pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
harvinaisen härski hinta alle puolen tunnin työstä ja yhden osan vaihdosta.
Jos se oli kallis osa.
harvinaisen härski hinta alle puolen tunnin työstä ja yhden osan vaihdosta.
Kuinkahan monella ihmisellä mahtaa olla xp+zonealarm combo?
Eikä mulla ole rahaakaan. Nimimerkillä Kahdeksan euroa tilillä
Vitun microsoft. Olivat sitten asentaneet yön aikana mun koneelle jonkun vitun päivityksen (oliko juuri "tärkeä tietosuojaasi parantava päivitys") joka sitten vittu veti zonealarmin kautta jumiin netin. Neljä tuntia vittu kiskoin piuhoja, buuttailin konetta ja modeemia. Sitten aukesi elisan tekninen tuki jonne jonotin vajaat puoli tuntia (oli yllättäen ruuhkaa), siellä osattiin heti neuvoa että zonealarm pois päältä ja sieltä services.exe sallittujen listalle, että microsoft on päivitellyt. Enpä tainnut olla eka soittaja... Enpä kyllä saanut sitä pois kun koko zonealarm kaatuilee kun sinne päinkin menee, joten mennään nyt hetki sitten tällä vitun hyvällä windowsin palomuurilla.
Vitun microsoft. Olivat sitten asentaneet yön aikana mun koneelle jonkun vitun päivityksen (oliko juuri "tärkeä tietosuojaasi parantava päivitys") joka sitten vittu veti zonealarmin kautta jumiin netin. Neljä tuntia vittu kiskoin piuhoja, buuttailin konetta ja modeemia. Sitten aukesi elisan tekninen tuki jonne jonotin vajaat puoli tuntia (oli yllättäen ruuhkaa), siellä osattiin heti neuvoa että zonealarm pois päältä ja sieltä services.exe sallittujen listalle, että microsoft on päivitellyt. Enpä tainnut olla eka soittaja... Enpä kyllä saanut sitä pois kun koko zonealarm kaatuilee kun sinne päinkin menee, joten mennään nyt hetki sitten tällä vitun hyvällä windowsin palomuurilla.
Niin ne keillä on ongelmia zonealarmin kanssa koneissa, joissa on XP ja vituttaa niin hakekaapa Zonealarmin sivuilta päivitys, sillä ongelmastahan uutisoi esmes Iltalehti. Käyttäkää ihmiset muitakin internet sivustoja päivän aikana kuin Jatkoajan keskustelupalstaa ;)
Pyykinpesukone alkoi ryppyillä ja lopetti linkouksen. Soitettiin korjaaja joka löysi vian: piirikortista oli palanut linkouksen rele. Laskua paikalle raahautumiselle ja korjaukselle tulikin sitten 221 €. Onneksi on laaja kotivakuutus mutta on toi kyllä harvinaisen härski hinta alle puolen tunnin työstä ja yhden osan vaihdosta. Tuosta menee kuitenkin yli puolet omasta pussista.
Taisi olla viime vuonna suunnilleen samoihin aikoihin sama vitutuksen aihe. Vituttaa kun ei saa töissä mitään aikaiseksi. Ensi viikko vielä töitä ja sitten lomille, mutta ennen noita lomia olisi vielä paljon tehtävää. Eniten vituttaa se, että työt eivät sinällään ole mitenkään vittumaisia, oikeastaan päin vastoin, mutta kun ei vaan saa hommia käyntiin. Perkele.
Ehkä meidät on pikkaisen väärin mitoitettu, melkein jaksaa koko työvuoden, muttei kuitenkaan aivan ;) Se on pienestä kii.Käsittämätöntä. Täsmälleen samat fiilarit. Viikko pitäisi sätkiä vielä. Enkä saa minäkään juuri mitään täällä aikaiseksi. Tekemätöntä olisi vaikka kuinka mutta täällä mä vaan surffaan netissä. Ja kahvia menee.