Helvetin vittu että vituttaa. 90 minuuttia äänensä käheäksi laulaneena on pakko sanoa, että nuo kundit ansaitsivat tuosta pelistä enemmän.
Joo ei näin saisi voittoa menettää, päästää nyt yhtä monta maalia kuin vastustaja. Huhhuh sentään.Tulos oli hyvä, 3 maalia ihan uskomatonta, mutta tapa millä taas menetettiin voitto vituttaa. Huomenna ei vituta, mutta nyt vituttaa.
Hyypiä ei tosin ole paska. :P
Enemmänhän siinä oli Saksalla paikkoja ja hallitsivat peliä. Suomi saa olla erittäin tyytyväinen yhteen pisteeseen.
Siinä jälleen yksi osoitus siitä, miten tuo joukkue ei ansaitse tällaista kendokansaa. Mutta 27/30 jaossa, siitä lähdetään että ne otetaan.
Vituttaa noiden nettiadressien määrä. Jokaisesta pienestä asiasta sellaisia perustetaan. Muutenkin tuntuu, että koko adressitouhu koki inflaation, kun se tehtiin netissä liian helpoksi. Vaikka tuskinpa niillä ennenkään on ollut minkäänlaista painoarvoa.
En mä tiedä ansaitseeko joukkue, joka ei ole koskaan voittanut mitään saati edes päässyt sitä yrittämään arvokisoissa, tuommoisia ylisuuria odotuksia sinunlaisilta kannattajilta. Pitää olla jotain vikaa jos ei ole tyytyväinen Saksasta saatuun yhteen pisteeseen. Vähän realismia kehiin, 3-3 on loistava lopputulos.
Nyt vituttaa noi Kotipizzan tarrat maaleissa. Ilmeisesti ne on jokaisen liigajoukkueen hallissa, joten niitä näkee siis Espoossakin. Kilpailee ehdottomasti typerimmän mainoskikan tittelistä. Onneksi asiata voi antaa palautetta sekä liigalle että kotipizzalle.
Vituttaa miehet. Miksi vitussa on niin vaikeaa pitää sovituista asioista kiinni
Joo, ja pelottaa että kun on noin fiksut ihmiset päättämässä asioista niin mitä ne keksii seuraavaksi!Veit sanat mun suusta.. vittu mitä touhua.. Kohta koko maaliverkko on jotain mainoksia täynnä. Kaikkea ne keksii.
Helppohan ton ämmän on puhua sodasta kun ei ole päivääkään intissä viettänyt ja eikä varmastikaan sen oma poika joudu eturintamalle. Mutta ei helvetti, jos tuollainen äärikristitty pääsee vallan kahvaa, niin kyllä sitten rupee taas rytisemään ja kunnolla. Luulin että Bushia pahempaa pressaa ei voi tulla, mutta näyttää siltä että olin väärässä.Sarah Palinin mukaan Yhdysvallat voisi ryhtyä sotaan Venäjää vastaan, jos Georgia olisi Naton jäsen ja joutuisi Venäjän miehittämäksi.
Anteeksi siis mitä vittua? Tyhmyyden lisäksi kyseistä naista taitaa vaivata hulluus. Pistää vituttaa tommonen jumalan tehtäviin uskova.
Mutta ei helvetti, jos tuollainen äärikristitty pääsee vallan kahvaa, niin kyllä sitten rupee taas rytisemään ja kunnolla. Luulin että Bushia pahempaa pressaa ei voi tulla, mutta näyttää siltä että olin väärässä.
Nyt vituttaa noi Kotipizzan tarrat maaleissa.