YleX:ltä ei sentään tule mainoksia, muuta kuin kanavan omien ohjelmien. Jo se kääntää automaattisesti kanavan YleX:lle, sillä yleisesti ottaen radiomainokset ovat ihan vitusta.Kokeile Radio Novaa, niin mielialasi paranee.
Totta puhuen, samanlaista sisältöä tarjoaa myös Voice ja YleX.
Etäkannattaminen on vähän kuin kaverit pääsisi jyystämään Keira Knightleyta ja itse joutuisit istuskelemaan viereisessä huoneessa tumputtamassa Jussi Ahon selostaessa oven läpi tapahtumia makuuhuoneesta. Jokainen voi kuvitella että pistää vituttamaan.
Jokainen mies joutuu kokemaan tuon, ja useimmat vielä monesti. Tiedän ettei se yhtään lohduta kun olen samassa tilanteessa itsekin joskus ollut. Luultavasti tulen vielä olemaankin. Vittu. Alko muakin vituttaa.Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...
VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...
Etäkannattaminen on vähän kuin kaverit pääsisi jyystämään Keira Knightleyta ja itse joutuisit istuskelemaan viereisessä huoneessa tumputtamassa Jussi Ahon selostaessa oven läpi tapahtumia makuuhuoneesta. Jokainen voi kuvitella että pistää vituttamaan.
Jannu yrittää selkeesti tavoitella paikkaa parhaat letkautukset -ketjussa. EI siinä, hyvinhön tuo oli maalailtu.
Voihan tuon maalata silläkin tavalla, että 2vs1 kaverin kanssa Kieraa vastaan ja itse joutuu vetämään rintojen väliin.
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...
VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...
Uuh, olitko 12? Että oikein halailitte. Se oli liki se.
Tää vaatii lisää liimaa
"Halaaminen johtaa suuteluun, suutelu johtaa nuolemiseen, nuoleminen johtaa nussimiseen. Halataanko?"
Tä? Eikös se loru mene noin teinien piireissä.
"Halaaminen johtaa suuteluun, suutelu johtaa nuolemiseen, nuoleminen johtaa nussimiseen. Halataanko?"
Tä? Eikös se loru mene noin teinien piireissä.
Oho, suatana. En osaa sanoa, muuta kuin, että voimia, vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaisi. Siis onko tämä nyt se sama nainen, josta juteltiin joku viikko sitten KKK:ssa? Sama tummahiuksinen(?) hyvän näköinen nainen? Perhana, ymmärrän kyllä vitutuksen ja ihan vituttaa myötätunnostakin jo itseäkin. :) Kierojahan ne on ku mitkä.
Mutta nyt kuulin että sisko oli tapaamassa jotain toista jätkää. Jaa missä ne tapasi? No sisko meni sen luokse käymään päihdekotiin!!! Eli siis tämä viipale on päihdekuntoutuksessa! Mikä vittu siskoa vaivaa! Se saisi niin paljon parempia jätkiä, mutta ei, kaiken maailman luusereiden ja monivammaisten kanssa heilastellaan!
Mutta nyt kuulin että sisko oli tapaamassa jotain toista jätkää. Jaa missä ne tapasi? No sisko meni sen luokse käymään päihdekotiin!!!
Ymmärrän sen, että sinua vituttaa tilanne koska siskosi edellinen suhde "retaleen" kanssa oli millainen oli mutta totenpa vain, että kaikkia päihdekuntoutujia ei ole syytä leimata luusereiksi tai monivammaisiksi - ei kummaksikaan, vaikka tällaisten leimakirveiden heiluttelu on kovin helppoa.
Aina voi etsiä kaikista asioista hyviä puolia ja uskoa maailman hyvyyteen, mutta eihän tuo kerrottu tilanne miltään unelma-alulta kuulosta. Tuntematta tapausta ei juuri voi luuseriksi tuomita, mutta kyllä kirjoittaja mielestäni täysin ansaitusti on huolissaan.
Outoa on. Eikö siskollasi ole kavereita, joiden kanssa voi bilettää vaikka viikonloppuisin? 19 vuotiaan ikäisenä kiertelee mielellään eri menopaikkoja, joissa tapaa muita suunnilleen saman ikäisiä kunnollisia ihmisiä.
Kyllä hän ansaitsisi parempaakin!