Vituttaa kun tyttöystävä vaihtoi 2,5 vuoden seurustelun ja puolen vuoden yhdessä asumisen jälkeen lennosta yhteen kavereistani. Vituttaa, että sanoo vielä että oli mun oma vika: "Mulla oli niin vaikeeta kun mä vaan halusin jättää sut ja sä vaan soittelit mulle ja halusit puhuu, tarvitsin piristystä ja Pekka (siis se kaverini) tarjoutui." Todellisuus on se että oli jo samana päivänä kun ilmotti jättävänsä kirjottanu viestin Pekalle. Kiva kaveri. Kaikki tapahtu vielä mun selän takana, sain tietää vasta kun tyttö luuli että tiedän, kun pyysin että voitais olla sitten vastasuudessa rehellisiä toisilemme. Ja kyseessä siis "aikuisia" ihmisiä, 20vee.
Eikä ollut muuten tytölle ensimmäinen kerta kun toimii samalla tavalla, päivät ilman poikaystävää viimeiseltä runsaalta 3 vuodelta on laskettavissa tarkkismatikalla. Ja poikaystäviä ollut tuossa ajassa 4 joista 3 samasta kaveriporukasta, johon tytön isoveli myös kuuluu. Sairasta.
No ei siinä mitään, ajattelin ettei mun tartte tässä se mulkku olla. Sain yllättäviltä tahoilta yhteydenottoja että tytön maine on aikasemminkin (yllättäen) ollut hiukan heikoilla kantimilla (kotoisin aika pieneltä paikkakunnalta) ja ajattelin josko se ymmärtäis oman parhaansa nyt vielä kun ei oo vielä tehny mitään lopullista (ai ei vai). No ymmärshän se, pisti Pekalle viestiä että voitasko oottaa ens vappuun (!) ja kattoo sit uudestaan. Tähän Pekka jotta "Voidaan kyl sit unohtaa koko juttu", josta tyttö meni paniikkiin ja perui vappupuheensa.
Nyt sekä tyttö että Pekka eivät usko että tytön maine ois mitenkään vaarassa ja luulevat että bluffaan koko homman, mut en kai mä nyt saatana voi sanoa mitään nimiä että ketkä pitää tyttöä h*r*na, vaikeuttaisin vaan niitten ihmisten elämää, jotka ovat vaan sanoneet mielipiteensä.
Lisäks tyttö suoltaa koko ajan minusta semmosta tuubaa, ettei paremmasta väliä. Ja mä halusin vaan auttaa...
Loput kaveriporukasta eivät halua ottaa kantaa asiaan, jonka toisaalta ymmärrän, mutta mitä vittua kaveriporukassa pitäisi tapahtu että ne ottais kantaa? Sanovat kyllä mulle että oli rumasti tehty ja häpeevät sitä tyttöä, mut Pekalle ja sille tytölle eivät sano mitään, eivät halua "pilata tunnelmaa". Vituttaa kun ei jätkät tajua että niitten pitäis sanoa suorat sanat, tai sitten voivat lopettaa kaverin esittämisen. Eivät halua joutua "hankalaan tilanteeseen", mut eikö ne just semmoseen nyt oo joutunut kun eivät oo puuttunu tilanteeseen, jossa heillä olisi ollut valta sanoa että: "Ei vittu, beniciolle ei tehdä näin, keskity omaan elämääs, älä isoveljes ja jätä meidät rauhaan." Eikö ne vittu ymmärrä että joskus täytyy sanoa suoraan, eikä vaan varjella tunnelmaa tommosella muniinpuhaltelulla.
No ei siinä mitään (ai ei vai), mutta kun me satutaan vielä asumaan yhdessä tytön kanssa, melkoisen keskinäisen vittuilun merkeissä meni viime viikko.
Vituttaa että koitin olla siinä se hyvä jätkä ja pelastaa tytön maineen, vaikka teki mulle noin vitun rumasti, ja sit alkaa vielä puhumaan musta kaikille täyttä paskaa.
Vituttaa, haluun pestä käteni koko hommasta, vituttaa vaan että siinä menee sitten kaverit, kun en halua ruveta hajottaan kaveriporukkaa, pitäis niitten nyt saatana ittekki jotain tajuta, ovat vaan kuunnelleet liikaa sitä Pekkaa, joka taas on kuunnellut liikaa sitä tyttöä.
Vittu, luulin et tällästä tapahtuu vaan kauniissa ja rohkeissa, mutta että saatana Suomessa vuonna 2004. Vituttaa että menin koskemaan koko tyttöön. Ja pitää täällä vielä purkautua.
edit: Voisinpa mäkin avautua täällä jostain peliohjaimesta...