Vituttaa sen sijaan kaikki nuo halvat muovikopiot. Ketä helvettiä kiinnostaa, mitä joku puupää meinaa ostaa seuraavaksi? Ja sitten kun ketään ei kiinnosta, käydään itse nostamassa avaamansa ketju uudelleen ylös. Vittu!
Vituttaa Verkkokaupan ja Sonyn asiakaspalvelu. Kävin päivällä ostamassa Verkkokaupasta PS3:n ja eihän se vittu toimi. Ei suostu ottamaan levyä sisään, vilkuttelee vain valoja ja päästä ihme naksahduksen. Noh, soitanpas verkkokaupan asiakaspalveluun. Eihän siellä kukaan vastaa ja puhelukin katkeaa kolmen minuutin jälkeen (vituttaa myös tämä paska puhelin). Sonyn asiakaspalvelussa sama asia, kukaan ei vastaa, eikä tule edes mitään nauhaa "vastaamme puheluusi pian". Kai se vaan pitää raahata tuo paska takaisin liikkeeseen ja luottaa että antavat uuden tilalle.
Muuttuuko vitutus jotenkin erilaiseksi, jos siitä kirjoitellaan osiossa johon ketju kuuluu.Vituttaa Vitutusketjun siirtäminen kierrätyskeskukseen. Siis mitä vittua? Luetuin ja vastatuin ketju ja silti kierrätykseen? Ehdottomasti tämän palstan yksi mielenkiintoisimmista ketjuista. Tartteeko vitutus välttämättä herättää keskustelua aina. Ei mielestäni.
Corson loukkaantuminen ja Granlundin sopimuskiemurat vituttaa lisäksi.
Turhien ketjujen nostojen seurauksena ketjut, joissa on keskustelua, hautautuvat varsin syvälle. Sehän se vasta vituttaakin.Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan. Toisaalta hyvä, ettei ihmisillä ole oikeita murheitakaan, mutta silti ei oikein pysty ymmärtämään, miten esim. joku vanhan ketjun nosto voi ylipäätään ärsyttää jotakuta.
Verkkokauppa on osoittautunut varsin nihkeäksi antamaan uutta tuotetta ilman kovaa, mutta asiallista kovistelua. Itse olen törmännyt ongelmaan pariin otteeseen. Ostin toissa kesänä videokameran, jonka kuoret repsottivat varsin ikävällä tavalla. Huomasin vian heti paketin avattuani ja menin selvittämään ongelmaa vajaa tunti kaupan teon jälkeen. Asiakaspalvelun hemmo yritti kääntää ongelman monin tavoin minun viakseni ja yritti väittää, että olen avannut kameran kuoret itse. Aikamme väännettyämme hän yritti ehdottaa kameran lähettämistä korjattavaksi, arvio korjauksen kestolle vähintään kuukausi. En antanut periksi, vaan vaadin kaupan välitöntä purkamista, ellei uutta kameraa ilmesty tilalle. Pitkin hampain kaveri kirjoitti hyvityskuitin, jolla sain uuden kameran.Tuo PS3 on Nordisk Filmin toimittama laite, jolle se Sonyn asiakaspalvelu ei taida pystyä tekemään yhtään mitään? Tuo nyt on jokatapauksessa niin selvä DOA-tapaus (Dead on arrival), että sen kuin kärräät sen takaisin sinne verkkokauppaan, ja vaadit uuden tilalle. Älä suostu mihinkään huoltoihin vaan vaadi tuon DOA pykälän mukaisesti uusi kone tilalle.
Vituttaa kun tässä talossa lentää tällä hetkellä laatta. Ei itselläni, mutta poika heittää kyllä todella miehekkäästi, vaikka ikää ei ole kuin 5v.
Miten sattuikaan. Tuossa juuri päättyneillä pitkillä vapailla en saanut paljoakaan aikaiseksi, kun muksut oli kotona (hiihtoloma) ja puoliso töissä. Ja nyt kun tänään sain viimeisen iltavuoron lusittua, ja olin jo huomiselle vapaalle suunnitellut rästihommien tekemistä, niin eikös ohjelmassa taida olla enemmän oksennuksen siivoskelua ja muuta kivaa, kun eipä sitä varmaan viitsi tytärtäkään tarhaan aamulla kelkkoa. Ollaan sitten koko konkkaronkka kotona, kun puoliso on töissä.
Näistä lähtökohdista onkin sitten "mukava" jatkaa perjantaille ja aamuvuoroihin.
Kroonisesti vituttaa muuten se, ettei yleensäkään vapailla saa mitään aikaiseksi, vaikka muksut olisikin tarhassa.
Taidanpa ottaa yhden oluen ennen nukkumaanmenoa, tai kaksi, kun kohta näköjään alkaa NBA/NHL-matsitkin.
.....
Jos ei muuten onnistu, niin kysäise apua paikallisesta työsuojelupiiristä.Vitun pomo. Voiko vittu tollasta vitun nilkkiä ollakaan. Jätti sitten ylityöt maksamatta mulle, koska olen edustaja eikä varsinaisa työaikoja ole. Tekemäni ylityöt kuitenkin liittyivät firman muuttoon ja niistä oli muutosta vastaava erikseen vielä kysynyt ja sopinut. Mutta ei kuulemma maksa. Vittu mää haluan pois täältä. Ja rahani.
Kuka on väittänyt, että kävisin edes katsomassa niitä? Minua yksinkertaisesti vituttaa nämä omanhännännostatusketjut yli kaiken. Turhaakin turhempaa serverintäytettä. Kuten sinäkin.Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan.
Vittu että vituttaa Jutta Urpilainen. Nyt se kerää jotain kansanliikettä hallituksen eläkeuudistusaloitetta vastaan ja ottaa kaikki pisteet himaan syventymättä hetkeksikään itse perusongelmaan, eli siihen kuka ne eläkkeet tulee maksamaan. Tai muut laman laskut. Tai että saataisiin sitä elvytysrahaa halvemmalla, jos tehtäisiin tuleva velan takaisinmaksu vähän uskottavammaksi. Ei kun vittu rahaa on ja jos ei ole, tehdään lisää. Jutan mielestä palkansaajien etujärjestöt ajavat tietysti omaa asiaansa, mutta SDP tukee heitä täydestä sydämestä. Yllättävää, vittu!
Kerrotko tarkemmin varkaushistoriastani?Vituttaa kaltaisesi itsekkäät varkaat.
Pikaisesti voisin arvella että eipä tarvitse sinun perjantaina aamuvuoroon raahautua.Keskityt ihan rauhassa siihen oksenteluun ja paskomiseen.Kuulostaa nimittäin niin norovirukselta kuin olla ja voi.Ja siltä välttyminen, kun muiden laattoja siivoaa , on lähes mahdotonta.
Vituttaa tuollaiset köyhät, joilla ei ole varaa laittaa muutamaa kymppiä johonkin kahvimyllyyn. Sama nuo työkaverit. Menisivät kapakkaan katsomaan pelejä, jos ei ole varaa ostaa telkkua edes kimpassa.Verkkokaupan nihkeyden vuoksi tykkäänkin asioida Gigantissa, jos vain mahdollista. Ei miellyttävien laitteiden palautuksessa ei ole mitään ongelmaa, vaikka niissä ei mitään vikaa olisikaan. Ostin viime syksynä kahvimyllyn, jolla jauhoin kuivattuja chilejä jauheeksi. Mylly kuitenkin falskasi siihen mallin, että koko kämppä oli täynnä erittäin ikävän tulista chilipölyä. Puhaltelin paineilmalla myllyn päällisin puolin puhtaaksi ja palautin vehkeen kauppaan, josta sain rahani takaisin ilman mitään mutinoita. Olin tyytyväinen, koska sain chilini jauhettua ilmaiseksi. Joku onnellinen alennuslaarin kaapija on myös varmasti tyytyväinen juotuaan tuolla myllyllä jauhettua kahvia.
Gigantin palautussysteemiin olivat aikoinaan tyytyväisiä myös työkaverini, jotka ostivat kimpassa 42 tuuman plasman seuratakseen jalkapallon EM-kisoja. Kisojen jälkeen töllö ja rahat takaisin ja sitten vaan odottelemaan seuraavia kisoja.
Vituttaa Vitutusketjun siirtäminen kierrätyskeskukseen. Siis mitä vittua? Luetuin ja vastatuin ketju ja silti kierrätykseen? Ehdottomasti tämän palstan yksi mielenkiintoisimmista ketjuista. Tartteeko vitutus välttämättä herättää keskustelua aina. Ei mielestäni.
Ilmeisesti monella menee hiirikäsi tai näppäinsormi jumiin, kun joutuu nasauttamaan yhden klikkauksen lisää avatakseen kierrätyskeskuksen. Itse olen aina pitänyt kierrätyskeskusta ja vapaata keskustelua yhtenä kokonaisuutena, joka on vain jaettu kahtia. Mutta vitutus ilmenee niin monessa eri muodossa, että minkäs sille mahtaa, kun tatti ponnahtaa ohimolta lentoon.Nyt kun useampaakin on ko. asia ahdistanut, itseäni kiinnostaa mitä välilä sillä on, mihin lokeroon joku ketju kuuluu? Koitin keksiä syytä, tuloksetta.