Avaudutaan pikaruoasta. Kun siinä kebab-mestan / pizza-kipsan listassa lukee jotain janalla AURAjuustorullakebab, AURAjuustoperunat tai vaikka sen slätikän lisukkeena pitäisi olla listan mukaan AURAjuustoa, niin onko se niin vitun vaikeeta myöskin laittaa sitä AURAjuustoa. Mutta paskat, aina siihen mättöön on laitettu jotain Aurajuuston halpaa kopiota, jonka maku eroaa oikeasta Aurajuustosta kuin Nikke Hedbergin varjo Karalahden vastaavasta.
Lieneekö sitten hintakysymys, että Aurajuusto korvataan muilla sinihomejuustoilla, mutta ei kai ne jumalauta tosissaan kuvittele sen menevän läpi. On siinä maussa sen verran huima ero. Kun niitä hemmetin hienoja ruokalistoja on olemassa, niin päivittäkää ne edes vastaamaan tuotteen sisältöä. Ei kai Aurajuusto sentään vielä nykyään ole mikään yleisnimitys sinihomejuustolle. Eikä sitä aina jaksaisi siinä tiskillä tivata, että "onks tää nyt varmaan...", saati sitten kännissä kykene.
Mulla on semmonen vittumainen tapa, että haluan yleensä saada sitä, mistä olen maksanut. Jos menen autokaupasta ostamaan Volvon, niin en mää kyllä jumalauta tyydy siihen, että mulle toimitetaan Datsun. Vähän sinne päin kato... Tai jos pelaaja-agentti lupaa Adam Footen, mutta sieltä Ämerikasta saapuvasta kirjekuoresta löytyykin Dan Lambert. Pakki kuin pakki, so what?