Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Osin totta, riippuen siitä millaisia saleja tarkoitetaan. Olen käynyt kolmenlaisilla saleilla, joista tuo mallia peilisali on aivan hinurien mesta. Noin 10 kertaa senlaisilla saleilla on tullut käytyä. Ei koskaan enää semmoisiin, sjutton också, homostelkoot siellä keskenänsä.Salit on homoille
Sen sijaan tuo minun ensimmäinen sali oli sellainen hiihtomaja, jossa oli oikeanlainen karu tunnelma eikä siellä turhia pelleilty eikä peileilty. Radiokin oli 1800-luvulta ja sitä rataa. Lisäksi bonuksena muuan kylähullu treenasi siellä, joka eräänkin kerran kesken penkinnostopunnerrukseni meni lausumaan Värttinän soidessa radiosta: "Khu, khuulostaa, khuulostaa ihan, ihan, ihan Gary Mooren biisiltä". Siinä kohtaa oli hyvä, että minulla oli suoritustani varmistamassa kaverini, olisi muuten jääneet painot rinnuksilleni. Vieläkin, 16 vuotta myöhemmin, tulee tuon tapahtuman johdosta joskus todettua jollekin, jos joku oudompi kappale soi radiossa, että "kuulostaa ihan Gary Mooren biisiltä"
Toinen pätevä sali on yliopiston punttisali. Siellä oli treenaamassa keskimäärin 8 sorjaa naista ja 2 ei-niin-sorjaa miestä. Kelpasi siellä olla. Yleensä se toinen mies oli tuo nykyinen BB-Antti, että se nyt oli ainoa miinustekijä.
Niin siitä vitutuksesta. Ei vituta mikään. Paitsi vähän se Arajärvi.