Vituttaa Vitutusketjun siirtäminen kierrätyskeskukseen. Siis mitä vittua? Luetuin ja vastatuin ketju ja silti kierrätykseen? Ehdottomasti tämän palstan yksi mielenkiintoisimmista ketjuista. Tartteeko vitutus välttämättä herättää keskustelua aina. Ei mielestäni.
Corson loukkaantuminen ja Granlundin sopimuskiemurat vituttaa lisäksi.
Muuttuuko vitutus jotenkin erilaiseksi, jos siitä kirjoitellaan osiossa johon ketju kuuluu.
Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan. Toisaalta hyvä, ettei ihmisillä ole oikeita murheitakaan, mutta silti ei oikein pysty ymmärtämään, miten esim. joku vanhan ketjun nosto voi ylipäätään ärsyttää jotakuta.
Turhien ketjujen nostojen seurauksena ketjut, joissa on keskustelua, hautautuvat varsin syvälle. Sehän se vasta vituttaakin.
Tuo PS3 on Nordisk Filmin toimittama laite, jolle se Sonyn asiakaspalvelu ei taida pystyä tekemään yhtään mitään? Tuo nyt on jokatapauksessa niin selvä DOA-tapaus (Dead on arrival), että sen kuin kärräät sen takaisin sinne verkkokauppaan, ja vaadit uuden tilalle. Älä suostu mihinkään huoltoihin vaan vaadi tuon DOA pykälän mukaisesti uusi kone tilalle.
Verkkokauppa on osoittautunut varsin nihkeäksi antamaan uutta tuotetta ilman kovaa, mutta asiallista kovistelua. Itse olen törmännyt ongelmaan pariin otteeseen. Ostin toissa kesänä videokameran, jonka kuoret repsottivat varsin ikävällä tavalla. Huomasin vian heti paketin avattuani ja menin selvittämään ongelmaa vajaa tunti kaupan teon jälkeen. Asiakaspalvelun hemmo yritti kääntää ongelman monin tavoin minun viakseni ja yritti väittää, että olen avannut kameran kuoret itse. Aikamme väännettyämme hän yritti ehdottaa kameran lähettämistä korjattavaksi, arvio korjauksen kestolle vähintään kuukausi. En antanut periksi, vaan vaadin kaupan välitöntä purkamista, ellei uutta kameraa ilmesty tilalle. Pitkin hampain kaveri kirjoitti hyvityskuitin, jolla sain uuden kameran.
Navigaattori, jonka palautin viisi minuuttia kaupan teon jälkeen, vaihtui vähemmällä väännöllä. Lisäksi sain vahingossa toisen virtajohdon kaupantekijäisiksi, koska unohdin palauttaa viallisen laitteen johdon.
Verkkokaupan nihkeyden vuoksi tykkäänkin asioida Gigantissa, jos vain mahdollista. Ei miellyttävien laitteiden palautuksessa ei ole mitään ongelmaa, vaikka niissä ei mitään vikaa olisikaan. Ostin viime syksynä kahvimyllyn, jolla jauhoin kuivattuja chilejä jauheeksi. Mylly kuitenkin falskasi siihen mallin, että koko kämppä oli täynnä erittäin ikävän tulista chilipölyä. Puhaltelin paineilmalla myllyn päällisin puolin puhtaaksi ja palautin vehkeen kauppaan, josta sain rahani takaisin ilman mitään mutinoita. Olin tyytyväinen, koska sain chilini jauhettua ilmaiseksi. Joku onnellinen alennuslaarin kaapija on myös varmasti tyytyväinen juotuaan tuolla myllyllä jauhettua kahvia.
Gigantin palautussysteemiin olivat aikoinaan tyytyväisiä myös työkaverini, jotka ostivat kimpassa 42 tuuman plasman seuratakseen jalkapallon EM-kisoja. Kisojen jälkeen töllö ja rahat takaisin ja sitten vaan odottelemaan seuraavia kisoja.