Vitutusketju

  • 10 581 943
  • 56 150
Suosikkijoukkue
HIFK
Armeija edessä. Viikko aikaa. Aika erikoisia fiiliksiä ajatus armeijasta tarjoaa. Vitutusta, jännitystä sekä jopa onnellisuutta riippuen ihan hetkestä. Tavallaan tuntuu ihan hyvältä, mutta oikeastaan vain vituttaa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Vittu että minä vihaan pakkasta! Ja jos ei tuossa pakkasessa ole jo tarpeeksi vitutuksen aihetta niin eikö perkele ollut vielä satanut muutaman sentin luntakin viime yönä! Eli siinä sitten ei kun pakkaseen putsaamaan autoa ja tekemään lumitöitä. Vittu että minä vihaan lunta!
Nojoo, täälä ei oo onneksi ollut nyt paljoa pakkasta.
Mutta alkoi kyllä tuo lumi vituttamaan tänään kunnolla. Liikkuvassa työssäni, kun sen 10-20 kertaa joutuu ainakin päivän aikana nousemaan autoon ja takas, niin yhtä monta kertaa joutui myös skrapaamaan laseja. Sitten kun sellaista jään-/vedensekaista lunta sataa kokoajan tuulilasille, niin pyyhkijät, jotka jäätyvät minuutissa, eivät ole kuin haitaksi. Siinä sitten yrität jotain nähdäkkin auton sisältä.
Sai kyllä moneen kertaan harjoitella tuota lasien putsausta tänään. Ja jokuhan voi nyt vaikka kuitata, että ammatinvalintakysymys.
 
Vituttaa olla kipeä. Kuumetta, nuhaa, kipeä kurkku, päänsärkyä ja ripulia. Sen lisäksi oksensin vielä eilen. Olen nyt nukkunut kolmen vuorokauden aikana varmaan about 50 tuntii. Toki olo on paranemaan päin, mutta silti vituttaa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa oma kusipäisyys. Syksyn aikana pelasin tuhansia euroja ruletissa ja nyt on rahaa 22 egee, laskut pinossa, tili tulee ja menee viikon päästä, lainaa ei saa ja 4 kersaa ruokittavana. Miten vitun tyhmä ihminen voi olla?

Niin, että jos jollain on lahjoittaa muutama tonni, niin tänne vaan. Rulettia en pelaa enää ikinä.

Niin ja muija ei ees tiedä mitään eikä sille voi kertoakaan. Aika solmu.
 
Armeija edessä. Viikko aikaa. Aika erikoisia fiiliksiä ajatus armeijasta tarjoaa. Vitutusta, jännitystä sekä jopa onnellisuutta riippuen ihan hetkestä. Tavallaan tuntuu ihan hyvältä, mutta oikeastaan vain vituttaa.

Malta se viikko. Sitten vaan vituttaa, ei tunnu tavallaankaan miltään muulta.

Minua vituttaa nämä pakkaset. Tulis kesä ja hornamaiset helteet.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa oma kusipäisyys. Syksyn aikana pelasin tuhansia euroja ruletissa ja nyt on rahaa 22 egee, laskut pinossa, tili tulee ja menee viikon päästä, lainaa ei saa ja 4 kersaa ruokittavana. Miten vitun tyhmä ihminen voi olla?

Niin, että jos jollain on lahjoittaa muutama tonni, niin tänne vaan. Rulettia en pelaa enää ikinä.

Niin ja muija ei ees tiedä mitään eikä sille voi kertoakaan. Aika solmu.
Pelihimo on vakava asia kohdalle sattuessaan. On hienoa, että tunnustat asian tapahtuneen, koska se on mielestäni merkki siitä, että tosiaan yrität päästä irti koukusta. Tsemppiä, muuta en voi tarjota.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelihimo on vakava asia kohdalle sattuessaan. On hienoa, että tunnustat asian tapahtuneen, koska se on mielestäni merkki siitä, että tosiaan yrität päästä irti koukusta. Tsemppiä, muuta en voi tarjota.

Kiitos tsemppauksesta, sitä se on. Jotenkin sitä sokaistui, kun silloin tällöin käveli ulos muutama sata egee voittaneena, mutta sitten, kun tuijotti tiliotetta, niin voi perkele sitä nostojen määrää.
Nyt on vaan keinot vähissä, miten tästä noustaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa jo valmiiksi lähteä kohta Työkkäriin, uusimaan työnhaku. Turhempaakin, turhempi reissu. Kaikki nuo hommat vois hoitaa aivan helposti ja vaivattomammin myös netissä. Siellä kun ei helvetti tapahdu yhtään mitään tärkeätä. Moikkaaminen, annan lapun missä vuorot mitkä olen ollut parin viime kuukauden aikana töissä, sitten se toimistotäti puhuu perusjargonia ja antaa uuden turhempaakin turhemman tapaamisajan ja sitten heipataan. Kaikki voisi hoitaa yhtä hyvin myös netissä, sanon ma.

Tänkin ajan voisin käyttää tehokkaamminkin ja hyödyntää ajan työnhaun kannalta olennaisiin asioihin. Ei vittu mitä byrokratiaa!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sitä se on. Jotenkin sitä sokaistui, kun silloin tällöin käveli ulos muutama sata egee voittaneena, mutta sitten, kun tuijotti tiliotetta, niin voi perkele sitä nostojen määrää.
Nyt on vaan keinot vähissä, miten tästä noustaan.

Olen aika läheltä nähnyt, miten pelihimo voi tuhota ihmiseltä kaiken: Perheen/muut läheiset, työn, mielenterveyden, fyysisen terveyden... kaiken tärkeän ja oikeasti merkityksellisen.

Tuossa tilanteessa sanoisin, että rehellisyys on paras lääke. Mitäs jos sanoisit suoraan kotona, että tuli mokattua ja muuhun tarkoitetut rahat pelattua. Ja että teet kaikkesi tilanteen parantamiseksi. Tässä pätee sama kuin muissakin riippuvuuksissa, eli ulkopuolisen on ensin vakea ymmärtää tilannetta. Mutta kun salama iskee tarpeeksi lähelle, niin silmätkin voivat avautua erilaisille asioille, pelihimollekin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen aika läheltä nähnyt, miten pelihimo voi tuhota ihmiseltä kaiken: Perheen/muut läheiset, työn, mielenterveyden, fyysisen terveyden... kaiken tärkeän ja oikeasti merkityksellisen.

Tuossa tilanteessa sanoisin, että rehellisyys on paras lääke. Mitäs jos sanoisit suoraan kotona, että tuli mokattua ja muuhun tarkoitetut rahat pelattua. Ja että teet kaikkesi tilanteen parantamiseksi. Tässä pätee sama kuin muissakin riippuvuuksissa, eli ulkopuolisen on ensin vakea ymmärtää tilannetta. Mutta kun salama iskee tarpeeksi lähelle, niin silmätkin voivat avautua erilaisille asioille, pelihimollekin.

Näin varmaan täytyy tehdä, kaiken uhallakin. Voihan se olla, että oma olo ainakin paranee, kun saa mielen kevennettyä. Kiitos!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa ihan urakalla...tänään tuli perinnästä maksuvaatimus, jonka edeltäjää en ole edes nähnyt. Sitten kun ääneen ihmettelen että mistä vitusta tääkin nyt on niin mulle kaivetaan jostain helvetin kaapista se lasku avattuna. Ikinä en ole nähnyt koko paperia, mutta avattu on ja jemmattu jonnekkin hevonperseeseen. Miksei voitu vaikka ilmoittaa että tollanen tuli, kun en ollut kotona edes kun tuo oli tullut.

Nyt joku viisas sanoo että olisit maksanut ajoissa, mutta tuo Anttilan Lähetetään kaikki laskut kerralla juttu ei vain toimi, vielä kun minulla on kaksi tuotetta osamaksulla, on tuo paperi määrä kauhea. Aluksi tuo menikin, kunnes suoritin asevelvollisuutta ja sekosin laskuissa. Mielummin olen sitten melkein maksanut sen plus 5 euroa ja saanut uuden laskun kotiin. Minua siis vituttaa se että laskuni jemmataan jonnekkin kaappiin ja unohdetaan mainita niistä. 40 euroa, ei ole mikään kauhea summa, mutta silti reilusti enemmän kuin se mitä olisi pitänyt maksaa.
 

J.Petke

Jäsen
Näin varmaan täytyy tehdä, kaiken uhallakin. Voihan se olla, että oma olo ainakin paranee, kun saa mielen kevennettyä. Kiitos!

Näin se kannattaa ja ruveta yhdessä tutkimaan eri vaihtoehtoja mistä tuota rahaa saisi tehtyä lisää. Laskuja voi koittaa soitella ja siirtää eräpäiviä ja jotain turhaa irtaimistoakin pistää myyntiin. Kun tuon ongelman tuo esille niin sitä on helpompi lähteä puimaan ja kääntämään tilannetta paremmaksi. Kyllä noihin aina ratkaisut löytyvät.

Ja painota vielä muijalle sitä, että ymmärtää tilanteen eikä pelkästään näe sitä rahan puutetta.

Tsemppiä, kyllä tuo tuosta hyväksi kääntyy, hommia se vaatii mutta taatusti kääntyy.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Onko ihan normia nykyään, että Tku-Sto laivamatkalla 80% matkustajista on ryssiä, 15% jotain afgaaneja ja muita rättipäitä ja loput 5% suomalaisia/ruotsalaisia?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko ihan normia nykyään, että Tku-Sto laivamatkalla 80% matkustajista on ryssiä, ...

Venäläisten osuus juuri näinä päivinä liene selitettävissä sillä, että Venäjällä on nyt juhlapyhiä. Vasta oli uusi vuosi - joka on siellä suuri juhla ja huomenna venäläiset viettävät joulua.

Sitä en sitten tiedä matkustavatko venäläiset nykyään yleisemminkin paljon laivalla väliä Turku-Tukholma kun en ole Ruotsiin menevän paatin kyydissä ollut sitten 80-luvun.

vlad.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010010610883953_vi.shtml

Vituttaa kun itse taannoin sain 240 euron sakon kun poliisin mielestä ajoin punaisia päin. Viivytin tahallani noin vuoden sakon maksamista. Kotiin tuli sitten uhkaus ulosotosta. Maksoin sakon kiltisti.
Joillakin "julkkiksilla" on jopa satoja tuhansia euroja ulosotossa eivätkä he taatusti niitä koskaan "pysty" maksamaan. Vituttaa niin helvetisti!
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa kun itse taannoin sain 240 euron sakon kun poliisin mielestä ajoin punaisia päin.

Olivatko poliisit värisokeita tai jotain?

Minua vituttaa nämä Discovery kanavan mainokset. Samat paskat mainokset pyörivät jokaisella tauolla. Luonnollisesti äänet on miksattu ihan päin vittua, toinen mainos on hiljaisella ja toinen melkein jo hajottaa kaiuttimet. Onko todella niin vaikeaa miksata ne kaikki samalla volyymitasolle?
 

Outsider

Jäsen
Vituttaa kun huomenna jatkuu taas työt ja käytännössä koko loma vuodenvaihteen molemmin puolin on mennyt kotona flunssan kourissa. Eipä ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään.

Tämän lisäksi vituttaa vielä enemmän se, ettei ole varaa lähteä opiskelemaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa oma kusipäisyys. Syksyn aikana pelasin tuhansia euroja ruletissa ja nyt on rahaa 22 egee, laskut pinossa, tili tulee ja menee viikon päästä, lainaa ei saa ja 4 kersaa ruokittavana. Miten vitun tyhmä ihminen voi olla?

Niin, että jos jollain on lahjoittaa muutama tonni, niin tänne vaan. Rulettia en pelaa enää ikinä.

Niin ja muija ei ees tiedä mitään eikä sille voi kertoakaan. Aika solmu.
Sinuna ottaisin heti yhteyttä laskuttaviin yrityksiin ja sopisin maksujärjestelystä. Yrityksen ovat aika joustavia tekemään näitä, sillä onhan heidänkin etunsa, että saavat rahansa pois. Mutta soita asap, äläkä vasta sitten, kun karhuavat laskuja.

Tuolta löytyy hyödyllisiä linkkejä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Se viimeöinen uni, sekä se vitutus.

Näin helvetin tylsää unta jostain random työpäivästä toimistolla päätteen ääressä. Uni otti sitten uusia suuntia, kuten unet aina... olin joutunut kuvitteellisen firmani mahdollisen yhteistyökumppanin kanssa pienelle tutustumiskierrokselle, eli jollekulle nightclubille. Vastakkaisen firman osastossa sattui sitten olemaan Zooey Deschanel eräänä osapuolena, joka sitten osoitti kiintymystä minuun. Eikä pelkästään yhteistyökumppanina, vaan myös myös pelkkänä jälkimmäisenä.

Uni meni hyvin siihen saakka, että kaveri saatana soittaa mulle puoli neljältä aamulla, että missä hänen kaverinsa on... arvatenkin ehdin vain saada helvetinmoisen seisokin, sekä hyvänolon tunteen unesta, enkä sen enempää. Sanomattakin on selvää, ettei tuosta turhasta heräämisestä aiheutettu vitutus kadonnut, eikä se uni väkisin samasta kohtaa jatku.

Harkitsen vakavasti kuristavani tämän unen katkaisseen kaverin, genitaalialueeltaan tai kännykkää näpyttelevästä ranteestaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sinuna ottaisin heti yhteyttä laskuttaviin yrityksiin ja sopisin maksujärjestelystä. Yrityksen ovat aika joustavia tekemään näitä, sillä onhan heidänkin etunsa, että saavat rahansa pois. Mutta soita asap, äläkä vasta sitten, kun karhuavat laskuja.

Juuri näin. Eräs pankkineuvoja kertoi taannoin tuttavalleni (velkajärjestelyasioissa siellä), että suomessa luottotietonsa menettävät ainoastaan välinpitämättömät ihmiset. Jos välittää asioista ja haluaa tilanteet hoitoon, niin ratkaisuja löytyy aina, vaikka tilanne toivottomalta tuntuisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös