Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
Nämä Welhon kaistapakettien nopeuksien nostothan tapahtuivat keväällä. Asiakkaalta vaadittiin/vaaditaan se, että käy itse pyytämässä sitä nopeudennostoa nettisivuilta. Vielä keväällä se maksoi 30 €. Todennäköisesti siis saisit kyllä tuon aiemman L-kokoon laitetun kaistasi nostettua nykyiselle tasolle maksamalla tuon maksun ja päivittämällä modeemin, jonka useimmiten tuntui saavan ilmaiseksi tai pienehköllä välirahalla kaupan mukana (tekemällä taas vuodeksi sopparin). Toki voit vain vaihtaa pakettia ällästä ässään, ja jatkatkin iloisesti samalla nopeudella puoleen hintaan.Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys.
Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys. Laskussa ei ollut mitään mainintaa tällaisista asioista eikä muutoksesta. Hyvä, että valveutuneena luin laskun ja huomasin muutoksen.
Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
Samanlaista tietoa itsekin sain keväällä laskun välissä olleesta esitteestä. Soitto Welholle ja laittoivat ilmaiseksi uuden modeemin WLANilla postiin ja uusi nopeus oli voimassa viikon päästä. Vuoden sopparin sopineena ei mitään kuluja tullut hommasta, vaikka edellinen vuoden soppari oli vasta puolivälissä.Nämä Welhon kaistapakettien nopeuksien nostothan tapahtuivat keväällä. Asiakkaalta vaadittiin/vaaditaan se, että käy itse pyytämässä sitä nopeudennostoa nettisivuilta.
Kyllä se oli suusanallisesti sovittu, ja vielä erikseen ilmoitettu että ainakin ne alkuillasta pohjaksi vedetyt bisset olisi sitten mukava maksella takaisin. Sitä paitsi jos maksan akan sisään, reilusti todella tarjoan yhden paukun, niin voiko joku oikeasti vielä senkin jälkeen kuvitella juoksuttavansa mua tiskille ilmaiseksi? Näköjään voi, mutta kuten sanottua, emme naiseni kanssa jaksa enää käännellä asiaa.Oletko varma siitä että ko. tyyppi tajusi sinun lainaavan hänelle rahaa, eikä tarjoavan? Näissä tilanteissa tulee joskus väärinkäsityksiä. Jälkeenpäinhän tuon on varmasti tajunnut kun olet takaisin pyytänyt, mutta mites silloin lainaamishetkellä?
Tota, aika pienet ovat kyllä velkahuolesi. Ei millään pahalla.Sen verran otan valitustani takaisin, että eilen huomasin jääkaappiini ilmestyneen Batteryn, joten ilmeisesti kämppikseni tyttöystävä olikin muistanut velkansa. Tämä tuli kyllä positiivisena yllätyksenä, sillä olen pitänyt tätä naikkosta ihan rehtinä ja skarppina tyyppinä, joten olisi ollut hänen kannaltaan noloa menettää pointseja silmissäni noin pienen jutun takia.
Tota, aika pienet ovat kyllä velkahuolesi. Ei millään pahalla.
Taidat kuulua siihen kansanosaan, joka lahtaa kissanpentuja kaasuttamalla auton pakokaasuilla.
Miksi vitussa ruutu.fi:ssä on mainoksia keskellä ohjelmaa? Onneksi kolmonen ei ole vielä osannuut tätä laittaa katsomoon. Saakeli menee hermot, kun katsoo jotain ohjelmaa ja sitten siihen pätkästään ihan sattumanvaraisesta kohdasta ruutun jotain saakelin kissanruokaa. Perkele.
Ainakin Ylellä Areenassa tuo mainostaminen kesken ohjelman johtuu täysin tekijänoikeussopimuksista. Eli esim ohjelman tuotantoyhtiöt vaativat mainoksen keskelle ohjelmaa vaikeuttaakseen ohjelman kopiointia yms......
Mainostaako Yle Areena kesken ohjelmien? Niin paljoa en ole sitä katsonut, mutta ei niissä ohjelmissa ole mainoksia minusta ollut, ainakaan häiritsevästi, joita itse olen katsonut.
Mainostaako Yle Areena kesken ohjelmien? Niin paljoa en ole sitä katsonut, mutta ei niissä ohjelmissa ole mainoksia minusta ollut, ainakaan häiritsevästi, joita itse olen katsonut.
Pieniä ovat juu, mutta kun näitä parasiitteja kertyy ympärille tarpeeksi, niin miksei se saisi vituttaa? Kerroin vain pari esimerkkiä lähipäivistä. Vastaavia stooreja voisi listata loputtomiin eikä tarttisi mennä kuin kuukausi ajassa taaksepäin. Pummeja riittää ja ilmeisesti niitä tyhmiä jotka heidän loiselämistään rahoittavat.Tota, aika pienet ovat kyllä velkahuolesi. Ei millään pahalla.
Koitan katsella tv:tä normaalisti, mutta ei perkele kun viiden minuutin välein tulee saatanallisen kovaääninen morsetus, ja iso punainen palkki ja teksti rullaa kuvan yläreunassa. Tämä jostakin perkeleen karhusta jossakin v*tun Pernajassa.
Ei vittu. Missä joku Pernaja edes sijaitsee?
Täysin sama.Joo, olin samaa mieltä. Ei mun telkkarissa pitäis näyttää tuollaisia ilmoituksia, kun en mä tuolla asu.
Työnantaja vituttaa tällä hetkellä. Oon tehny työni täällä niin hyvin ku mahdollista ja kokoajan isketään lisää hommia, mitkä ei mun työnkuvaani kuulu. Oon pistäny jo viestiä, että jos meinaa hommia lisätä niin saman saa tehdä palkalle, on ollu kuukauden mukamas harkinnassa..
Tämä nyt Neloselta tuleva Neljän Tähden Illallinen. Itse ohjelmassa ei itse vikaa, mutta tuo vitun muumipappa-kertoja joka ei pysty pitämään turpaansa kiinni.