Vitutusketju

• 10 699 466
  • 56 253
Jes, nyt se sitten alkaa. Ihmiset, joilla ei ole elämää tuijottavat ruudulta ihmisiä, joilla ei ole elämää. Sairasta.

Näköjään ensimmäinen "BB-Jamppa: Olen bi-seksuaali!"-otsikkokin on jo saatu ilmoille. Olen yllättynyt, suorastaan shokissa.

No niin juntit, sitten vaan puhelua kaapeliyhtiöön, BB-kaksnelonen haltuun ja tuijottamaan näyttöä 24/7, siellä voi kuulkaa jossain välissä vilahtaa vaikka tissit! Oooooh!

Noh, Marko Ahosta (huonosti) mukaillen: saapahan tällainen yksinkertainen ja tuikitavallinen perusurpokin tuntea älyllistä ja moraalista ylemmyyttä edes joitakin ihmisiä kohtaan aina BB:n päättymiseen saakka.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Komppaan edellisiä kirjoittajia. Joidenkin on varmasti vaikea ymmärtää miten suuren vitutuksen kyseinen ohjelma, siitä "uutisoiminen", siitä puhuminen ja lisäksi sen katsojat vituttavat. Kyseisen ohjelman tekeminen, seuraaminen ja siitä puhuminen on todellista elämän väärinkäyttöä. Sitten näiden ohjelmien sankareista tulee muka jotain käsitteitä, jotka on pakko tietää - tai jos ei tiedä, pidetään puussa kasvaneena. Onneksi olen kuitenkin pystynyt välttämään mediaa sen verran, etten tiedä minkäniminen perseennuolija viime kauden voitti. Tälläkin kertaa olen ruuvannut Subtv:n pois päältä ja iltapulujen osoitteisiin on kytketty lapsilukko päälle.

Toivottavasti kyseistä ohjelmaa ei mainita kohta alkavassa Uutisvuodossa tai en avaa televisiota enää ollenkaan. Huoh.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
tai jos ei tiedä, pidetään puussa kasvaneena. Onneksi olen kuitenkin pystynyt välttämään mediaa sen verran, etten tiedä minkäniminen perseennuolija viime kauden voitti.
Nyt en muista millään mistä on kyse, mutta tästä aiheesta on tehty joku tutkimus tai kirja tai jotain. Eli listattu eri aiheita ja asioita, mitä fiksu ihminen ei tiedä. Muistaako joku mikä tuo voisi olla?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vittu nyt se BB taas alko. Joka vitun ketju täällä JA:ssa on täynnä sitä, lähinnä ihmisiä jotka kertovat miten heitä vituttaa se ja sen uutisointi. Samat ihmiset kuitenkin julistaa millaista paskaa iltapäivälehdet on eikä niitä lueta ja sitten kitistään kun niissä on otsikkoja BB:stä.

Se on vittu viihdettä, ja jos joku sitä katsoo niin katsokoon. Itse en ajatellut katsoa, mutta eipä se pätkääkään häiritse (tai yllätä) että kyseisen kaltaista paskaa televisiosta tulee. Enemmän häiritsee se, että joka ketjussa täälläkin siitä jauhetaan.

ps. Ja sitä paitsi palstan BB-ketjuhan on ihan loistavaa viihdettä lukea, ainakin aikaisempina vuosina meno on ollut hurjempaa kuin Ässien palstalla koskaan.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Se on vittu viihdettä, ja jos joku sitä katsoo niin katsokoon. Itse en ajatellut katsoa, mutta eipä se pätkääkään häiritse (tai yllätä) että kyseisen kaltaista paskaa televisiosta tulee. Enemmän häiritsee se, että joka ketjussa täälläkin siitä jauhetaan.

Juuri näin. Vittuako siitä valittaa, on katsomatta perkele. Ei sitä Idolsiakaan ole pakko katsoa kun se tulee, tai valittaa. Itse en ajatellut katsoa Big Brotheria tai Idolsia, ei nappaa. Eipä kuitenkaan ole tarvetta itkeä siitä jos muut katsovat. Pitäkää tosi-tv:nne ne jotka niistä pitävät, eipä ole meikältä pois.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Millä lähtee desi roiskunutta punaviiniä tapetissa vai onko tuo nyt siinä niinkuin paska Junttilan tuvan seinässä.

Myöhässä ollaan, mutta ensi kerralla litra suolaa seinään välittömästi. Tai laita suolat vaikka pyyhkeelle ja paina kevyesti - mutta älä missään nimessä hinkkaa. Sait värin kuulostamaan siltä, että samanvärisen luomivärin löytäminen ei olisi mahdottomuus (mullakin taitaa olla kaapissa, tummempien sävyjen vaalentamista varten), joten voisit kokeilla sutia päälle paperiliimaa ja ohuen kerroksen tismalleen saman väristä luomiväriä, jos siis läikän peittäminen samalla tapetilla (reilu pala ja lattiasta kattoon), taululla tms. ei ole mahdollista. Ei luomiväri sitä kokonaan peittäisi, mutta jos edes läikkä näkyisi vähän vähemmän...

Ender00

Jäsen
Vittu nyt se BB taas alko. Joka vitun ketju täällä JA:ssa on täynnä sitä, lähinnä ihmisiä jotka kertovat miten heitä vituttaa se ja sen uutisointi. Samat ihmiset kuitenkin julistaa millaista paskaa iltapäivälehdet on eikä niitä lueta ja sitten kitistään kun niissä on otsikkoja BB:stä.

Itseäni vituttaa koko tosi-tv genre enkä myöskään lue iltapäivälehtiä.

Vitutus kumpuaakin lähinnä siitä, että ei niitä lehtiä edes tarvitse lukea - lööpit tulevat jokapaikassa vastaan ja BB on kaikkien huulilla. Ja sitten pitäisi muka näytellä kiinnostunutta tai jaksaa innostua keskustelemaan niistä BB-kohujutuista eri paikoissa. Mutta kun ei vittu kiinnosta, kun en lue lehdistä mitä siinä tapahtuu, en jaksa seurata netistä sen tapahtumia - en pysty enkä halua osallistua aiheeseen, joten siinä tulee sitten tuon keston ajaksi vähän sellainen ulkopuolinen fiilis.

No, jotain hyvääkin tuo toki tuo, sillä tulee sellainen ylemmyydentuntoinen fiilis ja BB:stä höyryjille voi naureskella ylimielinen hymy suunpielessä (toki koitan sitä peitellä).

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juuri näin. Vittuako siitä valittaa, on katsomatta perkele. Ei sitä Idolsiakaan ole pakko katsoa kun se tulee, tai valittaa. Itse en ajatellut katsoa Big Brotheria tai Idolsia, ei nappaa. Eipä kuitenkaan ole tarvetta itkeä siitä jos muut katsovat. Pitäkää tosi-tv:nne ne jotka niistä pitävät, eipä ole meikältä pois.

Onneksi tänäpäivänä on kanavavaihtoehtoja enemmän, kuin ennen. Toista se oli, kun näkyi ykkönen ja kakkonen suhisten.
Itse en ole katsonut jaksoakaan mainitsemistasi ohjelmista, enkä muutenkaan vastaavista, kuten Salatut elämät tms. On vain ollut aina parempaa tekemistä.
Nyt vain vituttaa muuten, yhtä asiaa on edes turha mainita, kun lumipallo on lähtenyt luisumaan alas...

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Millä lähtee desi roiskunutta punaviiniä tapetissa vai onko tuo nyt siinä niinkuin paska Junttilan tuvan seinässä.

Terveisin vihainen koo
Voiko tapettia huuhtoa? Olen joskus huuhtonut punaviinitahraa vissyvedellä kuteista ja se tepsi, ilmeisesti vissyssä olevan suolan takia. Tuo suola voisi tepsiä myös, mutta jos tahra on kuivunut, kokeile kostutettua suolakakkua tai kastele tahra varovasti. Tai sitten kastele tahra ja taputtele siihen perunajauhoja ja imuroi pois. Jostain olen joskus lukenut, että jo kuivahtaneeseen punkkutahraan auttaa valkoviini. En tiedä, pitääkö paikkaansa kun en ole tätä niksiä kokeillut. Yksi niksi on vielä hangata tahraa kuivahtaneella ranskanleivällä (konservaattorit putsaavat sillä vanhoja tauluja) tai pyyhekumi.

Onko sinulla kaapissa Oxy-vanishia sprayna? Tai jotain muuta huonekaluille tarkoitettua tahrapoistajaa? Ehkä tapetin myynyt liikekin voisi auttaa...

Laiha lohtu, mutta onneksi et ole ehtinyt vielä saada sitä sikamakeaahelmiäisenkukertavaa sohvaasi ja tahria sitäkin. Koira näemmä voi paremmin.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Yksi niksi on vielä hangata tahraa kuivahtaneella ranskanleivällä (konservaattorit putsaavat sillä vanhoja tauluja) tai pyyhekumi.
Ennen kuin ehditään ranskanleivällä töpöttämään, siitä voi irrota rasvaa tapettiin, se ei ainakaan paranna tilannetta. Vaikka tapettia olisikin ylimääräistä niin se yhden vuodan vaihtaminen voi olla kirosanoja aiheuttava tehtävä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ennen kuin ehditään ranskanleivällä töpöttämään, siitä voi irrota rasvaa tapettiin, se ei ainakaan paranna tilannetta. Vaikka tapettia olisikin ylimääräistä niin se yhden vuodan vaihtaminen voi olla kirosanoja aiheuttava tehtävä.
Se on aivan järkyttävä missio eikä aina edes onnistu parhaalla mahdollisella tavalla, vaikka olisi osaava ammattilainen asialla. Nimim. kokemusta on.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ender00 kirjoitti:
Vitutus kumpuaakin lähinnä siitä, että ei niitä lehtiä edes tarvitse lukea - lööpit tulevat jokapaikassa vastaan ja BB on kaikkien huulilla. Ja sitten pitäisi muka näytellä kiinnostunutta tai jaksaa innostua keskustelemaan niistä BB-kohujutuista eri paikoissa. Mutta kun ei vittu kiinnosta, kun en lue lehdistä mitä siinä tapahtuu, en jaksa seurata netistä sen tapahtumia - en pysty enkä halua osallistua aiheeseen, joten siinä tulee sitten tuon keston ajaksi vähän sellainen ulkopuolinen fiilis.

Juuri näin!
Eihän kyseistä paskaa ole todellakaan pakko katsoa, mutta on todella vaikea silti välttää aihetta!! Joka paikassa siitä kuitenkin puhutaan. Tyttöystäväkin kyseistä ohjelmaa seuraa ja heittää aina (ilmeisesti tahattomasti) jotain BB-läppää, unohtaen hetkiseksi, ettei minua kiinnosta.

Erittäin vituttava ilmiö suomalaisessa tv-kulttuurissa, vittu!

scholl

Jäsen
En tiedä minkä pitäisi vituttaa enemmän. Tanja Karpela vai demokraattien puoluekokous vai Tanja Karpela demokraattien puoluekokouksessa. Oli pakko laittaa äänet televisiosta pois. Karpela on joka vittumaisempi, huonompi ihminen kuin Barack Obama ja se vaatii jo todella paljon.

Jyrki Katainen, kyykytä Karpelaa.
Jyrki Katainen on pakko saada paikalle republikaanien kokoukseen.

d2uce

Jäsen
Vituttaa jo valmiiksi BB:n vituttavuudesta vitutustaan vitutusketjussa purkavat lukuisat nimimerkit.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa jo valmiiksi BB:n vituttavuudesta vitutustaan vitutusketjussa purkavat lukuisat nimimerkit.

Nyt vituttaa tämä vituksestani kärsivä vittuuntunut nimimerkki.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi vitun nettiyhteys. Pokeriturnaus menossa, johon sisäänosto 20€ (minulle suuri siis). Olen toisena ja 6 pelaajaa jäljellä. Netti poikki puoleksi tunniksi. Kun netti palasi, niin olin viimeisenä viidestä ja ei edes kahden bb:n verran rahaa. jes! Onneksi kuitenkin omilleni pääsin.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miksi ryypätessä aina tapahtuu se, mitä etukäteen eniten pelkää tapahtuvan ja yrittää parhaansa mukaan estää tapahtumasta?

Perkele.

Niin, ja edelleen vituttaa BB. Joo, ei sitä ole pakko katsoa, ei, mutta kun sieltä Subilta tulee tavallisesti iltaisin ihan katsottavaa ohjelmaa, nyt tuo nykyajan saatanasta oleva paska vie tunnin verran hyvää ohjelma-aikaa kanavalta joka saatanan päivä.

Vittuuntukaa vittuuntumisestani, jos niin parhaaksi näette, mutta minua ainakin nyt vituttaa, vittu!

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vittu että vituttaa miesasiat. Miehet valittavat naisten logiikasta, mutta eipä sitä miestenkään ajatuksenvirtaa kykene tulkitsemaan yhtään millään.

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pokeri vituttaa ihan saatanasti tai ei itse pokeri vaan downswing. Viimeset kolme päivää tultu alas noin 15 biniä. Kaikki rahat on oikeasti hävitty tilanteissa, joissa on menty all-in ja kaverit vetelee ohi vasemmalta ja oikealta. Vituttaan ihan saatanasti. Nyt on pakko pitää pokerista taukoo muutama päivä, jos vaikka sen jälkeen tulis upswing ja sais montun kuopattua.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaan ihan saatanasti. Nyt on pakko pitää pokerista taukoo muutama päivä, jos vaikka sen jälkeen tulis upswing ja sais montun kuopattua.

Tiedän tunteen. Itse pidän aina parin tappiollisen päivän jälkeen pari viikkoa taukoa. Ihan erilaista sen jälkeen tavallaan "aloittaa alusta" pelaaminen. Keskittyy ihan eri tyyliin pelaamiseen taas.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa maailmanpoliittinen tilanne. Suuresti. Meikäläisen tuurilla se saatanan sota saadaan aikaiseksi varmaan juuri kun olen armeijassa. Eriasia olisi, jos sotaan olisi joku hyvä syy, mutta ei kauheasti kiinnostaisi lähteä johonkin rintamalle sen takia että valtioiden päämiehillä näyttäisi olevan tylsää kun on ollut rauhallista ilmeisesti liian pitkään.

Ja vittu, vaikka se Venäjä nyt ei kuin ihmeen kaupalle yrittäisi tänne jossain vaiheessa hyökätä, niin eiköhän se Jenkkien ja Venäjän rintama saada aikaiseksi tuohon meidän itärajalle.

Onkohan maailmassa mitään typerämpää kuin sotiminen?

Ja joojoo, ei varmaan ole vielä sota oikeasti lähellä, mutta ihan helvetisti lähempänä kuin kuukausi sitten. Tätä menoa ennen joulua ollaan jo ydinpilven alla.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vituttaa maailmanpoliittinen tilanne. Suuresti. Meikäläisen tuurilla se saatanan sota saadaan aikaiseksi varmaan juuri kun olen armeijassa.
Mitäs väliä sillä on missä sitä sodan syttyessä on? Töissä, intissä, kesälomalla kaikki sinne kuitenkin lähtisivät jotka tuossa laitoksessa ovat vierailleet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy