Sonera on vittu keksinyt jonkin puherobotin, jolle muka pitäisi kertoa mikä on hätänä.
Jepjep. Tämän mukavan herran kanssa juttelin tuossa viime viikolla. Vittu, että vitutti. "Kerro nyt minulle, mikä on vialla?" Laajakaistani ei toimi. "Anteeksi, en saanut selvää, voitko kertoa tarkemmin?" ... Anteeksi, en saanut selvää, haluatko apua matkapuhelinasioissa?" LAAJAKAISTA!! "Selvä, kerrotko nyt omin sanoin, mikä laajakaissasi on vikana?" ..... " Anteeksi, en saanut selvää." VITTU!!!
Lopulta kun pääsin jonottamaan ihan oikealle ihmiselle ja jopa läpikin, niin kahden lauseen jälkeen puhelu katkesi. Siinä vaiheessa aloin olla aika hiilenä. Tosin katkeaminen taisi johtua ihan omasta vanhasta luuristani, alkaa hidastua sen sydämenlyönnit jo selvästi.
No, eilettäin soitti ihan asentaja ja oli meidän kiinteistössä roplaamassa piuhoja. Itse olen toisella paikkakunnalla tällä hetkellä, mutta illalla tyttöystävä ilmoitti, että netti toimii taas. Tänään soitin asentajalle takaisin (olipas kivaa kun oli suora kännykkänumero!) ja ilmoitin, että homma ok.
Eli loppu hyvin kaikki hyvin, mutta tuohon automaattiin en toivottavasti joudu enää koskaan soittamaan.