Vitutusketju

  • 10 541 771
  • 56 130

Baldrick

Jäsen
Nyt vituttaa, kun joku vitun nörtti on tunkeutunu mun koneelle ja sitten "apuun" yhtäkkiä onkin ilmestyny erilaisia turvaohjelmia, jotka kertoo, et mun Windowsin tiedostot on täynnä troijalaisia ja mun pitäs ladata koko versiot noista ohjelmista et ne voi poistaa..

Nytpä sitten lataan ad-awaren, että saa noi mainoshommaohjelmat posistettua ja sen jälkee pitää tsekata vielä avast!:lla, ettei oo viiruksiakin tähän tungettu perkele.. Kylläpä nyt jaksaa vituttaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Velat ja velkominen.

Mikä vittu siinä on, ettei ihmisillä ole moraalia maksaa omia velkojaan takaisin?

Vähän aikaa sitten tarjosimme tyttöystäväni kaverille parisen kaljaa kotosalla, sitten baarissa maksoin hänet sisään, tarjosin paukun ja hain tämän akan pyynnöstä juoman kun olin itsekin menossa tiskin suunnalle. Ei siis vaiva eikä mikään. Mutta. Seuraavana arkena tyttöystäväni kyseli kahdesti velkoja kaveriltaan takaisin, ja sai epämääräistä mongerrusta ettei ole käteistä nyt mukana yms. Kuinka ollakaan käteistä ei ole tähänkään päivään mennessä sattunut mukaan. Muijani sanoi että voi maksaa parasiittikaverinsa velat minulle, mutta lopulta sovittiin että annetaan asian olla.

Toissapäivänä kämppäkaverini tyttöystävä tuli kotonani kysymään, voiko juoda minun battery-sotkun jääkaapista. Sanoi tuovansa takaisin sunnuntaiksi. Yllättäen minulla on edelleenkin yksi energiajuoman vajaus saldossani. Jääköön pyytämättä kun en moisen velkomiseen jaksa alentua.

Nyt loppui vippaukset tyystin. Jopa kännissä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän aikaa sitten tarjosimme tyttöystäväni kaverille parisen kaljaa kotosalla, sitten baarissa maksoin hänet sisään, tarjosin paukun ja hain tämän akan pyynnöstä juoman kun olin itsekin menossa tiskin suunnalle. Ei siis vaiva eikä mikään. Mutta. Seuraavana arkena tyttöystäväni kyseli kahdesti velkoja kaveriltaan takaisin, ja sai epämääräistä mongerrusta ettei ole käteistä nyt mukana yms. Kuinka ollakaan käteistä ei ole tähänkään päivään mennessä sattunut mukaan. Muijani sanoi että voi maksaa parasiittikaverinsa velat minulle, mutta lopulta sovittiin että annetaan asian olla.

Oletko varma siitä että ko. tyyppi tajusi sinun lainaavan hänelle rahaa, eikä tarjoavan? Näissä tilanteissa tulee joskus väärinkäsityksiä. Jälkeenpäinhän tuon on varmasti tajunnut kun olet takaisin pyytänyt, mutta mites silloin lainaamishetkellä?

Itsellä on meinaa yksi kaveri joka usein sanoo tarjoavansa esim. tuopin baarissa ja sitten jälkeenpäin pyytelee rahoja takaisin. Nykyään tuon jo tajuaa ettei ko. kaveri juurikaan tarjoile, vaan meinaa lainaamista. Oma tapani kun on se että en itse tarjoamiani juomia laskeskele, vaan sanon että pistä sitten joskus vastaisuudessa meikäläiselle. Enkä ota asiaa erikseen puheeksi tai pyytele ketään tarjoamaan sillä verukkeella että itse aikoinaan heitin jollekkin. Jos joku haluaa tarjota niin tarjotkoon. Tämä tyyli ainakin meidän kaveripiirissä on hyvin toiminut, lukuunottamati edellämainittua henkilöä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa kipeä häntäluu. En tiedä onko kipeytynyt pyöräilystä vai mistä. Tullut kuitenkin pyöräiltyä tässä parin viikon aikana 5 kertaa viikossa sellaiset reilut 20 kilsaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kipeä häntäluu. En tiedä onko kipeytynyt pyöräilystä vai mistä. Tullut kuitenkin pyöräiltyä tässä parin viikon aikana 5 kertaa viikossa sellaiset reilut 20 kilsaa.

Tää on selvä juttu. Häntäluu on painunut sisään päin. Asia korjaantuu kun sen saa nostettua takaisin paikalleen. Se onnistuu helpoiten sisäkautta, eli nyt heti sopivalle treffipalstalle ilmoitus nimimerkillä bottom man.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
WELHO!

Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys. Laskussa ei ollut mitään mainintaa tällaisista asioista eikä muutoksesta. Hyvä, että valveutuneena luin laskun ja huomasin muutoksen. Parempi tulla hyvitys ja hinnanalennus tai hyppään Elisan syliin. Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
Voit sietää tämän vanhan asiakkaan pikkukoijauksen, tai sitten vaihtaa Elisan suureen kusetukseen. Älä nyt herran jestas ainakaan Elisa Viihdettä ota. Aivan vitsi koko systeemi, todella huonoja kokemuksia kaikilla tutuilla ketkä tuohon ovat Helsingissä haksahtaneet.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Perkeleen perkele..

Itselläni Welhon puhelintyttö kysyi ihan suoraan muuta asiaa valittaessani, että vaihdetaanko viidestä megasta 40:en, kun maksavat saman verran. Eivät taida noita nyt suoraan kotiin soitella, mutta vaihto käynee aikalailla helposti. Itse palvelusta ei muutoin ole valittamista ja taitaa olla aika huumorikamaa tuo Elisa noin yleesäkin..
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Neljän tähden illallinen. Tämähän on formaattiohjelma, joissa lähes pääosassa on kertoja, joka vitsailee ja vittuilee ruokatarjonnalle ja osallistujien jutuille. Parhaimmillaan loistavaa läppää.

Tietysti Suomessa tämäkin on tehty päin vittua ja kertoja on ihan vitun ärsyttävä homoääninen luuseri, jolla ei ole mitään sanottavaa ja vielä on joku asiantuntijakokki kommentoimassa(haukottelemassa).

Come dine with me(UK) ja Halv åtta hos mig(SWE) ovat ihan katsottavaa kamaa, mutta vain Suomessa tämänkin formaatin voi pilata...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Come dine with me(UK) ja Halv åtta hos mig(SWE) ovat ihan katsottavaa kamaa, mutta vain Suomessa tämänkin formaatin voi pilata...

Olen samaa mieltä ohjelman tasosta - tai sen puutteesta, mutta muuten sulla on vielä paljon näkemättä ja kokematta, jos noin ajattelet, että "vain Suomessa" onnistutaan pilaamaan hyvätkin formaatit.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika perseestä kaikki tällä hetkellä. Ja taas alle kuuden tunnin yöunet tiedossa. Tahallani täällä roikun, että ottaisi päähän vielä enemmän.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Systerin naamavärkin näkeminen näin synttäripäivänä - ja muulloinkin - vituttaa rankasti. Jos perkele ei ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta puhunut minulle kolmeen vuoteen, niin miksi vitussa hänen pitää tahallaan tulla niihin paikkoihin, joissa käyn päivittäin?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...

Perussettinä ihan toimiva, eli tallennusasiat ovat toimineet moitteettomasti samoin netti.

Me otimme viime viikon lopulla erään kanavapaketin, joka on ollut suhteellisen mahtava murheenkryyni. Viihteessähän maksukanavat tulevat IPTV:nä, eli nettipiuhaa pitkin. Päivittäin nuo kanavat ovat olleet pimeänä vaikka netti toimii. Jos maksukanavat ovat sinulle tärkeät, niin yritä ainakin tehdä viihde-soppari sellaiseksi, että voit purkaa sen, jos kanavapaketit eivät suostu toimimaan.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys.
Nämä Welhon kaistapakettien nopeuksien nostothan tapahtuivat keväällä. Asiakkaalta vaadittiin/vaaditaan se, että käy itse pyytämässä sitä nopeudennostoa nettisivuilta. Vielä keväällä se maksoi 30 €. Todennäköisesti siis saisit kyllä tuon aiemman L-kokoon laitetun kaistasi nostettua nykyiselle tasolle maksamalla tuon maksun ja päivittämällä modeemin, jonka useimmiten tuntui saavan ilmaiseksi tai pienehköllä välirahalla kaupan mukana (tekemällä taas vuodeksi sopparin). Toki voit vain vaihtaa pakettia ällästä ässään, ja jatkatkin iloisesti samalla nopeudella puoleen hintaan.

Minua ei kiinnostanut maksaa tuota kolmeakymppiä S-paketin päivittymisestä 2M->10M, joten odotin kärsivällisesti, ja viikkoa ennen aiemman sopimuksen päättymistä Welho tarjosi nopeudennoston ilmaiseksi, luonnollisesti vuoden sopparia vastaan. Erikoista, että kohdallasi sopparin on annettu päättyä?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys. Laskussa ei ollut mitään mainintaa tällaisista asioista eikä muutoksesta. Hyvä, että valveutuneena luin laskun ja huomasin muutoksen.

Mielestäni todella lyhytnäköistä toimintaa Welholta. Yrityspuolella taitaa olla monessa firmassa enemmän sääntö kuin poikkeus, että siellä roikkuu paljon asiakkaita, jotka eivät ole kilpailuttaneet palvelujaan pitkään aikaan.

Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...

Palvelu menetti mielestäni liikaa, kun 36h automaattinen tallennuspalvelu poistui. Viihteen kaltainen palvelu tulee melko pitkälti syrjäyttämään tallentavat digiboksit, mutta viilattavaa on vielä. Tallentamisen ohjaaminen selaimella (vaikka puhelimenkin) on loistava ominaisuus, mutta esim. maksukanavia et pysty lainkaan tallentamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nämä Welhon kaistapakettien nopeuksien nostothan tapahtuivat keväällä. Asiakkaalta vaadittiin/vaaditaan se, että käy itse pyytämässä sitä nopeudennostoa nettisivuilta.
Samanlaista tietoa itsekin sain keväällä laskun välissä olleesta esitteestä. Soitto Welholle ja laittoivat ilmaiseksi uuden modeemin WLANilla postiin ja uusi nopeus oli voimassa viikon päästä. Vuoden sopparin sopineena ei mitään kuluja tullut hommasta, vaikka edellinen vuoden soppari oli vasta puolivälissä.

Erinomaista toimintaa Welholta, jälleen kerran.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Oletko varma siitä että ko. tyyppi tajusi sinun lainaavan hänelle rahaa, eikä tarjoavan? Näissä tilanteissa tulee joskus väärinkäsityksiä. Jälkeenpäinhän tuon on varmasti tajunnut kun olet takaisin pyytänyt, mutta mites silloin lainaamishetkellä?
Kyllä se oli suusanallisesti sovittu, ja vielä erikseen ilmoitettu että ainakin ne alkuillasta pohjaksi vedetyt bisset olisi sitten mukava maksella takaisin. Sitä paitsi jos maksan akan sisään, reilusti todella tarjoan yhden paukun, niin voiko joku oikeasti vielä senkin jälkeen kuvitella juoksuttavansa mua tiskille ilmaiseksi? Näköjään voi, mutta kuten sanottua, emme naiseni kanssa jaksa enää käännellä asiaa.

Sen verran otan valitustani takaisin, että eilen huomasin jääkaappiini ilmestyneen Batteryn, joten ilmeisesti kämppikseni tyttöystävä olikin muistanut velkansa. Tämä tuli kyllä positiivisena yllätyksenä, sillä olen pitänyt tätä naikkosta ihan rehtinä ja skarppina tyyppinä, joten olisi ollut hänen kannaltaan noloa menettää pointseja silmissäni noin pienen jutun takia.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Sen verran otan valitustani takaisin, että eilen huomasin jääkaappiini ilmestyneen Batteryn, joten ilmeisesti kämppikseni tyttöystävä olikin muistanut velkansa. Tämä tuli kyllä positiivisena yllätyksenä, sillä olen pitänyt tätä naikkosta ihan rehtinä ja skarppina tyyppinä, joten olisi ollut hänen kannaltaan noloa menettää pointseja silmissäni noin pienen jutun takia.
Tota, aika pienet ovat kyllä velkahuolesi. Ei millään pahalla.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Opiskelu. Juuri kun on himaan päässyt, pitää lähteä kirjastoon loppuillaksi lukemaan. Hauskaa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Miksi vitussa ruutu.fi:ssä on mainoksia keskellä ohjelmaa? Onneksi kolmonen ei ole vielä osannuut tätä laittaa katsomoon. Saakeli menee hermot, kun katsoo jotain ohjelmaa ja sitten siihen pätkästään ihan sattumanvaraisesta kohdasta ruutun jotain saakelin kissanruokaa. Perkele.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Miksi vitussa ruutu.fi:ssä on mainoksia keskellä ohjelmaa? Onneksi kolmonen ei ole vielä osannuut tätä laittaa katsomoon. Saakeli menee hermot, kun katsoo jotain ohjelmaa ja sitten siihen pätkästään ihan sattumanvaraisesta kohdasta ruutun jotain saakelin kissanruokaa. Perkele.

Ainakin Ylellä Areenassa tuo mainostaminen kesken ohjelman johtuu täysin tekijänoikeussopimuksista. Eli esim ohjelman tuotantoyhtiöt vaativat mainoksen keskelle ohjelmaa vaikeuttaakseen ohjelman kopiointia yms......
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ainakin Ylellä Areenassa tuo mainostaminen kesken ohjelman johtuu täysin tekijänoikeussopimuksista. Eli esim ohjelman tuotantoyhtiöt vaativat mainoksen keskelle ohjelmaa vaikeuttaakseen ohjelman kopiointia yms......

Mainostaako Yle Areena kesken ohjelmien? Niin paljoa en ole sitä katsonut, mutta ei niissä ohjelmissa ole mainoksia minusta ollut, ainakaan häiritsevästi, joita itse olen katsonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös