Vitutusketju

• 10 688 696
  • 56 246

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vitun microsoft. Olivat sitten asentaneet yön aikana mun koneelle jonkun vitun päivityksen (oliko juuri "tärkeä tietosuojaasi parantava päivitys") joka sitten vittu veti zonealarmin kautta jumiin netin. Neljä tuntia vittu kiskoin piuhoja, buuttailin konetta ja modeemia. Sitten aukesi elisan tekninen tuki jonne jonotin vajaat puoli tuntia (oli yllättäen ruuhkaa), siellä osattiin heti neuvoa että zonealarm pois päältä ja sieltä services.exe sallittujen listalle, että microsoft on päivitellyt. Enpä tainnut olla eka soittaja... Enpä kyllä saanut sitä pois kun koko zonealarm kaatuilee kun sinne päinkin menee, joten mennään nyt hetki sitten tällä vitun hyvällä windowsin palomuurilla.

Kuinkahan monella ihmisellä mahtaa olla xp+zonealarm combo?

Kävi muuten täysin sama juttu itelleni eilen.. Tosin ei mennyt tunteja, että tajusin mistä johtuu. Zonealarm toki lensi jo hiuksista vittuun, noh kaippa sen voisi asennella takaisin jossakin vaiheessa. Hienoa toimintaa kyllä Windowsilta/Zonealarmilta.

Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Zonealarm

Niin ne keillä on ongelmia zonealarmin kanssa koneissa, joissa on XP ja vituttaa niin hakekaapa Zonealarmin sivuilta päivitys, sillä ongelmastahan uutisoi esmes Iltalehti. Käyttäkää ihmiset muitakin internet sivustoja päivän aikana kuin Jatkoajan keskustelupalstaa ;)

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Meikäläinen meni ja eilen asentamaan Windowsin automaattisen päivityksen. Netti lakkas heti toimimasta. Koitin pähkäillä mikä olisi vikana, mutta en löytänyt virhettä joten luovuin hommasta. Tänään soitin Soneran helppariin ja sieltä kertoilivat tosiaan, että zone alarmin käyttö jumitti netin.

Senator

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, LA Kings
Niin ne keillä on ongelmia zonealarmin kanssa koneissa, joissa on XP ja vituttaa niin hakekaapa Zonealarmin sivuilta päivitys, sillä ongelmastahan uutisoi esmes Iltalehti. Käyttäkää ihmiset muitakin internet sivustoja päivän aikana kuin Jatkoajan keskustelupalstaa ;)

Myös järjestelmän palauttamisen pitäisi auttaa kun pistää palautuksen pari päivää taaksepäin.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pyykinpesukone alkoi ryppyillä ja lopetti linkouksen. Soitettiin korjaaja joka löysi vian: piirikortista oli palanut linkouksen rele. Laskua paikalle raahautumiselle ja korjaukselle tulikin sitten 221 €. Onneksi on laaja kotivakuutus mutta on toi kyllä harvinaisen härski hinta alle puolen tunnin työstä ja yhden osan vaihdosta. Tuosta menee kuitenkin yli puolet omasta pussista.

Aika kallista sanoisin, mutta elämä on. No joo ei vaiskaan. Aika sikahinta kun ottaa huomioon, että esim. Äkspärtiltä saa uuden pyykinpesukoneen hintaan 299 €. Ja takuun saa vielä kaupan päälle. Ja vanhasta koneestakaan ei tarvitse maksaa mitään kun sen saa ilmatteeksi viedä ko. koneiden hautausmaalle.
Toivottavasti koneesi toimii jatkossa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Just nyt vituttaa lippu.fi:n varaussysteemi. Olen tässä kohta puoli tuntia taikinoinut ko. systeemin kanssa varatakseni lipun huomiselle Maaritin keikalle Jyväskylään. Vaan ei onnistu, ei sitten millään.

Juu juu, tiedän että ennen Maaritia siellä esiintyvät nämä rantahurrit joiden esitys on jostain kumman syystä loppuunmyyty. Mutta tälle musiikkikeikalle pitäisi kai olla vielä lippuja jäljellä. Ja jos ei ole niin ainakin se pitäisi riittävän selkeästi julkipanna myös nettisivuille.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa nuorison käytös tenniskentällä. Ensinnäkin vain pari kenttää käytössä ja porukkaa jonossa useita pelipareja. Nuoret jantterit lyövät pari palloa minne sattuu, laittavat homman ns. läskiksi ja sitten istuskelevat kentällä 5-10min puhuen mihin leffaan lähdetään. Sitten taas muutama pallo ja toinen alkaa valittamaan rannettaan. Taas taukoa. Kyselen, että "pelaatteko vai ette ja voidaanko me pelata tässä teidän tauolla" ja vastaus on tyyliin "pelaillaan vielä n. 45min. ja me alotetaan ihan kohta". Istuskelun lomassa juodaan mehua, joista jämät kaadetaan kentälle. Tyhjät purkit tietenkin jätetään siihen verkon juureen. Lopulta toisen "rannevamma" osoittautuu liian pahaksi ja pojat lähtevät pois.

Onhan se hyvä, että harrastetaan liikuntaa jne. sekä he olivat kentällä ennen muita joten saavat toki pelata mutta jos siitä peliajasta 99% on ei-tennistä niin leikkipuistot on sitä varten.

Ja vittu otin vielä rankasti pataan illan pelissä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisi olla viime vuonna suunnilleen samoihin aikoihin sama vitutuksen aihe. Vituttaa kun ei saa töissä mitään aikaiseksi. Ensi viikko vielä töitä ja sitten lomille, mutta ennen noita lomia olisi vielä paljon tehtävää. Eniten vituttaa se, että työt eivät sinällään ole mitenkään vittumaisia, oikeastaan päin vastoin, mutta kun ei vaan saa hommia käyntiin. Perkele.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Taisi olla viime vuonna suunnilleen samoihin aikoihin sama vitutuksen aihe. Vituttaa kun ei saa töissä mitään aikaiseksi. Ensi viikko vielä töitä ja sitten lomille, mutta ennen noita lomia olisi vielä paljon tehtävää. Eniten vituttaa se, että työt eivät sinällään ole mitenkään vittumaisia, oikeastaan päin vastoin, mutta kun ei vaan saa hommia käyntiin. Perkele.

Käsittämätöntä. Täsmälleen samat fiilarit. Viikko pitäisi sätkiä vielä. Enkä saa minäkään juuri mitään täällä aikaiseksi. Tekemätöntä olisi vaikka kuinka mutta täällä mä vaan surffaan netissä. Ja kahvia menee.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käsittämätöntä. Täsmälleen samat fiilarit. Viikko pitäisi sätkiä vielä. Enkä saa minäkään juuri mitään täällä aikaiseksi. Tekemätöntä olisi vaikka kuinka mutta täällä mä vaan surffaan netissä. Ja kahvia menee.
Ehkä meidät on pikkaisen väärin mitoitettu, melkein jaksaa koko työvuoden, muttei kuitenkaan aivan ;) Se on pienestä kii.

Kyllä tähän tietenkin lääkekin löytyy. Heti jos tulee jotakin sellaista mikä on aivan pakko tehdä niin onnistuu kyllä. Sen sijaan, kun on töitä jotka periaatteessa pitäisi tehdä niin lykättyähän niitä tulee ja aika kuluu esim. Jatkoajan parissa.

Voi minussa kyllä olla jokin rakenteellinen vikakin. Muistan opiskeluajoilta ihan saman piirteen, tentteihin ja vastaaviin aloitettiin lukemaan vasta sitten kun oli aivan pakko ja sama juttu erilaisten esitysten ja vastaavien kanssa. Jos valita saisi niin tällä hetkellä voisin lähteä mielelläni vaikka raivaamaan metsää tai tekemään jotakin muuta "todellista ja fyysistä" työtä ja voisin palata aivojen käytön pariin joskus myöhemmin.

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
voi helvetin vittu. Pirkanmaan AMK:n sisäänpäässeiden listalta ei meikäläisen nimeä löytynyt. Ja koehan meni oikeasti vitun hyvin... pitänee toivoa, että on aivopierussa unohtanut rastittaa kohdan "tulokset saa julkaista internetissä." Toivottavasti kirje tulisi postissa tämän viikon aikana, että saisi varmistuksen sillekin, mutta epätodennäköistähän tuo nyt on. Perkele!!!!

p.s. intti myös pistää vituttamaan, vaikka TJ83 kuulostaakin vähältä.

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En tiedä miksi, mutta joka kerta vituttaa yhtä paljon kun suunnitelmat menevät pieleen. Siis jos on sopinut tapaavansa jonkun, tai tekevänsä jotain, ja toinen sitten peruu tai suunnitelmat epäonnistuvat muuten. Eipä tässä fiilistä ole lähteä oikein yhtään mihinkään.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En tiedä miksi, mutta joka kerta vituttaa yhtä paljon kun suunnitelmat menevät pieleen. Siis jos on sopinut tapaavansa jonkun, tai tekevänsä jotain, ja toinen sitten peruu tai suunnitelmat epäonnistuvat muuten. Eipä tässä fiilistä ole lähteä oikein yhtään mihinkään.

Melkeinpä sama.

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Asun äidiltä perimässäni kämpässä. Mutsi kuoli keväällä, ja jätti kämpän mulle, opiskelijalle, miinus tietenkin lakiosuus kahdelle siskolleni. Toinen sisko on just muuttamassa alivuokralaiseksi kanssani kämppään uutta työtä ja elämää hakiessaan.. Pankki kuitenkin eväsi lainahakemukseni, koska työsuhteeni on uusi, joten en pysty maksamaan "kakka"siskoni osuutta tällä hetkellä pois. Tämä "sisko" odottaa kuola suussa omaa perintöosuuttaan, jota en pysty maksamaan. En uskalla kertoa "fiksulle" siskolleni karmeaa tilannetta, että olemme pian asunnottomia. En tunne lakia, mutta kaipa tämä toinen rahanhimoinen siskosukulaiseni voi pian vaatia osuuttaan ja häätää meidät kämpästä. Juuri kun elämä alkoi jotenkin rullaan vuosien ryyppäämisen ja muun paskan jälkeen. Vituttaa. Kekkosentien alla majailevilla romanikerjäläisilläkin on pian paremmat ajat.

terveisin "Eräs pian koditon"

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen

Tuttu juttu myös täällä ja siksipä päätin mennä huomenna töihin. Huomiseksikaan ei kannata alkaa mitään suurempia suunnittelemaan tai sopia edes mitään, joku kuitenkin peruu. Taidanpa mennä myös sunnuntaina töihin...

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vitun persekyrpä mikä puusilmä tuomari! Okei, nyt pelailtiin jotain futiksen aladivarin matsia, mutta miten vitussa tuomari(t) kehtaavat ryssiä pelin tuolla lailla! Mitä, häh?

Vittu mä rupean kanssa tuomariks ja pilaan kaikkien pelit!!! Pelatkaa siinä sit kun meikäpoika hieroo karvasta mahaani, kattelen jotain saatanan lintuja taivaalla ja aina välillä vihellän pilkun siellä ja toisen täällä! Muahahahaa!

vittu.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitun vittu että tämän elämän pitää olla ihan jatkuvasti täyttä vitun paskaa! Aina kun alkaa tuntumaan että elämä alkaisi olla jokseenkin mallillaan niin taas kipataan paskaa niskaan oikein isolla kärryllä ettei vaan hetkeksikään pääsisi unohtumaan miten vittumaista elämän pitää olla.

Isäukko on alkoholisti ja yli 15 vuotta kestänyt raittius katkesi äidin kuolemaan viime kesänä. Nyt vuoden sisällä olen hommannut ukon katkaisuun jo kolme kertaa ja joka kerta yhtä laihoin tuloksin. Vähän aikaa menee ihan hyvin mutta sitten taas alkaa sama ralli. Nyt on taas kunnon putki menossa ja ukko soittelee yöt läpeensä ja yrittää ruinata että veisin katkolle, nyt vaan päätin että saa kävellä sinne itse tai sitten yrittää selvittää itsensä ilman minun apua. Siitäpä alkoi sitten vitunmoinen syyllistäminen kuinka olen hylännyt hänet ja en välitä hänestä jne. jne. Ja vaikka tiedän että en tee mitään väärää koska katson että olen jo omalta osaltani kaikkeni yrittänyt - turhaan - niin ei sille mahda mitään että aika hyvin ukko onnistui tuossa syyllistämisessä. Ei mahda mitään että aika vitun syyllinen olo on ja koko ajan vaan miettii että entäs jos... Ja minä en tehnyt mitään vaikka pyysi apua. Vaan kun en tiedä että mitä vittua se hyödyttää että minä kuskaan sitä katkolle vähän väliä kun sillä ei ole helvetinkään merkitystä.

Kun tässä on vuoden ollut tietyllä tavalla vähän "kokovartalokipsi" päällä johtuen jatkuvasta jännityksestä/vitutuksesta/paineesta/unettomuudesta niin alkaa tuntua että omakin terveys alkaa kärsiä. Sitten kun vielä palautuu aika ikävällä tavalla mieleen ne kaikki lapsuuden vaikeat ajat kun sai katsella kuinka ukko yritti saada itseltään henkeä pois viinalla. Talvella näytti jo hetken että alkaa helpottaa mutta tämä kevät ja alkukesä on ollut taas yhtä paskaa. Vittu kun ei tiedä taas mitä tekisi, pitäisikö sinne lähteä vai katsoa nyt loppuun asti mitä tästä tulee.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa

Oma isänihän heitti kupin nurkkaan helmikuun alussa ja juurikin dokaamisen takia. Oli kyllä viimeisen vuoden juomatta, mutta ennen sitä n. 15 vuotta veti kaksin käsin. Yritin/yritettiin velipojan kanssa puhua äijälle aikaisemmin järkeä, mutta ei kuunnellut ja lopputulos tiedetään. Olen varmaan huono ihminen, mutta olin jollain tavalla helpottunut kun sain soiton, että faija on lähtenyt. Ei tarvitse enään miettiä kuinka pärjää jne.

Eli yritän tässä sanoa, että et voi isääsi pelastaa viinalta, jos ei hän itse sitä halua. Itse yritin ja luovutin kun ei mitään tapahtunut. En pode syyllisyyttä yhtään.

Toivottavasti sinulla menee asiat paremmin, mutta uskallan epäillä.

Jaksamista.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen varmaan huono ihminen, mutta olin jollain tavalla helpottunut kun sain soiton, että faija on lähtenyt. Ei tarvitse enään miettiä kuinka pärjää jne.

En tiedä, aika lailla samanlaisia ajatuksia on ollut minullakin että olisikohan tuo kaikille helpompi jos äijä joisikin itsensä hengiltä. Mutta tuokin sitten taas lisää tuota omaa syyllisyydentuntoa kun ajattelee että haluanko minä pohjimmiltaan äijän vain kuolevan ja siksi en halua enää auttaa.

No saas nähdä mitä tässä tapahtuu, viimeisintä puhelua seurannut pahin vitutuksen puuska ehti onneksi jo laantua mutta edelleen on pää sekaisin eikä oikein uni tule silmään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy