Vitutusketju

  • 10 567 519
  • 56 146

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa maailmanpoliittinen tilanne. Suuresti. Meikäläisen tuurilla se saatanan sota saadaan aikaiseksi varmaan juuri kun olen armeijassa. Eriasia olisi, jos sotaan olisi joku hyvä syy, mutta ei kauheasti kiinnostaisi lähteä johonkin rintamalle sen takia että valtioiden päämiehillä näyttäisi olevan tylsää kun on ollut rauhallista ilmeisesti liian pitkään.

Ja vittu, vaikka se Venäjä nyt ei kuin ihmeen kaupalle yrittäisi tänne jossain vaiheessa hyökätä, niin eiköhän se Jenkkien ja Venäjän rintama saada aikaiseksi tuohon meidän itärajalle.

Onkohan maailmassa mitään typerämpää kuin sotiminen?

Ja joojoo, ei varmaan ole vielä sota oikeasti lähellä, mutta ihan helvetisti lähempänä kuin kuukausi sitten. Tätä menoa ennen joulua ollaan jo ydinpilven alla.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vituttaa maailmanpoliittinen tilanne. Suuresti. Meikäläisen tuurilla se saatanan sota saadaan aikaiseksi varmaan juuri kun olen armeijassa.
Mitäs väliä sillä on missä sitä sodan syttyessä on? Töissä, intissä, kesälomalla kaikki sinne kuitenkin lähtisivät jotka tuossa laitoksessa ovat vierailleet.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Vituttaa suunnattomasti. Huomenna ois lähtö yhelle mökille porukalla mitä harvoin saa kokoon. Reissua on odotettu siis kauan, mutta nyt onkin kurkku ihan hemmetin kipeä. Jos ei kuumetta nouse niin ei kai se auta, kun hypätä autoon mukaan ja alkaa kitata samantien jotain voimakasta lientä.

Olen muuten tehnyt havainnon mitä moni lekuri ei pakosti allekirjoittaisi. Jos olet ihan vähän kipeä, esim. pieni lämpö- niin vedä kunnon kännit ja aamulla olet terve. Toimii kuin junan vessa.

Tässä nyt pitääkin toivoa ettei "liian" kipeäksi tule, että kyseinen metku toimii taas.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa tämä paska jota myös elämäksi kutsutaan..onneklsi vitutus ei ole enää luokkaa "tapan itteni" etc...

Elämä on loppujen lopuksi mahtava lahja vaikka kuinka vituttaa..juodaaan sille tai ei
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Vituttaa tämä paska jota myös elämäksi kutsutaan..onneklsi vitutus ei ole enää luokkaa "tapan itteni" etc...

Elämä on loppujen lopuksi mahtava lahja vaikka kuinka vituttaa..juodaaan sille tai ei

Nyt thego hieman ryhtiä...KalPalla kausien kausi luvassa =) ;) ainakin minun kaukausimmissa haaveissa...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt thego hieman ryhtiä...KalPalla kausien kausi luvassa =) ;) ainakin minun kaukausimmissa haaveissa...

No hei mies lue koko viesti ajatuksella. Vaikka elämä kuinka vituttaa niin aina löytyy pieniä asioita joista nauttia.. elämä on paskaa mutta jos KalPa ei ole jumbo niin ainakin vuosi on pelastettu!

Näin ainakin uskotellaan itseään ja valehdellaan lähimmäisille..toiminut tähän mennessä
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
No hei mies lue koko viesti ajatuksella. Vaikka elämä kuinka vituttaa niin aina löytyy pieniä asioita joista nauttia.. elämä on paskaa mutta jos KalPa ei ole jumbo niin ainakin vuosi on pelastettu!

Näin ainakin uskotellaan itseään ja valehdellaan lähimmäisille..toiminut tähän mennessä

Lähinnä huumoria sun ekaan lauseeseen, mut sarkasmi on vaikea laji...
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi vitun KELA, vitun paskafirma saatana! Pitää käydä vitunmoinen paperisota ja lähettää kaikki vitun mahdolliset paperit ja tiedot, suurinpiirteinen toinen kives kirjekuoressa sinne vitun huorafirmaan, että sieltä EHKÄ saa sitten sen parisataa euroa jotain "tukia". Saatanan byrokratiapellet, koko vitun pulju hyvä osoitus siitä, että myös Saatana on osallistunut maailman luomiseen.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
VITUN FUN MOBILE!!!!!

Nyt tuli jo toinen lasku missä oli palveluviestejä 15 euron edestä. Ja mielestäni en todellakaan ole mitään palveluviestejä tilannut. No DNA:n asiakaspalvelun kautta sain selville,että FUN MOBILE niminen firma minua laskuttaa. Sain ohjeet että laita viesti stop numeroon 17277. Vastaukseksi sain "Pahoittelemme, et ole kannykka-soittoaanet-pelit.com jasen" ym. paskaa. Jolloin muistin joskun ehkä kyseisen firman yrittäneen lähestyä minua tekstiviesteillä. Silloin taisin huonoksi onnekseni laittaa viestin "lopeta", jolloin kyseinen palvelu aktivoitui!!!Ja laitoin joskun tuon Stop viestin, jolloin sain saman "Pahoittelemme, et ole kannykka-soittoaanet-pelit.com jasen" jolloin luulin etten ole heidän asiakas. Mutta olin väärässä. Mitään heidän palvelujaan en ole käyttänyt saati tilannut. Melkoista kusetusta nämä hommat. Ei 30 euroo iso raha ole, mutta on se iso raha tyhjästä. Tiedänpähän tästä eteenpäin,että luen kaikki kyseiset/samantyyppiset asiat 2 kertaan. Välttäkää hyvät ihmiset näitä...täältä tähän...
 

tutzba

Jäsen

Yhdyn tuon verran sinun tekstiisi, mutta lisään kahden ensimmäisen sanan perään jonkin muun. Vituttaa ja ankarasti, enkä edes tiedä miksi. Saattaa olla tämä oma vitunmoinen saamattomuus, tai muuten vaan oma persoonani. Vitustahan tällainen on, tippuisi vaikka helikopteri päähän niin loppuisi.

Edit: Hei, nytpäs keksinkin mikä vituttaa!


Minkä helvetin takia pitää lähteä tällaiselle ajojahdille? En nyt puhu Nielikäiseen kohdistuvasta, vaan Jatkoaikaan kirjoittavaan nimimerkkiin kohdistuvasta jahtaamisesta. Minulle on aivan sama kuka tuohon tilalle laitettaisiin, vituttaisi silti.

C'moon, kenestä tahansa pystyisi löytämään vitusti ristiriitaisuuksia tai muuten vaan kyseenalaisia kommentteja jos vaan olisi elämältään niin vitun vajaa, että jaksaisi lähteä niitä etsimään.
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
SyYsFlUnsSa

ei ole hupia kun kokoajan valuu nestettä nenästä
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Olen muuten tehnyt havainnon mitä moni lekuri ei pakosti allekirjoittaisi. Jos olet ihan vähän kipeä, esim. pieni lämpö- niin vedä kunnon kännit ja aamulla olet terve. Toimii kuin junan vessa.

Riippuu hyvin pitkälti olosuhteista joissa nämä börjet vedät. Sauna + kalja + vapaavalintainen hermostomyrkky voi ehkäpä toimia kotona nautiskeltuna, mutta auta armias jos lähdet ryyppäämään ns. baanalle. Kapakoissa ja varsinkin jossain klubeilla on tuo oma äänenkäyttö sen verran erilaisella tasolla kuin kotona istuskellessa. Itse tein tämän virheen joskus viime vuonna kun lähdin kaupungin sykkeeseen kevyellä kurkkukivulla ja yleisellä tukkoisuudella varustettuna. Seurauksena oli aamulla aivan saatanan järkyttävä kurkkukipu ja moninvertainen tukkoisuus edelliseen päivään verrattuna. Olotila kesti tuollaisena melkein koko seuraavan viikon. Krapulasta ei kyllä ollut tietoakaan, taisi peittyä tuon flunssan taustalle.

EDIT: Ainiin, mikä itseäni vituttaa? Kaikki hommat aika hyvin hanskassa, mutta selkäkipu pistää kyllä vituttamaan. Saisipa tuonkin kuntoon niin olisi kaikki hyvin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittusaatanan lääkefirma. Kun kuukauden lääkkeistä jää kelan korvaaman osuuden jälkeen mulle maksettavaa reilu 600 euroa, niin oletan, että lääkkeen lisäksi myös sen annosteluun tarvittavat välineet olisivat laadukkaita. MUTTA PASKAN MARJAT! Kyllä siinä vähän vitun kusetettu olo on, kun saksilla kaivat neulan suojaa injektorin sisältä pois, että saat sen lääkkeen pistettyä. Ja minun mokani se ei ollut, tein kaiken kuten aina ennenkin ja silti se suojus jäi jumiin. Vittu.
 
K

kiwipilot

Voi vitun vitun vittu. Saatanan Firefox: latasin uuden version ja kas, kaikki huolella kerätyt kirjainmerkit ja linkit hävisivät taivaan tuuliin. Nyt vituttaa, perkele.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Voi vitun vitun vittu. Saatanan Firefox: latasin uuden version ja kas, kaikki huolella kerätyt kirjainmerkit ja linkit hävisivät taivaan tuuliin. Nyt vituttaa, perkele.

Aika jännä. Itekin latasin uuden version, mutta kaikki kirjanmerkit ja linkit säilyi siitä huolimatta..

Vituttaa kun on niin alhainen verenpaine ettei saunassa selviä kymmentä minuuttia pitempään. *tu!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa ja monikin asia vielä. Pesukoneen ohjekirja ties missä ja totta kai sitä nyt tarvitsisi. Yritä siinä sitten prkl.. Kaiken lisäksi vituttaa tämä yksin nyhjääminen. Masentaakin vielä. Perus setit siis.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ihan vaan menneiden aikojen muistoksi: Haista KELA hevonvitunperse, toivottavasti en enää IKINÄ joudu asioimaan moisessa vittumaisessa paskapuljussa. Ymmärrän kaavakehelvettinne.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Noin minuutti sitten sain saman reaktion. Avasin sieltä tulleita kuoria koskien isyyslomia ja avokin tulevaa äitiysvapaata.

Ensin mun nousseita tuloja ei lasketakaan mukaan, kun jollain ihmekaavalla ne ei olekaan nousseet viime verotuksesta yli 20% - vaikka takuuvarmasti on. Aika radikaali vaikutus loma-ajan palkkaan. En tiedä pitäiskö sitä uhrata yksi työpäivä ja mennä oikein kysymään että mistä hyvästä tämä nyt tulee.

Sitten heti toisessa kuoressa (äitiysvapaa) halutaan selvitys viimeisen mun 12 kk:n tuloista ja viikko sitten jättämäni 6 kk:n selvitys ei jostain syystä kelpaa - varsinkaan että voisivat ottaa taas sillä viimeksi varmistetulla verotuksella. Tässä kun pienemmät tulot olisivat eduksi.
Näin ne tekee kun niillä on lupa siihen. Ihmekaava perustuu indeksikorotukseen (jota kukaan ei sulle kerro) eli jos tulot on nousseet vaikka 22%, niin ne laskevat sun aikaisempiin tuloihin indeksikorotuksen jonka jälkeen nousu jääkin -ylläri- alle tuon 20:n. Ja juuri näin kävi itsellänikin: sitten kun pienemmät tulot olis hyvä asia niin totta kai laskevat viimeisen mukaan.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ihan vaan menneiden aikojen muistoksi: Haista KELA hevonvitunperse, toivottavasti en enää IKINÄ joudu asioimaan moisessa vittumaisessa paskapuljussa. Ymmärrän kaavakehelvettinne.

Kelahan ei niitä lakeja säädä, vaan soveltaa täsmälleen niin kuin siihen lakiin on kirjattu. Kannattaa haukkua jatkossa oikeaa puuta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saatana. Pitääpä tietenkin sairastaa elämäni ensimmäinen silmätulehdus kun maanantaina pitäisi kukkua yliopistolla. Ei YHTÄÄN näytä siltä kuin olisin ryypännyt kaksi vuotta putkeen...​
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Saatana. Pitääpä tietenkin sairastaa elämäni ensimmäinen silmätulehdus kun maanantaina pitäisi kukkua yliopistolla. Ei YHTÄÄN näytä siltä kuin olisin ryypännyt kaksi vuotta putkeen...​
Eli ongelma on se, että sinua luullaan kolmannen vuoden opiskelijaksi?
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kai sitten onnistunut hankkimaan itselleni penikkataudin, sääret futispelin jäljiltä niin kipeät että nippanappa pystyy kävelemään. Saatana tämän vielä halusinkin kokea! Ja mitä olen kuullut niin ilmeisesti hoitoa ei juuri ole, vai onko jatkoaikalaisten temppupussissa konsteja tähän?

Vittu, enhän mä enää oikeastaan olisikaan halunnut harrastaa mitään liikuntaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös