Siis ei vittu. Mä oon nyt pitkästä aikaa muutamana aamuna syönyt aamupalaksi puuroa. Oon kyllä parikin kertaa huomannut että siinä puurokauhassa möllöttäis joku ötökän muotoinen juttu kintut levällään, ja se on vähän mietityttänytkin, mutta oon ajatellut että se on vaan joku hieman levinnyt ja tummunut viljan jyvä tai jotain jonka jotkut hituset näyttävät vaan hieman elukan tuntosarvilta. Puurossahan kun aina on jotain sellaista pientä. Tänään taas tossa puolisen tuntia sitten puuroa keittäessä mietitytti sama asia, puurokauhasta kun niitä taas tuijottelin. Jotenkin tuli sellainen hieman epävarma olo, enkä halunnut sitä puuroa enää syödä, joten mätkäsin sen roskiin ja huvikseni aukaisin puukolla sen puuropaketin. Ja siellähän se kuhina kävi. Varmasti ainakin viisi ötökkää näin vilisevän. Ja totta puhuen en montaa sekunttia ehtinyt suu auki möllöttää kun jo pari oli kerennyt kiivetä sieltä paketista ulos. Sattuuko kukaan tietämään onko noiden ötököiden syömisessä mitään vaaraa? Ehkä noin puolisen minuuttia olen tota pikapuuroa keittänyt, jos ihan sitäkään. Noh. Mä taidan olla näissä jutuissa vähän liiankin vainoharhainen kun nyt kokoajan kuvittelen jonkun kutittavan tuolla jossain sisällä. Vähän sama juttu kun Tallinnassa jonkun hieman vanhemman venäläisen maksullisen naisen kanssa kun temppuilee niin seuraavan viikon tuntuu ihmeellisesti munia kutittavan ja sitä kuvittelee kirppujen hyppivän ja minkälie luteiden muhivan vaikkea mitään oliskaan. Noh. Nyt ajattelin varotoimenpiteenä vetästä matokuuriksi tässä pitkin päivää puolen litran viru valgean suoraan pullosta.