Vituttaa lähinnä tämä oma tyhmyys ja kyvyttömyys tuoda omia olotiljoa julki, silloin kun tarvetta olisi.
Mutta minkäs sille mahtaa, jos on syntynyt ujoksi ja sisäänpäin vetäytyneeksi. Vituttaa silti.
Kohtalotoveri. Täsmälleen sama asia vituttaa.
Vituttaa lähinnä tämä oma tyhmyys ja kyvyttömyys tuoda omia olotiljoa julki, silloin kun tarvetta olisi.
Mutta minkäs sille mahtaa, jos on syntynyt ujoksi ja sisäänpäin vetäytyneeksi. Vituttaa silti.
Kohtalotoveri. Täsmälleen sama asia vituttaa.
Mulla on aika ajoin ihan samanlainen kipu, tosin oikean lapaluun ja selkärangan välissä. Mystinen juttu, koska en oikein tiedä mikä tuon aiheuttaa. Lisäksi se tuntuu katoavan itsestään muutamien tuntien kuluttua.Heräsin yöllä todella kovaan kipuun, joka sijaitsi jossakin vasemaan lapaluun ja selkärangan välissä. Kuin puukolla olisi pistetty. Hengittää ei kunnolla pystynyt kun sattui niin saakelisti.
Joku fbtuttu menettänyt jonkun elukkansa niin nyt kaikenmaailman urpot lähettelee sille voimahaleja. Voi vitun voimahali sanon vaan. Tunkisivat perseeseensä tuollaiset voimahalit saatana.
Pikkusen myötävituttaa, kun Helsinkiläisillä on talvi. Ei aukea lähijunien ovet
Viime kesänä heräsin tuollaiseen kipuun, turrutin itseni Panacodeilla vaaka-asentoon ja menin muutaman tunnin unilla töihin. Työpäivän jälkeen ajoin n. 250 km prätkällä ja kun pääsin perille oli kipu kadonnut.
Eläimen omistajana ja tämän suurimman huomion kohteena minun pitäisi varmaan loukkaantua tuosta. Mutta jostain syystä tämä ehdotus silti pisti naurattamaan.Mene heittämään jokin naseva lause, jossa viittaat luonnon kiertokulkuun ja kaiken elämän päättymiseen joskus. Sitten vielä toteat, että eläimiä saa kaupasta aina uusia.
Eläimen omistajana ja tämän suurimman huomion kohteena minun pitäisi varmaan loukkaantua tuosta. Mutta jostain syystä tämä ehdotus silti pisti naurattamaan.
Amen. Toimii ja tepsii vaivaan kuin vaivaan. Ehkä pikkuisen vituttaa se, että poreita on jäljellä enää 3 kpl. Pitää kohta keksiä joku vaiva että voi mennä tilaamaan uuden reseptin.Panacodit ovat kyllä hyviä tuollaisessa extramekiputilanteessa. Oli kipu missä tahansa, se katoaa. Eli siis Panacodia varalle lääkekaappiin, se auttaa tilanteesa kuin tilanteessa.
Pitää kohta keksiä joku vaiva että voi mennä tilaamaan uuden reseptin.
Panacodit ovat kyllä hyviä tuollaisessa extramekiputilanteessa. Oli kipu missä tahansa, se katoaa. Eli siis Panacodia varalle lääkekaappiin, se auttaa tilanteesa kuin tilanteessa.
edit: eipä siihen kerran aiemmin auttanut lääkärin määräämät vatsakipulääkkeetkään, voihan se olla niinkin, että niihin mömmöihin jotka siihen auttaa, ei mulla ole mitään asiaa koskea.
Saakeli, kun tulee aina aamuisin lyötyä herätyskello hiljaiseksi. ...