Vitutusketju

  • 10 556 807
  • 56 140

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitään isoa vitutusta ei nyt ole, ihme ja kumma, mutta tyhjän paperin (näytön) kammo pikkuisen kyrsii. Pitäisi muutaman päivän sisällä kirjoittaa sellainen 5-10 sivun juttu, esseetyyppinen, sosiaalipolitiikan aihealueelta. Otsikko on selvillä, faktat haettu, päässäkin juttua muokattu ja omat mielipiteet kristallinkirkkaina ja graniitinlujina valmiina. Ei puutu kuin se muutama ensimmäinen kappale. Aloitus määrää jutun suunnan, antaa tarvittavan lähtöpotkun. Nyt vaan ei ole tarpeeksi nasevaa alkua tipahtanut... Nimenomaan tipahtanut, koska tietyt asiat vain tulevat; ne tavallaan "annetaan ylhäältä".

Voi kun olisi pidemmät hiukset edes. Ne voisi kammata af Grann -tyyliseksi tötteröksi. Juhanhan ottaa hiuslaitteellaan vastaan kosmisia viestejä ja viisautta tähtien takaa, jos sitten minäkin pystyisin moiseen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vituttaa tämä työharjoittelu. Olen ollut täällä viimeiset viisi viikkoa ja nyt on (onneksi) menossa viimeinen työviikko. Ei tässä mitään, mutta kai ne olisivat voineet jotain tekemistä keksiä...

Noooh, perjantain jälkeen 1,5kk loma tiedossa!
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Vituttaa tämä työharjoittelu. Olen ollut täällä viimeiset viisi viikkoa ja nyt on (onneksi) menossa viimeinen työviikko. Ei tässä mitään, mutta kai ne olisivat voineet jotain tekemistä keksiä...

Noooh, perjantain jälkeen 1,5kk loma tiedossa!
Juu itsekkin joskus olen suorittanut työharjoitteluita muutamia viikkoja, jossa en tehnyt juurikaan mitään. Yhdessä paikassa istuin monesti melkein koko päivän kahvihuoneessa räpläilen kännykkään ja kuunnelleen erittäin paskaa radiokanavaa. Aika hajottavaa.

Välillä nykyisessä työpaikassa kanssa tekemisen puute välillä vähäinen, mutta onneksi pääsee edes internettiin.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Aloitus määrää jutun suunnan, antaa tarvittavan lähtöpotkun. Nyt vaan ei ole tarpeeksi nasevaa alkua tipahtanut... Nimenomaan tipahtanut, koska tietyt asiat vain tulevat; ne tavallaan "annetaan ylhäältä".
.

No pyöräytä siihen alkuun johdanto, jossa kerrot miten aiot kyseistä aihetta käsitellä. Siitähän tuo lähtee sitten (toivottavasti) liikkeelle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa se, että vasen silmä on osaksi musta ja silmäkulmassa tuntuu jyskyttävä kipu. Hymyileminen todennäköisesti sattuisi perkeleesti, vaan "onneksi" juuri nyt ei paljoa hymyilytä. Vituttaa se, ettei ihminen saa rauhassa bussipysäkille kävellä. Vituttaa se, että pelästyin aika paljon ja nyt mietin vähintään puolitosissani, hankinko kääntöveitsen vai laittoman pippurisuihkeen, kun laillista tuskin saan.

Mutta kaikkein eniten vituttaa se, että tässä "hyvinvointivaltiossa" annetaan kulkea vapaina sellaisten sekopäiden, jotka käyvät syyttä ja täysin äkkiarvaamatta päälle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä senlaisilta pieksejiltä joutaisivat ihmisoikeudet pois ja joutaisivat suljetulle osastolle loppuiäksi. Kyllä myötävituttaa (jo oman valmiin yleisvitutuksen lisäksi) tuollaiset saatanan väkivaltaiset urpot, jonka kohteeksi Azul nyt on joutunut. Itsekin kerran sain ihan yhtäkkiä vain vastaantulevalta täysin tuntemattomalta n. 20-vuotiaalta urpolta nyrkin silmään, ilman, että kerkesin sinä pe-iltana klo 22 kieppeillä tehdä yhtään mitään. Kolmehan niitä siinä porukassa oli, enkä uskonut voimankäytössäni vastaavani kolmea paviaania. Siinä sitten kuukausi silmä mustana. Kyllä muuten vitutti se!
 
Viimeksi muokattu:

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mutta kaikkein eniten vituttaa se, että tässä "hyvinvointivaltiossa" annetaan kulkea vapaina sellaisten sekopäiden, jotka käyvät syyttä ja täysin äkkiarvaamatta päälle.

No jopas ja vielä naisen kimppuun... Kaikenmaailman idiootteja sitä maailmalla liikkuukin! Ei muuta ku jaksamista ja lihakauppaan biffiä silmälle ostamaan!

EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No pyöräytä siihen alkuun johdanto, jossa kerrot miten aiot kyseistä aihetta käsitellä. Siitähän tuo lähtee sitten (toivottavasti) liikkeelle.
Niin usein teenkin, mutta tapanani on tehdä johdannoista hieman "erillisiä", siten että niissä on jokin pakinanomainen, ei-niin-asiatyylillä varsinaiseen tekstiin johdattava juju.

Kyllähän se sieltä tipahtikin, neljäs sivu jo puolivälissä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kaikenmaailman idiootteja sitä maailmalla liikkuukin! Ei muuta ku jaksamista ja lihakauppaan biffiä silmälle ostamaan!

Avomies ei käyttänyt kovin hellävaraisia otteita ottaessaan sen jannun kiinni, joten törmättiin vielä eilen illalla Mariassa. Tyyppi selvitti häntä eskorteeraamassa olleille poliiseille, että "joku hullu piripää kävi ihan syyttä suotta kimppuun. Mä en oo tehnyt mitään ja mä oon ihan selvin päin, en oo ottanut ku kahdeksan kaljaa ja muutaman pamin".

Oli sen verran sekaisin, ettei edes tunnistanut meitä. Ja kuten tiedät, tuo avomies ei tasan näytä piripäältä, saati että olisi sellainen.

EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(

Tallihommissa olen huomannut, että alaselän kipuihin auttaa talikon heiluttaminen. Eli ei kun salille vaan, eiköhän sieltä löydy joku laite, josta saa vähän vastusta kiertävään liikkeeseen. Tai sitten tulet joku päivä mun kanssa tallille lapioimaan paskaa =P
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
EDIT: Niin ja lisättäköön tähän vielä, että mua vitutttaa tällä hetkellä mun alaselkä. Se on aikas jumissa... Prkl, kun se vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti! =(

Sama vika rahikaisella, alaselkä vittuilee. Ihan sama missä asennossa istuu tai makaa, niin koko ajan sattuu prkl.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mustalaispaskat ryöstivät eilen vammaisen avovaimoni kotonaan, kun olin kaupungilla joululahjaostoksilla. Loput voi lukea romaani-ketjusta, jos kiinnostaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tai sitten tulet joku päivä mun kanssa tallille lapioimaan paskaa =P

Näin helpolla Azulin kanssa treffeille? What's the catch.. heh.

Eivaan, ei muutakuin kauheet vaatimukset oikeudenkäynnissä. Sultahan meni kuitenkin rikki se känny, navikaattori, Channelin uus takki, laukku ja rakennekynnet siinä kun kaaduit lyönnin seurauksena.

Itseäni vituttaa lyhyesti ja ytimekkäästi työt.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Näin helpolla Azulin kanssa treffeille? What's the catch.. heh.

BR on varattu, nainen ja vieläpä hyvä tuttu. Näkyy tuo puhelinnumerokin löytyvän puhelimen muistista. Jos myös Järguksen kohdalla toteutuvat em. ehdot, olet toki tervetullut mukaan talikkohommiin. Jos kauniisti pyydät, saat tyhjentää kottikärrytkin.

Eivaan, ei muutakuin kauheet vaatimukset oikeudenkäynnissä. Sultahan meni kuitenkin rikki se känny, navikaattori, Channelin uus takki, laukku ja rakennekynnet siinä kun kaaduit lyönnin seurauksena.

... ja totta kai hurjat korvaukset pelkotiloista ja usean päivän ajan pysyvästä kosmeettisesta haitasta. Harmi vaan, että fyrkkaa sillä kaverilla tuskin miljoonia on. Pari tuntia sitten puhelimessa poliisisetä antoi ymmärtää, että jannu on holhouksen alainen tjsp.

Itseäni vituttaa lyhyesti ja ytimekkäästi työt.

Think positive: sulla sentään on töitä. Hymiö.
 

Simba

Jäsen
Vituttaa tai ehkä enemmin veti hiljaiseksi, kun säteri meni konkurssiin. Vähän reilu 300 työtöntä tähän kuntaan lisää. jippii, vastahan upm pani pari sataa ihmistä pellolle. Ja olihan setäni tuolla töissä, ei tosin säterin listoilla, mutta kyllä työt varmasti loppuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa hampaasta irronnut paikka. Ei muuten, mutta samasta hampaasta on paikka jo kerran aiemminkin irronnut. Yksityinen hammaslääkäri, joka tämän hampaan on paikannut, on kyllä aika tohelo, tai sitten minun kohdalle ovat osuneet kaikki kämmit. Yhden hampaan siellä kävin juurihoidattamassa taannoin, ja sekin jouduttiin kertaalleen avaamaan yhden ylimääräisen kerran, kun lääkäri unohti heitää jotakin olennaista (olikohan lääkeaineet) sekaan. Niinpä seurauksena oli jumalaton jomotus ja hampaan auki repiminen. Ja nyt suussa on yksi rikkinäinen hammas terävine reunoineen kieltä silpomassa. Mokomat tunarit!
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Siirsin Perjantaina 350e pokerihuone.comista tililleni, ja rahat eivät vieläkään ole tullut. Yritän ottaa yhteyttä sinne puhelimitse, ja pääsenkin chattaamaan jonkun vitun Linda -nimisen henkilön kanssa, joka puhuu huuhaata. Rahat olisi ollut tänään tarpeen sillä piti mennä tyttöystävän kanssa ulos syömään. Hauskinta jutussa on se, että kaverini siirsi melkeinpä saman summan tilillensä maanantaina, ja sai rahansa tänään. Meillä on sama pankki (Aktia)

Vitutus on tällä hetkellä niin suuri etten sanotuksi saa, Perkele!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt onkin vähän erikoisempi vitutuksen aihe. Nimittäin: naapurin äijänräähkänä kusee sveitsiläisen kellon tarkkuudella suoraan pöntön vesialtaaseen klo 07.00, 16.00, 18.00 ja 19.00. Lorina kuuluu liiankin hyvin kämppäämme ja meidän ääniä pelkäävä koiramme panikoi ja hyökii syliin.

Parahin naapuri! Pissaapa hitusen vesialtaan ohi, sillä viisiin pöntön sisemmälle sivuseinämälle - niin kuin minäkin teen ja moni muu sivistyneempi vesiklosetin käyttäjä. Emme ihan välttis tahdo kuulla sinun helpotusreissusi äänimaailmaa.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa aivan helvetisti Nelosen SM-liigavideoita ja maalikoosteita edeltävä Saunalahti-mainos, jossa mies poraa kattoa ja lopulta sieltä tippuu älyttömästi senttejä. Ja ääni tulee tietenkin todella kovalla volumella, eikä mainosta voi skipata. Vituttaa!

Tämä on täysin totta. Lisäksi täytyy antaa erikoistunnustus myös mtv3.fi:n nettivideoille. Aamulla yritin katsoa Jarkko Ruudun öistä tappelua kun siihen oli mahdollisuus ja sieltä tulee joku Unikulman ylipitkä mainos, joka kestää/kesti valehtelematta varmaankin minuutin tai enemmän. No, se tappelu jäi sitten aamulla näkemättä em. mainoksen vuoksi, mutta päivällä se oli ilokseni jo mystisesti kadonnut, ja lyhyt kooste tappelusta tuli näkyviin ilman mainoksia. Aikasemmin mtv3:n nettivideoissa on ollut juuri Nelosen saunalahti-mainoksen pituisia, äärimmäisen vituttavia, mainoksia ennen varsinaista videota, ja kestäneet siis sen 20s. Tämä nyt oli kaiken huippu.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vituttaa aivan helvetisti Nelosen SM-liigavideoita ja maalikoosteita edeltävä Saunalahti-mainos, jossa mies poraa kattoa ja lopulta sieltä tippuu älyttömästi senttejä. Ja ääni tulee tietenkin todella kovalla volumella, eikä mainosta voi skipata. Vituttaa!

Itse ainakin pystyn skippaamaan, tosin ei suoraan, mutta näin täällä:
Kun mainos alkaa lataa se tuon "videobufferin" täyteen, eli se slideri-palkki muuttuu muistaakseni siniseksi. Itselläni 8Mbit/s sisään tuleva kaista joten käytännössä tuo mainos latautuu sekunnissa. Klikkaan sen sliderin vaan heti loppuun. Näin mainoksen "katsomiseen" menee noin kaksi sekuntia.

Älämölöä ja yleistä säätöä tämä ei tietenkään estä. Mutta aika pieni harmitus kuitenkin kun vertaa kuinka äärettömän kätevä palvelu on.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulusta näyttää tulevan välijoulu. Äitikin on niin paskassa kunnossa ettei paljoa hymyilytä. Onhan tässä jo koko vuoden satanut paskaa niskaan joten kai siihen Murphyn lakiin on vain uskottava...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuosta ao. tekstistä pitäisi selvitä olennainen...
Vituttaa niin naamattomasti tuommoinen toiminta, jota tuossa asiakaspalautteessani ko. firmalle puran!!!

*********************
Otin yhteyttä DNA:n Pohjois-Suomen asiakaspalveluun tämän asiani tiimoilta ensimmäisen kerran 27.11.-08, jolloin pyysin silloisen liittymäni siirtoa ja teknistä muutosta uuteen osoitteeseeni 1.12. alkaen. Samalla pyysin osoitetietojeni päivityksen laskutustietojanne varten.
Olin jo etukäteen selvittänyt, että uudessa osoitteessani olisi mahdollisuus kytkeä liittymäni ”erittäin nopeasti” ilmoituksenne mukaan. Asiakaspalvelijanne otti tilaukseni, varmisti tilaukseni saatavuuden, totesi myös tuon nopean kytkennän mahdollisuuden ja kirjasi tilaukseni ja uuden osoitteeni ylös.
Seuraavan kerran olin asiakaspalveluunne yhteydessä n. viikon kuluttua tilauksestani, 4.12. jolloin joku ylimielinen poika totesi tiedusteluuni: "Eipä oo kuule mitään vielä tapahtunut - ja nythän on vasta viikko kulunut - kiitos soitosta, näkemiin!"
Soitin jälleen viikon päästä, 11.12. asiakaspalveluunne, kun olin saanut teiltä laskunkin joulukuun ajalta entisestä liittymästäni. Tällöin asiakaspalvelijanne otti taas ylös uudestaan kaikki tilaukseni tiedot ja lupasi selvittää asian pikapuolin luvaten soittaa minulle vielä samana päivänä - ei sitten soittanut, ei samana eikä vielä seuraavanakaan päivänä.
Soitin kuitenkin itse vielä kerran asiakaspalveluunne 12.12. kun minua alkoi jo todella kyrsiä asiakaspalvelunne leväperäinen suhtautuminen asiakkaaseen - siis minuun. Tällä kertaa minulle vastasi Virve(?) Harju, kuunteli ongelmani ja aiemmat ”huikeat ponnistelunne” niiden selvittämiseksi ja tutki tilaukseni tietoja löytämättä niistä hajuakaan, ei tilausta eikä osoitteenmuutostakaan, tms, jotka olin jo 27.11. teille kertonut.
No, hän vuorostaan ystävällisesti lupasi selvittää asian ja soittaa heti samana päivänä, kun tietää enemmän asiasta - tututulta kuulosti... Yllätys, yllätys - hän soittikin minulle n. parin tunnin kuluttua, sanoi, että liittymäni aukeaa viimeistään noin tunnin kuluttua puhelustamme - ja jos ei vieläkään aukea, niin minun pitäisi soittaa HETI laajakaistatukeen riittävän äkäisenä kahden viikon kusetuksenne johdosta.
No, kotiin päästyäni netti oli kuin olikin jo auki - erittäin nopean kytkennän mahdollisuus on siis totta – jos jotakuta mahtaa huvittaa hoitaa tuo kytkentä…

Nyt kysynkin ensiksi, mitä (vittua) pääosa teidän asiakaspalveluporukastanne puuhastelee päivisin ja kuka heitä oikein valvoo, kun tällainen sekoilu on mahdollista - ja onko teillä edes alkeellisintakaan asiakaspalvelujärjestelmää käytössä? Tämä ei nimittäin ollut edes ensimmäinen kerta tätä lajia kohdallani, kuten varmasti historiatiedoistanne voitte nähdä.

Toiseksi, miten aiotte korvata minulle käyttämäni puhelinajan ja kärsimäni "kivun ja säryn" sekä puuttuneen liittymäni tuolta kahdelta viikolta?

Kolmanneksi, lähettämäänne virheellistä laskua en aio maksaa, sehän on jo lähtökohtaisestikin aivan päin persettä ja vailla mitään laillisia laskutusperusteita - enkä sen puoleen maksa mitään muutakaan laskuanne ennen kuin otatte yhteyttä minuun ja selvitätte tapahtunutta ja korvauksenne määrän ja laadun. Mitään muuta paperia (sopimusta) ei teiltä ole toistaiseksi kuulunut.

Kaikista töppäilystänne huolimatta olen ollut pitkäaikainen asiakkaanne jo Oulun Puhelin/ISDN-aikakaudelta, mutta nyt alkaa hommanne haista ja tökkiä jo yli kärsivällisenkin ihmisen sietorajan, joten olkaahan hemmot pikkuisen herkällä korvalla tässä asiassa...
Btw - tälle Virvelle(?) saisitte antaa enemmän vastuuta ja palkkaa, jonka eteen hän on näköjään erittäin kyvykäs ja halukas tekemään sitä työtä, mihin näiden kolmen muunkin olisi kai pitänyt edes auttavasti kyetä(?).

Ja lopuksi! Yrittäkää nyt jumalauta edes tämä yhteydenottoasia hoitaa ihmisiksi ja ajallisesti säällisissä rajoissa!!!!!!

PS. Niin – surkuhupaisana sokerina pohjalla sain tässä alkuviikosta yhden tekstarin, jossa ilmoittelitte (ilmeisen tyytyväisenä superioriteettiinne) liittymäni olevan nyt auki :-O
NO SHIT - REALLY!!!

****************************
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa se, kun pitää olla aina kateellinen kaikesta. Tarkoitan nyt itseäni.
Aina löytää jonkun asian päivässä, josta rupeaa kateelliseksi kavereille ja muille.
Jollakin on hieno asunto ja joillakin on heti ensimmäisenä autona papan ostama suhteellisen kallis urheiluauto ja sitä rataa. Ikinä ei ole tyytyväinen omaan "saaliiseen" elämästä.
Välillä on kateellinen jollekin, joka on löytänyt hienon tyttöystävän ja sitten, kun on itse suhteessa niin on suunnilleen kateellinen, kun kaveri on sinkkuna.
Sitä vain tuntuu aina siltä, että kaikki saavat asiansa suorastaan ilmaiseksi ja itse joutuu tekemään hirveän määrän töitä ja asioita saadakseen vaikkapa uuden puhelimen tai television.
Suorastaan vituttaa, kun joku vain sanoo, että isä kävi ostamassa hänelle uuden 40 tuuman taulutelevion lahjaksi. Itse, kun en saa lahjaksi edes monena vuotena samanarvoisia asioita yhteensä. Kaikkea ei tietenkään voi rahalla mitata, mutta kyllä se materiaali mitä ihmisillä on, niin laittaa vain kateelliseksi.
Sitä kyllä osaa arvostaa asioita enemmän, kun niiden eteen on joutunut tekemään paljon, mutta ärsyttää vain, kun muut tuntuvat pääsevän niin helpolla aina...

Osanottoni kaikille niille, joilla on oikeasti jotain suurta aihetta vitutukseen (omaisten kunto jne.), mutta minua nyt vain harmittaa tällä hetkellä oma kateellinen asenteeni.
Näin tällä kertaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Niin usein teenkin, mutta tapanani on tehdä johdannoista hieman "erillisiä", siten että niissä on jokin pakinanomainen, ei-niin-asiatyylillä varsinaiseen tekstiin johdattava juju.

Näin työkseen joitain kymmeniä sivuja viikossa kirjoittavalta vinkkinä, että jos se intro ei meinaa irrota, älä masennu. Ei irtoa aina itseltäkään. Jos käy näin, pistän kirjoittaen varsinaista leipätekstiä ja katson, mihin suuntaan juttu lähtee. Sen jälkeen on helppo muokata se toivottavasti keksitty aloituskin oikean kaltaiseksi. Jos taas tekstiä ei irtoa lainkaan, älä tuijota tyhjää paperia vaan lähde reilusti ulos kävelemään tai heitä Xbox päälle tunniksi. Nollaa aivot ja puhdista päätä.

Minua itseäni vituttaa monikin asia. Vituttaa se, että taas on tulossa lama - juuri kun edellinen oli pääsemässä unohtumaan. Vituttaa se, että suomalaisten menettäessä työpaikkojaan hallitus jaksaa jeesustella jostain ulkomaalaisen työvoiman tarpeesta ja näin kuormittaa entisestään romahtamassa olevaa sosiaalijärjestelmäämme.

Vituttaa se, että jokaisen elintasopakolaisen tulo maahan on pois niiltä suomalaisilta, jotka ovat niitä omia sosiaaliturviaan tienanneet jopa vuosikymmenet ja nyt jäävät täysin toivottomaan tilanteeseen kun se kenties ainoa osattu asia viedään pois. Vituttaa että kun joku uskaltaa ottaa tämän asian puheeksi, hänet leimataan välittömästi rasistiksi.

Vituttavat myös pienemmät asiat. Vituttaa esimerkiksi se, että koneeni ykköskovalevy paukahti täysin yllättäen ja kirkkaalta taivaalta toissapäivänä. Vituttaisi vielä enemmän jos en olisi saanut pelastettua kovalevyltä satojen sivujen verran varmuuskopioimatonta tekstiä ja koodia. Vituttaa että taas kerran olin niin tyhmä ja laiska, että se varmuuskopiointi oli jäänyt vähemmälle.

Täytyypä yrittää heti huomenna viimeisen tentin jälkeen vähän nollata, tässähän alkaa vanne kiristämään uhkaavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös