Vitutusketju

  • 10 560 934
  • 56 142
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Puhelinmyyjien kanssa kannattaa toimia seuraavasti:

-Just nyt ei ole aikaa, mutta voinko soittaa sulle illalla takaisin?

-En mä ole illalla enää töissä.

-Ei se haittaa, anna kotinumerosi niin soitan sulle illalla kotiin.

-En minä niin voi tehdä.

-Mikset?

-Eihän se käy, että sinä soittaisit minulle kotiin milloin sattuu, kun olen vapaalla.

-Ai. Miksi sitten kuvittelet, että sinä voit soittaa minulle kotiin milloin sattuu, kun minä olen vapaalla?

-Enhän minä ole soittanut sinulle...

-Juurihan sinä soitit. Kiitos ja kuulemiin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos se on lehtimyyjä, vastaat kerran, haistatat paskat ja laitat numeron talteen jollain ovelalla koodilla "Lehtimyyjä" tai "älä vastaa". Jos sillä on oikeasti tärkeää asiaa, kuuntelet sen ja olet päässyt tästä elämää suuremmasta arvoituksesta eroon ikiajoiksi.

Ne penteleet soittelevat (saman sarjan) eri numeroista, joten ei välttämättä toimi. Viimeksi kun yksi taas soitti, sanoin että minulla on suoramarkkinointikielto, ja täti lupasi laittaa sen faileihinsa...
WTF? Eikö siis sekään näy missään?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua on jo pitkään vituttanut nämä mopoillaan aivan päättömänä kaahaavat vittumarkot ja nyt alkoi vituttaa kun näin seuraavan uutisen: Mopoilija ajoi auringonottajan yli. Nuo saatanan ääliöt pitäisi ihan oikeasti saada kuriin!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua on jo pitkään vituttanut nämä mopoillaan aivan päättömänä kaahaavat vittumarkot ja nyt alkoi vituttaa kun näin seuraavan uutisen: Mopoilija ajoi auringonottajan yli. Nuo saatanan ääliöt pitäisi ihan oikeasti saada kuriin!

Koko kesän ajan noita on pyörinyt kerrostalomme ohi menevällä tiellä. En tiedä mitä helvetin reittiä ne vetää, mutta 20 minuutin välein parvekkeemme alta menee 5-10 mopon lauma. Ihmettelen miten he jaksavat ajaa 23:00 - 06:00 välisen ajan lähestulkoon putkeen. Onneksi yöt ovat jo pimeitä ja vanhemmat valmistavat kullanmurujaan pian jatkuvaan kouluun. Ettei mene rytmit sekaisin.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Sonera. Joka vitun kerta samaa puuhastelua. Olisikohan tuon "yllättävän" ruuhkan nettisivuilla voinut jotenkin aavistaa?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
mutta nyt siihen päälle on tullut vielä ryssien savut.

On tainnu noi perkeleen savut saavuttaa jo Koillismaankin. Savunhajuinen keli ja aurinko yrittää tuommosen harmaan paskan läpi paistaa. Ihan perseestä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
XBOX360:n ohjain! Patterit ovat lähes täynnä, mutta silti änäriä pelatessa sammuttaa vähän väliä ohjaimen. Parikin oikein once in a lifetime -kuviota meni harakoille tämän takia saatana!!!
 

Ralph

Jäsen
Muistin juuri että 2007 kun Suomessa pelattiin U18 Jääkiekon MM-Kisat niin Nokialla joku harjoitusottelu juuri ennen kisoja pelattiin. Vastakkain oli Kanada ja muistaakseni Saksa. Ottelun jälkeen siinä Nokian jäähallin ovesta ulos tuli paljon nuoriaherroja puku päällä ja Team Canadan lätkäkassit olalla. Kattelin vain siinä heitä. Olisinpa tajunnut kysyä nimikirjoituksia perkele! Nyt kun tarkistin että ketä siinä joukkueessa pelasi niin vituttaa vielä enemmän. Pelasihan siinä mm. Steven Stamkos ja Drew Doughty!!!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
XBOX360:n ohjain! Patterit ovat lähes täynnä, mutta silti änäriä pelatessa sammuttaa vähän väliä ohjaimen. Parikin oikein once in a lifetime -kuviota meni harakoille tämän takia saatana!!!

Oletko kokeillut vaihtaa ohjaimien (mikäli kaksi löytyy) kesken niitä patterikoteloita? Mulla sammuili ohjain välillä, mutta jostain syystä tuon mahti-idean takia ei enää.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Puhelinmyyjien kanssa kannattaa toimia seuraavasti:
Nojooonojaa. Työtäänhän ne vaan tekee. Itse yleensä vaan pyrin sanomaan (jos saan suun vuoron) että "kiitos ei". Ei siinä tarvi erityisen tyly tarvi olla tai mitään tekohauskaa huumoria tarvi keksiä. Joskus jopa kuuntelen loppuun ja joskus olen jopa ostanut ainakin lehtiä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Toinen puolisko perheemme hallituksesta on saapumassa itä-suomesta tänne etelään päin vr:n avustuksella.
Tässähän nyt on saanut lehdistä lukea, jotta on kuulemma myrsky ollu jossain itä-rajan suunnalla ja junat ei kulje. Joten Parikkalasta jonnekkin on järjestetty korvaavana kyytinä bussi-kuljetus.
Mutta jollain tavalla nähtävästi vr:lle on tullut yllätyksenä tämä asia, sillä eihän bussit olleet odottamassa Parikkalassa, vaan siellä sitten olivat olleet jumissa odottelemassa.
Mikä vittu veeärrää vaivaa? Eikö ne tiedä omia aikataulujaan vai eikö niitä saatanan jurpoja vaan kiinnosta junallinen matkustajia?
Luulisi, jotta vastoinkäymiset talvella olisivat saaneet vr:n yrittämään palvella asiakkaita paremmin ja paremmin. Mutta paskat, varmaan ajattelevat kaikkien matkustavat joka tapauksessa, koska vastaavaa muuta ei ole tarjolla. Näinhän meidän perheessä tapahtuu.

Meikäläinen on tästä sitten menossa vastaan Lahteen. Mihinpä aikaan sitä menee, kun ei tiedä tuleeko mihin aikaan. Toinen sitä odottaa toista varmaan sitten reilun tunnin joka tapauksessa.

Vitun vittu, toivottavasti kerkiää, ennenkuin laiva lähtee iltapäivä risteilylle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En tiedä miksi, mutta tämä Iltalehden uutinen alkoi vituttamaan.

"Joisitko olutta oravasta?" http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010072612092161_ru.shtml

Mitä on voinut liikkua mielessä tota suunnitellessa?

On muuten melko makaaberi kokonaisuus. Jotenkin samaa luokkaa kuin tuhkakupit, jotka on valmistettu vaikkapa apinan tai ihmisen pääkallosta. Tavallaan nää olutpullot ovat enemmän mauttomia koska tuossa eläin on turkki yllään ja jotenkin sympaattinen. Pullon tunkeutuessa suusta ulos näky on kieltämättä hieman ronski.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
On muuten melko makaaberi kokonaisuus. Jotenkin samaa luokkaa kuin tuhkakupit, jotka on valmistettu vaikkapa apinan tai ihmisen pääkallosta. Tavallaan nää olutpullot ovat enemmän mauttomia koska tuossa eläin on turkki yllään ja jotenkin sympaattinen. Pullon tunkeutuessa suusta ulos näky on kieltämättä hieman ronski.

Auttaisiko, jos pullo olisi toisinpäin?

Itselle sikäli aivan sama, kun eläimiä ei ole varsinaisesti tuota varten tapettu. Ellei sitten panimon työntekijät ole niitä autoillaan jahdanneet.

Että silleen...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No nyt on pakko kerrankin kysyä, että mitä vittua? 12 kuppasta oravaa on käytetty tollaseen tarkotukseen ja jätkiä vituttaa. Miten tuo eroaa jostain täytetystä eläimestä jota pidetään kotona?

Vituttaa työt ja voi olla että huomenna lähdetään vittuun sieltä. Siitähän se emäntä vasta tykkääki..
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kaipaa mitään vertais- enkä muutakaan tukea, kunhan nyt tuli mieleen avautua.

Kyllähän se vituttaa, kun ymmärtää omat (sairauden mukanaan tuomat) vajaavaisuutensa. Tai olenhan mä ne ymmärtänyt jo aiemminkin, mutta aina silloin tällöin se iskee tajuntaan kuin itsensä Thorin vasara. Että tätäkö tämä nyt sitten on, loppuelämän ajan. Toki pitää sopeutua ja oppia hyväksymään rajansa, mutta vituttaahan se silti, suhteettoman paljon. Ei haluttaisi tyytyä kompromisseihin, joihin kuitenkin nyt on osaltaan tyytyminen. Saatana.
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Vituttaa Andreas Thorkildsenin englanninkielen harjoiteltu jenkkiaksentti. Kuullostaa vittumaiselta ja teennäiseltä. Lupsakan olonen äijjä muutoin.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Voi jumalauta keitä kaikkia se leipä elättää..

Kätkytkuolema syyteharkintaan Jyväskylässä

"Keski-Suomen poliisilaitoksessa on saatettu loppuun esitutkinta, joka on liittynyt kahteen peräkkäiseen samassa perheessä tapahtuneeseen kätkytkuolemaan."

"Molemmat kätkytkuolemat tapahtuivat samankaltaisissa olosuhteissa: vanhemmat olivat edellisenä iltana nauttineet päihteitä ja aamuyöllä havainneet, että parisängyssä heidän välissään nukkunut vauva oli kuollut."

Saatana.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi jumalauta keitä kaikkia se leipä elättää..

Jäi hieman epäselväksi, kumpiko se vituttaa? Poliisin ja syyttäjän toiminta vai vanhempien toiminta?

Henkilökohtaisesti vituttaa nyt aika monikin asia.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jäi hieman epäselväksi, kumpiko se vituttaa? Poliisin ja syyttäjän toiminta vai vanhempien toiminta?

Näin äkkiseltään vanhempien toiminta vituttaa aivan uskomattoman paljon, muttei tuo poliisin ja syytäjänkään toiminta puhtaita papereita kyllä ansaitse. Kätkykuolemat ovat jutun perusteella tapahtuneet vuosina 2003 ja 2006, mutta esitutkinta on saatettu loppuun vasta nyt ja homma on vasta menossa syyteharkintaan. Yleensä Suomessa on lapsiin liittyvissä asioissa tapana jopa ylireagoida ja toimia ilman mitään harkintaa, mutta tässä on kaiketi saavutettu nyt toinen ääripää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös