Vitutusketju

  • 10 587 037
  • 56 164

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikenlaista pientä pitäis tehdä mutta minä vaan makaan sohvalla, ei vaan nappaa ja sehän vituttaa. Vituttaa kyllä koko oma elämä muutenkin.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Bayern Münchenin johtoportaan idioottimainen itkeminen Arjen Robbenin reisivammasta ottaa pannuun.

"Haluamme hyvitystä ja olemme erittäin vihaisia. Taas kerran seuran pitää maksaa, kun pelaaja on loukkaantunut maajoukkueessa." Näin parkuu Bayernin puheenjohtaja Karl-Heinz Rummenigge. Onhan se tosiaan anteeksiantamatonta, että Robbenin halutaan pelaavan ja että hän itse haluaa pelata mitättömässä MM-turnauksessa aina finaalia myöten. Jälleen oiva osoitus siitä, että saksalaiset ovat kusipäitä.

Jep näin on! Saksalaiset ovat kusipäitä. Sama juttu ranskalaisten ja englantilaisten kanssa. Onhan sieltäkin suunnalta itketty ihan samoja juttuja.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei oo minun päivä, kun lopulta saan itseni sohvalta ylös ja lenkille niin eiköhän siellä luistelusauva uppoa sadeviemärin aukkoon ja niks naks poikki. Taidan keskittyä kaljan juontiin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vitutuksen aihe syntyy haastattelun lopussa olevasta Kimmo Janaksen kommentista: "Ei minulla ole mitään seksuaalivähemmistöjä ja naispappeja vastaan, mutta kristinuskon konseptiin ne eivät sovi. Ja jos samaa sukupuolta olevien avioliittoa ruvetaan hyssyttelemään, ei mene kauhean monta vuotta, kun samoilla argumenteilla aletaan perustella pedofiilejä. Että jos kummatkin tykkää siitä, niin eihän siitä saa olla vihainen."
Voi vittujen vittu mikä kusipää.

Samassa jutussa ko. "kattokaa, mulla on iso auto!" -kalapuikkoviiksi kertoo olevansa Jumalalta saaduilla valtuuksilla luomakunnan kruunu, joka saa yksinvaltiaana määrätä perheensä ja ilmeisesti kaikkien muidenkin, joilla on eri värkit jalkovälissä, asioista.

Kainalojutussa valitetaan, kuinka kristityistä uskovaisista on mediassa ja yleisessä mielipiteessä "vääristynyt, puolueellinen ja ankea" kuva. Ai saatana (sic:), miksihän?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vitutuksen aihe syntyy haastattelun lopussa olevasta Kimmo Janaksen kommentista: "Ei minulla ole mitään seksuaalivähemmistöjä ja naispappeja vastaan, mutta kristinuskon konseptiin ne eivät sovi. Ja jos samaa sukupuolta olevien avioliittoa ruvetaan hyssyttelemään, ei mene kauhean monta vuotta, kun samoilla argumenteilla aletaan perustella pedofiilejä. Että jos kummatkin tykkää siitä, niin eihän siitä saa olla vihainen."

Minusta se on aina ihan hiton hauskaa, kun uskovaiset vetävät pedofiili-kortin homokeskustelussa mukaan. Pitäisiköhän se oma pesä tutkia ensin? :) Muuten äijälehdelle peukku. :)
 
Viimeksi muokattu:

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Vituttaa tämä Mika Saukkonen. Miten vitussa on voitu löytää näin paska selostaja pilaamaan Canal+:n Diamond Leaguen lähetykset? Myllymäkeä ja kumppaneita on ikävä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko totea tähän samat vitutuksen aiheet kun ylläkirjottaneella. Jotenkin ennen kultaisen liigan kisoja kateltaessa oli ihan helvetisti enemmän fiilistä. Uskomaton vaikutus selostajillakin tunnelman luomisessa..
 

Sohjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa, kun toisia vituttaa kirkon epämääräisyys homo/lesboavioliitoissa ja naispappeudessa. Kirkon kuuluu olla epälooginen. Luuletteko te oikeasti, että Jeesuksen totuudeksi(tm) tulkittu sana muuttuu aikojen mittaan? Erotkaa kirkosta tai pitäkää päänne kiinni.
 
Salkkareiden Riku sen tänään sanoi: "Mun elämä on pelkkää soosia ja aina ottaa päähän." Voisin laittaa tämän allekirjoitukseksi, koska se on sanasta sanaan totta. Ei varmaan pitäisi aina valittaa samaa, mutta toisaalta, sitä varten tämä hieno ketju on.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Voi jumalauta jätin sitten kirjautumatta kotisivujeni ylläpitosivustolle liian myöhään, ja koko sisältö katosi sitten netin syövereihin. Iso vaiva ja homma sanoi FIUUU

(Onko pelastuskeinoja?)
 

scholl

Jäsen
Vituttaa se, että matkustin junassa, joka oli saunamainen kokemus. Ei tietoakaan Klima-anlagen toimivuudesta. Fiilistä ei lisää se, että kannettava tietokone hajosi siinä samalla ja tulin kipeäksi.

En tiedä pitäisikö reklamoida Deutsche Bahnille vai matkavakuutusfirmaan
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Fiilistä ei lisää se, että kannettava tietokone hajosi siinä samalla ja tulin kipeäksi.

Laitahan se läppäris vähäks aikaa sinne Pradan käsilaukkuusi ja kaiva merileväuutetta, niin eiköhän se siitä.

Mua vituttaa suuresti se, että loma loppuu. Talvi pitäis jaksaa jollain viidenviikon lomalla. Perkele ja vittu vitutuksen kaupanpäälle.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vituttaa, kun suurimmalla osalla työssäkäyvistä on kesäloma. Ja enemmän vituttaa se, että kaikki tutut kyselevät, milloin minulla on lomaa. No ei vittu ole.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vituttaa, kun suurimmalla osalla työssäkäyvistä on kesäloma. Ja enemmän vituttaa se, että kaikki tutut kyselevät, milloin minulla on lomaa. No ei vittu ole.

Sama vika jo kolmatta kesää. Tänä kesänä oli tavallaan kolme viikkoa lomaa, kesäkuun kaksi ekaa viikkoa olin työttömänä ja heinäkuussa pidin viikon palkatonta. Viimekesänä pidin yhden päivä palkatonta. Toissa vuona olin 10päivää duuninvaihtojen takia "lomalla".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on nyt pisin vapaa putki menossa, 4 päivää. Yleensä menee yhdessä työssä viikot ja toisessa viikonloput, oli kesä tai talvi.

Nyt kyllä sain oman alan hommia vuodeksi ensi keskiviikosta eteenpäin, eli ehkä jokunen lomapäiväkin tulee ensi kesänä vietettyä.

Niin, muistinko sanoa että yhteiskunta haisee?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Nyt kyllä sain oman alan hommia vuodeksi ensi keskiviikosta eteenpäin, eli ehkä jokunen lomapäiväkin tulee ensi kesänä vietettyä.

Onnitteluni. Enää ei vituta niinkään paljoa, kun tietää, että pahuus kiusaa ensi keskiviikosta lähtien enemmän noita hartaita.

Noin sinä sanot joka viestissäsi, eli muistit kyllä. Lisäksi ZZ-top, Timo TA ja 70-luku ovat listasi huipulla.

Led Zeppelin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Led Zeppelin?

Tottakai. Evilillä on myös ollut lapsuudessaan avain kaulassa, oppinut ennemmin paistamaan kananmunia, kuin mikron käytön, nähnyt vain kaksi kanavaa tv:stä (mustavalkoisina) ja kuunnellut radion yleis- tai mieluumminkin rinnakkaisohjelmaa. Olettaisin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
sic-sanan väärinkäyttö mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä vituttaa joskus.

Sairastahan moinen, joo:). Muuten vaan tiedoksi, että pimein keskiaika tm. ja usko(nto) eivät aina ole sama asia. Nämä kaksi asiaa sekoittavat jalaskimmot ovat sitten toinen juttu.
Vituttaa ukkonen, joka roikkuu ilmassa, muttei tule.
 
Viimeksi muokattu:

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Vituttaa lestaadiolaiset harvinaisen paljon ja etenkin tällä hetkellä se, että noin 100metrin päässä olevalla rauhanyhdistyksen pihalla on mitä ilmeisemmin seurat ja siellä kailotetaan jonkin todella vahvan mikrofoonin tai megafoonin välityksellä koko kylälle tätä aivan ihanaa ilosanomaa ja muita iloisia virsiä! Siis voi vittu antakaa meidän normaalien ihmisten olla ja pitäkää hömpötyksenne omissa tiedoissane! Täällä laitetaan seuraavaksi stereoista volymit kaakkoon! Rock!
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Tänään vietettiin kuulemma lämpimintä Elokuun päivää koskaan. Itsehän heräsin tossa puoli 8 aikoihin illalla. Hieno päivä, hieno viikonloppu. Kaikki on muutenkin ihan silkkaa paskaa. Paitsi kusi. Ja sekin on kusta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Decimal haista vittu! Ah, kylläpä helpotti. Ei mitään henkilökohtaista, en ole koskaan edes nähnyt merkkiäsi, mutta tuli tarpeeseen. Kiitän.

Tällä hetkellä vituttaa ainostaan heikohko rahatilanne, jota en tietenkään kehtaa mennä tuhlaamaan lähikuppilaan. Sielläkin on kuitenkin jotain vanhoja paskoja vinkumassa. Tiedän paikan lämpimän, jossa pitäisi olla vitusti enemmän. Tänäänkin olisin voinut olla siellä. Se on vituttanut jo tovin. Munat esiin ja pikkuhiljaa toimintaa, muuten alkaa olla aika helvetin surkeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös