Mainos

Vitutusketju

• 10 702 047
  • 56 253

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
On muuten minuakin vituttanut tuo kyynerpaeaen käyttäminen. Kai se sitten on jotain hemmetin murretta. Kyynerspää, perkele!

Lisäksi oma saamattomuus aiheuttaa jo pientä vitutusta. Aikuisena opiskelu on kyllä jotenkin niin perseestä, ainakin välillä. Taidan lotota...

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa liigan tuomarityöskentely. Järkyttäviä virheitä ottelusta toiseen. Nyt vaan odotellaan mitä kaikkea jännää saavat pudotuspeleissä aikaan. Joku roti nyt!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei minua vituta tämä kierrätyskeskukseen siirto. Vaikka tämä onkin viihdyttävää kamaa, niin tänne tämä taitaa kuulua. Onhan tämä suosittu ketju, mutta niin on esimerkiksi "Kuuntelussa juuri nyt". Eihän siinäkään kukaan juurikaan keskustele, mutta silti on kiva käydä katsomassa vinkkejä levylautaselle.

Vituttaa sen sijaan kaikki nuo halvat muovikopiot. Ketä helvettiä kiinnostaa, mitä joku puupää meinaa ostaa seuraavaksi? Ja sitten kun ketään ei kiinnosta, käydään itse nostamassa avaamansa ketju uudelleen ylös. Vittu!

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
vituttaa tämmönen vitutus ketju... hirveetä poraamista päivästä toiseen...

onneksi meillä on tämä... ei tartte mennä torniin ja ampua sivullisia... voi ihan täällä huutaa palkeensa tyhjäksi kun on rankkaa... jatketaan

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa sen sijaan kaikki nuo halvat muovikopiot. Ketä helvettiä kiinnostaa, mitä joku puupää meinaa ostaa seuraavaksi? Ja sitten kun ketään ei kiinnosta, käydään itse nostamassa avaamansa ketju uudelleen ylös. Vittu!

Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan. Toisaalta hyvä, ettei ihmisillä ole oikeita murheitakaan, mutta silti ei oikein pysty ymmärtämään, miten esim. joku vanhan ketjun nosto voi ylipäätään ärsyttää jotakuta.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa Verkkokaupan ja Sonyn asiakaspalvelu. Kävin päivällä ostamassa Verkkokaupasta PS3:n ja eihän se vittu toimi. Ei suostu ottamaan levyä sisään, vilkuttelee vain valoja ja päästä ihme naksahduksen. Noh, soitanpas verkkokaupan asiakaspalveluun. Eihän siellä kukaan vastaa ja puhelukin katkeaa kolmen minuutin jälkeen (vituttaa myös tämä paska puhelin). Sonyn asiakaspalvelussa sama asia, kukaan ei vastaa, eikä tule edes mitään nauhaa "vastaamme puheluusi pian". Kai se vaan pitää raahata tuo paska takaisin liikkeeseen ja luottaa että antavat uuden tilalle.

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa Verkkokaupan ja Sonyn asiakaspalvelu. Kävin päivällä ostamassa Verkkokaupasta PS3:n ja eihän se vittu toimi. Ei suostu ottamaan levyä sisään, vilkuttelee vain valoja ja päästä ihme naksahduksen. Noh, soitanpas verkkokaupan asiakaspalveluun. Eihän siellä kukaan vastaa ja puhelukin katkeaa kolmen minuutin jälkeen (vituttaa myös tämä paska puhelin). Sonyn asiakaspalvelussa sama asia, kukaan ei vastaa, eikä tule edes mitään nauhaa "vastaamme puheluusi pian". Kai se vaan pitää raahata tuo paska takaisin liikkeeseen ja luottaa että antavat uuden tilalle.

Tuo PS3 on Nordisk Filmin toimittama laite, jolle se Sonyn asiakaspalvelu ei taida pystyä tekemään yhtään mitään? Tuo nyt on jokatapauksessa niin selvä DOA-tapaus (Dead on arrival), että sen kuin kärräät sen takaisin sinne verkkokauppaan, ja vaadit uuden tilalle. Älä suostu mihinkään huoltoihin vaan vaadi tuon DOA pykälän mukaisesti uusi kone tilalle.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vituttaa Vitutusketjun siirtäminen kierrätyskeskukseen. Siis mitä vittua? Luetuin ja vastatuin ketju ja silti kierrätykseen? Ehdottomasti tämän palstan yksi mielenkiintoisimmista ketjuista. Tartteeko vitutus välttämättä herättää keskustelua aina. Ei mielestäni.

Corson loukkaantuminen ja Granlundin sopimuskiemurat vituttaa lisäksi.
Muuttuuko vitutus jotenkin erilaiseksi, jos siitä kirjoitellaan osiossa johon ketju kuuluu.

Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan. Toisaalta hyvä, ettei ihmisillä ole oikeita murheitakaan, mutta silti ei oikein pysty ymmärtämään, miten esim. joku vanhan ketjun nosto voi ylipäätään ärsyttää jotakuta.
Turhien ketjujen nostojen seurauksena ketjut, joissa on keskustelua, hautautuvat varsin syvälle. Sehän se vasta vituttaakin.

Tuo PS3 on Nordisk Filmin toimittama laite, jolle se Sonyn asiakaspalvelu ei taida pystyä tekemään yhtään mitään? Tuo nyt on jokatapauksessa niin selvä DOA-tapaus (Dead on arrival), että sen kuin kärräät sen takaisin sinne verkkokauppaan, ja vaadit uuden tilalle. Älä suostu mihinkään huoltoihin vaan vaadi tuon DOA pykälän mukaisesti uusi kone tilalle.
Verkkokauppa on osoittautunut varsin nihkeäksi antamaan uutta tuotetta ilman kovaa, mutta asiallista kovistelua. Itse olen törmännyt ongelmaan pariin otteeseen. Ostin toissa kesänä videokameran, jonka kuoret repsottivat varsin ikävällä tavalla. Huomasin vian heti paketin avattuani ja menin selvittämään ongelmaa vajaa tunti kaupan teon jälkeen. Asiakaspalvelun hemmo yritti kääntää ongelman monin tavoin minun viakseni ja yritti väittää, että olen avannut kameran kuoret itse. Aikamme väännettyämme hän yritti ehdottaa kameran lähettämistä korjattavaksi, arvio korjauksen kestolle vähintään kuukausi. En antanut periksi, vaan vaadin kaupan välitöntä purkamista, ellei uutta kameraa ilmesty tilalle. Pitkin hampain kaveri kirjoitti hyvityskuitin, jolla sain uuden kameran.

Navigaattori, jonka palautin viisi minuuttia kaupan teon jälkeen, vaihtui vähemmällä väännöllä. Lisäksi sain vahingossa toisen virtajohdon kaupantekijäisiksi, koska unohdin palauttaa viallisen laitteen johdon.

Verkkokaupan nihkeyden vuoksi tykkäänkin asioida Gigantissa, jos vain mahdollista. Ei miellyttävien laitteiden palautuksessa ei ole mitään ongelmaa, vaikka niissä ei mitään vikaa olisikaan. Ostin viime syksynä kahvimyllyn, jolla jauhoin kuivattuja chilejä jauheeksi. Mylly kuitenkin falskasi siihen mallin, että koko kämppä oli täynnä erittäin ikävän tulista chilipölyä. Puhaltelin paineilmalla myllyn päällisin puolin puhtaaksi ja palautin vehkeen kauppaan, josta sain rahani takaisin ilman mitään mutinoita. Olin tyytyväinen, koska sain chilini jauhettua ilmaiseksi. Joku onnellinen alennuslaarin kaapija on myös varmasti tyytyväinen juotuaan tuolla myllyllä jauhettua kahvia.

Gigantin palautussysteemiin olivat aikoinaan tyytyväisiä myös työkaverini, jotka ostivat kimpassa 42 tuuman plasman seuratakseen jalkapallon EM-kisoja. Kisojen jälkeen töllö ja rahat takaisin ja sitten vaan odottelemaan seuraavia kisoja.

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa kun tässä talossa lentää tällä hetkellä laatta. Ei itselläni, mutta poika heittää kyllä todella miehekkäästi, vaikka ikää ei ole kuin 5v.

Miten sattuikaan. Tuossa juuri päättyneillä pitkillä vapailla en saanut paljoakaan aikaiseksi, kun muksut oli kotona (hiihtoloma) ja puoliso töissä. Ja nyt kun tänään sain viimeisen iltavuoron lusittua, ja olin jo huomiselle vapaalle suunnitellut rästihommien tekemistä, niin eikös ohjelmassa taida olla enemmän oksennuksen siivoskelua ja muuta kivaa, kun eipä sitä varmaan viitsi tytärtäkään tarhaan aamulla kelkkoa. Ollaan sitten koko konkkaronkka kotona, kun puoliso on töissä.

Näistä lähtökohdista onkin sitten "mukava" jatkaa perjantaille ja aamuvuoroihin.

Kroonisesti vituttaa muuten se, ettei yleensäkään vapailla saa mitään aikaiseksi, vaikka muksut olisikin tarhassa.

Taidanpa ottaa yhden oluen ennen nukkumaanmenoa, tai kaksi, kun kohta näköjään alkaa NBA/NHL-matsitkin.

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Vituttaa kun tässä talossa lentää tällä hetkellä laatta. Ei itselläni, mutta poika heittää kyllä todella miehekkäästi, vaikka ikää ei ole kuin 5v.

Miten sattuikaan. Tuossa juuri päättyneillä pitkillä vapailla en saanut paljoakaan aikaiseksi, kun muksut oli kotona (hiihtoloma) ja puoliso töissä. Ja nyt kun tänään sain viimeisen iltavuoron lusittua, ja olin jo huomiselle vapaalle suunnitellut rästihommien tekemistä, niin eikös ohjelmassa taida olla enemmän oksennuksen siivoskelua ja muuta kivaa, kun eipä sitä varmaan viitsi tytärtäkään tarhaan aamulla kelkkoa. Ollaan sitten koko konkkaronkka kotona, kun puoliso on töissä.

Näistä lähtökohdista onkin sitten "mukava" jatkaa perjantaille ja aamuvuoroihin.

Kroonisesti vituttaa muuten se, ettei yleensäkään vapailla saa mitään aikaiseksi, vaikka muksut olisikin tarhassa.

Taidanpa ottaa yhden oluen ennen nukkumaanmenoa, tai kaksi, kun kohta näköjään alkaa NBA/NHL-matsitkin.

Pikaisesti voisin arvella että eipä tarvitse sinun perjantaina aamuvuoroon raahautua.Keskityt ihan rauhassa siihen oksenteluun ja paskomiseen.Kuulostaa nimittäin niin norovirukselta kuin olla ja voi.Ja siltä välttyminen, kun muiden laattoja siivoaa , on lähes mahdotonta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituttaa tämä unettomuus. Yövuorosta palailin jo parisen tuntia sitten, painuin peiton alle ja pistin simmut kiinni. Mitä sitten tapahtuukaan, aivan, ei hevon vittua. Makoilin, makoilin, sitten makoilin lisää, mutta ei. Ei unesta tietoakaan. Noh, valvotaan nyt sitten ja mennään nukkumaan siinä 10-11 aikaan, kun väkisin uni tulee. Sehän johtaakin siihen, että heräilen joskus iltapäivän ja illan välillä enkä nuku ensi yönäkään. Ennen kuin joku kertoo, että kannattaa nukkua vain n. 2-3 tuntia ja mennä illalla ajoissa nukkumaan, niin totean ettei ole mitään apua. En nuku siltikään. Noh, näillä mennään ja lauantaina odottaapi aamuvuoro klo. 6 alkaen. Onneksi työllä ei oikeasti ole tarkoitusta, eli voin ihan hyvin saikuttaakin, jos nyt ei satu jaksamaan.

Vitun pomo. Voiko vittu tollasta vitun nilkkiä ollakaan. Jätti sitten ylityöt maksamatta mulle, koska olen edustaja eikä varsinaisa työaikoja ole. Tekemäni ylityöt kuitenkin liittyivät firman muuttoon ja niistä oli muutosta vastaava erikseen vielä kysynyt ja sopinut. Mutta ei kuulemma maksa. Vittu mää haluan pois täältä. Ja rahani.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vitun pomo. Voiko vittu tollasta vitun nilkkiä ollakaan. Jätti sitten ylityöt maksamatta mulle, koska olen edustaja eikä varsinaisa työaikoja ole. Tekemäni ylityöt kuitenkin liittyivät firman muuttoon ja niistä oli muutosta vastaava erikseen vielä kysynyt ja sopinut. Mutta ei kuulemma maksa. Vittu mää haluan pois täältä. Ja rahani.
Jos ei muuten onnistu, niin kysäise apua paikallisesta työsuojelupiiristä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa turha poraaminen turhista ketjuista tai niiden nosteluista, kun niitä ei kertakaikkiaan ole pakko klikata auki, jos ne noin veren saavat kiehumaan.
Kuka on väittänyt, että kävisin edes katsomassa niitä? Minua yksinkertaisesti vituttaa nämä omanhännännostatusketjut yli kaiken. Turhaakin turhempaa serverintäytettä. Kuten sinäkin.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vittu että vituttaa Jutta Urpilainen. Nyt se kerää jotain kansanliikettä hallituksen eläkeuudistusaloitetta vastaan ja ottaa kaikki pisteet himaan syventymättä hetkeksikään itse perusongelmaan, eli siihen kuka ne eläkkeet tulee maksamaan. Tai muut laman laskut. Tai että saataisiin sitä elvytysrahaa halvemmalla, jos tehtäisiin tuleva velan takaisinmaksu vähän uskottavammaksi. Ei kun vittu rahaa on ja jos ei ole, tehdään lisää. Jutan mielestä palkansaajien etujärjestöt ajavat tietysti omaa asiaansa, mutta SDP tukee heitä täydestä sydämestä. Yllättävää, vittu!

Helppo se on huudella sieltä sivulta ja kerätä halvat pisteet kotiin kun ei tarvitse mistään mitään päättää. Vaikka Vanhasen ulostulo oli tyypillisen junttimainen ja ylimielinen, voitaisinko oikeasti keskustella myös itse asiasta siellä Arkadianmäellä eikä vain siitä miten tämä heinähattu ohitti kolmikannan.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vittu että vituttaa Jutta Urpilainen. Nyt se kerää jotain kansanliikettä hallituksen eläkeuudistusaloitetta vastaan ja ottaa kaikki pisteet himaan syventymättä hetkeksikään itse perusongelmaan, eli siihen kuka ne eläkkeet tulee maksamaan. Tai muut laman laskut. Tai että saataisiin sitä elvytysrahaa halvemmalla, jos tehtäisiin tuleva velan takaisinmaksu vähän uskottavammaksi. Ei kun vittu rahaa on ja jos ei ole, tehdään lisää. Jutan mielestä palkansaajien etujärjestöt ajavat tietysti omaa asiaansa, mutta SDP tukee heitä täydestä sydämestä. Yllättävää, vittu!

Sama ja tähän liittyen sähköpostiin tuli äsken viesti, jossa pyydetään laittamaan nimi johonkin vitun nettiadressiin, jossa vastustetaan samaa asiaa. Ultrapopulismia, joka puree taas jengiin kuin häkä.

Mä mitään ymmärrä, tä.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vituttaa kaltaisesi itsekkäät varkaat.
Kerrotko tarkemmin varkaushistoriastani?

Käytän takuuvarmasti hyväkseni Gigantin palautusmahdollisuutta, koska liike sen itse tarjoaa, ellei asiakas ole tyytyväinen laitetta testattuaan. Tuotteen ei todellakaan tarvitse olla viallinen, vaan liike tarjoaa asiakkaalleen mahdollisuuden kokeilla tuotetta ja palauttaa sen, ellei ole tuotteeseen tyytyväinen. Palauttamani kahvimylly oli tarkoituksiini kelvoton, koska se falskasi niin, että jauhetusta tuotteesta levisi pölyä pitkin kämppää sen verran paljon, etten halunnut laitetta pitää. Toivottavasti minusta ei tee varasta sekään, että työkaverini käyttivät palautusmahdollisuutta hyväkseen palauttaessaan ostamansa television takaisin.

En myöskään pidä itseäni varkaana sen johdosta, että olen palauttanut Verkkokauppaan kaksi valmistusviallista tuotetta, joita en ollut käyttänyt lainkaan ja jotka palautin välittömästi vian havaittuani, kameran noin tunnin ja navigaattorin viiden minuutin kuluttua kaupan teosta. Navigaattorin virtajohdon huomasin unohtuneen autooni vasta kotona, jolloin soitin Verkkokauppaan ja sanoin palauttavani sen seuraavan kerran liikkeessä asioidessani, koska en viitsinyt lähteä ajelemaan tunnin reissua asioikseen moisen piuhan vuoksi. Puheluuni vastannut henkilö kiitti ilmoituksestani ja sanoi, että voin pitää piuhan. Kiitokset siitä hänelle.

Tunti sitten ei vituttanut oikeastaan mikään, mutta nyt vituttaa kaltaisesi perusteetta varkaaksi syyttävät nillittäjät.

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pikaisesti voisin arvella että eipä tarvitse sinun perjantaina aamuvuoroon raahautua.Keskityt ihan rauhassa siihen oksenteluun ja paskomiseen.Kuulostaa nimittäin niin norovirukselta kuin olla ja voi.Ja siltä välttyminen, kun muiden laattoja siivoaa , on lähes mahdotonta.

No eipä tarvitse tosiaan raahautua. Se oli sitten noin 4-5 kertaa laattaamista viime yön aikana (pojalta), ja siihen päälle 2-3 väärää hälyytystä. Ja kun aamulla kakominen jatkui niin tuli päätettyä ettei kaveria voi tarhaan viedä vielä perjantainakaan. Eli ei muuta kuin sairaslomalappua hakemaan, ja huomenna siis kotona.

Saa nähdä tosiaan iskeekö tuo tauti meikäläiseen. Jollain ihmeellä tässä on viime aikoina tullut sairastettua vain pitkilllä vapailla. Itseasiassa en ole vielä päivääkään nykyduunissani ollut pois oman sairauden takia (2,5v aikana), vaikka kipeänä kyllä muuten olen pari kertaa ollut. Toisaalta voisin toivoa oksennustautia, jos se tarkoittaa samaa kuin mitä viimeksi. Edellisin oma "oksennusryöppy" tuli näet vuonna 2006 kiirastorstain ja pitkänperjantain välisenä yönä. Muistan hyvin, koska piti ihan skarpata, että pystyi klo 09 aamulla hoitamaan liput finaaleihin. Tuli kuitenkin ostettua, käytyä matseissa ja nekin oli "ihan hyviä".

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Verkkokaupan nihkeyden vuoksi tykkäänkin asioida Gigantissa, jos vain mahdollista. Ei miellyttävien laitteiden palautuksessa ei ole mitään ongelmaa, vaikka niissä ei mitään vikaa olisikaan. Ostin viime syksynä kahvimyllyn, jolla jauhoin kuivattuja chilejä jauheeksi. Mylly kuitenkin falskasi siihen mallin, että koko kämppä oli täynnä erittäin ikävän tulista chilipölyä. Puhaltelin paineilmalla myllyn päällisin puolin puhtaaksi ja palautin vehkeen kauppaan, josta sain rahani takaisin ilman mitään mutinoita. Olin tyytyväinen, koska sain chilini jauhettua ilmaiseksi. Joku onnellinen alennuslaarin kaapija on myös varmasti tyytyväinen juotuaan tuolla myllyllä jauhettua kahvia.

Gigantin palautussysteemiin olivat aikoinaan tyytyväisiä myös työkaverini, jotka ostivat kimpassa 42 tuuman plasman seuratakseen jalkapallon EM-kisoja. Kisojen jälkeen töllö ja rahat takaisin ja sitten vaan odottelemaan seuraavia kisoja.
Vituttaa tuollaiset köyhät, joilla ei ole varaa laittaa muutamaa kymppiä johonkin kahvimyllyyn. Sama nuo työkaverit. Menisivät kapakkaan katsomaan pelejä, jos ei ole varaa ostaa telkkua edes kimpassa.

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ja minkähän takia sen härvelin nimi on kahvimylly, eikä esim. chilimylly? Itse en ikinä ottaisi jotain tuotetta jos olisi jo alun perin tarkoitus se palauttaa. Mikäli tarpeeksi moni hakee "kisatelkkarin" vaikkapa Gigantista, sitä varmemmin moinen palautusoikeus tulee loppumaan. Oma isäni on minulle opettanut, ettei ole korrektia edes tinkiä, ellei ole tosimielellä ostoaikeissa. Mielestäni hyvä periaate.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vittujen perse!

Piti tämän illan JYP-Saipa matsi olla täysin mahdoton omiin aikatauluhin sovittaa. Vituttihan se kun ei pääsisi matsiin...

No nytpä kävi niin että ehtisinkin tuohon matsiin ja kun kävin lippuja katsomassa Piletissä, niin tyhjää näytti. Perkeleen perse! Olisi ollut kiva nähdä tuo viimeinen runkosarjapeli monestakin syystä. VITTU.

Jos jollakin on tiketti ylimääräsenä, niin pikaviestiä.

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Vituttaa Vitutusketjun siirtäminen kierrätyskeskukseen. Siis mitä vittua? Luetuin ja vastatuin ketju ja silti kierrätykseen? Ehdottomasti tämän palstan yksi mielenkiintoisimmista ketjuista. Tartteeko vitutus välttämättä herättää keskustelua aina. Ei mielestäni.

Nyt kun useampaakin on ko. asia ahdistanut, itseäni kiinnostaa mitä välilä sillä on, mihin lokeroon joku ketju kuuluu? Koitin keksiä syytä, tuloksetta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun useampaakin on ko. asia ahdistanut, itseäni kiinnostaa mitä välilä sillä on, mihin lokeroon joku ketju kuuluu? Koitin keksiä syytä, tuloksetta.
Ilmeisesti monella menee hiirikäsi tai näppäinsormi jumiin, kun joutuu nasauttamaan yhden klikkauksen lisää avatakseen kierrätyskeskuksen. Itse olen aina pitänyt kierrätyskeskusta ja vapaata keskustelua yhtenä kokonaisuutena, joka on vain jaettu kahtia. Mutta vitutus ilmenee niin monessa eri muodossa, että minkäs sille mahtaa, kun tatti ponnahtaa ohimolta lentoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy