Vitutusketju

  • 10 550 275
  • 56 138

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mainostaako Yle Areena kesken ohjelmien? Niin paljoa en ole sitä katsonut, mutta ei niissä ohjelmissa ole mainoksia minusta ollut, ainakaan häiritsevästi, joita itse olen katsonut.

Kuten Tosifani jo kertoikin niin kyllä esiintyy.

Tästä tekee vielä omaan mieleeni ärsyttävän tämä kun on oma Areenan mainos jota esittävät vaikka kyseinen katselija on todennäköisesti jo löytänyt areenan itselleen kun sieltä ohjelmaa katselee.
Käsittääkseni tätä tapahtuu useimmin juuri näissä Yle-passin vaativissa ohjelmissa ja aikalailla ulkomaalaisten sarjojen kohdalla.
 
Tämä nyt Neloselta tuleva Neljän Tähden Illallinen. Itse ohjelmassa ei itse vikaa, mutta tuo vitun muumipappa-kertoja joka ei pysty pitämään turpaansa kiinni. Kyseessä on ohjelma jossa ei tarvitse kertojan sanoa kuin ehkä maksimissaan 10 vuorosanaa, mutta ei kun kolmen sekunnin välein pitää suoltaa paskaa. Kahdesti olen jo vaihtanut kanavaa ekan vartin aikana mutta aina joutunut vaihtamaan takaisin kun haluan nähdä kun Kaikkonen heittää samppanjat Pöystin päälle...

"Syödään yhdessä" (Come Dine with Me) on hienosti toteutettu ja olen katsonut jaksoja pariin kertaan jopa uusintana kun niitä on Neloselta tullut, mutta tätä en kyllä taida uudestaan vilkaista.

VITTUUN SE SELITTÄJÄ SIELTÄ. Saatana.
 

Rocco

Jäsen
Koitan katsella tv:tä normaalisti, mutta ei perkele kun viiden minuutin välein tulee saatanallisen kovaääninen morsetus, ja iso punainen palkki ja teksti rullaa kuvan yläreunassa. Tämä jostakin perkeleen karhusta jossakin v*tun Pernajassa.

Ei vittu. Missä joku Pernaja edes sijaitsee?
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tota, aika pienet ovat kyllä velkahuolesi. Ei millään pahalla.
Pieniä ovat juu, mutta kun näitä parasiitteja kertyy ympärille tarpeeksi, niin miksei se saisi vituttaa? Kerroin vain pari esimerkkiä lähipäivistä. Vastaavia stooreja voisi listata loputtomiin eikä tarttisi mennä kuin kuukausi ajassa taaksepäin. Pummeja riittää ja ilmeisesti niitä tyhmiä jotka heidän loiselämistään rahoittavat.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Koitan katsella tv:tä normaalisti, mutta ei perkele kun viiden minuutin välein tulee saatanallisen kovaääninen morsetus, ja iso punainen palkki ja teksti rullaa kuvan yläreunassa. Tämä jostakin perkeleen karhusta jossakin v*tun Pernajassa.

Ei vittu. Missä joku Pernaja edes sijaitsee?

Joo, olin samaa mieltä. Ei mun telkkarissa pitäis näyttää tuollaisia ilmoituksia, kun en mä tuolla asu. Ja muutenkin ne siellä asuvat on jotain turhia.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, olin samaa mieltä. Ei mun telkkarissa pitäis näyttää tuollaisia ilmoituksia, kun en mä tuolla asu.
Täysin sama.

Luulisi että vois olla sen verran hai-tekkiä systeemiä käytössä että ilmoitusta jostain karhusta ei tuntitolkulla pukattaisi ympäri Suomea. Ehkä vaikka 300km säteellä Pernajasta voisi ilmoittaa näistä tappajista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vähän samanlainen juttu on YLEn suosima tapa ilmoittaa räjäytystyömaista Posiolla meille stadilaisille. Tai kuinka jossain Kemijoella uitetaan tukkeja. YLE tosin sisällyttää nämä elintärkeät varoitukset keskelle erittäin mielenkiintoista futis- tai lätkäottelua.

"Tero Pitkämäki valmistautuu heittoonsa. Hän katsoo jonnekin kaukaisuuteen, hörähtää, ja nytkähtää liikkeelle... *PING* Keskeytämme lähetyksen varoituksen vuoksi: Lieksassa on nähty palava lehmä, toistan, Lieksassa on nähty palava lehmä. Poliisi ja seurakunta pyytävät kaikkia sivullisia pysymään sisätiloissa. *PING* Merisään aika ... *PING* ja nyt takaisin suoraan lähetykseen. Bror-Erik Wallenius, ole hyvä."

Ei näin, YLE, ei näin.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Työnantaja vituttaa tällä hetkellä. Oon tehny työni täällä niin hyvin ku mahdollista ja kokoajan isketään lisää hommia, mitkä ei mun työnkuvaani kuulu. Oon pistäny jo viestiä, että jos meinaa hommia lisätä niin saman saa tehdä palkalle, on ollu kuukauden mukamas harkinnassa.. Kaikkiin tilauksiin mitä tulee tehtyä, tulee kyllä samointein vastaus... Majotuskin muuttu just sellaseks, mikä on päinvastoin sovittua. Hieno kiitos hyvin tehdystä työstä... Vittu...

Firmalle tehny tilausta jo yli 250 000 edestä neljän kuukauden aikana. Kohta lähden vittuun täältä..
 

J.Petke

Jäsen
Työnantaja vituttaa tällä hetkellä. Oon tehny työni täällä niin hyvin ku mahdollista ja kokoajan isketään lisää hommia, mitkä ei mun työnkuvaani kuulu. Oon pistäny jo viestiä, että jos meinaa hommia lisätä niin saman saa tehdä palkalle, on ollu kuukauden mukamas harkinnassa..

Itse sanoin pomolle, että en tee noita extra-hommia jos palkka ei ole se mitä sovitaan. Yritti vielä kusettaa palkankorotuksen puoleen mutta ei tuossa auta muu kuin pysyä kovana. Ottaa rehellisesti tuo puheeksi pomon kanssa ja sanoa, että jos ei asia muutu niin sinun täytyy ruveta katselemaan muita mahdollisuuksia. Jotkut pomot vaan kävelevät kaikkien yli niin kauan kun annetaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tämä nyt Neloselta tuleva Neljän Tähden Illallinen. Itse ohjelmassa ei itse vikaa, mutta tuo vitun muumipappa-kertoja joka ei pysty pitämään turpaansa kiinni.

Tulihan tämäkin katsottua ja formaatti taitaa olla sama mikä siinä ruotsalaisessa ohjelmassa jossa kertoja heittää "hyvää" läppää minuutin välein. Jotenkin tuntuu, että tämä suomalainen kertoja yrittää jopa matkia sen ruotsalaisen ääntä? Niin ja jossain vaiheessa kun Valpio veti jälkkärit esiin tuli 10sekunnin pätkä jossa joku kokinvaatteisiin pukeutunu nuori mies kertoi miten hyvä yritys siinä jälkkärissä oli.

Muutenhan tuo kertoja voisi toimiaki jos sillä ei olisi niin vittumainen ääni ja jos leikkaus toimisi paremmin. Tuossa kun joku jakson vieraista pitää kahden lauseen välissä 3 sekunnin tauon niin se kertoja heittää siihen 4 sekunnin läpän. Ei se näin toimi.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse sanoin pomolle, että en tee noita extra-hommia jos palkka ei ole se mitä sovitaan. Yritti vielä kusettaa palkankorotuksen puoleen mutta ei tuossa auta muu kuin pysyä kovana.

Joo, nyt sain sähköpostia, että maanantaina tilanne katotaan uudestaan. On tässä nyt nyt 20% korotuksesta kyse, mutta työtunteja on toukokuun alusta tullu yli 1000 ja maksamattomia palkkojakin rästissä.. Saas nähdä miten käy.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Teemu Normio try-outille KalPaan. Ainut onni, että on vain try-out, mutta melkein arvaan, miten tässä käy. Kerrankin tehdään voittoa ja hyvää pohjaa tuleville kausille, niin nyt polttaa raha taskuissa. Vähän sama kuin pelihimoinen saa 50 euroa voittoa kolikkopelistä ja pakko on alkaa työntämään niitä takaisin koneeseen.
 

J.Petke

Jäsen
Joo, nyt sain sähköpostia, että maanantaina tilanne katotaan uudestaan. On tässä nyt nyt 20% korotuksesta kyse, mutta työtunteja on toukokuun alusta tullu yli 1000 ja maksamattomia palkkojakin rästissä.. Saas nähdä miten käy.

Palkkoja rästissä? Lähde menee vielä kun ehdit. Rästissä olevat palkat ei kerro mistään muusta kuin rahaongelmista ja kohta siellä on parin kuun palkat ja lappu luukulla ja itsellä rahat täysin lopussa. Selvitä ihmeessä vielä, että missä kondiksessa firman talous on.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palkkoja rästissä? Lähde menee vielä kun ehdit. Rästissä olevat palkat ei kerro mistään muusta kuin rahaongelmista ja kohta siellä on parin kuun palkat ja lappu luukulla ja itsellä rahat täysin lopussa. Selvitä ihmeessä vielä, että missä kondiksessa firman talous on.


Kyllä firmalla asiat ihan kunnossa luulis olevan. Kuitenkin maailman isoin tai toiseks isoin firma alallaan. Toi palkkojen maksamattomuus johtuu parista mulkusta, ylityöt on jätetty maksamatta. Syytä siihen en tiedä. Mutta maanantaina toivon mukaan saa hommat mallilleen. Vituttaa silti yksinkertasten asioiden saaminen näinkin vaikeeks..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko tämän päivän nuorten naisten mielestä väkivaltainen käytös (alkoholin tai muun päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena) baareissa tahi muualla jotenkin "coolia"? Lueskelin maikkarilta Big Brotherin uutisia ja siellä tämä Mari-tyttö laukoi elämäntotuuksia siitä, kuinka hän laittoi joitain naisia ojennukseen. Siis mitä vittua??

Kaiketi tuollainen episodi näyttää kivalta tällaisten naisten kanssa hengaavista pojista, mutta tällaista henkisesti vanhaa tämä touhu enemmänkin ihmetyttää. Missä on omanarvontunto? Missä ovat käytöstavat? Käsittääkseni tällainen käytös on osoitus siitä pissismäisyydestä, joka nykyään tuntuu olevan se ainoa asia, johon maikkari ynnä muut keltaisen lehdistön ammattitaidottomat edustajat haluavat nuorten naisten pyrkivän. Törkeää naisen hyväksikäyttöä ja sanon tämän miehenä.

Jos baareissa ja ylipäänsä sellaisissa paikoissa, joissa viina virtaa ja hivenen itseäni nuoremmat ihmiset hengailevat, on tällainen mentaliteetti, niin saavat perkele tulla toimeen ihan yksikseen.
 
K

kiwipilot

Toejoen Trolli. Miksi vitussa sen pitää riehua ketjussa kuin ketjussa? Moni mielenkiintoinen aihe latistuu tämän k-pään trollatessa ja pätiessä ketjussa tatti pystyssä. Ignoressahan se on ollut jo vaikka kuinka kauan, mutta lainausten takia tätä "7,45 viestiä päivässä" -janaria joutuu sietämään vitutukseen asti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toejoen Trolli. Miksi vitussa sen pitää riehua ketjussa kuin ketjussa? Moni mielenkiintoinen aihe latistuu tämän k-pään trollatessa ja pätiessä ketjussa tatti pystyssä. Ignoressahan se on ollut jo vaikka kuinka kauan, mutta lainausten takia tätä "7,45 viestiä päivässä" -janaria joutuu sietämään vitutukseen asti.
Jos käytät Firefoxia, FfvB on ratkaisu ongelmaasi. Sillä kun ignoroit, lainauksetkaan ei tule näkyviin, muistaakseni.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tulihan tämäkin katsottua ja formaatti taitaa olla sama mikä siinä ruotsalaisessa ohjelmassa jossa kertoja heittää "hyvää" läppää minuutin välein. Jotenkin tuntuu, että tämä suomalainen kertoja yrittää jopa matkia sen ruotsalaisen ääntä? .

Minua vituttaa tuossa suomalaisessa versiossa ne julkkikset. Miksi helvetissä Suomessa pitää jokaikiseen formaattiin ja ohjelmaan tunkea noita samoja tusinajulkkuja. Miksi ei koskaa voida tehdä ohjelmaa ilman niitä? Se ruotsalainen versio on paljon parempi kun siinä on vain tavan svenssoneita. Joskus siinä oli muistaakseni joku hasbeen stara 70-luvulta, mutta sitäkään ei puolet kilpailijoista tunnistanut. Eihän nämä suomalaiset julkimot ilkeä edes arvostella toistensa keitoksia kunnolla kun tietää miten pienet nämä suomen julkkispiirit ovat. Samat naamat pyörivät samoissa paikoissa. Haukuppa siinä sitten jonku pöperot kun joudut kohta hymyilemään samojen naamojen kanssa jossain toisessa ohjelmassa.

Ei jumalauta näitä Jari Sillanpäitä ja Vallu Valpioita.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kiitos! Aivan loistava keksintö; Trolli vain hävisi, ei enää jälkeäkään!

Tulet huomaamaan, että trolliveikon ahkerasti roskaamat keskustelut muuttuivat juuri yllättävän hauskoiksi; siellä on paljon kuin nelivuotiaalle esitettyjä kysymyksiä, kun kirjoittajat eivät enää jaksa tehdä sen kirjoituksista lainauksia, vaan esittävät kysymykset suoraan omina viesteinään. Se saattaa myös kiukutella siitä, ettet enää näe sen kirjoituksia, mutta entäs sitten - siinähän kiukuttelee. Et sinä sitä näe.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaanpa, että Toejoen Veikko saisi laajemman hyväksymmän tällä palstalla, jos vetäisi samalla linjalla, mutta olisi kokoomusleirissä.

Ei aihetta toimenpiteisiin moderaattorien toimesta. Tervetullut opponentti palstalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ei aihetta toimenpiteisiin moderaattorien toimesta. Tervetullut opponentti palstalle.
Samaa mieltä. En missään nimessä jaa Toejoen Veikon kanssa samoja näkemyksiä, mutta palstalle erittäin harvinaisesti TV on muodostanut oman selkeän kantansa sekä osaa perustella sen. En koskaan ymmärrä miksi eri mieltä olevat täytyy blokata pois, kyllä oman ajatuskannan pitää kestää myös eriävät mielipiteet, ja mikäli ne eivät kestä, niin silloinhan oppii jotain uutta ja avartaa katsontakantaansa.

Huomattavasti enemmän häiritsee tiettyjen yleisesti trollinimimerkeiksi tunnettujen käyttäjien jatkuva peikkoilu, sekä esimerkiksi tässä ketjussa parissa viimeisessä viestissä esiintynyt "oot eri mieltä mun kanssa, ja oot ihan tyhmä, laitan sut ignoreen, tsihihi" -mentaliteetti.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

edit: Niin, modeilta kyllä ehkä toivoisin puuttumista siinä vaiheessa kun alkaa tulemaan näitä yksi vastaan kaikki -topikkeja, esim finnishininja tuossa parin viime viikon aikana. Pelin voisi viheltää poikki siinä vaiheessa kun ei keskustella, vaan intetään. Mutta ehkä modeilla on kiire bannata liveseurantaketjuja ja antaa itse keskustelun tason laskea. Eipä mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Samaa mieltä. En missään nimessä jaa Toejoen Veikon kanssa samoja näkemyksiä, mutta palstalle erittäin harvinaisesti TV on muodostanut oman selkeän kantansa sekä osaa perustella sen. En koskaan ymmärrä miksi eri mieltä olevat täytyy blokata pois, kyllä oman ajatuskannan pitää kestää myös eriävät mielipiteet, ja mikäli ne eivät kestä, niin silloinhan oppii jotain uutta ja avartaa katsontakantaansa.
No ei Veikkokaan aina perustele kantojaan, ja joskus Veikon perustelut ovat objektiivisestikin hieman piennaralueen ulkopuolella. Mutta pointti asiassa on oikea. Erilaisia kirjoittajia ja näkemyksiä tarvitaan, muuten ei tule keskustelua.

Edellinen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että faktisesti väärässä oleminen tai disinformaation esittäminen faktoina olisi itseisarvoisen tärkeää sen takia, että keskustelu olisi tältä pohjalta jotenkin rikkaampaa tai moniarvoisempaa. Paska on paskaa parfymoitunakin. Tällä en viittaa suoraan TV:n tai kenenkään muunkaan nimimerkin mihinkään kirjoituksiin, sanonpahan vain.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kävin eilen tekemässä kauppaa yhdestä fillarista ja myyjä sanoi hinnaksi 500 euroa. Noh, lupasivat pistää pyörän tälle päivälle ajokuntoon ja kävin sen tunti sitten koeajamassa. Pyörä tuntui oikein hyvältä ja siinä kauppoja tehdessä kävi ilmi, että hinta olikin pompsahtanut 680 euroon.
Siis mitä vittua? Myyjä sanoi, että oli unohtanut sovitusta hinnasta takakiekon ja jotain muita osia, jonka takia hinta oli noussut tuon 180 euroa.
Veti muuten mieli aika mustaksi. Yritin siinä sitte tinkiä tuota hintaa ja 650 euroon sain, mutta 150 euroa ylimääräistä ei todellakaan ole mikään ihan pieni hinnannousu. Sanoin, että voin maksaa fillarista 600 euroa, mutta myyjä ei tietenkään voi tälläisiä alennuksia antaa ja hänen pitää kysyä asiaa omistajalta.

Sii ei jumalauta että vituttaa. En nyt sitte tiedä mitä tässä tekis.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa aina, kun eksyn Maikkarin sivuille. Syy, miksi käyn siellä, ovat uutiset.
Siis ne tärkeät, eivät nämä "Hui, mikä meikki Jonne Aaron!", "Kääk, mitkä haiukset Jope Ruonansuu.", "Lääh, olet seksikäs könsikäs Philip Seymour Hoffman" ja "Vain maikkarin sivulla: Marco Bjurström esittelee tulevan kesän uimahousumuodin." ynnä vastaavat. Ja voisi se Keskinenkin rajoittaa tuota näkymistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös