Vitutusketju

  • 10 573 415
  • 56 150

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi se vituttaa? Itse ainakin olen oppinut jo aikoja sitten, että ihmiset ovat jotenkin kummallisia ja näin ollen myös saattavat käyttää Windowsia vaikka parempiakin käyttöjärjestelmiä on tarjolla.

Jep, mutta kun tällaisille taviksille se kynnys vaihtaa parempaan on Himalajan korkuinen;
a) Tuttavapiirissäkään kellään ole sitten enää "lainata" mitään hyötyohjelmia tai antaa neuvoja.
b) Joutuisi itse opettelemaan kaiken ja Windowsin murskaamalla itsetunnolla se aloittaminen vaatisi pitkän terapian.
c) Jos sattuisikin oppimaan, niin sitten kaverit hylkää käännynnäisen.

Parempi pysyä Microsoftissa ja haikailla kimppapullon ääressä XP:n "toimivuutta".
Vähän samaan tyyliin siis, kuin miksi tarvitaan kymmenen blueslaulajaa vaihtamaan hehkulamppu: yks vaihtaa ja yheksän laulaa kuinka paljon parempi se vanha lamppu oli.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Fuck The Animals -alajaosto copyright by Madventures. Aiheena muurahaiset ja lentoiset sellaiset. VITTU!

Hyönteissumutteelle tulee kyllä käyttöä. Siroteltavaa olenkin jo tässä käyttänyt.
 
Joka kesäiset keskustan viikonloppuriesat eli polttariporukat. Epämääräisen kokoiset ja oloiset ryhmät löntystävät ympäri kylää ja itse "juhlakalu" huumoristi puettuna. Ei vittu.
 

J.Petke

Jäsen
Joka kesäiset keskustan viikonloppuriesat eli polttariporukat. Epämääräisen kokoiset ja oloiset ryhmät löntystävät ympäri kylää ja itse "juhlakalu" huumoristi puettuna. Ei vittu.

Jos joku nainen minut joskus huolii aviomieheksi ja minulle järjestetään polttarit ja puetaan johonkin "hassuun" asuun niin minä en vastaa seurauksista.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vitutti unohtaa avain kämppään kun menin pihalle sikarille. Sitten vitutti odottaa 1½ tuntia kiinteistöpalvelua avaamaan oven ja sen jälkeen vitutti maksaa 35e oven avauksesta.

Kallis pikkusikari..
Olisit mennyt kulttuuriravintola Railoon odottelemaan, humalapäissäsi olet kuitenkin.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jees... Lomat lopussa, Simerock Rovaniemellä käynnissä.

Oli vakaa tarkoitus käydä pittietäisyydeltä tarkastamassa Stam1nan keikkakunto. Hieman ennen keikkaa juontajat painelee lavalle... "Stam1na on perunut keikkansa, tämän jälkeen kukaan teistä ei tahdo lentää Finnairilla...."

No joo, eihän asialle voi mitään jos jokin kusee mutta vitun vittu että syö miestä, lauantaipäivä ainoastaan Stampioille pyhitetty. Vitunsaatanan vittu ja huoran kohtu että voi ihmistä vituttaa. Ensin oot perkele päivä palellut festarialueella ja sitten moinen ilmoitus kehiin. Oli sinänsä hauska nähdä ettemme avovaimon kanssa olleet todellakaan ainoat, jotka lavan edestä poistuivat välittömästi ilmoituksen kuultuaan poistuivat... Mutta vitutti niin suunnattomasti, etten sitä sanoin voi kuvata. Jäi Amorphis näkemättä samalla, mielenkiinto tippui festareiden osalta nollaan.

Huomenna uudestaan, jos perkele Diablo peruuttaa niin tapan kaiken.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos joku nainen minut joskus huolii aviomieheksi ja minulle järjestetään polttarit ja puetaan johonkin "hassuun" asuun niin minä en vastaa seurauksista.
Minä ilmoitin erittäin hyvissä ajoin kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, että mikäli joku edes suunnittelee polttareita minulle tai ajattelee asiaa, tapan välittömästi. Niin paljon olen aina vihannut koko "perinnettä". Onneksi uskoivat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä ilmoitin erittäin hyvissä ajoin kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, että mikäli joku edes suunnittelee polttareita minulle tai ajattelee asiaa, tapan välittömästi. Niin paljon olen aina vihannut koko "perinnettä". Onneksi uskoivat.

Minä valitsin bestmaniksi ulkomailla asuvan ystäväni. Muiden syiden lisäksi yksi oli se, että en halunnut mitään typeriä polttareita. Häät menivät loistavasti. Kukaan ei kuollut, kaikki uskoivat.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Minä ilmoitin erittäin hyvissä ajoin kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, että mikäli joku edes suunnittelee polttareita minulle tai ajattelee asiaa, tapan välittömästi. Niin paljon olen aina vihannut koko "perinnettä". Onneksi uskoivat.

Nämä ovat todellakin mielipideasioita...

Itse olin ERITTÄIN tyytyväinen ja otettu, kun polttarit minulle pidettiin... Ne olivat täysin "minun näköiset" ja ns. hyvällä maulla järjestetyt ja ikimuistoiset, että en voi todellakaan valittaa! =) Tuli melkeinpä haikea olo (ja todellakin tuli, mutta ei kerrota sitä kenellekään...), niin polttareiden kuin häidenkin jälkeen, että whittu kun kaikki meni niin nopeaan ohi... Kokonainen viikonloppu olisi ollut ehdottomasti paras ratkaisu näihin molempiin tapahtumiin- minun osaltani... ; ) Mutta kukin tyylillään toki! Paljon riippuu frendien tilannetajusta, missä mennään... ; )
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rasismia! (Kenkäsellaista) kaveri olisi päässyt 30 € homonhoukuttimilla siis kiiltonahkakengillä ravintolaan, mutta minä en 150 € lenkkareilla! Kännistä ei ollut kyse koska seuraavaan kenkärasisti paikkaan vaihdettiin kenkiä ja minä olisin päässyt sisään mutta kaveri ei!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Rasismia! (Kenkäsellaista) kaveri olisi päässyt 30 € homonhoukuttimilla siis kiiltonahkakengillä ravintolaan, mutta minä en 150 € lenkkareilla! Kännistä ei ollut kyse koska seuraavaan kenkärasisti paikkaan vaihdettiin kenkiä ja minä olisin päässyt sisään mutta kaveri ei!

Oliko sulla jalassa jotkut pikajuoksu kengät??? Kyllä meinaan tennareilla pääsee melkein jokaiseen paikkaan sisälle.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
MTV3 ja Wimbledonin miesten finaalin televisiointi.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Rasismia! (Kenkäsellaista) kaveri olisi päässyt 30 € homonhoukuttimilla siis kiiltonahkakengillä ravintolaan, mutta minä en 150 € lenkkareilla! Kännistä ei ollut kyse koska seuraavaan kenkärasisti paikkaan vaihdettiin kenkiä ja minä olisin päässyt sisään mutta kaveri ei!

Olen muuten törmännyt joskus samaan. Muutama kalja alla ja baariin menossa niin portsari ilmoittaa että ei noilla kengillä. Jalassa tapahtumaan (joku hip-hop keikka) sopivat asianmukaiset Niket. En jaksanut alkaa siinä kinaamaan vaan kävelin kiltisti seuraavaan kuppilaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Olen saavuttanut elämäni ensimmäisen täyden kuukauden töissä. Ja palkkaa ei näy missään. Selässä karmii, että palkanmaksussa on jotain ongelmia

kokemattomana näistä palkka-asioista lievä stressi ennenkuin näen ne hiukan yli 1000€ tililläni :)
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viime syksynä tuli täyteltyä jos jotakin lappua ja dokumenttia ja soitettua ristiin rastiin energia-avustusta hakiessani. Tällöin uutta lämmitysmuotoa miettiessäni tulin siihen tulokseen, että kaukolämpöön saatava 15%:n energia-avustus tekee investoinnista kannattavan.

No, nyt sitten paukahti kotiin kirje, jossa tylysti mainitaan, että avustus tulee olemaan korkeintaan 7%, koska valtiolta on saatu käyttöön vähemmän rahaa.

SIIS VOI JUMALAUTA. Tämähän se nostattaa riemunkiljahduksia, kun on sieltä syvältä kaivanut ne rahat järjestelmän uusimiseen, ja odotteli innolla sitä satasten tukkua.

No ei tule näkymään. Kiitos.

Vituttaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vitun vittu. Tuli tossa sitten silmälaseja pestessä vetästyä vahingossa mukavan näköiset naarmut oikeaan linssiin. Eihän niitä enää voi päässä pitää ellei ole ihan pakko. Sen verran keskellä linssiä nuo pari naarmua on. Noh, vitutusta lieventää se, että nuo lasit olivat jo muutenkin vanhat ja uudet olisin muutenkin hommannut tässä parin kuukauden sisällä. Mutta olisi noilla kuitenkin hyvin vielä pärjännyt, kun ei näkö juurikaan ole huonontunut. Ei muuta kuin optikolle aikaa tilaamaan ja rahaa palamaan..
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Vituttaa nämä lomakelit. Sää on kuin lokakuussa. Eilenkin vain yksitoista astetta ja pilvistä, tänään melkein sama. Luulenpa, ettei tänä kesänä nähdä hellettä muualla kuin eteläisimmässä Suomessa. Ensi kesänä täytynee mennä jonnekin vitun Turkkiin tai Marokkoon näitä vitutuskelejä pakoon. Vitun esi-isät, kun möngitte tänne Pohjolaan. Olisitte menneet unkarilaisten völjyssä vähän etelämmäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös