Vitutusketju

• 10 699 466
  • 56 253

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei vittu. Syksy lähestyy, ja taas alkaa uudestaan kaikki vitun tosi-tv ohjelmat kuten Idols ja BB. Enhän mä niitä kattele ja vaihdan kyllä heti kanavaa jos kohdalle sattuu, mutta vituttaa jo etukäteen että kuitenkin lööpeistä ja eri nettisivuja seuraamalla pakostakin taas saa infoa siitä mitä on kyseisissä ohjelmissa tapahtunut.

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jätin sormeni toimiston oven väliin. VITTU ETTÄ SATTUU JA VITUTTAA!

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vitun polvi. Särki viime yönä niin helvetisti, että unet jäivät katkonaisiksi. Välittömänä syynä tähän polvikipuun on kaksi ja puoli viikkoa sitten aloitettu kuntokuuri, johon kuuluu lenkkeilyä ja pyöräilyä. Kunto on noussut kohisten, mutta nyt saatana oikea polvi alkaa oikutella. Ei olisi pitänyt eilen juosta, kun pientä vaivaa oli jo havaittavissa. Mutta en taas malttanut. Joudun juoksemaan suurimman osan matkasta asfaltilla. Kai silläkin on osuutta asiaan. Meidän lähellä kun ei mene mitään metsäpolkuja eikä pururatoja enkä autolla viitsisi sellaisia lähteä etsimään. Mukavampi lähteä suoraan kotiovelta juoksemaan.

Edellisen kerran kun aloitin vastaavan kuntoilun, kipeytyi akillesjänne. On se nyt jumalauta, että kun ihminen kerrankin ottaisi itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyisi, niin ei kestä paikat.

No, on kai siirryttävä toistaiseksi vähemmän jalkoja rasittaviin lajeihin, kuten uintiin. Paino on pudonnut jo 2-3 kg, joten motivaatiota olisi jatkaa kuntoilua.

Vitutusta kyllä lievittää se, että olen pysynyt tämän 2,5 viikkoa kokonaan irti alkoholista. Olo on paljon aiempaa parempi ja energisempi.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Vitun polvi. Särki viime yönä niin helvetisti, että unet jäivät katkonaisiksi. Välittömänä syynä tähän polvikipuun on kaksi ja puoli viikkoa sitten aloitettu kuntokuuri, johon kuuluu lenkkeilyä ja pyöräilyä. Kunto on noussut kohisten, mutta nyt saatana oikea polvi alkaa oikutella. Ei olisi pitänyt eilen juosta, kun pientä vaivaa oli jo havaittavissa.

Edellisen kerran kun aloitin vastaavan kuntoilun, kipeytyi akillesjänne. On se nyt jumalauta, että kun ihminen kerrankin ottaisi itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyisi, niin ei kestä paikat.

Heh, ei ole sitten käynyt mielessä välillä vähän himmailla tahtia? Niinhän siinä AINA käy että kun ryhdistäytyminen aloitetaan niin vedetään saatanallisella tarmolla joka päivä, ja sitten prakaa paikat koska ne eivät ole tottuneet sellaiseen rasitukseen. Jos jossain tuntuu kipua niin se ei tarkoita sitä että pitää rasittaa lisää, eikä kaikki kipu ole lihassärkyä. Kuuntele kroppaasi niin se kyllä ilmoittelee koska taas olisi aika urheilla.

Kerron tämän siksi että itse olen tehnyt kaikki virheet ja kantapään kautta kokeillut paljonko kannattaa rasittaa kroppaa. Ei voi kuin todeta että maltti on todellakin valttia.

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Vituttaa kun taloyhtiössä on menossa putkiremontti. Viimeinen lomaviikko menossa ja joka aamu saa kahdeksan maissa herätä armottomaan poraukseen ja putkien kolisteluun. Sama tietysti jatkuu koko päivän. Työtäänhän ne putkimiehet vaan tekevät, ei siinä mitään, mutta kiristäähän se silti. No, onneks ens viikolla alkaa koulu niin ei tarvii enää yrittää nukkua pitkään...

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ei vittu. Syksy lähestyy, ja taas alkaa uudestaan kaikki vitun tosi-tv ohjelmat kuten Idols ja BB. Enhän mä niitä kattele ja vaihdan kyllä heti kanavaa jos kohdalle sattuu, mutta vituttaa jo etukäteen että kuitenkin lööpeistä ja eri nettisivuja seuraamalla pakostakin taas saa infoa siitä mitä on kyseisissä ohjelmissa tapahtunut.
Tässä meikä komppaa ihan täysin. Näistä ohjelmista johtuu se, että Suomessa on niin paljon itsemurhia, henkirikoksia, yksinäisyyttä, pahoinvointia, teiniraskauksia, siideripömppiksiä, seiskajulkkiksia, johannatukiaisia jne.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ei voi kuin todeta että maltti on todellakin valttia.

Jep, kyllähän tämä tiedossa on ollut. Enkä tosiaan ole juossut joka päivä enkä edes pyöräillyt. Juoksukin on ollut sellaista, että olen heittänyt kävelylle heti kun on pulssi alkanut nousta liikaa tai muuten tuntua yhtään pahalta. Painoa kun on parikymmentä kiloa enemmän kuin aikanaan "aktiiviaikoina".

Lepopäiviä on ollut välissä. Tällä kertaa homma alkoi hyvin eikä mitään kipuja ollut alkupäivinä, pieniä lihastuntemuksia lukuunottamatta. Eilen ennen lenkkiä tuntui sitten pientä kolotusta polvessa, mutta valitettavasti en ottanut sitä tarpeeksi vakavasti. Eikä se tuntunut enää lenkin aikana, mutta heti sen jälkeen kyllä. Omaa tyhmyyttä kuitenkin.

Nyt on sitten pakon edessä hidastettava tahtia.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saatana kun vituttaa. Joku helvetin tollo on Eurassa voittanut Lotossa 1.5 miljoonaa €uroa. R-kioskille on lappunsa jättänyt, ja sinnehän minäkin yleensä ne rivini kiikutan. Miksei se mun kohdalle osunut?

No, toivon mukaan kyseinen voittaja on ollut joku satunnainen ohikukija. Huhtikuun 1 miljoonan €uron Kenovoitto tuli Euraan, se olis kyllä saanut riittää siksi aikaa että voitto osuu mulle.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Saatana kun vituttaa. Joku helvetin tollo on Eurassa voittanut Lotossa 1.5 miljoonaa €uroa. R-kioskille on lappunsa jättänyt, ja sinnehän minäkin yleensä ne rivini kiikutan. Miksei se mun kohdalle osunut?

No, toivon mukaan kyseinen voittaja on ollut joku satunnainen ohikukija. Huhtikuun 1 miljoonan €uron Kenovoitto tuli Euraan, se olis kyllä saanut riittää siksi aikaa että voitto osuu mulle.
Käy tarkistamassa ryypätäänkö Osmantuvassa parhaillaan jonkun piikkiin. Jos vastaus on kyllä, se voittaja on joku paikallinen. Ei vastaus tarkoittaa ohikulkijaa.

Itseäni ei oikeastaan vituta mikään, mutta jos nyt oikein hakemalla sitä aihetta haetaan, niin sanotaan sitten tuo orastava loukkaantumisputki puolustuksen osalta, joka Lukkoa juuri nyt koettelee.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käy tarkistamassa ryypätäänkö Osmantuvassa parhaillaan jonkun piikkiin. Jos vastaus on kyllä, se voittaja on joku paikallinen. Ei vastaus tarkoittaa ohikulkijaa.

Ehdotus on ihan hyvä muuten mutta mä en mielelläni Osmantuvan ovesta sisälle astu. Kaiken muun lisäksi siellä on vaarassa saada perseensä kipeäksi.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
AAAARGH Z"Z¤XZZZ#

Saatana kun vituttaa.
Lainaan kun en halua tuota sanaa itse kirjoittaa, anteeks vaan.
Meillä on just valmistunut remontti, uusia sohvia vaille valmis. Kaikki saatanan piperrykset laitettu paikoilleen ja joka h....lvetin taulunkehys ja "asetelma" sävysävyyn niin, että olon pitäisi olla kuin kuningattarella.
Jostain kumman syystä tuota parin kuukauden yötäpäivää puurtamista päätettiin juhlistaa lasillisella punaviiniä, jota muuten en juo kun kaksi kertaa viidessä vuodessa. Istahdin vanhalle sohvalle katsomaan juuri seinälle asetettua uutta telkkaria ja otin suloisen äidin pikku koiran kainalooni "kehräämään" Hempeän hellimistuokion päätteeksi tämä äidin pikku kulta huitaisi minua tassullaan seurauksena komeat raapimisjäljet naamassa ja ylläri - uusi sairaanhienovaaleahelmiäissävyinensikakallistapetti PUNAVIINISSÄ.
Millä lähtee desi roiskunutta punaviiniä tapetissa vai onko tuo nyt siinä niinkuin paska Junttilan tuvan seinässä.

Terveisin vihainen koo

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peilejä en kyllä enää ala rikkomaan, menis seitsemän vuoden naimaonni ja saattaisi ikä loppua tuon suhteen kesken.

Terveisin nimim. inhimillisempiä ehdotuksia kehiin.
Tiukalla lämärillä aiheutettu reikä kylpyhuoneen wc:n ovessa peittyi aikanaan opiskelijasolussa mainiosti normikokoisella postikortilla. Tiedä vaikka kortti olisi siellä edelleen. Joku punainen sarvipaholainen istui kortissa paskalla, siinä tilataidetta ja sisustusta kerrakseen.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tähänkö sitten loppui alkusyksyn salibandyt? Tänään tunnin vuoron viime hetkillä ihan normi torjuntatilanteessa tuntui epämääräistä kipua nivusissa.

Eihän taas ole nivunen mennyt, eihän... Viimeksi otti aikaa toipua siitä, tosin silloin kipukin oli isompi. Saa nähdä, miten käy.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mut pystytkö kuitenkin astumaan?

Kyllä jaloillaan pystyy olemaan, viimeksi kun meni pahemmin, teki melko tiukkaa. Eiköhän se tästä pienellä huililla mene.

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vittu saatana ku kävin aamujäillä ni kylkiluu murtu perkele.

Muutenki vittu ilman töitä saatana.
Kouluun pitäs mennä.Helvetti.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa jo valmiiksi, kun tietää, että kohta on taas lehdet täynnä tuota Big Brother-potaskaa.

Eikö vittu ihmisillä ole parempaa tekemistä, kun katsella telkkarista, mitä jotkut loppupeleissä ihan tavalliset puutiaiset tekee suljetussa talossa? Ei vittu!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa jo valmiiksi, kun tietää, että kohta on taas lehdet täynnä tuota Big Brother-potaskaa.

Eikö vittu ihmisillä ole parempaa tekemistä, kun katsella telkkarista, mitä jotkut loppupeleissä ihan tavalliset puutiaiset tekee suljetussa talossa? Ei vittu!

Tähän ei ole kyllä mitään lisättävää. Niin, paitsi Idols tietenkin.

Ei vaan jaksais taas...

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Nyt laukes aivan vitummoinen vitutus, voi vittu! Ekaksi menin BB-ketjuun ja "lähetä viesti" -napin painamattomuuteen jäänyt angst

Tämä BB-villitys ja siihen liittyvä ..

EDIT: parempi vaan kun ei kirjoita mitään. Tässähän kerkes jo rauhottuakkin kun kirjotti ekaksi viestin täyteen paskaa ja poisti sen.. Nyt on parempi olo.. Terapeuttinen sivusto tämä JA

Voi luoja mitä paskaa koko BB

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy