Vitutusketju

  • 10 576 234
  • 56 149

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
voi helvetin perse!

Menee hermot näiden uusien lasien kanssa. Tänään säädettiin joku 15min varmaan kaupassa että alkaisivat istumaan, eivätka valuisi. Tuntuikin hyvältä ja lähdin pois.

MUTTA: vituiksi meni...

Kotimatkalla alkoi vittumainen valuminen. Ja nyt sitten valuu koko ajan nämä. Huomenna uusiks. Laitoin äsken vanhat lasit päähän, ehkä tää tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Panacodit ovat kyllä hyviä tuollaisessa extramekiputilanteessa. Oli kipu missä tahansa, se katoaa. Eli siis Panacodia varalle lääkekaappiin, se auttaa tilanteesa kuin tilanteessa.
Amen. Toimii ja tepsii vaivaan kuin vaivaan. Ehkä pikkuisen vituttaa se, että poreita on jäljellä enää 3 kpl. Pitää kohta keksiä joku vaiva että voi mennä tilaamaan uuden reseptin.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Pitää kohta keksiä joku vaiva että voi mennä tilaamaan uuden reseptin.

Ota yhteyttä Jokisen Mikaan. Mika kuulemma kirjoittaa reseptin kuin reseptin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Panacodit ovat kyllä hyviä tuollaisessa extramekiputilanteessa. Oli kipu missä tahansa, se katoaa. Eli siis Panacodia varalle lääkekaappiin, se auttaa tilanteesa kuin tilanteessa.

Mitähän köyhän miehen Panacodeja mulla oli kun edellisen kerran ku tuli sappikivikohtaus niin eipä ollut paljoa iloa. En ainakaan huomannut mitään eroa vaan kärsimysnäytelmä jatkui.. :)

Tuo poretablettiversio oli siis kyseessä.

edit: eipä siihen kerran aiemmin auttanut lääkärin määräämät vatsakipulääkkeetkään, voihan se olla niinkin, että niihin mömmöihin jotka siihen auttaa, ei mulla ole mitään asiaa koskea.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Saakeli, kun tulee aina aamuisin lyötyä herätyskello hiljaiseksi. Onneksi puhelimessa on kuitenkin torkkuajastin, mutta joka tapauksessa meinasin vaihteeksi myöhästyä, kun sitä torkutusta tulee painettua neljä-viisi kertaa.

Pitää huomenna laittaa kännykkä toiselle puolelle huonetta, niin pitää ainakin nousta ylös ennen kuin sen saa sammutettua. No sitten en varmaan kuule koko herätystä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
edit: eipä siihen kerran aiemmin auttanut lääkärin määräämät vatsakipulääkkeetkään, voihan se olla niinkin, että niihin mömmöihin jotka siihen auttaa, ei mulla ole mitään asiaa koskea.

Sappikivikohtauksesta en tiedä mitään, mutta muuten sanoisin, että niin kauan kuin Panacod auttaa niin ei kannata harkita kovempia kipulääkkeitä. Riippuvuuttahan sekin aiheuttaa, tosin hyvin kevyttä sellaista verrattuna vaikka Tramaliin, jota itse nyt käytän.

Itsellä lopetettiin Panacod, koska päivittäin vetelin sen 6-8 tablettia ja niiden sisältämä parasetamoli rasittaa maksaa liikaa. Tosin kodeiinin erottaminen parasetamolista ei ole mikään maailman vaikein temppu, jolloin saa pelkästään sen kipua lievittävän lääkkeen ilman maksan ja munuaisten kohtuutonta rasittamista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vituttaa ja masentaa oman terveyden pettäminen. Miksi terveen ihmisen pitää mennä sairastumaan paskamaiseen tautiin joka rajoittaa ainankin tällä hetkellä kaikkea tekemistä ihan vitusti? Toivottavasti nuo myrkyt (solunsalpaaja, kortisoni, antibiootit yms.) pitävät huolen siitä että tauti ei pääse enää pahenemaan.
 

Teloch

Jäsen
Toivottavasti nuo myrkyt (solunsalpaaja, kortisoni, antibiootit yms.) pitävät huolen siitä että tauti ei pääse enää pahenemaan.

Vaikkei samaa asiaa sairastetakaan ja muitten sanat tuskin kauheasti kiinnostaa, totean silti että ainakin omalla kohdalla pääpiirteittäin tuo lääkepaletti pisti taudille päihin 100-0. Vaikka tapauskohtaista onkin, tuo toiveesi saattaa nyt edes toteutua jos ei muuta.

Ja nöyrin anteeksipyyntö ketjun lukijoille, en viitsi nyt kaivaa mitään vähäpätöistä vitutuksen aihetta tähän pysyäkseni topicissa.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vituttaa tämä tukkoisuus ja tunne siitä, kuin pää olisi turvonnut äärimmilleen. Räkää tunkee suurinpiirtein joka reiästä ja tauotta, saatana.
 

J.Petke

Jäsen
Aamulla pisti vituttamaan aika reilusti kun päästiin töihin. Työpaikka on siis parikymmentä vuotta vanha peltihalli joka on rakennettu vähän niin ja näin. Vuorokauden sisään välikatto on tiputtanut vettä varmaan parikymmentä litraa mm. sähköreilinkien vierestä ja loppua ei ollut näkyvissä. Esimiehelle ilmoitettiin eilen ja hän vaan naureskeli tilanteelle ja pyysi huoltoa käymään alkuviikosta.

Tänään sitten oli huoli jo sellainen, että kysyttiin palomiestä paikalle arvioimaan, että onkohan tuo sähköjuttu esim turvallinen ja että kuinka paljon tuollainen katto voi kestää vettä. Jos sitä valuu 20l levyjen välistä niin kuka uskaltaa edes arvata kuinka paljon välikatossa oikeasti on vettä. Noh, siinähän sattui sitten esimies poikkeamaan töissä ja otti armottomat herneet tästä tilanteesta. Haukkui työntekijät ja vähätteli koko tilannetta ja porukkaa. Siinähän sitten sanailtiin oikein porukalla.. Ketä oikeasti voi kiinnostaa noin vähän työntekijöiden ja asiakkaiden turvallisuus?
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Viasatilta tulevan Stars - Red Wings -pelin äänisekoilut. Ruåttalaisten selostus tulee niin, ettei itse pelin ääniä kuulu ollenkaan. Taustalta kuuluu toki jenkkien omien hemmojen selostus.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitähän köyhän miehen Panacodeja mulla oli kun edellisen kerran ku tuli sappikivikohtaus niin eipä ollut paljoa iloa. En ainakaan huomannut mitään eroa vaan kärsimysnäytelmä jatkui.. :)

Tuo poretablettiversio oli siis kyseessä.

Panacodeissa kodeiini aiheuttaa sappivaivoja niille, joilla sappivaivoihin on taipumusta. Siksi varmaan ei sappikivikipuihin auttanut.

Eikä minua vituta nyt yhtään mikään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiukan taas vituttaa viikonlopun aikana maksan poltettavaksi siirtynyt rahamäärä. Ei sitä näköjään koskaan opi.

Lisäksi kouluhommia aika läjä rästissä ja parin päivän päästä odottavaan tenttiinkään ei ole tullut luettua. Onneksi vielä on aikaa.
 

Teloch

Jäsen
Pari viikkoa jatkunut kurkkukipu, joka on äitynyt sen verran iloiseksi että parina yönä on jo saanut herätäkin siihen. Tohtori tuumasi että hyvältä näyttää, joten kyseessä lienee joku liikkeellä oleva virus joka menee sitten aikanaan ohi. Joillain on kuulemma kestänyt kahdeksankin viikkoa. No, maksimisuoritukseen aina pyritään, joten seuraavat 6 viikkoa sitten vähillä unilla. Ah auvoa, oi ihanuutta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi sun saatana. Viime vuoden lopulla on lopettanut sekä yksi suosikkivaatekaupoistani että se ainoa alusvaateliike, josta olen aina löytänyt sen, mitä olen hakenutkin, oikean kokoisena, värisenä ja mallisena.

Perkele. Mistäs minä nyt paitani ja rintaliivini ostan?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vituttaa huolella kun mahdollinen duunipaikka antaa odotuttaa itseään. Haastattelun jälkeen mulle ilmoitettiin että pääsin jatkoon ja vietetään nyt joulu ja uusivuosi ensin välissä ennen kuin jatketaan. Nyt onkin sitten odoteltu siitä lähtien. Toki välillä olen soitellut tilannetietopäivityksiä että missä mennään. Tänään kuitenkin on ollut viime viikon tiedon mukaan päivä, jolloin päätöksen olisi pitänyt olla tehtynä. No, vielä ei ole ainakaan puhelin soinut.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka talvi sama juttu, joka vituttaa. Nyt kun on hetken aikaa ollut pakkasia ja lunta niin kaikki puhtaana- ja kunnosapitohenkilöt tuntuvat käyvän ylikierroksilla. Lumi on saatu kärrättyä pois kaikkein pahimmilta paikoilta, mutta ilmeisesti kalusto+henkilöstö suorastaan pursuvat työhaluja ja eihän hommia voi kesken jättää. Tämä johtaa taas siihen, että nyt urpot käyttävät todella raskasta kalustoa siihen, että saadaan viimeinenkin lumi tai jääkappale pois ajoradoilta ja jalkakäytäviltä.

Esimerkkinä reilu tunti sitten Kruunuhaassa käytettiin aivan järkyttävän kokoista hirmutraktoria irroittamaan loput jäät kulkuväyliltä. Meteli oli aivan käsittämätön, kipinät sinkoilivat, asfalttiin jäi komeat urat ja tämä kaikki täysin turhaan. Jotta vitutus olisi täydellinen niin eihän ne noilla megakoneillaan kuitenkaan kaikkea saa pois ja lopputuloksena on kiillotetut jalkakäytävät, jotka ovat aivan tolkuttoman liukkaita. Herätys Stadi ja kunnossapidosta päättävät !
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli katsottua hetki missikisojen uusintaa ja ensin tuli toinen toistaan kauheampia naisia plus Mikael "pallinaama" Konttinen. Varsinkin tuo Konttinen saa meikäläisen oikeasti vihaiseksi. Todella vastenmielinen tyyppi.

Miksi näitä edes järjestetään?

Edit.

Hah, tuo voittajakin näyttää ihan Mikael Konttiselta. Tää on salaliitto..sanokaa mun sanoneen.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nyt tulee hieman tulikiven katkuista tekstiä mutta tulkoot. Vituttaa huomata, että ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen oikeasti olevani yksinäinen. Oikeastaan huomasin tämän jo muutama viikko sitten mutta nyt vasta on alkanut iskeä oikein kunnolla. Siitä lähtien, kun muutin tänne Turkuun pari vuotta sitten niin ei ole oikeastaan ketään kunnon ystävää löytynyt. Kavereita kyllä löytyy vaikka kuinka monta mutta ei yhtäkään ystävää keneen luottaisin 100 prosenttisesti. Aiemmin tämän olen kestänyt ihan ongelmitta, kun on ollut työt ja harrastukset ja viikonloppuisin kavereitten kanssa menot mutta nyt, kun marraskuusta lähtien olen ollut lomeutettu eikä ole rahaa tehdä juuri muuta, kuin välttämättömät maksut ja ostaa ruoat niin sitä huomaa varsinkin näin arkipäivisin kuinka vitun yksin sitä täällä oikein onkaan. Ja nyt vielä tämän lisäksi jatkuva vaara, että lopputili saattaa tulla koska tahansa niin alkaa pikkuhiljaa vituttaa jo oikein kunnolla, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi, kun töitä ei löydy vaikka kuinka olen yrittänyt eikä koulun penkki kiinnosta paskan vertaa. Olisi helvetin hyvä, että edes pääsisi sydäntään purkamaan jollekulle mutta en ole näitä juttuja koskaan ruvennut puhelimen kautta kenellekkään selostamaan enkä aio sitä aloittaa nytkään. No virumpa täällä himassa tämänkin päivän tekemättä yhtään mitään niinkuin jo muutama viikko on tullut tehtyä...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli katsottua hetki missikisojen uusintaa ja ensin tuli toinen toistaan kauheampia naisia plus Mikael "pallinaama" Konttinen. Varsinkin tuo Konttinen saa meikäläisen oikeasti vihaiseksi. Todella vastenmielinen tyyppi.

Miksi näitä edes järjestetään?

Edit.

Hah, tuo voittajakin näyttää ihan Mikael Konttiselta. Tää on salaliitto..sanokaa mun sanoneen.
Hei, miksi unohdit haukkua juontaja Vappu Pimiän?

Juu, ja ihan saatanan rumia kaikki missitkin. Konttinen se vasta ällöttävä tyyppi onkin, ihan kauhea. Vaikka artistivieraana olisi ollut Anssi Kela, Reijo Taipale tai Anna Eriksson, niin nekin olisi pitänyt tietenkin manata alimpaan helvettiin.

Vituttaa tämä loputon valittaminen milloin mistäkin. Suomalaisessa kulttuurissa ei juuri ole soveliasta jakaa kehuja, mutta sitä loputonta itkuvirttää riittää senkin edestä ja ihan mistä aiheesta tahansa. Jatkoajan keskustelupalsta on tästä hyvä esimerkki.

Huh että teki hyvää kun sai taas valittaa ja purkaa vitutustaan! Kiitos näkemiin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä johtaa taas siihen, että nyt urpot käyttävät todella raskasta kalustoa siihen, että saadaan viimeinenkin lumi tai jääkappale pois ajoradoilta ja jalkakäytäviltä.
Esimerkkinä reilu tunti sitten Kruunuhaassa käytettiin aivan järkyttävän kokoista hirmutraktoria irroittamaan loput jäät kulkuväyliltä. Meteli oli aivan käsittämätön, kipinät sinkoilivat, asfalttiin jäi komeat urat ja tämä kaikki täysin turhaan. Jotta vitutus olisi täydellinen niin eihän ne noilla megakoneillaan kuitenkaan kaikkea saa pois ja lopputuloksena on kiillotetut jalkakäytävät, jotka ovat aivan tolkuttoman liukkaita. Herätys Stadi ja kunnossapidosta päättävät!

Samaa ja madmax-tyyppisiä tuhokoneita on liikkeellä ympäri kaupunkia. Taannoin olisi voinut metelistä luulla, että kolmas maailmansota on juuri alkanut ja tankki ajamassa seinästä sisään. Lisävitutusta tuo, ettei niitä umpiliukkaiksi jyrättyjä jalkakäytäviä hiekoiteta.

Kun nyt marmatuksen alkuun päästiin: mikä vittu siinä on, että osa stadilaisista autoilijoista menee paniikkiin normaalista talvikeleistä? Yhtäkkiä ajetaan kahta- tai kolmeakymppiä, ei osata parkkeerata, luistellaan kahdella kaistalla yhtäaikaa, turoillaan peräänajoja jne. Facebookin ryhmää lainaten: Jos et uskalla ajaa liukkailla, niin mene julkisilla tai pysy vittu kotona! Perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös