Vitutusketju

  • 10 541 771
  • 56 130

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tottakai. Evilillä on myös ollut lapsuudessaan avain kaulassa, oppinut ennemmin paistamaan kananmunia, kuin mikron käytön, nähnyt vain kaksi kanavaa tv:stä (mustavalkoisina) ja kuunnellut radion yleis- tai mieluumminkin rinnakkaisohjelmaa. Olettaisin.
Ei ollu avainta, mutsi oli kotiäiti. Telkkari oli värillinen jo 70-luvulla, ja Timo T.A. on aina ollut perseestä - sattumalta miehestä kertova ketju arvottiin minun nimiini. Mutta kaipa sen jo tiesitkin.
 

Ralph

Jäsen
Vituttaa Elisan Internet jonka yhteys katosi ja virheraportissa käskivät ottaa virran modeemista pois, esim. ottamalla johdon pois seinästä. Kumarruin tekemään sen niin tuli helvetillinen kipu polveen.

Nyt vituttaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oo minun päivä, kun lopulta saan itseni sohvalta ylös ja lenkille niin eiköhän siellä luistelusauva uppoa sadeviemärin aukkoon ja niks naks poikki. Taidan keskittyä kaljan juontiin.

Toisten vitutukselle ei varmaan saisi nauraa, mutta tämä viesti nauratti. Kiitokset siitä.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Tammikuussa ostetun kännykän (Nokia 6730c) näyttö päätti hajota kesken Pistsiturnauksen, joko istuessani sohvalla (Foster's sohva, 80 e/runkosarjapeli. Tuo hinta voisi kuulua ketjuun, muttei oikeastaan liikuta tippaakaan.) tai kävellessäni sohvan ja baaritiskin välisen meno-paluumatkan. Vasemmassa alakulmassa näkyy muutama raita, ja sitten siinä on sellainen kiva veikeä särö näkyvissä. Siis itse näytössä, ei pinnassa.

Jos olisin tuota hakannut johonkin voisin ymmärtää että noin käy, mutta en todellakaan ole sitä mihinkään iskenyt. Toivottavasti takuu hoitaa, koska huolimattomuusvirheestä ei ole kyse. Tiedä sitten millä myyjän vakuuttaa. Ei onneksi sentään ole saanut puhelinta lommoille tai naarmuille, joten ehkä onnistuu.

Ja toiseksi, joku v#¤un kuspiä oli onnistunut kolhaisemaan autoa parkkipaikalla, vasemmassa takaovessa kiva jälki. Yhteystietoja ei tietenkään ollut huomattu jättää. Paikkamaalilla tuon korjaus varmaan onnistuu (niin, toki pitää löytää joku, jolla on edes auttavat taidot), mutta kuitenkin.
 

Ralph

Jäsen
Vituttaa, että kello on 7:30 (!) sunnuntai-aamuna ja mää oon hereillä!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Systeri soitti ja yritti houkutella minua edustamaan itseään avioeroasiassaan.

Joten vituttaa hyväksikäyttävät sukulaiset. Kieltäydyin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Ei ollu avainta, mutsi oli kotiäiti. Telkkari oli värillinen jo 70-luvulla, ja Timo T.A. on aina ollut perseestä.

Jaahans, siis luopio ja porvari? Timo TA on muuten perseestä. Mieluummin PA kuin Timo TA!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Systeri soitti ja yritti houkutella minua edustamaan itseään avioeroasiassaan.

Joten vituttaa hyväksikäyttävät sukulaiset. Kieltäydyin.

Tjaa..Toivottavasti vetosit jääviyspykälään kuin laiskuuteen/saamattomuuteen.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Systeri soitti ja yritti houkutella minua edustamaan itseään avioeroasiassaan.

Joten vituttaa hyväksikäyttävät sukulaiset. Kieltäydyin.

Itse olen vetänyt sitä linjaa, että ystävien, sukulaisten, tuttujen ja puolituttujen juttuja en hoida/en koske/en edes katso/lukaise. Jos eivät ymmärrä tai halua ymmärtää ratkaisuani, niin olen todennut, että en pysty objektiivisesti ja hänen kannaltaan parhaalla tavalla asiaa hoitamaan.

Ei ole toistaiseksi kukaan ottanut nokkiinsa. Satun tietämään, että aika monella muullakin saman koulutuksen saaneella on sama linja.

Eniten minua on vituttanut se, kun joku täysin ennalta tuntematon sattuu kuulemaan/tietämään ammattini ja sitten tullaan ihan paikasta ja ajasta riippumatta esittelemään asia ja kyselemään, mitä pitäisi tehdä. Näinkö hölmöjä ja "rahattomia" jotkut ihmiset oikeasti ovat.

Sukulaiset ovat sitten eri juttu, niiden kyselyihin suhtautuu astetta maltillisemmin.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen vetänyt sitä linjaa, että ystävien, sukulaisten, tuttujen ja puolituttujen juttuja en hoida/en koske/en edes katso/lukaise.
Samoin. Aina suostun kyllä selvittämään, kuka kyseistä asiaa parhaiten osaisi ajaa. Eli tyhjän päälle en jätä, vaan aina pyrin jonkun numeron selvittämään mistä kyseinen henkilö saa tarvitsemaansa apua.

Avioerojuttuihin en kyllä yleensäkään lähtisi ikinä mukaan. Kaameaa puuhaa ovat ne.
 
Minua vituttaa että en ollut hereillä tuolloin. Sehän on hienoa herätä aikaisin, kun on koko pitkä päivä aikaa puuhastella jotain.

Niin varmaan joo... Tällaiset viestit vituttaa. Jos tuohon aikaan herää, niin tietenkin siinä on aikaa puuhastella vaikka kuinka paljon, mutta... Sinulla kun on halua puuhastella, niin varmaan voit antaa puuhastelun aiheita minullekin? :)
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyttyset ja niiden puremat. Joka kesä sama vitutus, paukamat ja kutina. Zyrtec ja kortisoni auttavat, mutta eivät tarpeeksi.
Tuttavan bokseri puolestaan on oikein mainio tapaus, mutta riemastuneiden tervehdysten shortsijalkoihin jättämät kymmensenttiset mustelmaiset verinaarmut olis saaneet jäädä väliin. No, mitäs kutsuin sitä kadun toiselta puolelta kädet levällään.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa olla kipeänä tällaisella kelillä. En saa aikaani kulumaan, ei oikein missään jaksa käydä (pe kävin ulkona lääkärissä sekä apteekissa) ja sisällä olen hikisenä nyt taudin takia muutenkin.

Haluaisin mennä uimaan lämpimään meriveteen tai ajamaan fillarilenkin tai jotain, mutta ei. Kele kele kele.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa naiset, tai oikeastaan vain yksi nainen.

Kovasti on kiinnostunut aina silloin kun en itse ole saatavilla tai hän on varattuna, mutta kun molemmat ovat sinkkuja niin kohtelee kuitenkin kylmästi. Paitsi tietenkin kun asian ottaa puheeksi ja saa kuulla "olet elämäni mies!" jne. skeidaa. Vittu. Ihan kuin en huomaisi milloin minusta ollaan oikeasti kiinnostunut ja milloin ei.

Pitäkööt tunkkinsa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa naiset, tai oikeastaan vain yksi nainen.

Kovasti on kiinnostunut aina silloin kun en itse ole saatavilla tai hän on varattuna, mutta kun molemmat ovat sinkkuja niin kohtelee kuitenkin kylmästi. Paitsi tietenkin kun asian ottaa puheeksi ja saa kuulla "olet elämäni mies!" jne. skeidaa. Vittu. Ihan kuin en huomaisi milloin minusta ollaan oikeasti kiinnostunut ja milloin ei.

Pitäkööt tunkkinsa.

Jos naiselta tunkkia kaipaat, niin silloin kannattaa unohtaa naiset ja soittaa parhaalle kaverille. Kaverilta löytyy varmasti se tunkki ja luultavasti myös kaljaa, jolla unohtuu se nainen, joka ei lainannut sitä tunkkia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos naiselta tunkkia kaipaat, niin silloin kannattaa unohtaa naiset ja soittaa parhaalle kaverille. Kaverilta löytyy varmasti se tunkki ja luultavasti myös kaljaa, jolla unohtuu se nainen, joka ei lainannut sitä tunkkia.

Unohtu jo. Kiitos kuitenkin!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu, tennis on kyllä tänä vuonna journalistisesti yritetty kaikin keinoin tappaa Suomessa. Kesällä Jani Uotila selostamassa Canalilla ja nyt viimeiset kaksi viikkoa Nelonen Sport Prolla Pepe Jürgens ja Linkku. Puolivitsillä keväällä pelkäsin että noin käy, mutta ei helvetti, tuo on täyttä totta! Ihmettelen missä Saukkosen debyytti viipyy ja miksei Kukkosta ole jo roudattu takaisin kehiin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
VR-konserni ei taas vittu voi viitsiä ilmoittaa sivuillaan/junatiedoissa kulkeeko juna vai jättääkö kulkematta.

Tällaiselle pitkän työmatkan kulkijalle ois ihan hyvä tieto. Sillä luulisi jotta nyky-yhteiskunnassa voitaisiis kyseistä tietoa saattaa ilmi ympäri suomen. Mutta vittu ei.

Siis ensiksi asemalle kattomaan kulkemiset ja sen jälkeen järjestelemään muuta kulkemista, vitun vitun vittu.

Haista vr paska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös