Vitutusketju

  • 10 564 625
  • 56 146
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vituttaa huolella..Ei pysty käsittämään. Se yksi vitun express-vuoro, jota olen käyttänyt on peruutettu ja paikalla on TUNNIN hitaampi maalaiskuntabussi, joka kiertää kaikki vitun pikkukylät ja bussikatokset. Siis ei saatana, ainoa express-vuoro koko päivänä, peruutettu. Lippujen hinnat nousevat ja vuoroja lakkautetaan. Eihän sen noin pitäis mennä..Voi vittu, olis muutakin tekemistä, kuin istua 4h15min bussissa..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vituttaa huolella..Ei pysty käsittämään. Se yksi vitun express-vuoro, jota olen käyttänyt on peruutettu ja paikalla on TUNNIN hitaampi maalaiskuntabussi, joka kiertää kaikki vitun pikkukylät ja bussikatokset. Siis ei saatana, ainoa express-vuoro koko päivänä, peruutettu. Lippujen hinnat nousevat ja vuoroja lakkautetaan. Eihän sen noin pitäis mennä..Voi vittu, olis muutakin tekemistä, kuin istua 4h15min bussissa..
Perusteluna tämän Express-vuoron lopettamiselle oli kuulemma se, että nyt (se helvetin hidas bussi) lähtee tunnin välein! Varmaan aika moni on tästä innoissaan, nythän voin valita tuon hitaan vaihtoehdon - jopa tunnin välein!

Great.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Perusteluna tämän Express-vuoron lopettamiselle oli kuulemma se, että nyt (se helvetin hidas bussi) lähtee tunnin välein! Varmaan aika moni on tästä innoissaan, nythän voin valita tuon hitaan vaihtoehdon - jopa tunnin välein!
Puhutaanko nyt Rauma-Helsinki tyyppisestä välistä? Itse lopetin Helsinki-Pori veivaamisen bussilla siinä vaiheessa kun omalla autolla yksinään ajaminen alkoi tulla miltei saman hintaiseksi. Parhaimmillaan ollut jo halvempaakin. Toisaalta vituttaa, toisaalta ei todellakaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Puhutaanko nyt Rauma-Helsinki tyyppisestä välistä? Itse lopetin Helsinki-Pori veivaamisen bussilla siinä vaiheessa kun omalla autolla yksinään ajaminen alkoi tulla miltei saman hintaiseksi. Parhaimmillaan ollut jo halvempaakin. Toisaalta vituttaa, toisaalta ei todellakaan.

Helsinki-Rauma. Meikäläisellä paloi käämi totaalisesti ja vastaisuudessa kuljeskelen junalla ja skippaan kaikki Satakunnan liikenteen vuorot.
Asiasta on lähetetty palautetta kyseiseen puljuun. Ans kattoo, saadaanko vuoropuhelua aikaan.

Millä vitun logiikalla lisätyt vuorot kompensoi menetettyä aikaa?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas (jotenkin jatkuvasti) vituttaa maamme hallitus. Siis etenkin nämä kokoomuksen pikkupojat, jotka luulevat voivansa tehdä mitä vaan. Ensin vähän kositaan kansaa ja lasketaan tuloveroja. Tasaprosentilla kaikille. Siis porhot nettoavat tuloeroja aina suuremmiksi. Sitten nostetaan esim. alkoholiveroa. Tasapuolisesti. Eli duunarille jää porhoon verrattuna aina vaan vähemmän liksaa käteen kaiken jälkeen. Ei sillä, voin kyllä taas maksaa Kossusta sen 80 senttiä enemmän, että Niinistön ajalta lanseratut "pikkusotilaat" saavat hykerrellä. Vittu, munattomia piipittäjiä, joista yksi on opetellut puhumaan matalalla äänellä.

Kansanvalta takaisin, ja heti! (Scholl, Sinun vuorosi!)
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensin vähän kositaan kansaa ja lasketaan tuloveroja. Tasaprosentilla kaikille.

Mitä vikaa tasaprosentissa? Kannustava malli, joka on käytössä esimerkiksi Virossa.

Sitten nostetaan esim. alkoholiveroa. Tasapuolisesti. Eli duunarille jää porhoon verrattuna aina vaan vähemmän liksaa käteen kaiken jälkeen.

Entä jos hyvätuloiset ovatkin töissä, joka mahdollistaa myös viikkotissuttelun, eli useamman alkoholiannoksen nauttimisen kuin peruskossun? Sekä ostavat kallimpaa keittoa, joten veronkorotus syökin heiltä enemmän.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Vituttaa jotkut HIFK:n kannattajat, jotka luulevat että heidän asiansa kiinnostavat tai hetkauttavat vaikkapa minun munaani sen enempää kuin vaikkapa Kärppien tai Bluesin tai monen muunkaan seuran asiat liikuttavat ja tulevat ikään kuin leijumaan tällä asialla keskusteluihin.

Vituttaa myöskin nuo jatkuvat Tukiaisen p*aska jutut. Luulee myös että hänen asiansa kiinnostaisivat v*ttujakaan. Lähde Rourken luo Miamiin, miksi stna noita juttuja pitää tuonne sivuille asti edes laittaa.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/821645?tukiainen_johanna
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Sitten nostetaan esim. alkoholiveroa. Tasapuolisesti.

Sellaista ehdotusta ei ole tainneet edes kommunistit vielä esittää, että herroille viina maksaisi enemmän kuin pienituloisille. Tosin käytännössä kai näin on, koska he eivät välttämättä tyydy kossupulloon, vaan mukaan lähtee vähintään Rellu.

Muutenkin taas niin suloisen katkera vuodatus. Voi perkele, kuinkahan paljon tässä pitäisi vielä maksaa lisää veroja, että hyvätuloinenkin tulisi hyväksytyksi tässä yhteiskunnassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa eräs kaverin kaveri, joka vittuilee alati minulle. Etenkin jos ei ole muita kuulemassa, niin sen vittuilu on aivan törkeää. Eikä siinä ole mitään hauskaa miltään kantilta katsottuna. Olen tässä vuoden antanut asioiden mennä ohi ja olen väistellyt, yleisen rauhan ylläpitämiseksi, mitä nyt n. 2 kk sitten sanoin kännissä sille aika suoraan, että voisko se sen vittuilunsa lopettaa edes illanvietoissa, kun tarkoitus on pitää hauskaa. Se lopetti vittumaiset vittuilut - noin kuukaudeksi. Nyt se on taas pahinta koskaan. Ällistyttävää mitä se eilenkin suustaan päästi. Hauskoja vittuiluja sen sijaan osasi sen kk:n aikana viljellä jonkin verran. Päätin tänään mitä sille sanon jos se vielä kerrankaan vittuilee. Se menee näin:

"Kuuleppas nyt, minkähän ihmeen takia sun pitää jatkuvasti vittuilla mulle. Miten se eukkosikin voi muuttaa sun kanssa yhteen, kun ei kait sinusta kukaan voi oikeasti tykätä. Onko se joku shemale vai muuten vaan frigidi ja sinä minua naisten kanssa ihan hyvin pärjäävää kun ilmeisesti impotenttiutesi vuoksi vihaat täysin, niin siksipä voisin ymmärtää a) tuon vittuilusi b) sen että joku sut huolii, kun impotenttina et itsekään niihin hommiin kykene ja meille kykeneville sitten angstisesti vittuilet ja purat pahaa oloasi".

Saapa nähdä mitä sitten seuraa. Rajansa se on minunkin kärsivällisyydellä ja liekö tuo ensimmäinen ihminen tällä vuosituhannella, jolle tietoisesti sanon niin pahasti kuin vain osaan. Sitä saa mitä tilaa. Monta varoitusta se on jo saanut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiva kaveri sulla. Jos mulle jokin kaveri vittuilisi, eise olisi minulle enään kaveri. toimi sinäkin näin
Ei se ole mun kaveri, jos nyt luet oikein mitä kirjoitin. Olemme vain harrasteasiassa samassa joukkueessa triona ja tuo on sen kaverini kaveri, eikä siis minun kaveri, ei mulla edes sen kännykkänumeroa ole koskaan ollut, eikä tule tietenkään olemaankaan. En nyt helkutti niin pöljäke ole, että tuonlaisen kanssa olisin kaverina. Tuossa harrastehommassa joko minun on lopetettava se harraste tai jatkettava tuossa triossa. Mieluummin jatkaisin, ilman vittuiluja.

Kaverilleni, joka paremmin meidät kaikki tuntee, kerroin tänään tulevasta mahdollisesta tapahtumaketjustani tällä saralla ja hän kertoi, että mulkkuna sitä jätkää useimmat pitävätkin ja sai erään rauhaisana tunnetun "matti meikäläisenkin" esimerkiksi kerran pahasti kiihtymään mollaamisellaan.

Ihme jätkä. Veikkaan, että se jonkun (ei minun) toimesta hampaattomana vielä lähtee tästä maailmasta.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Saatanan majava-Kattilakoski. Tänäänkin olisi ollut ainekset vaikka mihin, mutta vätystelysi vuoksi saadaan tyytyä "vain" pronssiin. Vuodesta toiseen, olet Suomen maajoukkueen heikoimpia lenkkejä. Näissä kisoissa viimeistään on tullut nuori polvi ohi niin että hampaat kalisee.

Kovat oli miehellä puheet Lahden härdellin jälkeen, kuinka "kärynneillä ei ole mitään asiaa takas maajoukkueeseen kilpailukiellon jälkeen. Pärjätään ilmankin!" No eipä vittu pärjätty! Leegot vilkkuen olet tuonut Suomelle glooriaa 52. sijoillasi, mutta nyt perkele riittää.

Painu Teemu vittuun Suomen maajoukkueesta vielä kun omin jaloin pääset!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toissapäivänä yritin kaksikin kertaa tilata viskiä englantilaisesta nettikaupasta, mutta molemmilla kerroilla sain eteeni vain virheilmoituksen, jossa selvästi todettiin ettei maksu onnistunut. Noh, eipä siinä sitten mitään, mutta kun tänään huomasin että tililtäni oli hävinnyt tuplasti se summa. Noh, katsellaan nyt sitten että miten tässä käy. Hitto noista internettijutuista ei ole mitään muuta kuin riesaa vaan. Ja mikään tässä maailmankaikkeudessa ei vituta niin paljoa kuin nörtit.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toissapäivänä yritin kaksikin kertaa tilata viskiä englantilaisesta nettikaupasta, mutta molemmilla kerroilla sain eteeni vain virheilmoituksen, jossa selvästi todettiin ettei maksu onnistunut. Noh, eipä siinä sitten mitään, mutta kun tänään huomasin että tililtäni oli hävinnyt tuplasti se summa.

Ei ihan näin, mutta tuli tossa tilattua erinäisiä tavaroita Brittiläisestä verkkokaupasta. Valitsin verkkokaupassa tavarat, osoitteen, ja MAAN jossa asun alasvetovalikosta.

Viikon odottelun jälkeen tuli email jossa sanottiin, että me ollaan UK only. Toki luottokorttia oltiin veloitettu heti.

Kuljetus olisi sitten maksanut kuulemma ihan vitusti jne.. joten peruin koko paskan, toivottavasti peruvat myös veloituksensa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt sitten vituttaa oikein huolella saatanan vittu. Kaikki piti olla kunnossa ja energiaa puhkuneena paineltii tiistaina ampumaleirille, mutta perjantaina nousi hirveä kuume ja yllättäen meikäläisellä oli liput tilattuna JYPin faniristeilylle ja anottu HL-loma intistäkin maanantaiksi, että kerkeäisi takaisin kassulle ajoissa. Vittu nyt saan maata 39.2 kuumeessa koko viikonlopun.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Vituttaa tää kunnon perinteinen Angiina joka on päällä.Saatana kun kurkku on niin kipeä että sisäänhengityskin sattuu,juo siinä sitten tarpeeksi. Antibiootit menny reilun vuorokauden, mutta olo ja kurkku on vaan paskemmassa ja paskemmassa kunnossa.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
HAHA... Voi vittttu!

Piti mennä nostamaan pari sataa automaatista niin en kai mä enää muista tunnuslukua. Tai kyllä mä ne 4 numeroa muistan mutten niitten järjestystä. Pari kertaa vedin arvalla ja ei natsannut.

Noh, vinkutellaa sit vaa viikko kunnes uudet numerot saapuvat.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Tjoo, työreissulla ja hotellissa joka maksaa bout 250$/yö...eikä aamupala kuulu hintaan eikä hotellikirjassa oikein aamupalasta puhuta muutenkuin että sitä voisi tilata huoneeseen. Kun sitä eli viime vuorokauden lentokoneruoalla niin oli aivan pakko syödä jotain heti heräämisen jälkeen, joten päätin sitten tilata "continental breakfastin", joo olihan se kallis, 25 dollaria, mutta ajattelin että on varmaan sitten ihan hyvä setti...ja vitut, pari croissanttia, hedelmäkulho, lasi maitoa ja lasi tuoremehua.

No, oman tulkintani mukaan aamupalat kuuluvat matkustusohjeissa aina hotellikuluihin, eli ei tarvitse omista (päivä)rahoista maksella näitä hintoja.
Mutta ei saatana.

Samoin taksimatka kentältä hotellille oli aika kiintoisa, hintaa tuli 25 dollaria käytännössä 3-4 mailin matkalle...no, okei, sisältäen tunnelitullin ja tipin mutta silti.

Vituttaa siis se, ettei sitä ole niin rikas, että tällaisilla kuluilla ei olisi mitään väliä.
 

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Köyhyys vituttaa vaihteeks mutta enempi vituttaa se että naapurilla on karaoke bileet... Lisäksi vituttaa se että vituttaa mennä vittuuntuneena ja väsyneenä töihin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa, kun ei Tuomas Virkkunen näköjään selostakaan tänäistä La Liga-matsia. Selostajana Tero Karhu, joka toteaa Villarrealin avaumaalista (joka on todella komea hevosenpotku ylänurkkaan rankkarialueen ulkopuolelta), että "ja.. ja pallohan menee maaliin. Todella yllättävästi pallo menee maaliin..". Siis hädin tuskin huomasi maalin syntyvän. Voi vain haikailla Virkkusen hehkutusten perään tuossakin tilanteessa...
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Vituttaa, kun ei Tuomas Virkkunen näköjään selostakaan tänäistä La Liga-matsia. Selostajana Tero Karhu, joka toteaa Villarrealin avaumaalista (joka on todella komea hevosenpotku ylänurkkaan rankkarialueen ulkopuolelta), että "ja.. ja pallohan menee maaliin. Todella yllättävästi pallo menee maaliin..". Siis hädin tuskin huomasi maalin syntyvän. Voi vain haikailla Virkkusen hehkutusten perään tuossakin tilanteessa...

Sama. Joskus ekojen fa-cupin lähetysten jälkeen jo vitutti tämä selostaja ja nyt jokasunnuntainen la liga -futismatsi alkoi sillä, että kuulin tämän äänen ja ekan maalin selostus pakotti jo vaihtamaan kanavaa. Nyt katson vuorotellen änäriä ja italian futista, mitä en kumpaakaan ikinä muuten katso.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vituttaa, kun ei Tuomas Virkkunen näköjään selostakaan tänäistä La Liga-matsia. Selostajana Tero Karhu,
Voi vittu että vitutti itseänikin toi, koko illan odotellessa La Ligaa ja sitten tämä R-vikainen selostajalupaus onkin äänessä Virkkusen tilalla, vaikka vieläpä ohjelmatiedoissa Virkkunen mainitaan. Kaikenlisäksi kumpikin joukkue sisältää tuon R-kirjaimen ja viimeinen niitti oli kun käännyin ottamaan vettä ja selän takaa kuului tuo lakoninen "taisi tulla maali". Silloin sammui tv.

En vaan myöskään ymmärrä miten ylipäätä puhevikaiset pääsevät töihin jossa ensisijaisesti käytetään omaa ääntä.

Sunnuntain myöhäisilta, La Liga ja Tuomas Virkkunen on vain pyhä kolminaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En vaan myöskään ymmärrä miten ylipäätä puhevikaiset pääsevät töihin jossa ensisijaisesti käytetään omaa ääntä.

Tietenkään näin ei saisi sanoa, mutta itseänikin tuo r-vikaisuus ärsyttää aika paljon, en voi sille mitään. Tero Karhu on kyllä jalkapalloihminen henkeen ja vereen, sekä oli loistava asiantuntija kesällä Veikkausliigaotteluiden studiossa Urheilukanavalla, mutta miksi hänestä nyt selostajaa yritetään tehdä? Olisivat vaikka Jürgensinkin laittaneet mieluummin selostajaksi tänään.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
On taas perinteinen mediavitutus. Ei auta mikään, ehkä olen turha nipottaja, mutta kyllä se rassaa kun toisten kärsimyksillä myydään lehtiä. Tuokin Maanojan loukkaantuminen ottaa päähän muutenkin. Jätkät tekee jotain ainutlaatuista ja sitten ei pääse itse pelaamaan siellä edes. Ja sitten kaiken huipentaa, kun laitetaan suorat linkit jonkun vakavaan ja kivuliaaseen loukkaantumiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös