Vitutusketju

  • 10 557 027
  • 56 140

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vikaa on rumien naisten panemisessa?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen köyrii rumaa naista ja toinen vispaa naama punaisena Hiltonin kuva ruudulla.

Kumpikin täysin hyväksyttävää toimintaa. Jos hakusessa on vain seksi, niin useimmiten se vähän vähemmän viehättävä typy on se kaikkein innokkain vaihtoehto. Jos ei ole tarkoitus valloitusta esitellä kavereille tai sukulaisille, vaan pelkästään panna, niin mitä väliä sillä naamalla on?

Kermaperseet.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kumpikin täysin hyväksyttävää toimintaa. Jos hakusessa on vain seksi, niin useimmiten se vähän vähemmän viehättävä typy on se kaikkein innokkain vaihtoehto. Jos ei ole tarkoitus valloitusta esitellä kavereille tai sukulaisille, vaan pelkästään panna, niin mitä väliä sillä naamalla on?
Taivahan tosi. Pillu kuin pillu, raamit vain vaihtuu.

Vähän rumemman saa pokattua paljon helpommin, ja yleensä kyyditkin on paremmat ja innokkaammat, kun se ei sille typylle ole mitään joka päivän juhlaa.
 

Birchman

Jäsen
Korkeakoulun ihmeellinen maailma

Pitkän aikaa olen jo tässä miettinyt mitä on meikäläisen elämässä mahtanut viimeisen puolen vuoden aikana oikein tapahtua.

Olen aina tullut hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Jääkiekkoa harrastin toistakymmentä vuotta ja sen jälkeen eri työpaikoissa olen aina ollut tykätty ahkerana ja mukavana kaverina. Kaveriporukka koostuu todella pitkälti omanikäisistä ja työkaverit sitten vanhemmista (30 -->).

Syksyllä aloitin opiskelemaan kauppatiedettä. Kovat oli odotukset ja opiskelijaelämästä olin kuullut ties kuinka monta hienoa lausetta. Syksy meni ja hyvällä koulumenestyksellä, mutta ihmissuhdepuolella taas totaalisen päin vittua. Suurin osa porukasta koulussamme on minua 3-4 v nuorempia. Ilmeisesti se, että olen tottunut vanhempien seuraan ja huomannut sen, että elämä on välillä todella vittumaista ja nöyrä asenne on loppujen lopuksi _helvetin_ tärkeää! Kouluun kun menee ja näkee näitä pikkuritsoja, jotka ovat niin olevinaan ja hienoja ihmisiä, koska opiskelevathan he _kauppakorkeassa_ ja heistä ei tule mitään duunareita. Nih! Tähän liittyen ei voi välttyä siltä pahalta ololta ja oksennus-refleksiltä mitä tuo koulumaailma suurimmaksi osaksi tarjoaa. Kaikki on niin vitun pinnallista: palkka, status etc ovat ainoat mitkä merkkaavat. Ei jaksa sitten yhtään, ei yhtään. VITTU!

Silti jotenkin uskon parempaan. Sain olla töissä aika paljon loman aikana ja pääsi "aikuisten" maailmaan vähän. Ei voi uskoa kuinka paljon paremmin sitä tuli viihdyttyä. Viime viikolla koulunalku sai taas tavalliseen tapaan kauhean vitutuksen päälle. Yksissä bileissä tuli männäviikolla oltua ja päätin, että viimeiset olivat omalta osaltani. Se kaikki snobeilu, paremmuus ym. Ei vaan jaksa yhtään. Ja suurimmalla osalla ainoa meriitti on korkeakouluun pääsy.

Ei auta muuta kun rykiä tuota koulua eteenpäin ja keskittyä omien kavereiden kanssa olemiseen. On se kumma juttu kuinka "väärään" paikkaan sitä tuntuu joutuneensa. Ala kiinnostaa, mutta ne ihmiset. Missä ovat ne kaikki oikeasti suoraselkäiset tyypit joille merkkaa enemmän se mitä olet ihmisenä kuin se kuinka paljon materiaa omistat?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä vikaa on Runkkaamisessa tai Paris Hiltonissa? Tai Runkkaamisessa+Paris Hiltonissa?
Se on gloryhunttaamista. Oikeaan Paris Hiltoniin ei mitään saumaa. Ja nörttipojan mielikuviinkin pääsee vain olemalla rikas ja kuuluisa. Tietysti olisi ihan eri asia, jos on seurannut Parisin uraa jo pikkutytöstä lähtien, ylä- ja alamäissä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän rumemman saa pokattua paljon helpommin...

Näin. Nyt vituttaa vähän vähemmän, kun näkyy löytyvän muitakin, jotka ymmärtävät tämän kuvion juonen. Vai onko se kiinni siitä, että toiset eivät jostain syystä kehtaa myöntää joskus laittaneensa vähän persoonallisemman näköistä seuralaista?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Syksyllä aloitin opiskelemaan kauppatiedettä...Ala kiinnostaa, mutta ne ihmiset?
Olen ollut samassa tilanteessa. Minulla kauppatieteiden maisterin opiskelut loppuivat sitten siihen, kun huomasin erään proffan olevan samanlainen paskantärkeä persereikä kuin suuri enemmistö opiskelijoista. Itse asiassa se proffa oli vielä pahempi. No, pääasyy oli kuitenkin opiskelijoissa. Mietin, että jaksanko vielä 3,5 vuotta sitä paskaa ja tulin siihen tulokseen, että en jaksa ja toinen ala olikin sitten se oikea ala minulle kaikin puolin. Kauppatieteiden cumu on nyt ja siihen saa se ala minulla jäädäkin. Yksiinkään kauppiksen bileisiin en todellakaan lähtenyt, kun tiesin jo ilmankin niitä, että se olisi yhtä helvettiä.

Nauratti muuten tällä viikolla kovasti, kun olin yliopistolla (opinnot olen jo suorittanut) ja vastaan käveli salkku kädessä vastaan nuori mies ja hän oli tukka taakse sliipattuna ja muutenkin vaatetuksessa (ei sinne tuulipuvussa ja Aku Ankka -repussa tartte mennä, en minä sitä tarkoita) ja naamassa olivat kaikki paskastärkeyden tunnusmerkit. Nauratti vain, kun ohi pääsin ja mieleeni muistuivat ne kauppatieteen opintoni, silloin joskus...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näin. Nyt vituttaa vähän vähemmän, kun näkyy löytyvän muitakin, jotka ymmärtävät tämän kuvion juonen. Vai onko se kiinni siitä, että toiset eivät jostain syystä kehtaa myöntää joskus laittaneensa vähän persoonallisemman näköistä seuralaista?
Netissä on helppo huudella panneensa vain nättejä tyttöjä. Kaikki on pannut joskus rumia, jopa kaikkein kovimmat panomiehet. Tunnen kavereita joilla on useita satoja kaatoja, ja ihan rehellisesti myöntävät että joukossa on kyllä muutakin kuin priimatavaraa. Ja kuitenkin toisesta päästä asteikkoa löytyy ihan mallia yms. Fakta on se, että ronkelit runkkaa.

Datsun: ole hyvä vaan, kunniasiahan tuo on allekirjoitukseen päästä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Ei auta muuta kun rykiä tuota koulua eteenpäin ja keskittyä omien kavereiden kanssa olemiseen. On se kumma juttu kuinka "väärään" paikkaan sitä tuntuu joutuneensa. Ala kiinnostaa, mutta ne ihmiset. Missä ovat ne kaikki oikeasti suoraselkäiset tyypit joille merkkaa enemmän se mitä olet ihmisenä kuin se kuinka paljon materiaa omistat?

Kyllä niitä suoraselkäisiä ihmisiä työelämässä vilisee. Kauppakorkea ja oikis (ainakin Helsingissä) ovat täynnä mainitsemiasi itseään täynnä olevia kusipäitä. Tämä on tullut havaittua ihan omakohtaisesti. Ehkä työelämä hieman nöyristää niitä, kun huomaavat, etteivät oikeasti osaa mitään ja maisterin paperit ovat oikeasti vain paperia.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Otat vähän tulevaisuusajattelua mukaan, niin auttaa kummasti. Koulu loppuun ja sitten takas työelämään. Kusipäät häviää aika pian elämästäsi. Hillittet vaan opiskeluaikaisen vitutuksesi, vaikka voi hetkittäin vaikeaa varmasti ollakin. Monessa asiassa on ne paskat piirteet, opiskelussa näköjään sun tapauksessa myös.

Ja vapaa-aikanahan ei tarvitse opiskelualan ihmisten kanssa pyöriä, harrastusryhmissä on yleensä ammatista/opiskelualasta riippumatonta, samanhenkisesti ajattelevaa porukkaa. Omissa harrastekuvioissani ei ammatilla ole mitään väliä, yksittäinen asia/ajattelumaailma yhdistää. Töissä on työt ja työkaverit, opiskelussa on samoin omat kuvionsa. SUomeksi: sopeudu, vaikka vituttaisikin sopeutua.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vituttaa kun on niin paha olla! Kesällä meni iha vitun huonosti omalla tavallaan. Ja nyt alkaa samat fiilikset tulemaan takaisin. Ei saatana. Pelottaa jopa.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yleensäkkin kaiken mahdollisen paskan mainostaminen ja tuputtaminen vituttaa, mutta rupeaa jo mainostoimistoilla lähtemään homma lapasesta taloyhtiön kanssa
Sen enempää mainosmiehiä puolustelematta toteaisin kuitenkin, että kyllähän taloyhtiössaä asuvista asukkaista, ainakin enemmistö, on rahan ahneita paskoja, jos tuollaiseen suostuvat. Menee varmaan asunnot hyvin tuollaisella ulkokuorella kaupaksi? Tietysti, jos on kämpästä maksanut iitensä liian kipeäksi, eikä muita ratkaisuja ole selvitä veloista, niin kai se on sitte tuohonkin alistuttava? 19 000 euroa vuodessa taloyhtiölle tuommoisen paskan saamisesta seinäänsä ei nyt niin hirveästi rahaa ole - ainakaan minun mielestäni.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun ei tammikuun tipattomuus toteutunukaan, oma vika tietenkin. No, nyt tottakai koko päivän ollut riipaiseva kankkunen ja liskojen yö möllöttää edessä. Vittu joo, ja tottakai unirytmit on koko alkuviikon ihan persiillään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
En asu tuolla, mutta voin kuvitella kun 4k€/m² asunnon ikkunan eteen vedetään joku vitun finnairin (yllätys) mainos, ettei taloyhtiössä kovin hyvä "me"-henki vallitse....
Varmasti on hyvä henki talossa. Hesarin mukaan päätöksestä äänestettiin talonyhtiön kokouksessa. Ei ole kovinkaan vaikea arvata kummassa päässä taloa päätöstä puoltaneet asuvat.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Yleensäkkin kaiken mahdollisen paskan mainostaminen ja tuputtaminen vituttaa, mutta rupeaa jo mainostoimistoilla lähtemään homma lapasesta taloyhtiön kanssa :

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...hämmentää+asukkaita+Helsingissä/1135242655187

En asu tuolla, mutta voin kuvitella kun 4k€/m² asunnon ikkunan eteen vedetään joku vitun finnairin (yllätys) mainos, ettei taloyhtiössä kovin hyvä "me"-henki vallitse....
Eiköhän kaveria vituta vain se, että paljastui B-rappulaiseksi.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vähän rumemman saa pokattua paljon helpommin, ja yleensä kyyditkin on paremmat ja innokkaammat, kun se ei sille typylle ole mitään joka päivän juhlaa.

Sanontahan kuuluu: Huono reppu voi sisältää hyvät eväät...

Vitutus jatkuu edelleen lentävässä mudossa....
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Syksyllä aloitin opiskelemaan kauppatiedettä. Kovat oli odotukset ja opiskelijaelämästä olin kuullut ties kuinka monta hienoa lausetta. Syksy meni

Silti jotenkin uskon parempaan. Sain olla töissä aika paljon loman aikana ja pääsi "aikuisten" maailmaan vähän. Ei voi uskoa kuinka paljon paremmin sitä tuli viihdyttyä. Viime viikolla koulunalku sai taas tavalliseen tapaan kauhean vitutuksen päälle. Yksissä bileissä tuli männäviikolla oltua ja päätin, että viimeiset olivat omalta osaltani. Se kaikki snobeilu, paremmuus ym. Ei vaan jaksa yhtään. Ja suurimmalla osalla ainoa meriitti on korkeakouluun pääsy.

Älä helvetin hullu mene yksiinkään kekkereihin mitkä ovat jonkin opiskeluporukan jos et hae pesää tai jotakin muuta. Omalla koulukaveriporukalla on tullut mentyä viimeiset 1½ vuotta ja voin kertoa, että se on sitä opiskeluelämää. Tai ainakin meikäläiselle maistuu ennemmin mukavat ja rennot ihmiset kuin jotkut perkeleen pinkkiin lacosteen pukeutuneet jännittäjät ja "uranaiset". Vittu! Alkoi itteäkin vituttaa jo! Ja anteeksi nyt tämä yleistys, itselle tälläiset eivät saatana nyt vaan uppoa. Perkele!

Kyllä sitä ihmettelee kun elämänsä asunut maalla ja siellä on tulevaisuus, nyt sitten Helsingissä AMK:ssa ja voi sentään millaista sakkia koulusta löytyy. Vittu silmät auki!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tai ainakin meikäläiselle maistuu ennemmin mukavat ja rennot ihmiset kuin jotkut perkeleen pinkkiin lacosteen pukeutuneet jännittäjät ja "uranaiset". Vittu! Alkoi itteäkin vituttaa jo! Ja anteeksi nyt tämä yleistys, itselle tälläiset eivät saatana nyt vaan uppoa. Perkele!

Naulan kantaan! Pakko tunnustaa, että tuli hieman naureskeltua tälle ja Bonesin kirjoitukselle. Niin totta se on. Toki omassa ex-opinahjossani (maakunta-AMK) noita mainitsemiasi persoonia oli jonkin verran vähemmän, mutta kuitenkin tarpeeksi. Oltiin hirveän huolissaan CV:stä, kun viimevuotiseen kesätyöpaikkaan ei voinut tehdä opinnäytetyötä. Olisi kuulemma ollut liikaa samalle työnantajalle tehtyjä hommia, eikä monipuolisuutta.

Hyvät merimiesnaurut sai myös kaupungin pienen yliopistokeskuksen väen virittelemästä pukupakosta, mikäli kuulemani juttu tosiaan piti paikkaansa. Siinä se olisikin ollut naurussa pitelemistä, kun tulevat yritysjohtajat kulkisivat koulurepun (vitut, salkkuhan se olla pitää tietenkin!) kanssa kravatti kaulassa commareitaan näpytellen.

Lopulta motivaatio koko paskalaitoksen käyntiin alkoi naksahdella ja pääsi vähän työnsyrjään kiinni, niin keskenhän se opiskelu jäi. Takaisin en ole kyllä kaivannut päivääkään.

Itsellä asiat menivät toki sitten niin, että päädyin melkoisen sattuman kautta töihin melko akateemissävyiselle alalle. Suhtautuminen tällaiseen "ammattikoulupoikaan" on välistä varsin kummeksuva ja jopa halveksuva, vaikka toistaiseksi olen suoriutunut työtehtävistä ihan yhtä hyvin kuin muutkin.

Ja eikä tässä vielä kaikki! Muutenkin vittumaisen maanantaiaamun täydensi autoon ilmestynyt vika. Sytytyspuolan päivät tulivat sitten täyteen juuri silloin, kun ei olisi tarvinnut. Saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös