Käsittämätöntä paskaa suurin osa tv-kanavista. Kun kelailee niin tulee säälittäviä juttuja vastaan...
Alkaa jo vituttaa, keskaria soneran KotiTV:lle!
Ei siinä mitään, olen soneran mainoksen sanoin oikea ONNENPEKKA kun on kaikki herkut.
Vituttaa ko olin kattonut nettiautost unelma-auton, mut joku tolvana käyny ostamas... Noh lohdutuksena täytyy kyl sanoo et sil hinnal olis outoo jos ei olis menny. ARGH!
Mulla taitaa myös olla yksi tai kaksi kylkiluuta murtunut... Huomenna lekurissahan se diagnoosi varmistuu.Ilmeisesti onnistuin eilen pelissä murtamaan kylkiluita. Sattuu niin vitusti koko ajan ja ei voi kuvitellakaan vetävänsä keuhkot täyteen ilmaa. Kääntyily ja muu venkoilu sattuu aivan vitusti. Vittu kun voi olla huono tuuri.
Kyllä voi taas jääkiekko vituttaa, tosin tämän ei pitäisi Lukkofanille tulla yllätyksenä. Ei jumalauta, 6-1 vai mitä se oli. Harmi kun jatkiksessa ei ole vissiin hävetysketjua, olisi vähän sinnekin asiaa.
Ässätkin on edellä.
Me ollaan hävitty tää kausi.
Nyt on taas palattu Lukko-fanin normaaliin päiväjärjestykseen. Vittu jaksa edes seurata noita pelejä.
Vittu että vituttaa Bluesin saamattomuus. Joukkue täynnä puukäsiä. Kauden kolmas nollapeli - siis Bluesia vastaan pelanneen joukkueen veskarille.
Luultavasti ko. henkilö osaa yhdistää parkkipaikan haltijan tähän tuntemattomasta numerosta soittavaan tyyppiin, joka haukkuu huonosta parkkipaikan valinnasta. Näin kaupunkilaisjärjellä ajateltuna. Voisit tietysti soittaa sille ihan nimelläsi, ja pyytää siirtämään autonsa ennen kuin soitat poliisit paikalle. Luultavasti et kuitenkaan soita poliiseja paikalle, mutta pysäköijä ei varmaankaan halua ottaa sitä riskiä.Otin auton rekkarin ylös ja ajattelin soittaa tuntemattomana pienen palautepuhelun.