Vitutusketju

• 10 696 484
  • 56 252

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se Korsohöpinä on vähintään 5 vuotta vanhaa huttua eli tuli uusintana, mikä olikin hyvä koska sen jälkeinen suorassa lähetyksessä tapahtunut pissishöpinä oli jotakin käsittämättömän uskomattoman surkeaa paskaa. Tulee itku kun muistelee Radiomafiaa ja vertaa sitä nykyiseen Ylex-ulosteeseen.
Joskus 90-luvun puolivälissä Radiomafialta tuli Pertti Salovaaran juontama Heinähässäkkä -niminen ohjelma arki-iltapäivisin kesällä. Siihen aikaan tuota kanavaa tosiaan viitsi kuunnella.

Kaiken kanavapaljouden ja soittolistojen seassa perinteinen Radio Suomi pitää pintansa ja sitä jaksaa yhä kuunnella ilman sen suurempaa vitutusta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo noi radio-ohjelmathan nyt on tietenkin äärimmäisen lapsellista skeidaa. Itse en ole ainakaan kymmeneen vuoteen kehdannut niitä kuunnella.

Mutta nyt vituttaa tämä lämpötila. Ulkona on 21.7 ja täällä sisällä 26.5. Ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin känninukutus.

K

kiwipilot

Vituttaa kesämiehet - siis ruokakaupoissa, kahviloissa, ravintoloissa ja terasseilla ilman paitaa kulkevat hikiset, lenkkimakkaran väriset koijarit. Pyörikää perkele puistoissa ja rannoilla läskit paljaana niin paljon kuin haluatte, mutta elintarvikeliikkeissä tms: PAITA PÄÄLLE, POSSU.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kesämiehet - siis ruokakaupoissa, kahviloissa, ravintoloissa ja terasseilla ilman paitaa kulkevat hikiset, lenkkimakkaran väriset koijarit. Pyörikää perkele puistoissa ja rannoilla läskit paljaana niin paljon kuin haluatte, mutta elintarvikeliikkeissä tms: PAITA PÄÄLLE, POSSU.

Eilen päädyimme siihen, että kesämiehet ovat lihapiirakan värisiä. Sellaisia rusehtavan punaisia ja huonoryhtisiä lihapiirakkamiehiä.

Hieman ahdistaa pyöränselkään hyppääminen. Siinähän tulee hiki ja kun muutenkin on jo kuuma...

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Parhaimmillaan kesämies on, jos khakinväristen tiukkojen reisitaskushortsien kyytipojaksi on puettu valkoiset tennissukat ja sandaalit! Eivät vituta minua, pikemminkin huvittavat. Elleivät sitten tosiaan dunkkaa niin vahvalle vanhan viinan ja hien rankille, että taju lähtee.

d2uce

Jäsen
Parhaimmillaan kesämies on, jos khakinväristen tiukkojen reisitaskushortsien kyytipojaksi on puettu valkoiset tennissukat ja sandaalit! Eivät vituta minua, pikemminkin huvittavat. Elleivät sitten tosiaan dunkkaa niin vahvalle vanhan viinan ja hien rankille, että taju lähtee.

Mieluummin jotkut ns. beckenbauer -mallin shortsit, jossain neonväreissä mieluusti. Sandaalit ja valkoisena ostetut tennissukat toki. Ajan saatossa kulahtanut tiikeritatuointi vielä olkavarteen.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa yleiset WC-tilat. Tuli tossa taas käytyä sellaisessa, jossa oli kusta ja papereita lattialla ja niin vitun tahmeat paikat, että pahaa teki. Mikä siinä on niin vaikeaa olla siististi yleisissä WC-tiloissa? Tuskin sitä kukaan kotonakaan noin käyttäytyy. Mikä vittu siinä sitten on?????

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mikä siinä on niin vaikeaa olla siististi yleisissä WC-tiloissa? Tuskin sitä kukaan kotonakaan noin käyttäytyy. Mikä vittu siinä sitten on?????

Tämä on vähän sellanen itseään ruokkiva tilanne. Yksi kusee ohi -> seuraava joutuu kusemaan kauempaa (lammikon takaa) -> lammikko suurenee jne. Usein pöntötkin on siinä kunnossa ettei niihin tee mieli istua ja siitäkin seuraa pahimmillaan sitten kaukaa tähtäilyä myös kakkosen osalta. Näistä paikoista tekee myös mieli ulos niin nopeasti kun mahdollista, joten jengiltä jää sitten pöntöt vetämättä ja paperit lattialle. Känni tietenkin vielä lisää tätä tähtäyksen epätarkkuutta - ja oksennuksen määrää.

Mutta samaa mieltä ollaan että kuvottaa. Laivalla oli kerran jopa sillä itsellään kirjoitettu sana "PASKAA" seinään.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuli 5v täyteen siitä kun tapasin "elämäni rakkauden"

Rahaveloissa ollaan sen jäljiltä ja nuora kaulan ympärillä tiukkenee.

Ahaa, tämä on siis se tavoiteltava asia elämässä. Justiinsa, kuulostaa ihan siltä, mitä haluankin.
Vituttaa, kun väsyttää vieläkin. Ja vituttaa, kun ei tajua pitkien ryyppyputkien johtavan perkele pitkiin kankkusiin.

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Miks kaikkien pitää soittaa ja kysyä meenkö tänään ja moneltako paikalliselle festarille? Yllättäen kaikkien puheluiden keskellä pihvit unohtui paistinpannulle ja palohälytin tuli testattua -> kämpässä haisee.

passenger

Jäsen
Levitän käteni äärimmilleen näyttääkseni itselleni tässä tyhjässä huoneessa kuinka paljon oikeasti vituttaa. Lähdin eilen käymään muutamalle kavereiden kanssa. Tuli tuhlattua yli 300€ ravintoloihin, eräs varsin potentiaalinen vaimoehdokas sanoi näkemiin ja töissä pitäisi jaksaa kahteentoista saakka, tuli vielä yöllä kaapattua joku ihan kivannäköinen blondi mukaan, mutta eihän saatana maestrolla sitten seisonut. Jeejee.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Krapula. On se perkele kumma kun ei opi - kahdesti samalla viikolla tappo-olotilaan johtanutta (sinänsä kyllä hauskaa) rymyämistä. Vituttaa myös rahatilanne (kts. mm. edellinen), liian äkkiä päättynyt lomamatka ja maanantaina päättyvä loma - ja töissä välittömästi alkava tykitys hommia, joihin ei oikein tunne olevansa vireessä.
Ja kissa oli sitten vääntänyt neljät laatat matoille. Yeah.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kopioin tuolta toisesta kejusta...muuttui nimittäi vitutukseksi.

Tää joku "Sisko tahtoisin jäädä" - Elokuva mainoksineen. Ensinäkin Mottoritie on kuuma on yksi paskimmista lauluista ikinä, toiseksi tuosta "esityksestä" tulee mieleen joku ylä-asteen kevätjuhla ja kolmanneksi painukaa vittuun mun telkkarista.

Kaiken lisäksi tämä mainos tulee lähes jokaisella mainoskatkolla.

On se nyt kumma. Tylsää viettää aikaa foorumilla, kun ei edes tule uusia viestejä. Itsekään ei kehtaisi joka aiheeseen kirjoittaa. Nimimerkki Kummelikin on jossain mökillä, eikä spämmäämässä tänne. Ketuttaa tuollainen ajattelemattomuus muita kirjoittajia kohtaan. Muut foorumit on täysin vieraita minulle eikä muualla ole lähellekään näin tasokasta porukkaa. Ajan viettäminen muualla ei siis tule kyseeseen eli jätän muut "tasokkaat" foorumit sikseen. Jatkan siis Jatkoajan päivittämistä...

Nimimerkki -OO-: Itikka vittuili minulle viime yönä. Sen vittupään takia heräsin ennen aikojaan. Et ole siis ainoa jonka vitutuskerroin nousee itikan ininästä.

Taas kaksi uutta vitutuksen aihetta. Eli olisipa jo syksy. Ai niin, silloin tulee hirvikärpäset...

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituttaa, kun kukaan ei jaksa tehdä mitään. Kaikki keneltä kysyy, vastaavat vain "nääh, ei jaksa". Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ensin odotetaan kuukausikaupalla, että tulee kesä, jotta voisi sitten olla ulkona. Nyt, kun se kesä on täällä, niin ei kukaan kuitenkaan jaksa sieltä omasta kolostaan liikkua. Ihme jengiä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkki -OO-: Itikka vittuili minulle viime yönä. Sen vittupään takia heräsin ennen aikojaan. Et ole siis ainoa jonka vitutuskerroin nousee itikan ininästä.

Miten niitä voi riittää sinnekin? Minä kun olin ihan varma että ne kaikki pyörii tuossa minun terassillani (ja osa sisällä).

Miten niitä voi riittää sinnekin? Minä kun olin ihan varma että ne kaikki pyörii tuossa minun terassillani (ja osa sisällä).

Ilmankos niitä ei näkynyt tuolla maalla viikonloppuna. Paarman perkeleitä olikin sitten enemmän ja pari lihanpalasta saivat meikäläisen jalasta napattua. Vituttaa siis nyt kun noita kohtia hieman kutittaa ja on ihan helvetin isot jäljet. Itikoiden pistoista taas ei jää koskaan mitään jälkiä.

Varsinainen vitutuksen aihe on kuitenkin taas meidän pomo. Pyysin erästä viikonloppua vapaaksi. Mutta toki tuo kusipää oli laittanut koko viikonlopun töitä, mutta se perjantai on vapaa. Ja seuraava maanantai. Vittu en enää ikinä siltä jätkältä mene kysymään yhtään vapaita. Yleensä kysynkin niitä meidän ajomestarilta, mutta nyt hänkin käski sitten niitä kysellä tältä toiselta pomolta. Vittu oliskaan lähtenyt Jyväskylään ralleja kattomaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kissallakin oli ollut krapula. Kyllä oma vitutus lieventyi huomattavasti kun luki nuo edelliset, etenkin kun maestro ei toiminut. Ikävä juttu kyllä.

Itseä vituttaa tämä noin kuukauden kestänyt hengen pihinä aamulla. Tiedä mikä saatanan allergia tai muu hauska juttu tässä on takana. Yöllä juuri kun olin nukahtamassa, tippui peilin ruutu seinästä. Tässä sentään kävi uskomaton munkki kun tipahti vaatekasani päälle, niin pysyi jopa ehjänä. Vitutti vain kun juuri olin nukahtamassa. Eipä siitä sitten taas tullutkaan mitään.

Krapulakin on vähän ja se vituttaa, ei nykyään voi ottaa juuri mitään ilman pientä heikkoa oloa.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itikat vitutti. Ja tavallaan vituttaa yhä. Maalaan teille mielikuvan.

On kaunis kesäpäivä viime viikolla. Ruutiveijari tyttöystävänsä kanssa on matkalla kohti mustikkametsää. Metsä sijaitsee pk-seudulla ja on tarkkaan varjeltu salaisuus. Matka taittuu normaalin iloisesti, onhan Ruutiveijari erinomaista seuraa.

Pariskunta saapuu metsänreunaan, josta Ruutiveijari urheana, hämmentävän voimakaspiirteisenä, nuorena miehenä tarpoo naistaan opastaen metsän siimekseen. Tielle kuuluu vain eläimellinen, nyt jo metsän varjoista villiintyneen luolamiehen, karjunta helvetillisestä mustikoiden määrästä.

Pari metriä metsään sisälle. Kaksi paarmaa säärelle, toinen pistää. Toinen nilkka aivan piukassa hyttysiä, ihoa tuskin näkyy. Ruutiveijari kiljaisee ja alkaa juoskemaan ympyrää. Paarmat seuraavat ja pistelevät samaan kohtaan säärtä uudelleen. Tässä vaiheessa on idiootiksi havaittava Ruutiveijari juossut jo keskelle metsää. Miksei metsästä pois, sitä kysyy moni vielä jälkeenpäin. Ja nyt jo kolme paarmaa kannoillaan. Ja Ruutiveijari kirkuu, itkeä pirauttaa ja heittelee ukemeja sammalten yli.

Lopulta kaksikko löytää metsästä ulos ja bussipysäkin. Mutta paarmat eivät hellitä. Muut pysäkin odottajat siirtyvät hiljalleen kauemmas itkun sekaista break dancea vääntävästä Ruutiveijarista.

...

Ja ne vitun paarmat seurasivat vielä bussiinkin. Siellä ne jossain metsässä nyt ovat, mun poimija ja ämpäri. Vittu.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Itikat vitutti. Ja tavallaan vituttaa yhä. Maalaan teille mielikuvan.

Viitsitkö maalailla vähän selkoa, että oliko nyt pahempina itikat (jotka ainakin minä miellän sääskiksi) vai paarmat? Itikat pysyy poissa karkoitteilla, mutta paarmanperkeleet ovatkin sitten ikävämpi juttu. Yliherkkyys paarman puremalle tuli taas todettua, perjantaina moinen napsaisi jalkapöydästä ja räpylä on edelleen sen verran voimakkaasti turvonnut, ettei kävely kenkä jalassa ota luonnistuakseen.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viitsitkö maalailla vähän selkoa, että oliko nyt pahempina itikat (jotka ainakin minä miellän sääskiksi) vai paarmat?
Pahimpia oli ihan kaikki. Tuo toinen jalka on aivan punainen niistä hyttysenpistoista ja kutiaa aivan typerän paljon. Ei sitä viitsi raapiakaan, kun se sattuu enemmän kuin helpottaa. Toisessa sitten taas on paarmanpuremia useampia, jotka vain yksinkertaisesti sattuvat. Niillä oli jonkinlainen diili, eri ammattiliitot tai jotain, kun molemmat porukat valitsi oman jalan johon pistää/purra.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy