Sama homma. Paitsi, että en jaksanut raahautu edes suihkuun. En varmaan nukkunut kolmea tuntia enempää. Noh nautitaan nyt lämmöstä.Viime yö meni taas aivan vituiksi...ensin ei meinannut tulla uni silmään ja kun lopulta alkoi neljän aikaan väsyttää, iski järjetön kuumuus/kosteus ulkoa. Päädyin menemään kylmään suihkuun ja takaisin sänkyyn. Tunnin sisällä sain unesta kiinni ja hyvä niin. Vituttaa siis aivan liian lämmin ja kostea ulkoilma.
Eipä noita Vuvuzeloja onneksi oikein osata puhaltaa Suomessa. Semmoista säälittävää töräyttelyä ollut ainakin mitä itse olen kokenut.
Vituttavat toki silti...
Väärin vitutettu. Pulloja voi kertyä kertarysäyksellä isoja eriä esimerkiksi juhlissa tai muissa tapahtumissa. Pitäisikö näistäkin poistua kerran tunnissa palauttamaan pulloja, jottei Stolk-2 joutuisi uhraamaan elämästään 600 sekuntia odottamiseen?Vituttaa nämä jätesäkeittäin pulloja palauttavat ihmiset. Varsinkin Pasilan Lild/Alkossa pullonpalautuspisteessä. Ei niitä pulloja voi palauttaa pienemmissä erissä. Ei missään nimessä. Pitää olla vähintään kaksi jätesäkillistä pulloja kun niitä lähtee palauttamaan. Vituttaa kun itsellä on muutama palautuspullo mitkä käyvät vain tuohon palautuspisteeseen (Alkon tai Lidllin pulloja). Pitää vain raijata pullot takaisin kotiin kun en jaksa odottaa 10-15 minuuttia, että saisin palautettua ne muutamat pullot mitä on mukaansa ottanut.
Eipä noita Vuvuzeloja onneksi oikein osata puhaltaa Suomessa. Semmoista säälittävää töräyttelyä ollut ainakin mitä itse olen kokenut.
Tuossakaan se palauttaja ei tee "virhettä" siinä, että vie ne pari säkillistä kerralla, vaan siinä, ettei päästä ketään muuta välillä palauttamaan. Toki näin ei ole pakko tehdä, mutta se on kuitenkin ihan hyvien tapojen mukaista.Vituttaa nämä jätesäkeittäin pulloja palauttavat ihmiset. Varsinkin Pasilan Lild/Alkossa pullonpalautuspisteessä. Ei niitä pulloja voi palauttaa pienemmissä erissä. Ei missään nimessä. Pitää olla vähintään kaksi jätesäkillistä pulloja kun niitä lähtee palauttamaan. Vituttaa kun itsellä on muutama palautuspullo mitkä käyvät vain tuohon palautuspisteeseen (Alkon tai Lidllin pulloja). Pitää vain raijata pullot takaisin kotiin kun en jaksa odottaa 10-15 minuuttia, että saisin palautettua ne muutamat pullot mitä on mukaansa ottanut.
Ja kaiken lisäksi aiva helvetillinen kiire!
Sitten vituttaa edelleen hyttyset. Minä olen tilkinnyt tästä perkeleen liiteristä ihan jokaisen ilmanvaihtoaukon ja tuuletusikkunan verkoilla ja molempiin oviinkin laitoin lisäksi verkko-ovet. Sen lisäksi olen käynyt ihan koko kämpän läpi etsien mahdollisia aukkoja josta nuo vittupäät voisivat sisään päästä mutta niin vaan joka helvetin päivä kun tulen töistä niin vastassa on itikka-armeija. Minulla ei ole enää mitään muuta selitystä kuin että nuo ovat opetelleet tiirikoimaan lukkoja ja yksi tiirikoi lukon auki ja päästää sitten muut sisään!
Sitten vituttaa edelleen hyttyset.
Kyllä vituttaa pöljät ihmiset niin ettei veri tahdo kiertää.
Kyllä vituttaa pöljät ihmiset niin ettei veri tahdo kiertää.
Juu, iso sori täältäkin, me pöljät ei tarkoituksella pahoiteta kenenkään mieltä...
Alkaa muuten todella nämä helteet vituttaa.
Et ole miettinyt kerta-annoksen pienentämistä, tohonhan menee useampi aerosolipullo? Uni tulee varmaan kyllä hyvin?Töhöttämällä hyönteismyrkkyä noin puoli tuntia vaikkapa ennen nukkumaanmenoa tilaan, jossa aikoo nukkua, saa inisijät hyytymään ja unen silmään.
Vituttaa naisasiat. saatana.