olen ostanut monta laatikkoa Glühweinia ja juonut sitä aina, kun on kylmä.
Se on porvarilla mukavaa tuo loka- huhtikuun välinen aika (aina tuo kesäkään ei ole lämmin). Tuohon päälle kesä- yms lomat, niin vuodet vierivät rattoisasti.
olen ostanut monta laatikkoa Glühweinia ja juonut sitä aina, kun on kylmä.
Minähän olen jupakassa uhri, joten on jotenkin vastenmielinen ajatus, että pitäisi ruveta jotenkin kikkailemaan, jotta saisin mahdollisesti Glühweinia aikaiseksi.
Tarkoittaako tämä Glühweinista kitiseminen sitä, että scholl jättää naisasiat -ketjun, ja siirtyy miesasiat -ketjuun? Ihme kitinää kun ei fantsua talvijuomaa nyt olekaan saatavilla. Pete 2004 varmasti osaa kertoa tarkemmin mitä mieltä tosimiehet ovat Glühweinista.Kyllä minäkin ohjeita olen nähnyt, mutta en halua osata. Pitäisikö marssia Alkoholimonopoliliikkeeseen ja vaatia siellä myymäläpäällikkö valmistamaan minulle Glühweinia. Minähän olen jupakassa uhri, joten on jotenkin vastenmielinen ajatus, että pitäisi ruveta jotenkin kikkailemaan, jotta saisin mahdollisesti Glühweinia aikaiseksi.
Joo, ei tota oo pystyny katsomaan enää vuosiin. Onneksi on pieni toivo, että Räkä jäisi ilman sopimusta, kun ei taida mestaruutta olla tulossa kuitenkaan.Katsoin Tulosruutua ja koko ohjelma oli pelkkää rallia tai olihan siinä lopussa mainos vielä Maikkarin Alppilähetyksistä. Vittuuuuuuuuuuuu...
Joo, ei tota oo pystyny katsomaan enää vuosiin. Onneksi on pieni toivo, että Räkä jäisi ilman sopimusta, kun ei taida mestaruutta olla tulossa kuitenkaan.
Tässähän se ongelma onkin. Yleisesti ajatellaan, että "raiskauksia tapahtuu joka tapauksessa", jolloin vedotaan siihen, että naisen tulisi omalla käytöksellään ja valinnoillaan vähentää raiskauksen riskiä. Mikä on mielestäni täysin nurinkurista. Siinähän on se hiljainen hyväksyntä, että "joku raiskaa kuitenkin", jolloin syytä vieritetään naisten niskoille vaivihkaa. Karu maailma.Tehtyä raiskausta ei saa tekemättömäksi, mutta jos todennäköisyyttä tulla raiskatuksi voi selvästi vähentää nukkumalla yksin, olisi minusta niin myös ihan järkevää toimia.
Tässähän se ongelma onkin. Yleisesti ajatellaan, että "raiskauksia tapahtuu joka tapauksessa", jolloin vedotaan siihen, että naisen tulisi omalla käytöksellään ja valinnoillaan vähentää raiskauksen riskiä. Mikä on mielestäni täysin nurinkurista. Siinähän on se hiljainen hyväksyntä, että "joku raiskaa kuitenkin", jolloin syytä vieritetään naisten niskoille vaivihkaa. Karu maailma.
Tämähän pätee kyllä kaikkiin rikoksiin. Jos jätät auton ovet yöksi selälleen, kyllä joku vie taatusti sisältä kaiken mikä irti lähtee. Lukitsemalla ovet vähentää ryöstön riskiä. Samoin jättämällä vittuilematta humalikoille taksijonossa vähentää pahoinpidellyksi joutumisen riskiä. Jos nainen vain jotenkuten voi välttää kännissä hame korvissa juoksentelun ja tuntemattomien himaan raahaamisen, vähenee raiskatuksi joutumisen mahdollisuus. Eikös tää ole ihan selvä juttu?Tässähän se ongelma onkin. Yleisesti ajatellaan, että "raiskauksia tapahtuu joka tapauksessa", jolloin vedotaan siihen, että naisen tulisi omalla käytöksellään ja valinnoillaan vähentää raiskauksen riskiä.
Alepassa tuli käytyä. Olin kassajonossa ja edellä oli äiti muksunsa kanssa. Muksu tiputti piponsa ja poimin sen ylös, ojensin äidille hymyillen ja sanoin:"Häneltä tippui pipo."
Muijan vastaus:"Aha" ja hapan ilme naamalla...
No tämähän se alkoi itseänikin nyt vituttaa, vaikka ei ajankohtainen ja akuutti tilanne itselleni edes ole. Jumalauta, jos ihmisillä ei ole edes minkäänlaisia peruskäytöstapoja niin pitäisi jättää vaan ne lapset tekemättä ja painua takaisin viiltelemään itseään sinne suihkun alle. Tai pysytellä poissa ihmisten ilmoilta noin ylipäätään. Ei ole todellakaan mikään iso homma sanoa niitä kiitoksia ja olehyviä, jos joku avuliaisuuttaan tekee jotakin toisen hyväksi. Voi hyvä helevetti.
Töissä pitää olla terveyden uhalla ja plaa plaa. VITTU! Aivan järjetöntä, vittu! Ahdistaakin aivan vitusti!
Ei vittu taas töissä ollun viikonlopun jälkeen vituttaa ihmiset jotka tulevat huonosti kasvatettujen kakaroidensa kanssa ravintolaan syömään. Mikä vittu siinä on että sen kakaran pitää antaa juosta ja riehua ympäri ravintolaa, häiriten muita asiakkaita ja henkilökuntaa.
Ammattitaidottomuutta, mikä vituttaa myös (siis jos ymmärsin oikein että henkilökunta tuon tekee). Skideiltä saatan kysyä itseltään juomat, jos tuntuu että uskaltavat/haluavat ne itse kertoa. Yleensä sitten kerron vanhemmille mitä lapsille olisi tarjolla, ja jos haluavat jotain muuta, niin mitä annoksista voisi sopia myös lapsille. Toki vähän kersojen iästä riippuen. Monet todella nuoretkin lapset haluavat sen listan itselleen, ihan kai fiiliksen vuoksi. Fiksujen perheiden kanssa asia menee monesti todella nopeasti. Välillä onkin ilo katsoa, kun oikeasti on perheitä joissa selkeästi pöytäkäyttäytymistä opetettu aikaisemmin ja lapset haluavat itse tilata ruokansa ja juomansa kohteliaasti. Rupeavat vain harvassa olemaan... Toinen ääripää on sitten nämä pipo päässä PSP:tä pelaavat tai ympäri ravintolaa riehuvat kultamussukat, vanhempien hymyillessä.Toinen asia mikä ravintoloissa vituttaa, on se että joltain 5-vuotiaille lyödään menu kouraan ja aletaan kyselemään, että mitähän sitten söisit. Tietysti 5-vuotias ei osaa valita ja taas hukataan henkilökunnan aikaa turhuuksiin.