuuttia ylimääräistä voi vituttaa, jos se johtuu siitä, että joku muu on kämminyt tai ollut laiska paska.

Nyt lievää vitutusta aiheuttaa se, että olin laittanut herätyksen aamulla vahingossa puolta tuntia liian aikaisin ja edessä on tappavan tylsä työpäivä, jollei mitään odottamatonta tapahdu. Toistaiseksi voimassa olevan tiedon mukaan jännittävintä tässä päivässä on, montako kertaa kerkiän pyöräyttää peukaloitani haukotusten välissä. En suosittele laittamaan isoille numeroille kovin suuria panoksia.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No miksi tuo 30 minuutin ylimääräinen töissäolo ei sitten saisi vituttaa? Jos yrittäjät tekevät pidempää päivää niin omapahan on ongelmansa, mutta kyllä minua vituttaa aina jos joutuu töissä olemaan vähänkin pidempään - sen verran arvostan vapaa-aikaani.

Liitytään kerhoon. Ei se ny haittaa jos silloin tällöin joutuu ylitöihin, mutta kun noita tulee joka viikko ja useampana päivänä siinä viikon aikana niin kyllähän se meinaa vähän vituttaa. Välistä se on vaan vartin verran ja joskus puoltoista tuntia. Varttiki on toki lyhyt aika, mutta yritäpä jotain sopia vapaa-ajaksi kun ei ikinä tiedä mihin aikaan pääset töistä.

Huvittavaa taas on se, et noi on oikeastaan ihan pakollisia ylitöitä mut siitä huolimatta tulee johdolta lappuja työpaikalle ettei kukaan saa tehdä ylitöitä ilman "päällikön" lupaa. Pitää seuraavan kerran vaikka joku sunnuntai kun työt pitäis loppua klo 23 niin ihan vittuillessa soittaa pomolle, että voinko nyt vielä vartin tehdä hommia vai jätänkö kaikki asiat ihan levälleen?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Urheiluseurojen lähes fanaattinen seuraaminen aiheuttaa aivan tolkuttoman huonoja olotiloja. Valmiiks jo lyöty olo ja samaa paskaa pitäis taas tänään seurata ja vielä livenä. Vittu kun ei osaa valita suosikkijoukkueeksi sellasta tiimiä, joka joskus voittaa jotain.

Pienet on vitutuksen aiheet, siihen pitää olla tyytyväinen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kun IFK häviää, koko Jatkoajan IFK-osio muuttuu vitun kiukuttelukerhoksi, joka tietenkin naamioidaan mitä syvällisimmäksi analyysiksi. Siihen olen tottunut, mutta...

Menin kiukuspäissäni itkemään Ilves-tappiota peliesitykset-ketjuun. Täysin turha viesti, en tuonut keskusteluun vittu mitään järkevää. Alennuin lynkkausosaston Matti Virmas-tasolle: tappion tullen paniikkinappula pohjaan ja kaikki uusiksi.

Kyllä vituttaa ja hävettää.

Ai niin, sekin vituttaa, että mulla on pieni muna.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saunalahden asiakaspalvelu. Luvataan kolmen minuutin jonotusaika, mutta ihan turha luulla pääsevänsä edes vartissa sisään.

EDIT: Oho, 35 minsaa meni vain.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oma elämä

Turpaan tulee joka suunnalta. Pakko jaksaa kun muuta ei voi. Mutta vittu kun vituttaa!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu, että vituttaa tällä hetkellä jääkiekko. No - ei mitään uutta Kuopion suunnalta. Jotenkin de-jawuu olo.
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Vieteriä venytettiin oikein kunnolla: heitin kaverin mökilleen ja hän ystävällisesti näytti, minne kuuluu peruuttaa jne. kysyin sitten, onko edessä mitään estettä, niin jätkä vastasi, että ei. 10cm peruutettu ja kuuluu kolahdus. Tuloksena: A4:sen puskuri(se alhaalla oleva muoviosa) oikean eturenkaan edestä pois paikaltaan, 5cm x 5cm ja 2cm syvä lommo yläpuolella. Alaosa ei mene tietenkään paikoilleen edes väkivalloin. Vituttaa ihan kohtuudella, kun ei vittu tunneta mökkiympäristöään.

Esitän vielä tyhmän kysymyksen: paljonkohan mahtaa kustantaa, jos vien tuon laatikon korjaamolle, jossa tuon kokoinen lommo oijotaan ja alaosaan laitetaan uudet kiinnikkeet? Olen itse aivan liian vittuuntunut ja lapanen autojen kanssa, joten en itse lähde tilannetta enempää omin käsin korjailemaan.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti meni fillari hyvään tarkoitukseen kun pihalta veivät. Ei näköjään vaijerilukko viritykset paljon pidättele vaikka olisi kuinka telineessä kiinni. Kotivakuutuksen piikkiinhän tuo menisi mutta kun ei ole takuutodistusta tallella niin turhaan varmaan vaivutua sinnekään suuntaan.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu eilisestä iltapäivästä netti pimeänä, eikä vieläkään pelaa. NFL-kierros alkamassa, ja saa tyytyä Viasatin vitun mielenkiintoiseen Falcons-Saints otteluun. Hienoa Saunalahti/Elisa!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu eilisestä iltapäivästä netti pimeänä, eikä vieläkään pelaa. NFL-kierros alkamassa, ja saa tyytyä Viasatin vitun mielenkiintoiseen Falcons-Saints otteluun. Hienoa Saunalahti/Elisa!

Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.

Nimenomaan. Tähän ketjuun saa mielestäni kirjoittaa vain, jos:

1. Kaikki sukulaiset ovat juuri kuolleet saamelaisten tekemässä terrori-iskussa jossain päin Nevadaa.
2. Joutuu syömään kourakaupalla mielialalääkkeitä, jotka aiheuttavat vain vitutusta, koska ei seiso.
3. Posteljooni on tainnut soitella useamminkin kuin kahdesti.
4. HIFK on hävinnyt.

Ai niin, homoilusta kirjoitellaan sitten tuonne "mitä odotat nyt?"-ketjuun...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Turpaan tulee joka suunnalta. Pakko jaksaa kun muuta ei voi. Mutta vittu kun vituttaa!

Jos yhtään lohduttaa, niin samassa veneessä ollaan. Vituttaa suuresti. Toisaalta vituttaa, kun itse en ole ikinä pahemmin osannut asioistani avautua kenellekään. Toisinaan puhuminen varmasti auttaisi paremmin kuin omassa päässä asioiden pyörittely. Tosin, tuskin tässä paskassa taas puhuminen auttaisi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ai niin, homoilusta kirjoitellaan sitten tuonne "mitä odotat nyt?"-ketjuun...

Samaan ketjuun menee myös postilaatikon panemiset yms. Pitää myös muistaa ettei ylitöiden tekeminen saa vituttaa sillä yrittäjät tekee aina enemmän ylitöitä. Hurjimmat äijät kuulemma tekevät sen 24h ylitöitä joka vuorokausi.

Periaatteessa kaikkien sukulaisten kuolema saa vituttaa, mutta ainoastaan siinä tapauksessa ettei joltain toiselta ole kuollu kaikki sukulaiset ja koira.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös