Annoin esimerkin mielestäni paljon rasittavammistä ihmisryhmistä, ei siinä sen kummempaa. Toki se ei välttämättä kenenkään kantaa muuta, mutta tarjosinpahan hiukan näköalaa.Tämän kommentin ideaa en oikein ymmärrä. Ei kai kirjoittaja edes väittänyt, etteikö hän inhoaisi myös kusipäisiä aikuisia tai idiootteja teinejä, vai? Jos joku asia, esine, henkilö taikka ihmisryhmä jotakuta vituttaa, niin minusta on turha keksiä asioita, esineitä, henkilöitä taikka ihmisryhmiä, jotka voivat mahdollisesti olla vielä vittumaisempia.
Kyllä minäkin koen lapset rasittaviksi joskus, ei tässä siitä ole kyse. Alkuperäinen viesti vain oli niin idioottimainen ilmaisultaan, että oli aivan pakko puuttua siihen. Vittuuntukoon kukin edelleen mistä tahtoo, mutta ilmaisuaan voinee silti miettiä.Ylipäätään en ymmärrä näitä vitutuspoliiseja.
Nainen. Saatanan kieroa toimintaa. Hypätään toisen miehen matkaan, vaikka oltiin juuri halailtu jne. Sitten totuutta peitellään se pari viikkoa, kunnes totuus selvisi minulle tänään. Onnea vaan sitten sen toisen tyypin kainaloon...
VITTU taas vaihteeksi! Olen taas entistä ahdistuneempi ja masentuneempi ihminen...
Vituttaa kun paikat särkee. Polvet, kädet, nilkka ja mahakin reistaa. Päänsärky vielä tähän niin se on siinä. Toivottavasti burana auttaa, ei tuu töistä muuten mitään...
Mikä vittu siskoa vaivaa!
Taidat olla ytimessä. Miksi siskosi ei koe ansaitsevansa parempaa? Jos olet hyvä isoveli, voisi olla hyvä keskustella tästä ihan asiallisesti ja kertoa hänelle tuo, jonka lainasin.
Onko isovelikööri rakentanut vai lytännyt pikkusiskon itsetuntoa :)?
Alkuperäinen viesti vain oli niin idioottimainen ilmaisultaan, että oli aivan pakko puuttua siihen. Vittuuntukoon kukin edelleen mistä tahtoo, mutta ilmaisuaan voinee silti miettiä.
Kyllä mun puolestani, en ollut muokkaustasi huomannut aiemmin. Tuollainen ilmaisu olisi tuskin kirvoittanut itseltänikään aivan noin kärkästä ilmaisua, sorryt siitä. Kuten tuossa jo edellä mainitsin, en minäkään jaksa sulattaa joka paikassa riekkuvia muksuja, enkä välillä omianikaan. Silti vanhemmuus on niin ainutkertainen juttu, että tuollaiset hyökkäykset aiheuttavat väkisinkin vahvan vastahyökkäyksen, ainakin mulle. Mutta juu, rauhaa ja rakkautta.Huomasin itse kirjoittamani viestin ääliömäisen muodon, ja muutin sen hivenen asiallisemmaksi. Onko tämä asia nyt loppuunkäsitelty?
Tuossahan se tulikin... Twilight-fani. Nuori tyttö, fantasiaa katselee ja lukee. Kuvittelee ehkä että pystyy sen rentun parantamaan ja muuttamaan. Vaara viehättää. Eikä oikeastaan edes ihmetytä. Moni vanhempikin nainen toistaa samaa kaavaa uudelleen ja uudelleen. Sitten ihmettelee kun mies pettää/katoaa ryyppyreissuille/vetelee turpaan...Joku niissä pahoissa jätkissä vaan näemmä ihastuttaa. Tiedän pari muutakin tapausta jonka kanssa sisko on pyörinyt, ne eivät ole "suosikki vävyjä" millään lailla. Sisko on kyllä itse pyhyys muuten itse. Hento silmälasipäinen Twilight-fani. :D
En voi ymmärtää, miten Suomesta voi löytyä näin vitun paskatasoinen selostaja pilaamaan täydellisesti tämän ihan hienon lajin. Mika Saukkonen on yksi kaikkien aikojen onnettomimmista, ellei onnettomin yu-selostaja, mitä olen noin 20 vuoden aikana kokenut.
Vähän aikaa sitten tarjosimme tyttöystäväni kaverille parisen kaljaa kotosalla, sitten baarissa maksoin hänet sisään, tarjosin paukun ja hain tämän akan pyynnöstä juoman kun olin itsekin menossa tiskin suunnalle. Ei siis vaiva eikä mikään. Mutta. Seuraavana arkena tyttöystäväni kyseli kahdesti velkoja kaveriltaan takaisin, ja sai epämääräistä mongerrusta ettei ole käteistä nyt mukana yms. Kuinka ollakaan käteistä ei ole tähänkään päivään mennessä sattunut mukaan. Muijani sanoi että voi maksaa parasiittikaverinsa velat minulle, mutta lopulta sovittiin että annetaan asian olla.
Vituttaa kipeä häntäluu. En tiedä onko kipeytynyt pyöräilystä vai mistä. Tullut kuitenkin pyöräiltyä tässä parin viikon aikana 5 kertaa viikossa sellaiset reilut 20 kilsaa.
Voit sietää tämän vanhan asiakkaan pikkukoijauksen, tai sitten vaihtaa Elisan suureen kusetukseen. Älä nyt herran jestas ainakaan Elisa Viihdettä ota. Aivan vitsi koko systeemi, todella huonoja kokemuksia kaikilla tutuilla ketkä tuohon ovat Helsingissä haksahtaneet.Onko muuten kellään Elisan viihdepalvelusta kokemusta? Samalla meinaan lähtee kanavapaketitkin vaihtoon...
Perkeleen perkele..