Vitutusketju

  • 10 559 442
  • 56 140

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole satavarma mutta näin joku "viisas" kertoi. Vedän sanani takaisin mikäli olen väärässä, mutta yksi vatsatauti riitti joka tapauksessa, kiitos ja näkemiin.

Sanoisin, että olet väärässä. Roskiskiinalainen oli joku niistä wikken vieressä olleista, eli pikaisella googletuksella jompikumpi seuraavista: xx nn tai China Beijing Restaurant. Veikkaisin jälkimmäistä. Toki voi olla samat hemmot takana siinä torinkin paikassa.

Ja löytyihän se linkkikin: http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2004/11/ravintolalle_syyte_jateruoan_kaytosta_170160.html
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittujen vittu. Ei pitäisi, mutta nyt ei pysty! Saatanan Niko Mikkola. Täysi hyödytön turhake. Näin sitä vahvistettiin joukkuetta siirtorajan lähellä. Upeeta.
Vituttaa...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan vain lievästi vituttaa. Monivedossa:

JYP-Kärpät 5-4
Ilves-SaiPa 3-2
KalPa-HPK 2-2

Löin 0.20 cnt panoksella. Jäi sitten 11 000€ yhden maalin päähän.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Flunssa taas vaihteeksi ja paskat radiomainokset. Big Mac Big Mac Big Mac..laitetaanko ateriana...Grandiosa, pizzaperjantai...
Pää hajoaa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Flunssa taas vaihteeksi ja paskat radiomainokset. Big Mac Big Mac Big Mac..laitetaanko ateriana...Grandiosa, pizzaperjantai...
Pää hajoaa.

Hehe... tuo Grandiosa, pizzaperjantai on niin vitun ärsyttävä mainos, että päätin lopettaa ko. pizzojen oston. Että viittivätkin tehdä tuollaisia paska mainoksia. Voisi joka kerta, kun näkee mainoksen, kirjoittaa tänne.
 

J.Petke

Jäsen
Meinaatko siis ettei tuota tapausta olisi pitänyt tutkia lainkaan? Edelleen taitaa olla hyvin todennäköistä, ettei syytettä nosteta.

Siis se, että heti epäillään rikoksesta kun on ampunut miestä joka ase kädessä sanoo menevänsä ampumaan seuraavan ihmisen. Jos rikollinen olisi ampunut toisen miehen ja sen jälkeen olisi antautunut niin tuskin mitään rikosepäilyjä edes olisi.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis se, että heti epäillään rikoksesta kun on ampunut miestä joka ase kädessä sanoo menevänsä ampumaan seuraavan ihmisen. Jos rikollinen olisi ampunut toisen miehen ja sen jälkeen olisi antautunut niin tuskin mitään rikosepäilyjä edes olisi.

Eiköhän tuo ole aivan normaalia että asia tutkitaan. Syytteet todennäköisesti raukeavat, mutta pitäähän se tutkia. Vähän samanlainen käytäntöhän suomessa on työtapaturmissa: Jos joku teloo itseään pahasti niin esimies löytää itsensä käräjiltä lähes joka kerta.

Sehän se vasta meininkiä olisi jos poliisit vaan ilmottaisivat ampuneensa miehen hengiltä eikä mitään tutkittaisi.
 

J.Petke

Jäsen
Sehän se vasta meininkiä olisi jos poliisit vaan ilmottaisivat ampuneensa miehen hengiltä eikä mitään tutkittaisi.

Pystyn luottamaan suomalaisiin poliiseihin sen verran että kun he mielestään tarvitsevat asetta ampuakseen niin he todella silloin tarvitsevat sitä. Hyvänä esimerkkinä tämä poliisi joka ampui aineissa olevan sällin renkaan pysäyttääkseen ja sai sakot. Toki huonoa ottaa yksittäisiä esimerkkejä mutta otin kuitenkin:)

Pointtina se, että ampukoot vaan rikollisen jos sillä voidaan säästää viattoman henki. Toki tutkia saa mutta heti rikoksesta epäileminen on perseestä. Heti lähdetään purkamaan tilannetta siitä "mitä teit väärin"-päästä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toki tutkia saa mutta heti rikoksesta epäileminen on perseestä.
Taidat nyt suhtautua vähän liian tunteellisesti tuohon sanaan "epäillä". Se, että jonkun toimia tutkitaan, tarkoittaa että häntä epäillään jostain. Ei siinä mitään henkilökohtaista ole, eikä sisällä mitään ennakointia tutkimuksen lopputuloksesta.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Mua vituttaa ihan huolella se, että ihmiset itkee ihan turhista asioista. Millon liigan taso on heikko, vaikka sarja on jännittävin vuosikausiin. Milloin soitetaan liikaa metallicaa yms...Vittu, meillä on kuitenkin asiat varsin hyvin täällä. Hankkikaa saatan oikeita ongelmia edes elämäänne. Sairastukaa vakavasti, tehkää rikos tai juokaa terveytenne. Siinä sitä on valittamista. Katselkaa ympärillenne keleen tampiot, ja olkaa onnellsia siitä mitä meillä täällä on. Vituttaa vaan niin tää nykynen meno, kaikki pitäis olla valmiina edessä, mitään ei osata enää arvostaa.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Olet suomalaisuuden ytimessä. Kansallinen heikko itsetunto on kansantauti johon parannusta ei näy.

Jeh. Jos naapuri ei ammu mua jalkaan, niin ammumpahan sitten itse. Saanpahan ainakin syyn taas itkeskellä, juoda pullon viinaa janoon, heittää lapset mäelle ja vetää vaimoa turpaan niin että tukka lähtee. Vittu mä muutan tästä maasta kyllä pois hetki kun tulee sellanen hetki.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Vithu, Mikkosille oma tv-ohjelma!
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt vituttaa, itse olen hommissa Indonesiassa ja aamulla tuli puhelu veljeltä että isä on kuollut. VOI VITUN VITTU, mies parhaassa iässä, 58v. Nyt yritetään järjestellä lentoja Suomeen asap. Kyllä vituttaa...
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Voi vittu!

Tuli tossa maiskuteltua läkerölin pastelleja ja yhtäkkiä yskäsin, ja tabletti katosi johonkin kurkkuun(?) jonka jälkeen kurkkua on poltellu noni 15minuutin ajan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä vituttaa. Tullut oltua koko hiihtoloma periaatteessa palkattomassa duunissa himassa ja nyt sitten pääsin kämpille, mutta ei voi juoda kun yöllä pitää heittää siskonmies lentokentälle. Vastaavasti lauantaina joutuu lätkämatsiin kuskiks ja ens viikon ke-to-pe pitää olla selvänä. Sitten alkaa painaa kokeet yms päälle perkeleesti. Vittu!

Ja miksi toi saatanan yhdistetty hiihdetään ensin. Varmasti lava on niin alhaalla, ettei ole mahdollista saada eroa tarpeeksi. PERKELE!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaihdetaan kaksi sisarusta helpompiin tapauksiin. Nämä ovat vaikeasti hoidettavia, usein ovat jotakin vailla, milloin vippaavat 100 euroa lupaen maksaa seuraavana päivänä takaisin ja tietenkään maksusta, eikä sisaruksesta, ei kuulu mitään, milloin muuttoapuna oltava siten, että itse saat hoitaa lopulta lähes koko heidän muuttonsa, milloin kysyvät, että voisinko olla kämpiltäni yhden lauantain pois, että saisivat juhlia isolla porukalla päivän hänen 23-vuotispäiväänsä kämpilläni, josta pääsisivät paremmin Oulun baareihin.

Ja kun et johonkin suostu, olet tarinan itsekeskeinen kusipää (joka ei kyllä itse ole ollut heiltä mitään vailla) ja itkua kuulet kapulasi kuulokkeesta. Kun mikään ei riitä.

Vituttaa tuommoinen. Jos vain ei vastaisi mihinkään mitään, pääsisi varmaan helpommalla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ja kun et johonkin suostu, olet tarinan itsekeskeinen kusipää (joka ei kyllä itse ole ollut heiltä mitään vailla) ja itkua kuulet kapulasi kuulokkeesta. Kun mikään ei riitä.

Vituttaa tuommoinen. Jos vain ei vastaisi mihinkään mitään, pääsisi varmaan helpommalla.

Miksi suostut? Senkö tähden ettet halua saada otsaasi "kusipään" leimaa vai onko syy jokin muu?

Tilannehan on ilmeisesti se, että sisaruksesi ovat havainneet sen, että suostut aina (tai lähes aina) heidän pyyntöihinsä ja toiveisiinsa, joten kääntyvät sitten puoleesi kun vähänkään apua tai muuta tarvitsevat. Jollet hetimmiten meinaa suostua pyyntöön niin pieni vetoomus tai muu sanankäyttö niin oletkin kenties jo suostumaisillasi.

Sinun kannattaisi pitää mielessä tietty itsekkyys vaikka he ovatkin sisaruksiasi. Muutaman kerran kun jätät suostumatta ja vähät välität heidän vinkumisista niin kyllä he alkavat oppia hoitamaan asiat toisella tavalla ja kenties myöhemmin oppimaan myös sen, että arvostavat sinua ja tekojasi aivan toisella tavalla, ja kenties jossain vaiheessa tilanne on se, että voit myös jeesata heitä ilman, että tarvitsee pelätä, että se johtaa siihen, että yhtenään aletaan mankumaan apua. Ja mikäli aletaan niin "rajat" kiinni.

Opettele olemaan tiukka ja piirrä rajat joita et anna muiden rikkoa, nimim. kantapään kautta opiskeleva.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miksi suostut? Senkö tähden ettet halua saada otsaasi "kusipään" leimaa vai onko syy jokin muu?

Tilannehan on ilmeisesti se, että sisaruksesi ovat havainneet sen, että suostut aina (tai lähes aina) heidän pyyntöihinsä ja toiveisiinsa, joten kääntyvät sitten puoleesi kun vähänkään apua tai muuta tarvitsevat.
Tilannehan ei ole se. Montakin kertaa on veljeni jonkun kaverinsa kanssa aamuyöllä klo 4 jälkeen ollut oveni takana pimputtelemassa ja yöpaikkaa hakemassa, vaan en ole oveani aukaissut. Se kun ei ole mukavaa kun vaikapa kaksi pahalle haisevaa jätkää makaa kaksiossani iltapäivään asti. Etenkin jos sattuu olemaan naisseuraa minulla. Samoin 2 viikkoa sitten kysyi, että saisivatko tulla kamujensa kanssa baarista juomaan tänne klo 18-22 ja lähteä sitten takaisin baareihin. Siihenkin sanoin, että ei käy. Noin on tapahtunut jo varmaankin kymmenkunta kertaa peräkkäin. Viimeksi se humalaisurpona yritti hajottaa saunan ikkunani, joka aukesikin mutta vain 45 asteen kulmaan ja jäivät ulkopuolelle. Olen kyllä sanonut, että jos yksin tulee, ja olen minäkin yksin kotona, niin aina on tervetullut, vaikka klo 5 aamuyöllä. Harvoinpa se yksin on tulossa.

Juu, en todellakaan ole sellainen joka suostuu kaikkeen ja antaa periksi. Joka sellaiseksi minua luulee, ei tunne minua yhtään. Jos suostuisin kaikkeen, niin viikottainhan tässä saisi olla heitä palvelemassa. Saisinpa vain kämpilläni olla rauhassa ja siten, ettei tänne jotain pippaloita olla järjestelemässä tai tulla etkoilemaan, kun itse on vieläpä selvänä. Eiköhän se siskonikin 10 vuodessa huomaa, että en lähde tappeluihinsa lainkaan mukaan ja mieleni ei varsinaisesti järky, vaikka kuinka marttyyrina sitten provosoi "kaltoin kohteluaan". Sitä ennen pitää vissiin vain pitää linja ja kuunnella niitä sen jankutuksia. Ehkä sellaiset 100 peräkkäistä eitä auttaa heitä ymmärryksessä. Muuttoapuna nyt on ihan ok olla, jos siis vain hoitavat itse oman leiviskänsä.

Ei liikoja vituta, mutta pitäähän sitä sentään vähän Jatkiksen vitutusketjussa käydä vähän avautumassa (hymiö).
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Nyt on lähellä jotta vitun mätisäkki Elorannan takia katkeaa suoni päästä. Aivan käsittämätön vitutus tuon turhuuden takia. On muuten aikaa tällaisesta sanoinkuvaamattomasta vitutuksesta...

Eloranta kattoo, ei tartte paitaa mukaan....
 

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Vastasyntyneellä pojallani todettiin vaikea sydänvika.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt vituttaa, itse olen hommissa Indonesiassa ja aamulla tuli puhelu veljeltä että isä on kuollut. VOI VITUN VITTU, mies parhaassa iässä, 58v. Nyt yritetään järjestellä lentoja Suomeen asap. Kyllä vituttaa...

Vastasyntyneellä pojallani todettiin vaikea sydänvika.
Nämä kaksi viestiä saivat minut sen verran surulliseksi, että unohdin jo varsinaisen vitutuksen syyni. Otan syvästi osaa. Kummitytölläni (20kk) todettiin sivuääni sydämessä, mutta tutkimuksissa varmistui, ettei se ole vakavaa. Asia tutkitaan kuitenkin loppuun asti. Erittäin hiljaiseksi vetävät Jewgenin ja LexaManin viestit.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on lähellä jotta vitun mätisäkki Elorannan takia katkeaa suoni päästä. Aivan käsittämätön vitutus tuon turhuuden takia. On muuten aikaa tällaisesta sanoinkuvaamattomasta vitutuksesta...

Eloranta kattoo, ei tartte paitaa mukaan....

sama täällä...ois tullu 2243,13€ jos tepsi ois voittanu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös