Blues ja nämä kuuluisat loukkaantumiset... VITTU!
Entinen tyttökaverini pyyti ystäväkseen kasvokirjassa, hyväksyin kutsun. Sen jälkeen katoin sen kuvia hänen sivuiltaan.
Nyt hän näköjään seurustelee siloposkisen lakimies- opiskelija pojan kanssa, ja minä olin partainen humanisti. No ehkä hän löyti sieltä sielun veljensä. Saatana.
Otan osaa. Mua vituttaa kanssa saatanasti tällä hetkellä. Muija lähti menemään eikä vastaa puheluihin/viesteihin vaan todennäköisesti vehtaa toisen miehen kanssa. Kaiken lisäksi on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja jättää mut yksin kaiken paskan keskelle.
Otan osaa. Mua vituttaa kanssa saatanasti tällä hetkellä. Muija lähti menemään eikä vastaa puheluihin/viesteihin vaan todennäköisesti vehtaa toisen miehen kanssa. Kaiken lisäksi on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja jättää mut yksin kaiken paskan keskelle.
Ihmisiä on moneen junaan. Jos haluaa tukea SPR:n toimintaa niin lahjoittakaa tarpeetonta roinaanne kirpputorille ja/tai ostakaa kirppikseltä. Apu menee 100% varmasti oikeisiin käsiin.Tästä olin juuri tulossa avautumaan. Miksi nämä eivät ikinä satu tulilinjalle kun Auvinen, Saari ja kumppanit purkavat vihaansa? Ai niin, eihän niihin ainakaan koulussa tai työpaikalla vahingossakaan osu.
Vituttaa tuo yksinäisten vanhusten hyväksikäyttö. Maaseudulla on paljon mummoja ja vaareja, jotka eivät ymmärrä, että ovea ei tule jokaiselle kolkuttavalle mannelle avata.
ja tänään sitten oisin mennyt SaiPan peliin. Kivempihan se toki on kotonaan vaan nysvätä ja juoda lonkeroa.
Sulla saattaa olla tänään vielä uusikin vitutuksen aihe. Mee baariin, lähe menee kun vielä ehdit (saada suojaavan nousuhumalan ennen kolmannen erän loppua)!
Muakin vituttaa tänään, jos tää pilkka osuu omaan crocsiin.
Kaikesta huolimatta ajattelin mennä kenties paikalliseen kuppilaan parille korjaavalle.
SAATANAN LEHMIPOIKA, VITTU! Ej nej helvete, eikö tämä opettanut, että ikinä, ei ikinä enää ilkuta vastustajille kesken ottelun! Ääliö, hylje, lehmä!Sulla saattaa olla tänään vielä uusikin vitutuksen aihe. Mee baariin, lähe menee kun vielä ehdit (saada suojaavan nousuhumalan ennen kolmannen erän loppua)!
Muakin vituttaa tänään, jos tää pilkka osuu omaan crocsiin.
Voisi olla pienoisen avautumisen paikka. Vituttaa tämä yksinäisyys. Oikeastaan sitä on ollut aina, mutta viimeisen kuukauden tämä on tuntunut kyllä täydeltä helvetiltä.
Tätä yksinäisen tunnetta on tullut paikkailtua ystävälläni alkoholilla. Ei siinä mitään, onhan se kiva välillä korkata muutama, mutta kun tätä ei osaa lopettaa sitten millään. Tämäkin viikonloppu piti olla ilman alkoholia, mutta kun ei sitten mennykkään suunnitelmat nappiin, niin mitäs muutakaan sitä tässä tekisi kuin vetäis muutaman naamaan. En kyllä juo edes aina itseäni humalaan, mutta aina sitä on pakko ainakin se pari korkata, että osaisi vähän ottaa rennosti eikä masentua suotta.
Sama se meikäläistäkin vituttaa. Etenkin näinä rankkoina aikoina ei vaan jaksais olla yksin vaan haluais että olis joku jonka kanssa jakaa surut ja jolta saada tukea.
Tuota... oletan (uudet opiskelijatoverit), että olet aloittanut opiskelut tänä syksynä....nämä minun uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt ei-niin-mukavaan-sävyyn meikäläisestä.