Vitutusketju

  • 10 539 460
  • 56 130

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta ei helvetti, jos tuollainen äärikristitty pääsee vallan kahvaa, niin kyllä sitten rupee taas rytisemään ja kunnolla. Luulin että Bushia pahempaa pressaa ei voi tulla, mutta näyttää siltä että olin väärässä.

Vituttaa amerikkalaiset äänestäjät, jotka äänestävät moisia sekopäitä. Pienen vähemmistökannatuksen vielä ymmärtäisi, mutta presidentiksi päästäkseenhän pitää saada yli puolet äänistä. Helvetin juntit, himouskovaiset ja muut hihhulit - ostakaa aivot.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt vituttaa noi Kotipizzan tarrat maaleissa.

Ai täällähän oli jo tästä avauduttukin. Itseäni ei nuo tarrat verkoissa niin paljoa häirinneet, kuin se logo jäässä maalin sisällä. Todella raivostuttava. Seuraavaksi varmaan korvataan maaliverkot Kotpizzan mainoslipuilla.

Itseäni eivät yleensä häiritse edes mainokset paidoissa, mutta tuo oli kyllä niin pelin seuraamista haittaava mainos, että piti avautua.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jatkuva flunssa. Luulin jo että pääsen flunssasta parin päivän kuumeilulla, mutta nyt parin viikon päästä siitä räkää tulee nenästä kuin vettä hanasta ja väsymys on aika kaamea.

Muutenkin tuntuu, että pieni flunssa jatkuvasti päällänsä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muutenkin tuntuu, että pieni flunssa jatkuvasti päällänsä.

Tämänkertainen flunssa onkin tavattoman sitkeää tyyppiä. Omani on kestänyt jo kaksi viikkoa, joskin pahin vaihe oli jo reilu viikko sitten. Emännällä on ihan sama tilanne.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa kun muija liittyy jatkuvasti uusiin kirja- yms. kerhoihin ja sitten vanhoista tulee tiedotteita että olet palautellut viime aikoina vähän liikaa jne. Sitten tarttee tilata vähän jokaisesta ja näillä postikulujen hinnoilla se alkaa olemaan vitun kallista. Kun kuulemma aina natisen siitä että kauppaan menee liikaa rahaa niin pitää kirjat ja videot ostaa kerhoista vaikka ne ovat vielä kalliimpia postikulujen takia. Naisten logiikkaa parhaimmillaan.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Mikä vituttaa? SM-Liiga ja sen naurettavat tuomiot...


Niin ja jollei tuo ole tarpeeksi suuri vitutuksen aihe niin sekin vituttaa että muija ei osaa sanoa että ollaanko vai eikö olla + mulla on joku helvetin syyspöpö ja sängyssä pitää vaan maata...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minunkin mielestäni kaksi peliä on joutavanpäiväisestä show-tappelusta aivan liian vähän. 10 peliä voisi olla sopiva, niin vähenisi moinen pelleily.
Minua moinen ei vituta, jääköön pelikielto tulematta kokonaan tai tulkoon se 10 matsia, mutta se minua vituttaa että näissä ei ole mitään linjaa. Joskus tulee, joskus sitten taas ei.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun muija liittyy jatkuvasti uusiin kirja- yms. kerhoihin ja sitten vanhoista tulee tiedotteita että olet palautellut viime aikoina vähän liikaa jne. Sitten tarttee tilata vähän jokaisesta ja näillä postikulujen hinnoilla se alkaa olemaan vitun kallista. Kun kuulemma aina natisen siitä että kauppaan menee liikaa rahaa niin pitää kirjat ja videot ostaa kerhoista vaikka ne ovat vielä kalliimpia postikulujen takia. Naisten logiikkaa parhaimmillaan.

Tähän ei ole muuta lisättävää kuin se, että joka ikinen kuukausi (tai siltä se ainakin tuntuu) rouva unohtaa peruuttaa niiden kirjakerhojen kuukauden kirjat. Ne tulevat kotiin, ja arvatkaapa ottaako kupoliin. Ollaan kirjakerhoissa siksi, että saadaan palautella kirjoja, joita ei edes avata. Jep, logiikkaa parhaimmillaan.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Helppohan ton ämmän on puhua sodasta kun ei ole päivääkään intissä viettänyt ja eikä varmastikaan sen oma poika joudu eturintamalle.

Tiedä sitten mikä on se lopullinen totuus, mutta täällä sanotaan näin:

"Track Palin, son of the potential US vice-president, will be heading for the Middle East next week to prepare for military service in one of the most dangerous corners of Iraq."
 

scholl

Jäsen
Poika Palin liittyi armeijaan 11.9 viime vuonna ja 11.9 tänä vuonna hänet lähetettiin Irakiin. Sarah Palin - loistava varapresidentti, jota suomalaiset kommarit jaksavat naurettavista syistä vastustaa.

Vittu. Avasin juuri hetki sitten Urheilukanavan niin vittu Sihvonen on siellä. Mitä se v**** **** tekee telkkarissa. Pakko laittaa nyt tulikivenkatkuista palautetta, vaikken onneksi yhtään sanaa ehtinyt sen ****** puheista kuulemaan. Ei yhtään olisi voinut viikonloppu vittumaisemmin alkaa.
 

scholl

Jäsen
Naisten logiikkaa parhaimmillaan.


Kirjoita tuosta naistenlogiikkaketjuun.

Lukeminen on hieno juttu, mutta ne kannattaisi kyllä tilata Amazonista tai ostaa mielummin kirjakaupoistakin. Kirjakerhot ovat tapa tyhmistää kansaa, kun jostain annetaan ikäänkuin määräyksenä se, mitä pitää lukea. Useimmiten täyttä skeidaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sarah Palin - loistava varapresidentti, jota suomalaiset kommarit jaksavat naurettavista syistä vastustaa.
Siinä se tuli, yhdessä saman nimimerkin allekirjoituksen kanssa, lopullinen niitti sille olettamukselle, että Sarah Palin ja sitä myötä myös John McCain ovat perseestä. Voi olla, että Obamakin on, muttei niin pahasti kuin ensin mainittu kaksikko. Jatkoaika on kuitenkin opettanut sen, että jos elää suurin piirtein päinvastoin kuin scholl - tuo kommaridemari - väittää elävänsä (poislukien IFK-fanius), pitäis olla pullat aika hyvin uunissa.

Se vituttaa nyt hiukan, että pitää vielä lähteä auton rattiin parin tunnin sisällä, eikä siten voi kalsarikännäillä.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Voi vitun ikenet. Ei ole oikein millään asteikolla ollut mikään kovin vahva viikko. Positiiviset asiat mahtuvat helposti yhden käden sormiin, ja kaksi sormea on varattu sille, että onnistuin ruoanlaitossa. Sattuneista syistä tässä on ollut taas vaihteeksi mieli vähän maassa, vitun pitkäänhän tässä taas olikin optimistinen fiilis, joten viikonloppuja odottelee siinä mielessä, että silloin on edes pieni mahdollisuus harrastaa sosiaalista toimintaa. No vittu, nyt sitten on joku saatanan flunssa päällä. Tässä sitä sitten vietetään perjantai-iltaa paperitollojen keskellä kuin joku vitun peräkamarin runkkari. Finrexiniä olen yrittäny kiskoa pari päivää ja toivonut, että jos edes huomiseksi helpottaisi. Jos menee huominenkin vituiksi niin sit olenkin valmis vaihtamaan lääkityksen syanidiin tai johonkin vastaavaan korvauslääkkeeseen. Vitun vitun vitun vittu.

Menen kaivelemaan jonkun elokuvan katsottavaksi kaikessa yksinäisyydessäni. Ai ni, ohan mulla noi vitun flunssapöpöt. Vittu.
 

crossari

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC TPS
Nyt vituttaa noi Kotipizzan tarrat maaleissa. Ilmeisesti ne on jokaisen liigajoukkueen hallissa, joten niitä näkee siis Espoossakin. Kilpailee ehdottomasti typerimmän mainoskikan tittelistä. Onneksi asiata voi antaa palautetta sekä liigalle että kotipizzalle.


Ei ole varmasti ikinä mikään mainoskikka ottanut päähän yhtä paljon. Noin ei yksinkertaisesti voi tehdä. Eipä tarvitse enää syödä Kotipizzan kuivia pitsoja.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Menen kaivelemaan jonkun elokuvan katsottavaksi kaikessa yksinäisyydessäni. Ai ni, ohan mulla noi vitun flunssapöpöt. Vittu.


Täällä meni lomaviikko aika kovassa flunssassa ja työviikko lievemmässä, töissä . Lisänä voisi mainita 80-luvulla kuuntelemani bändin Big Country, kävin ihmettelemässä olisiko joskus uutta biisiä pukannut, no googletus kertonee kaiken...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ja myös muissakin ketjuissa moni valittelee flunssaa. Onkohan ne nimimerkit koskaan kokeilleet ottaa miestä väkevämpää silloin? Kyllä mä uskon että jo muutamakin annos voi riittää, kunhan ei samalla laimeiden litkujen kanssa läträile, mutta jos haluaa pelata varman päälle, niin ainakin itse otan silloin reilummin. En mäkään olis tota kymmenen vuotta sitten uskonut, mutta ihan oikeasti ainakin mulla toi on toiminut.
 

d2uce

Jäsen
Tässä ja myös muissakin ketjuissa moni valittelee flunssaa. Onkohan ne nimimerkit koskaan kokeilleet ottaa miestä väkevämpää silloin? Kyllä mä uskon että jo muutamakin annos voi riittää, kunhan ei samalla laimeiden litkujen kanssa läträile, mutta jos haluaa pelata varman päälle, niin ainakin itse otan silloin reilummin. En mäkään olis tota kymmenen vuotta sitten uskonut, mutta ihan oikeasti ainakin mulla toi on toiminut.

Ootappa sitä päivää, kun lopetat kuurin.

Vituttaa taas valmiiksi huominen herätys, vaikkei mitenkään erityisen vittumainen päivä ole edes ennakkoon tiedossa. Aikainen herätys lauantaina vaan kuulostaa perin vittumaiselta.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Seitsemän päivän mittainen pelikielto, syy: Samaa mieltä -viesti BB-ketjussa!!
Jos täällä annetaan rasistisista kommenteista ja henkilökohtaisuuksista samoja tuomioita, niin ei ihan linjassa ole sen suhteen. Mutta pääasia,että pääsee taas kirjoittamaan jääkiekon "mekkaan"...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt saa vituttaa. Posti ei tuonut minulle tämän päivän postia ollenkaan. Ei siinä muuten mitään, mutta kun NHL 09:n olisin saanut tänään, mutta eihän tuo posti osaa. Lisäksi vituttaa jossain määrin naisasiat. Menin nääs möläyttämään angstipäissäni mielipiteitä menneisyydestäni ja itsestäni ja muija taisi ottaa ne jotenkin henkilökohtaisesti.
 

temmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Harvemmin on asiaa tähän ketjuun kirjoittamisen muodossa, mutta nyt meinaa olla pinna hiukan kireellä.
Tapahtui tuossa viikolla: Vaimo meni käymään jumpassa ja kun jumppa loppuu hän soittaa ja minä laitan pojat 4 ja 6 vuotiaat, häntä vastaan pyörätielle. Sellainen suora pätkä, noin puolikilsaa. Pojat pääsivät ensimmäistä kertaa kahdestaan, vähäntuntui kuulemma jännältä.
Ei siinä mitään laitoin pojat matkaan ja aikoin mennä perään katsomaan kun eivät enää huomaa. Ehtivät ajaa noin kaksikymmentä metriä kun takaa tuli kuuden pojan joukko, josta kuului "otetaan nuo pikkupojat kiinni". Noin viisikymmentä metriä ja pojat oli ajettu kiinni, olin jo kävelemässä sinne kun sieltä heti kuului "haluatteko turpaan". poikani 6v oli vastannut että ei, mutta saman tien oli tullut putkesta kaksi kertaa keskelle selkää. Vanhempi poika pääsi siitä karkuun ja pinempi poika oli vielä siinä kun lähestyin paikkaa ja huusin pojille että mitä täällä oikeein tapahtuu. Hommahan rauhoittui heti. Ajattelin hoitaa asian fiksusti ja pidin pojille puhuttelun ja otin nimet ylös.
Seuraavaksi jututtamaan vanhempia, siellä se ihmettely vasta alkoi. Asian selvitettyäni putkella hakanneen pojan äiti vain sanoi pojalleen että "eihän nuin saa tehdä" ja eipä muuta. kun halusin saada tietoon että mikä se putki oli, koska en ollut nähnyt että kyseessä oli putki, pojan isä "eikö se ole ihan sama millä sitä on lyöty". Alkoi käymään aika selväksi että asiasta ei varmaankaan sopuun päästä, joten otin yhteyttä poliisiin, nehän varmaan auttaa. just joo! Poliisia ei asia kiinnostanut, tätä kuulemma tapahtuu koko ajan, yrittäkää sopia. Siis voi Vittu lapsia saa hakata putkella ilman mitään pelkoa mistään jos vanhemmat ei välitä.
Ja nämä vanhemmathan tietenkin on näitä jotka pukkaa perseestä lapsen kerran vuodessa ja kasvatuksesta ei tietookaan. Sitten nämä lestat ihmettelee miksei heitä kukaan halua naapureiksi.
Sen tästä ainakin oppi että oli viimene kerta kun vastaavassa tilanteessa lähden hoitamaan asiaa fiksusti. Takuu varmasti tulee korville jos saa tilaisuuden ja naama naurussa otan vastaan sakot ja ehdollisen.
Tavallinen pieni kiusaaminen ei niin pahasta ole mutta kyllä tämä jo menee ainakin minun järjen yli.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
No voi vittu.

Kyllähän temmi se alkaa olla jo aika selvää, ettei "niiden" kanssa voi tavallinen ihminen elää leppoisasti rinnakkaiseloa. Jos tuosta tilanteesta jää jätkät kiinni, niin ei siinä paljon kävisi edes mielessä mikään tilanteen hoitaminen nätisti. Lähtee joltain vielä henki, kun käydään tarpeeksi putkella pätkimässä päähän.
 

temmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Tässä tapauksessa ei onneksi tullut pahoja fyysisiä vammoja. vain vähän jälkiä selkään, ainekset olivat paljon pahempaankin, tätä nämä eivät vain tunnu tajuavan.
Henkisellä puolella tuntui tulevan vahinkoa. Vanhempi poika muutenkin vähän herkkä ja arka. Ei ole pyöräilemään halunnut ja eskarissakin oli ollut syrjään vetäytynyt ja ollut leikeissä aina sivusta seuraaja. Lapset kyllä yleensä selviävät paljosta, mutta varmaan se raja lapsillakin jossain tulee vastaan mistä jää pitempi aikaiset arvet. Illalla kuuntelin ennen poikien nukkumaan menoa heidän keskustelujaan salaa. Siellä pienempikin tuumas ettei enää kannata kahdestaan lähteä ajamaan. Hienosti meni tämä eka reissu kahdestaan! Hieman surulliseksi vetää kun ei voi oikein mitenkään muuten kuin väkivallalla vaikuttaa tällaisissa tapauksissa.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Kyllä harmittaa Temmin puolesta. Sanokoon laki mitä sanoo, mutta vanha kunnon selkäsauna olisi ehdottomasti paras lääke noille nulikoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös