Koirallemme iski vatsatauti jälleen syksyn saavuttua. Saa taas urakalla siivota koiran jätöksiä sisältä, vaikka miten juoksuttaisi koiraa ulkona tekemässä tarpeitaan. Noh tämä menee ohi parissa päivässä, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
Vitun vittu, että sitä on ajoituksen mestari. Kävi näin kun olin menossa suihkuun ja pelkät bokserit jalassa marssin hakemaan kaapista alimmalta hyllyltä viimeistä puhdasta pyyhettä. Menin kyykkyyn ja kurotin pyyhettä, samalla päästin äänekkään pierun ja koska olin kyykyssä on naamani noin 35cm päässä persreiästä ja juurikin silloin pääsi vitunmoinen kananmunapaska.
Ois voinut Kauhajoen kaveri käydä tuolla pyörähtämässä niin olis päästy noistakin. Ei voi ymmärtää mutta kertoo paljon kavereista kun eivät uskalla päin naamaa hyökätä vaan suurin osa iskuista annetaan takaapäin. Hienoja ihmisiä todellakin.
Etenkin teini-ikäiset mukulat tuuppivat toisiaan, nauravat ja kikattavat, kuiskivat ja keskustelevat. Ja vain yksi minuutti pitäisi olla hiljaa, kunnioittaa muita ja ottaa osaa suruun.
Nämä ovat juuri niitä, jotka eivät ymmärrä tällaisten asioiden merkitystä. Heitetään vitsiä eikä osata ottaa vakavasti. En nyt mikään nipottaja haluaisi olla, mutta yksikin vitsi jota tästä tämän päivän ja Jokelan tilanteesta on heitetty, osoittaa kertojalta jonkinlaista älykkyyden puutetta.
Surettaa Kauhajoen tapahtuma, mutta vituttaa jo nyt siihen liittyvä jälkipyykki. N. 4/5 kirjoittajista on tälläkin palstalla jo ihan sekaisin ja lukuisat naiivit mielipiteet ääripäästä toiseen törmäilevät vailla mitään tolkkua. Uhrit eivät ole vielä edes jäähtyneet, kun kaikki isotkin mediat oireilevat samalla tavalla ja heittävät lisää vettä myllyyn. Kuntavaalitkin tulevat varmaan hukkumaan samaan kohinaan, kun ehdokkaat hurskastelevat kilpaa toimittajien myötävaikutuksella.
Huh. Jos vietetään HILJAINEN hetki, voisi jokainen opetella pitämään turpansa tukossa. Soiville kännyköille sitä nyt ei välttämättä voi mitään jossei ole tiennyt etukäteen tuollaista olevan tulossa, mutta jumalauta.
Kyllä, vitutti kympillä jo aamuinen iltapulun otsikko "Miksi tämän annettiin tapahtua" tjsp. Voihan vee, miten niin ANNETTIIN...Minua ei oikeastaan ota päähän valmiiksi tiedettävissä oleva iltapäivälehtien repostelu Kauhajoen tapahtumilla. Sen koneiston jo jollain tapaa tuntee. Sen sijaan jossain määrin kaivelee nämä jannut, jotka tietävät, kuinka asiaan tulisi suhtautua, mikä oikeasti mättää ja mihin tulisi puuttua. Väärin surtu, väärin reagoitu ja väärin sitä sun tätä.
Ei tullut nuoren(?) miehen omahyväiseen mieleesi, että kyseinen kroonisesti katkera ämmänkropso, kurttusekamelska, näivötissi - millä nimillä nyt häntä kutsuitkaan - saattoi kärsiä huonosta kuulosta?
Nykyisillä julkisen terveydenhuollon jonoilla kuulolaitteen saaminen on pitkä prosessi ja kaikilla ei valitettavasti ole varaa yksityiseen sairaanhoitoon.Sitten kannattaisi varmaan hankkia kuulolaite. Tai mitä tahansa, kunhan me muut voimme keskittyä lukemiseemme ilman äänekkään kälätyksen rikkomaa hiljaisuutta. Eikä kova ääni ollut ainoa, mikä tuossa vitutti. Myös se lapsellinen jankkaaminen tyyliin: "Minulle sanottiin, että se kirja on täällä... Miksi minulle sanottiin, että se kirja on täällä, jos ei se ole täällä... Kyllä sen kirjan pitäisi olla täällä, kun minulle kerran näin sanottiin...", vaikka kirjastovirkailija kuinka yritti tehdä selväksi, että hän kyllä näkisi tietokannasta, jos teos paikalla olisi, eikä voi sille mitään, jos joku toinen virkailija jossakin toisessa paikalliskirjastossa on puhunut paskaa.
Juuri nämä vanhat ämmänkropsot olivat niitä, joiden takia aikoinaan asiakaspalveluhommissa proput useimmin paloivat. Ja juuri nämä akat ovat niitä, jotka ensimmäisenä ovat arvostelemassa nuoria näiden käytöstavoista. Perkele!!