Muutenkin tuntuu, että pieni flunssa jatkuvasti päällänsä.
Tämänkertainen flunssa onkin tavattoman sitkeää tyyppiä. Omani on kestänyt jo kaksi viikkoa, joskin pahin vaihe oli jo reilu viikko sitten. Emännällä on ihan sama tilanne.
Muutenkin tuntuu, että pieni flunssa jatkuvasti päällänsä.
Mikä vituttaa? SM-Liiga ja sen naurettavat tuomiot...
Minua moinen ei vituta, jääköön pelikielto tulematta kokonaan tai tulkoon se 10 matsia, mutta se minua vituttaa että näissä ei ole mitään linjaa. Joskus tulee, joskus sitten taas ei.Minunkin mielestäni kaksi peliä on joutavanpäiväisestä show-tappelusta aivan liian vähän. 10 peliä voisi olla sopiva, niin vähenisi moinen pelleily.
Vituttaa kun muija liittyy jatkuvasti uusiin kirja- yms. kerhoihin ja sitten vanhoista tulee tiedotteita että olet palautellut viime aikoina vähän liikaa jne. Sitten tarttee tilata vähän jokaisesta ja näillä postikulujen hinnoilla se alkaa olemaan vitun kallista. Kun kuulemma aina natisen siitä että kauppaan menee liikaa rahaa niin pitää kirjat ja videot ostaa kerhoista vaikka ne ovat vielä kalliimpia postikulujen takia. Naisten logiikkaa parhaimmillaan.
Helppohan ton ämmän on puhua sodasta kun ei ole päivääkään intissä viettänyt ja eikä varmastikaan sen oma poika joudu eturintamalle.
Naisten logiikkaa parhaimmillaan.
Siinä se tuli, yhdessä saman nimimerkin allekirjoituksen kanssa, lopullinen niitti sille olettamukselle, että Sarah Palin ja sitä myötä myös John McCain ovat perseestä. Voi olla, että Obamakin on, muttei niin pahasti kuin ensin mainittu kaksikko. Jatkoaika on kuitenkin opettanut sen, että jos elää suurin piirtein päinvastoin kuin scholl - tuo kommaridemari - väittää elävänsä (poislukien IFK-fanius), pitäis olla pullat aika hyvin uunissa.Sarah Palin - loistava varapresidentti, jota suomalaiset kommarit jaksavat naurettavista syistä vastustaa.
Nyt vituttaa noi Kotipizzan tarrat maaleissa. Ilmeisesti ne on jokaisen liigajoukkueen hallissa, joten niitä näkee siis Espoossakin. Kilpailee ehdottomasti typerimmän mainoskikan tittelistä. Onneksi asiata voi antaa palautetta sekä liigalle että kotipizzalle.
Menen kaivelemaan jonkun elokuvan katsottavaksi kaikessa yksinäisyydessäni. Ai ni, ohan mulla noi vitun flunssapöpöt. Vittu.
Tässä ja myös muissakin ketjuissa moni valittelee flunssaa. Onkohan ne nimimerkit koskaan kokeilleet ottaa miestä väkevämpää silloin? Kyllä mä uskon että jo muutamakin annos voi riittää, kunhan ei samalla laimeiden litkujen kanssa läträile, mutta jos haluaa pelata varman päälle, niin ainakin itse otan silloin reilummin. En mäkään olis tota kymmenen vuotta sitten uskonut, mutta ihan oikeasti ainakin mulla toi on toiminut.