Vituttaa tämä paska jota myös elämäksi kutsutaan..onneklsi vitutus ei ole enää luokkaa "tapan itteni" etc...
Elämä on loppujen lopuksi mahtava lahja vaikka kuinka vituttaa..juodaaan sille tai ei
Nyt thego hieman ryhtiä...KalPalla kausien kausi luvassa =) ;) ainakin minun kaukausimmissa haaveissa...
No hei mies lue koko viesti ajatuksella. Vaikka elämä kuinka vituttaa niin aina löytyy pieniä asioita joista nauttia.. elämä on paskaa mutta jos KalPa ei ole jumbo niin ainakin vuosi on pelastettu!
Näin ainakin uskotellaan itseään ja valehdellaan lähimmäisille..toiminut tähän mennessä
Voi vitun
Olen muuten tehnyt havainnon mitä moni lekuri ei pakosti allekirjoittaisi. Jos olet ihan vähän kipeä, esim. pieni lämpö- niin vedä kunnon kännit ja aamulla olet terve. Toimii kuin junan vessa.
Voi vitun vitun vittu. Saatanan Firefox: latasin uuden version ja kas, kaikki huolella kerätyt kirjainmerkit ja linkit hävisivät taivaan tuuliin. Nyt vituttaa, perkele.
Näin ne tekee kun niillä on lupa siihen. Ihmekaava perustuu indeksikorotukseen (jota kukaan ei sulle kerro) eli jos tulot on nousseet vaikka 22%, niin ne laskevat sun aikaisempiin tuloihin indeksikorotuksen jonka jälkeen nousu jääkin -ylläri- alle tuon 20:n. Ja juuri näin kävi itsellänikin: sitten kun pienemmät tulot olis hyvä asia niin totta kai laskevat viimeisen mukaan.Noin minuutti sitten sain saman reaktion. Avasin sieltä tulleita kuoria koskien isyyslomia ja avokin tulevaa äitiysvapaata.
Ensin mun nousseita tuloja ei lasketakaan mukaan, kun jollain ihmekaavalla ne ei olekaan nousseet viime verotuksesta yli 20% - vaikka takuuvarmasti on. Aika radikaali vaikutus loma-ajan palkkaan. En tiedä pitäiskö sitä uhrata yksi työpäivä ja mennä oikein kysymään että mistä hyvästä tämä nyt tulee.
Sitten heti toisessa kuoressa (äitiysvapaa) halutaan selvitys viimeisen mun 12 kk:n tuloista ja viikko sitten jättämäni 6 kk:n selvitys ei jostain syystä kelpaa - varsinkaan että voisivat ottaa taas sillä viimeksi varmistetulla verotuksella. Tässä kun pienemmät tulot olisivat eduksi.
Ihan vaan menneiden aikojen muistoksi: Haista KELA hevonvitunperse, toivottavasti en enää IKINÄ joudu asioimaan moisessa vittumaisessa paskapuljussa. Ymmärrän kaavakehelvettinne.
Eli ongelma on se, että sinua luullaan kolmannen vuoden opiskelijaksi?Saatana. Pitääpä tietenkin sairastaa elämäni ensimmäinen silmätulehdus kun maanantaina pitäisi kukkua yliopistolla. Ei YHTÄÄN näytä siltä kuin olisin ryypännyt kaksi vuotta putkeen...
Eli ongelma on se, että sinua luullaan kolmannen vuoden opiskelijaksi?
No äätänä! Onko tämä sittenkään ongelma? Tilannehan kääntyikin parempaan suuntaan. Nyt voin katsella muita fukseja nokkavarttani pitkin, viljellä varhaisostjakinkielisiä kirosanoja ja marinoitua hippityttöjen ihailussa.
Ja mitä olen kuullut niin ilmeisesti hoitoa ei juuri ole, vai onko jatkoaikalaisten temppupussissa konsteja tähän?