Vituttaa, että kello on 7:30 (!) sunnuntai-aamuna ja mää oon hereillä!
Minua vituttaa että en ollut hereillä tuolloin. Sehän on hienoa herätä aikaisin, kun on koko pitkä päivä aikaa puuhastella jotain.
Vituttaa, että kello on 7:30 (!) sunnuntai-aamuna ja mää oon hereillä!
Systeri soitti ja yritti houkutella minua edustamaan itseään avioeroasiassaan.
Joten vituttaa hyväksikäyttävät sukulaiset. Kieltäydyin.
Mikäköhän esteellisyys tarkemmin estää edustamasta sukulaistaan tuomioistuimessa? Ja en vedonnut mihinkään, vaan kieltäydyin suoraan.Tjaa..Toivottavasti vetosit jääviyspykälään kuin laiskuuteen/saamattomuuteen.
Systeri soitti ja yritti houkutella minua edustamaan itseään avioeroasiassaan.
Joten vituttaa hyväksikäyttävät sukulaiset. Kieltäydyin.
Samoin. Aina suostun kyllä selvittämään, kuka kyseistä asiaa parhaiten osaisi ajaa. Eli tyhjän päälle en jätä, vaan aina pyrin jonkun numeron selvittämään mistä kyseinen henkilö saa tarvitsemaansa apua.Itse olen vetänyt sitä linjaa, että ystävien, sukulaisten, tuttujen ja puolituttujen juttuja en hoida/en koske/en edes katso/lukaise.
Minua vituttaa että en ollut hereillä tuolloin. Sehän on hienoa herätä aikaisin, kun on koko pitkä päivä aikaa puuhastella jotain.
Vaikka niin. Omin käsin olen raivannut tieni keskiluokkaisesta lapsuudesta äärimmäiseen köyhyyteen.Jaahans, siis luopio ja porvari?
Vituttaa naiset, tai oikeastaan vain yksi nainen.
Kovasti on kiinnostunut aina silloin kun en itse ole saatavilla tai hän on varattuna, mutta kun molemmat ovat sinkkuja niin kohtelee kuitenkin kylmästi. Paitsi tietenkin kun asian ottaa puheeksi ja saa kuulla "olet elämäni mies!" jne. skeidaa. Vittu. Ihan kuin en huomaisi milloin minusta ollaan oikeasti kiinnostunut ja milloin ei.
Pitäkööt tunkkinsa.
Jos naiselta tunkkia kaipaat, niin silloin kannattaa unohtaa naiset ja soittaa parhaalle kaverille. Kaverilta löytyy varmasti se tunkki ja luultavasti myös kaljaa, jolla unohtuu se nainen, joka ei lainannut sitä tunkkia.
Vituttaa apaattiset, lorvivat teinit, joiden elämäntehtävä on hokea "vittu" ja rikkoa kaikki yhteisillä verorahoilla hankittu omaisuus mm. lastemme leikkikenttä.
Vittu!
Huomenna pitäisi sitten aloittaa työt. Kesäloman viimeinen päivä menossa. Ei kiinnostaisi hevonvitun vertaakaan - siis se työn tekeminen. Vittujen vittu.
No, ei maha mittään....
Vittu!
Huomenna pitäisi sitten aloittaa työt. Kesäloman viimeinen päivä menossa. Ei kiinnostaisi hevonvitun vertaakaan - siis se työn tekeminen. Vittujen vittu.
No, ei maha mittään....
Vituttaa sun tapaiset uikuttajat. Oo vitun tyytyväinen että sulla ylipäätään on töitä. Toivottavasti et myy huomenna yhtään lehteä.
Ei historinopet myy lehtiä...