Vitutusketju

• 10 696 954
  • 56 253

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Suoristusrauta vituttaa. Aloin jo eilen vittuuntua miettiessäni, mihin moisen kapistuksen toiminta perustuu. Ja tuossa sellainen on koko ajan näköetäisyydellä.

Voi hiusparkoja.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tämä iänikuinen 'insert name'-Lunkka jokavuotinen tapahtumadraama. Vittu siellä saa olla vaikka brodöörin ja royn koeputkimuksu torjumassa kiekkoja mutta aina se yksi ja ainoa tulee ja kiilaa. Ja keväällä nauttii Nordiksen kansa J.Edgar Hoover- menosta ennen aikaisia kesälomia.

Vittu. Vaikka me saatas Selänne kaappauksena, joka toisi mukanaan S.Niedermeierin ja Yzerman palais eläkkeeltä ja Ropponen ja Ylönen tulisi koutsaamaan veskoja niin silti. Lunkka hoitais homman.

Eihän tässä ole järkeä enää. Vituttaa.

passenger

Jäsen
Kaikki paikat ihan jumissa helvetin raskaan viikon jälkeen. Väsyttää ja vituttaa, ihmiset vielä vaativat lähtemään viihteelle. Olen ilmeisesti tulossa vanhaksi.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väsyttää kohtuuttoman paljon...arki tuntuu tekevän todella väsyneeksi ja tämäkin päivä on mennyt aika rauhallisissa merkeissä. Lisäksi on jonkinlainen tekemisen puute...onneksi torstaina pääsee taas seuraamaan kiekkoilua, huh.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tämän kommentin ideaa en oikein ymmärrä. Ei kai kirjoittaja edes väittänyt, etteikö hän inhoaisi myös kusipäisiä aikuisia tai idiootteja teinejä, vai? Jos joku asia, esine, henkilö taikka ihmisryhmä jotakuta vituttaa, niin minusta on turha keksiä asioita, esineitä, henkilöitä taikka ihmisryhmiä, jotka voivat mahdollisesti olla vielä vittumaisempia.
Annoin esimerkin mielestäni paljon rasittavammistä ihmisryhmistä, ei siinä sen kummempaa. Toki se ei välttämättä kenenkään kantaa muuta, mutta tarjosinpahan hiukan näköalaa.

Ylipäätään en ymmärrä näitä vitutuspoliiseja.
Kyllä minäkin koen lapset rasittaviksi joskus, ei tässä siitä ole kyse. Alkuperäinen viesti vain oli niin idioottimainen ilmaisultaan, että oli aivan pakko puuttua siihen. Vittuuntukoon kukin edelleen mistä tahtoo, mutta ilmaisuaan voinee silti miettiä.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Saatana, pitäisi lähteä huomenna töihin ja viikon alussa Saksaan, mutta nyt alkaa kurkussa tuntua ikävä karheus... flunssako se sieltä on sitten mullekin tulossa. Pitänee kitata rommia...

Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...

VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...

Jos ootte vaan halaillu jne. niin onko se muka merkki jostain sitoutumisesta olemaan ilman toista miestä? Ei minusta ainakaan.

Ei sillä, etteikö se vittumaista olisi.

Viimeksi muokattu:

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Vituttaa kun paikat särkee. Polvet, kädet, nilkka ja mahakin reistaa. Päänsärky vielä tähän niin se on siinä. Toivottavasti burana auttaa, ei tuu töistä muuten mitään...

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Vituttaa kun paikat särkee. Polvet, kädet, nilkka ja mahakin reistaa. Päänsärky vielä tähän niin se on siinä. Toivottavasti burana auttaa, ei tuu töistä muuten mitään...

Activia auttaa. Tai ota Zon geeliä - sisäisesti.

PS: Paskat mainokset vituttaa, saa nähdä pystyykö töihin.

Viimeksi muokattu:

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Taidat olla ytimessä. Miksi siskosi ei koe ansaitsevansa parempaa? Jos olet hyvä isoveli, voisi olla hyvä keskustella tästä ihan asiallisesti ja kertoa hänelle tuo, jonka lainasin.
Onko isovelikööri rakentanut vai lytännyt pikkusiskon itsetuntoa :)?

Joku niissä pahoissa jätkissä vaan näemmä ihastuttaa. Tiedän pari muutakin tapausta jonka kanssa sisko on pyörinyt, ne eivät ole "suosikki vävyjä" millään lailla. Sisko on kyllä itse pyhyys muuten itse. Hento silmälasipäinen Twilight-fani. :D Ehkä tässä kannetaan seurausta, kun meidän isä lähti kun sisko oli n. 4 vanha. Isä ei asu kaukana, samassa kaupungissa, mutta eipä tuosta kuule kuin kerran 2 kuukaudessa. Ei se vain osaa olla isä, ainut mitä se tekee on saarnaaminen kun sen näkee ja thats it. Aika heikolla pohjilla on hänen käsityksensä isyydestä. Isoveliköörin en usko itsetuontoa alentaneen. Tai ehkä kun 3 isoveljestä on selvinnyt niin mikään ei taida enään hetkauttaa. :) Hän kulkee usein ilman meikkiä ja löysissä vaatteissa enkä ole koskaan ikinä kuullut hänen valittavan ulkonäöstään (toisin kuin mutsi joka poraa hiuksistaan joka päivä ja meikkaa kun menee ostamaan maitoa). Kyllä välillä siskokin sanoo äidilleen, että lopettaa poraamisensa. :D

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alkuperäinen viesti vain oli niin idioottimainen ilmaisultaan, että oli aivan pakko puuttua siihen. Vittuuntukoon kukin edelleen mistä tahtoo, mutta ilmaisuaan voinee silti miettiä.

Huomasin itse kirjoittamani viestin ääliömäisen muodon, ja muutin sen hivenen asiallisemmaksi. Onko tämä asia nyt loppuunkäsitelty?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huomasin itse kirjoittamani viestin ääliömäisen muodon, ja muutin sen hivenen asiallisemmaksi. Onko tämä asia nyt loppuunkäsitelty?
Kyllä mun puolestani, en ollut muokkaustasi huomannut aiemmin. Tuollainen ilmaisu olisi tuskin kirvoittanut itseltänikään aivan noin kärkästä ilmaisua, sorryt siitä. Kuten tuossa jo edellä mainitsin, en minäkään jaksa sulattaa joka paikassa riekkuvia muksuja, enkä välillä omianikaan. Silti vanhemmuus on niin ainutkertainen juttu, että tuollaiset hyökkäykset aiheuttavat väkisinkin vahvan vastahyökkäyksen, ainakin mulle. Mutta juu, rauhaa ja rakkautta.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Realin puppeloiminen kauden avauksessa jollekkin vitun Mallorcalle!! VITTU

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joku niissä pahoissa jätkissä vaan näemmä ihastuttaa. Tiedän pari muutakin tapausta jonka kanssa sisko on pyörinyt, ne eivät ole "suosikki vävyjä" millään lailla. Sisko on kyllä itse pyhyys muuten itse. Hento silmälasipäinen Twilight-fani. :D
Tuossahan se tulikin... Twilight-fani. Nuori tyttö, fantasiaa katselee ja lukee. Kuvittelee ehkä että pystyy sen rentun parantamaan ja muuttamaan. Vaara viehättää. Eikä oikeastaan edes ihmetytä. Moni vanhempikin nainen toistaa samaa kaavaa uudelleen ja uudelleen. Sitten ihmettelee kun mies pettää/katoaa ryyppyreissuille/vetelee turpaan...
Vlad tuossa kommentoikin jo leimaamisesta, totta puhui, mutta "jos se on paskaa, näyttää paskalle ja haisee paskalle, se useimmiten on paskaa" eli Occamin partaveitsi.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Katselen tässä yleisurheilun Timanttiliigan Brysselin osakilpailun uusintalähetystä Canal+:lta. En voi ymmärtää, miten Suomesta voi löytyä näin vitun paskatasoinen selostaja pilaamaan täydellisesti tämän ihan hienon lajin. Mika Saukkonen on yksi kaikkien aikojen onnettomimmista, ellei onnettomin yu-selostaja, mitä olen noin 20 vuoden aikana kokenut.

Saukkonen ei ymmärrä koko lajista paskaakaan, vaikka on muka jonkinlainen oma kilpailutausta. Kaikki Hockey Nightista tutut lehtoparvet ja rapiat kuullaan joka helvetin lähetyksessä moneen kertaan. Saukkonen ei osaa lausua urheilijoiden nimiä sinne päinkään eikä maalyhenteistä ole pienintäkään hajua. Kaiken lisäksi parin urheilijan kohdalla paistaa läpi räikeä puolueellisuus. Ja nyt en puhu suomalaisurhreilijoista.

Lähes yhtä alhaisella tasolla on "asiantuntija" Arto Bryggare. Täysin ala-arvoinen kaksikko, jonka heivaisin tuolta helvettiin jos minulla olisi lihaksia. Vittu mitä paskaa on pitänyt seurata koko kesä! Bror-Erik Walleniuskin olisi parempi vaihtoehto tuonne selostamoon.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En voi ymmärtää, miten Suomesta voi löytyä näin vitun paskatasoinen selostaja pilaamaan täydellisesti tämän ihan hienon lajin. Mika Saukkonen on yksi kaikkien aikojen onnettomimmista, ellei onnettomin yu-selostaja, mitä olen noin 20 vuoden aikana kokenut.

MTV3 ja käänteinen Midaksen kosketus: kaikki paskaksi. Pätee erityisesti Saukkoseen, koko viesti on helppo allekirjoittaa. Kyllähän niitä Timanttiliigan lähetyksiä katselisi, mutta enää ei vaan pysty.

Vituttaa oma perseellinen rahatilanne ja töissä maisemiin palanneet keski- ja suurten ikäluokkien arkkityyppiedustajat & muut tantat (ilmaus ei yhäkään liity sukupuoleen, vaan asenteisiin). Onneksi pomoporras on sentään uusiutunut kiitettävästi ja ääretön x parempaan suuntaan.

Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Nyt vituttaa, kun joku vitun nörtti on tunkeutunu mun koneelle ja sitten "apuun" yhtäkkiä onkin ilmestyny erilaisia turvaohjelmia, jotka kertoo, et mun Windowsin tiedostot on täynnä troijalaisia ja mun pitäs ladata koko versiot noista ohjelmista et ne voi poistaa..

Nytpä sitten lataan ad-awaren, että saa noi mainoshommaohjelmat posistettua ja sen jälkee pitää tsekata vielä avast!:lla, ettei oo viiruksiakin tähän tungettu perkele.. Kylläpä nyt jaksaa vituttaa.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Velat ja velkominen.

Mikä vittu siinä on, ettei ihmisillä ole moraalia maksaa omia velkojaan takaisin?

Vähän aikaa sitten tarjosimme tyttöystäväni kaverille parisen kaljaa kotosalla, sitten baarissa maksoin hänet sisään, tarjosin paukun ja hain tämän akan pyynnöstä juoman kun olin itsekin menossa tiskin suunnalle. Ei siis vaiva eikä mikään. Mutta. Seuraavana arkena tyttöystäväni kyseli kahdesti velkoja kaveriltaan takaisin, ja sai epämääräistä mongerrusta ettei ole käteistä nyt mukana yms. Kuinka ollakaan käteistä ei ole tähänkään päivään mennessä sattunut mukaan. Muijani sanoi että voi maksaa parasiittikaverinsa velat minulle, mutta lopulta sovittiin että annetaan asian olla.

Toissapäivänä kämppäkaverini tyttöystävä tuli kotonani kysymään, voiko juoda minun battery-sotkun jääkaapista. Sanoi tuovansa takaisin sunnuntaiksi. Yllättäen minulla on edelleenkin yksi energiajuoman vajaus saldossani. Jääköön pyytämättä kun en moisen velkomiseen jaksa alentua.

Nyt loppui vippaukset tyystin. Jopa kännissä.

Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän aikaa sitten tarjosimme tyttöystäväni kaverille parisen kaljaa kotosalla, sitten baarissa maksoin hänet sisään, tarjosin paukun ja hain tämän akan pyynnöstä juoman kun olin itsekin menossa tiskin suunnalle. Ei siis vaiva eikä mikään. Mutta. Seuraavana arkena tyttöystäväni kyseli kahdesti velkoja kaveriltaan takaisin, ja sai epämääräistä mongerrusta ettei ole käteistä nyt mukana yms. Kuinka ollakaan käteistä ei ole tähänkään päivään mennessä sattunut mukaan. Muijani sanoi että voi maksaa parasiittikaverinsa velat minulle, mutta lopulta sovittiin että annetaan asian olla.

Oletko varma siitä että ko. tyyppi tajusi sinun lainaavan hänelle rahaa, eikä tarjoavan? Näissä tilanteissa tulee joskus väärinkäsityksiä. Jälkeenpäinhän tuon on varmasti tajunnut kun olet takaisin pyytänyt, mutta mites silloin lainaamishetkellä?

Itsellä on meinaa yksi kaveri joka usein sanoo tarjoavansa esim. tuopin baarissa ja sitten jälkeenpäin pyytelee rahoja takaisin. Nykyään tuon jo tajuaa ettei ko. kaveri juurikaan tarjoile, vaan meinaa lainaamista. Oma tapani kun on se että en itse tarjoamiani juomia laskeskele, vaan sanon että pistä sitten joskus vastaisuudessa meikäläiselle. Enkä ota asiaa erikseen puheeksi tai pyytele ketään tarjoamaan sillä verukkeella että itse aikoinaan heitin jollekkin. Jos joku haluaa tarjota niin tarjotkoon. Tämä tyyli ainakin meidän kaveripiirissä on hyvin toiminut, lukuunottamati edellämainittua henkilöä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa kipeä häntäluu. En tiedä onko kipeytynyt pyöräilystä vai mistä. Tullut kuitenkin pyöräiltyä tässä parin viikon aikana 5 kertaa viikossa sellaiset reilut 20 kilsaa.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kipeä häntäluu. En tiedä onko kipeytynyt pyöräilystä vai mistä. Tullut kuitenkin pyöräiltyä tässä parin viikon aikana 5 kertaa viikossa sellaiset reilut 20 kilsaa.

Tää on selvä juttu. Häntäluu on painunut sisään päin. Asia korjaantuu kun sen saa nostettua takaisin paikalleen. Se onnistuu helpoiten sisäkautta, eli nyt heti sopivalle treffipalstalle ilmoitus nimimerkillä bottom man.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
WELHO!

Perkeleen perkele. Vaihdoin vuosi sitten Stokkan kanta-asiakasetuna silloisen 5M laajakaistan kymppimegaiseksi. Vuoden diili ja hinta pysyi samana 35€/kk. Nyt sopimus meni umpeen ja hinta nousi kympillä, nopeus pysyi samana. Nykyisen hinnaston mukaan 10M maksaa 25€/kk, 40M 35€/kk ja 45€/kk pitäisi saada 110M yhteys. Laskussa ei ollut mitään mainintaa tällaisista asioista eikä muutoksesta. Hyvä, että valveutuneena luin laskun ja huomasin muutoksen. Parempi tulla hyvitys ja hinnanalennus tai hyppään Elisan syliin. Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
Voit sietää tämän vanhan asiakkaan pikkukoijauksen, tai sitten vaihtaa Elisan suureen kusetukseen. Älä nyt herran jestas ainakaan Elisa Viihdettä ota. Aivan vitsi koko systeemi, todella huonoja kokemuksia kaikilla tutuilla ketkä tuohon ovat Helsingissä haksahtaneet.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Perkeleen perkele..

Itselläni Welhon puhelintyttö kysyi ihan suoraan muuta asiaa valittaessani, että vaihdetaanko viidestä megasta 40:en, kun maksavat saman verran. Eivät taida noita nyt suoraan kotiin soitella, mutta vaihto käynee aikalailla helposti. Itse palvelusta ei muutoin ole valittamista ja taitaa olla aika huumorikamaa tuo Elisa noin yleesäkin..

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Neljän tähden illallinen. Tämähän on formaattiohjelma, joissa lähes pääosassa on kertoja, joka vitsailee ja vittuilee ruokatarjonnalle ja osallistujien jutuille. Parhaimmillaan loistavaa läppää.

Tietysti Suomessa tämäkin on tehty päin vittua ja kertoja on ihan vitun ärsyttävä homoääninen luuseri, jolla ei ole mitään sanottavaa ja vielä on joku asiantuntijakokki kommentoimassa(haukottelemassa).

Come dine with me(UK) ja Halv åtta hos mig(SWE) ovat ihan katsottavaa kamaa, mutta vain Suomessa tämänkin formaatin voi pilata...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy