mutta inssiajo sitten siirtyy vissiin elokuulle kun homoautokoulu menee kiinni 11.7.
Oletko yrittänyt, josko heteroautokoulut suostuisivat ottamaan sut inssiajoon?
IGMC
edit: mä oli eka, senkin d2uce, pidä vitsis.
Viimeksi muokattu:
mutta inssiajo sitten siirtyy vissiin elokuulle kun homoautokoulu menee kiinni 11.7.
Tämä krooninen väsymys alkaa jo vituttaa. Mikähän miestä vaivaa, kun söi, liikkui, nukkui ja eli miten tahansa, aina väsyttää. Nytkin on ongelmia koettaa pysyä hereillä, kun töissä tämän läppärin ääressä istuskelee. Ajaessakin tahtoo jo väsyttää vain 20km pätkällä.
Vittu.
Vituttaapa kyllä nyt ehkä turhan pieni asia, mutta silti. Täytän keskiviikkona 18, joka on toki hieno juttu, mutta inssiajo sitten siirtyy vissiin elokuulle kun homoautokoulu menee kiinni 11.7. Ei tässä muuten mitään, mutta kun olisi tuommoinen ~120km kuljettavana säännöllisesti, bussimatkat vituttaa hintansa nähden, ja kun ei edes perille asti pääse. Saatana.
Tämä krooninen väsymys alkaa jo vituttaa. Mikähän miestä vaivaa, kun söi, liikkui, nukkui ja eli miten tahansa, aina väsyttää. Nytkin on ongelmia koettaa pysyä hereillä, kun töissä tämän läppärin ääressä istuskelee. Ajaessakin tahtoo jo väsyttää vain 20km pätkällä.
Vittu.
Äl ny. Hyvä näyttelijä voi kantaa huonoa leffaa yllättävän paljon. Joskus on näin käynyt, vaikka en juuri nyt muista yhtään esimerkkiä. Olet vain kateellinen Smithin suklaavanukkaalle.Will Smith.
Ja yleensäkin suurin osa elokuvista, joita mainostetaan ensisijaisesti näyttelijöiden, ei ohjaajan, käsikirjoittajan tai juonen perusteella.
Tiedän, se myy, mutta kuinka moni tällainen elokuva on tosissaan hyvä?
Taas sekä jälleen kerran Windows Vista. Ei saatana. Siirryn Appleen heti kun mahdollista.
Kyllähän tässä alkaa hiljalleen nousemaan ahdistus pintaan. Kävin tänään lekurissa omituisten näköhäiriöiden ja silmäkivun takia. Lääkäri teki oman kartoituksensa (reilu tunti erinäisiä testejä yms.) joiden jälkeen hän näki erittäin aiheelliseksi lähettää allekirjoittaneen jatkotutkimuksiin neurologille ja kertoi että saatan hyvinkin olla sairastunut MS-tautiin. Nyt sitten odotellaan missä vaiheessa todellisuudessa tutkimuksiin pääsen. Maanantaina lähdetään sitten inttiin. Vitun hyvään paikkaan sattui tämäkin vastoinkäyminen saatana. Näinköhän laittavat samantien himaan?
Vittu.
Mistä tiedät että pirin vetämättömyys on onni jos et ole koskaan vetänyt?Eikä piriäkään ole onneksi tullut vedettyä ikinä.
Pelottaa ajatellakin, että mitähän tänään tapahtuu, kun pitäisi sen oluen kanssa ryhtyä läträämään.
Uni-apnea voisi sopia noihin oireisiin.
Vituttaa että joku Vistan käyttäjä on jossain välissä edes voinut unohtaa Vista-witutuksen.Taas sekä jälleen kerran Windows Vista.
Miksi se vituttaa? Itse ainakin olen oppinut jo aikoja sitten, että ihmiset ovat jotenkin kummallisia ja näin ollen myös saattavat käyttää Windowsia vaikka parempiakin käyttöjärjestelmiä on tarjolla.Vituttaa että joku Vistan käyttäjä on jossain välissä edes voinut unohtaa Vista-witutuksen.
Mistä tiedät että pirin vetämättömyys on onni jos et ole koskaan vetänyt?
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Tämä krooninen väsymys alkaa jo vituttaa. Mikähän miestä vaivaa, kun söi, liikkui, nukkui ja eli miten tahansa, aina väsyttää. Nytkin on ongelmia koettaa pysyä hereillä, kun töissä tämän läppärin ääressä istuskelee. Ajaessakin tahtoo jo väsyttää vain 20km pätkällä.
Vittu.
Mistä tiedät että pirin vetämättömyys on onni jos et ole koskaan vetänyt?
Miksi se vituttaa? Itse ainakin olen oppinut jo aikoja sitten, että ihmiset ovat jotenkin kummallisia ja näin ollen myös saattavat käyttää Windowsia vaikka parempiakin käyttöjärjestelmiä on tarjolla.