Negatiivinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Lomalla kuumeessa jo kolmatta päivää, taas vaihteeksi. Tää perinne saisi kyllä pikkuhiljaa loppua jo.
Ai saatana (sic:), miksihän?
Fiilistä ei lisää se, että kannettava tietokone hajosi siinä samalla ja tulin kipeäksi.
Vituttaa, kun suurimmalla osalla työssäkäyvistä on kesäloma. Ja enemmän vituttaa se, että kaikki tutut kyselevät, milloin minulla on lomaa. No ei vittu ole.
Niin, muistinko sanoa että yhteiskunta haisee?
Nyt kyllä sain oman alan hommia vuodeksi ensi keskiviikosta eteenpäin, eli ehkä jokunen lomapäiväkin tulee ensi kesänä vietettyä.
Noin sinä sanot joka viestissäsi, eli muistit kyllä. Lisäksi ZZ-top, Timo TA ja 70-luku ovat listasi huipulla.
Led Zeppelin?
sic-sanan väärinkäyttö mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä vituttaa joskus.
Ei ollu avainta, mutsi oli kotiäiti. Telkkari oli värillinen jo 70-luvulla, ja Timo T.A. on aina ollut perseestä - sattumalta miehestä kertova ketju arvottiin minun nimiini. Mutta kaipa sen jo tiesitkin.Tottakai. Evilillä on myös ollut lapsuudessaan avain kaulassa, oppinut ennemmin paistamaan kananmunia, kuin mikron käytön, nähnyt vain kaksi kanavaa tv:stä (mustavalkoisina) ja kuunnellut radion yleis- tai mieluumminkin rinnakkaisohjelmaa. Olettaisin.
Ei oo minun päivä, kun lopulta saan itseni sohvalta ylös ja lenkille niin eiköhän siellä luistelusauva uppoa sadeviemärin aukkoon ja niks naks poikki. Taidan keskittyä kaljan juontiin.
Vituttaa, että kello on 7:30 (!) sunnuntai-aamuna ja mää oon hereillä!
Ei ollu avainta, mutsi oli kotiäiti. Telkkari oli värillinen jo 70-luvulla, ja Timo T.A. on aina ollut perseestä.