Vitutusketju

  • 14 628
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu kun kaikki vitun ihmiset on niin vitun perseestä, ettei niiden vitun sanaa voi vittu ikinä luottaa paskan vertaa! Oonko saatana ainoa ihminen maailmassa, joka tekee asiat niin kuin on etukäteen sovittu - tai ainakin jos tulee esteitä niin ilmoittaa?! Mulla on mennyt niin täydellisesti usko kaikkien kavereideni sanoihin, että kai se on pakko erokoitua täysin ja lopettaa kaikki sosiaaliset suhteet! En jaksa enää tätä paskaa maailmaa ja sen paskoja ihmisiä! Haistakaa vittu kaikki!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Poison
Mutta tsemillä mennään vielä, ja voimia teillekin Turamber ja Sistis!

Kiitokset Poison, ja tsemiä sinullekin.

En minäkään tarkoittanut tuota viestiäni vittuiluksi, vaan laittelinpa ihan puolileikilläni. Muistan kyllä itsekin oman lukioaikani, jolloin viikolla usein laskettiin pitkän matematiikan ja fysiikan laskuja tuntitolkulla melkein joka ilta... eipä sekään helppoa ollut. Jotenkin sitä vaan vielä siihen aikaan jaksoi vääntää. Nykyään kaikki ylimääräinen homma tuntuu stressaavalta.

Helppoahan se olisi vähentää hommien määrää, kun vaan irtisanoutuisi töistä. Mutta toisaalta, sitten se vasta stressaisikin...

Onneksi sitä valmistuu jo ehkä 1-1½ vuoden kuluttua (nopeamminkin pääsisi, mutta työt ovat tärkeät ja hidastavat luonnollisesti tahtia) ja sitten loppuu 'läksyjen' teko. Toisaalta työelämäkin on yhtä opettelemista kaiken aikaa, joten... kaipa se on kohtalo tässä elämässä - ellei sitten rupea vapaaksi taiteilijaksi.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vittu kun menin hukkaamaan eilen reppuni, jossa oli n. 90 euron edestä tavaraa. Ei mitään mahiksia muistaa minne jäi. AAAAAAAAAAAH!! Kaiken lisäksi joku joi mun rahat. Kankkunen ei sentään ole päässyt yllättämään.

Ja Saukkonen...uuh
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Minä ilmoitan mahdollisen vitutukseni tänne jo etukäteen, nimittäin jos Auxerre ei voita Metziä tämän iltaisessa Ranskan liigan pelissa, niin menee aika iso tili pitkävedossa. Eli tänä iltana noin kymmenen maissa on ilo ylimmillään tai sitten VITUTTAA aivan sairaasti.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Poison
Mutta tsemillä mennään vielä, ja voimia teillekin Turambar ja Sistis!

Kiitos! Sitä samaa sinullekin.

Jää kyllä omastakin viestistä näin jälkeenpäin itse luettuna turhan katkeransävyinen kuva. Eiköhän sitä jokainen stressaaviin tilanteisiin joudu ihan omaan elämänvaiheeseen katsomatta.


Jottei nyt liian positiiviseksi menisi, niin vituttaa suunnattomasti rahan puute ja päivästä toiseen jatkuva penninvenytys. Helpotusta on luvassa vasta keväällä, kun pääsee taas töihin.
 

Kaivanto

Jäsen
Avasin reply-ikkunan ja laadin Loposelle tyylikkään vastineen "Nuijien nuija"-ketjuun. Kun yritin lähettää tekstin, tuli ilmoitus ketju suljettu tjsp. VITTU!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitutus on ehkä liian voimakas sana, mutta pistää ihmetyttämään kun katselee nykyisten liigaveskareiden numeroita. 50, 62, 72, 73, 75, 84... Mitä helvetin vikaa vanhassa kunnon ykkösessä on? Se on melkein kaikissa joukkueissa käyttämättä, vaikka käyttö olisi kaikissa Hifkiä lukuunottamatta mahdollista. Näyttääpä Juha Kuokkanenkin suurentaneen numeroaan. Minä ainakin haluaisin olla numero 1, number one, numero uno jos olisin veskari...

Nostan hattua sille, että Ottawa päätti jokunen kausi sitten kieltää 35:ttä suurempien numeroiden käytön, vaikkei se päätös kauaa pitänytkään.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Hmm...kuolema kuittaisi univelat ja ennenkaikkea vapauttaisi tästä helvetin vitutuksesta ja vastoinkäymisistä, täytyypä harkita asiaa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu kun ei työnteko maistu! Vituttaa urakalla kun pitäisi saada raporttia aikaan, niin tekstiä ei synny millään. Nämäkin rivit (2) tuskan takana. Saatana, otan saikkua ja viinaa, tässä järjestyksessä. Eiköhän runosuoni aukea.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Dante
Vittu kun ei työnteko maistu! Vituttaa urakalla kun pitäisi saada raporttia aikaanm, niin tekstiä ei synny millään. Nämäkin rivit (2) tuskan takana. Saatana, otan saikkua ja viinaa, tässä järjestyksessä. Eiköhän runosuoni aukea.

Vittu sama vitun vittu. Pitäisi saada aikaiseksi pari korrektia liuskaa mitäänsanomatonta höttöä, ja aina parin virkkeen jälkeen iski mieliteko täyttää paperi kirjoittamalla perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano ja lähettää teksti sitten eteenpäin.

Edit: katotaan, saako asennevammalla saikkua.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu taas tätäkin paskaa!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
VITUTTAA ihmissuhde sotkut -> sydän särki!

Vituttaa kun unirytmi on edelleen päin vittua ja töissä väsyttää niin vitusti!

Vituttaa kun on toisen päivän kankkunen meneillään, ei sitä "vanha kroppa" jaksa pämppäämistä enää niin kuin junnuna. Toivottavasti tulee vielä vittu toinen liskojenyökin, saatana!

Vittu!

Kaikenlisäksi on niin haikea olo (ks. rivi 1.), että vitutuskaan ei tunnu miltään...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
OT

Kaivanto
Pitäisi saada aikaiseksi pari korrektia liuskaa mitäänsanomatonta höttöä, ja aina parin virkkeen jälkeen iski mieliteko täyttää paperi kirjoittamalla perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano perspano ja lähettää teksti sitten eteenpäin

Tipuin! Kiitos koko sydämmestä, nauroin niin että hetken jo unohdin että olen pahalla päällä, Kiitos!

ps. samaa paskaa eri paketissa täällä, vielä pitäisi saada ~20 PP diaa valmiiksi huomiseksi, vittu että vituttaa.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Viestin lähetti scholl
Vituttaa Canal +:n futisselostajan tapa lausua Xavi Alonson nimi päin vittua.

Vituttaa että jotkut haukkuvat selostajien lausumisia, samalla kuin eivät edes itse tiedä miten pelaajan nimi kirjoitetaan. Se on Xabi Alonso.

;
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti rama
Vituttaa että jotkut haukkuvat selostajien lausumisia, samalla kuin eivät edes itse tiedä miten pelaajan nimi kirjoitetaan. Se on Xabi Alonso.

;
Entä, jos vituttaa pelkät ulkomaameläjät, turha niitä suloja on kätkeä...
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vituttaa ihmiset, jotka ensin kysyvät järjestääkö reissun ja sitten kun pitäisi lähteä, niin ruvetaan venkoilemaan.."en mä lähdekään".

Vituttaa mennä matkatoimistoon selvimään asiaa.

Vittu.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Köpi
Vituttaa ihmiset, jotka ensin kysyvät järjestääkö reissun ja sitten kun pitäisi lähteä, niin ruvetaan venkoilemaan.."en mä lähdekään".

Vituttaa mennä matkatoimistoon selvimään asiaa.

Vittu.

Kerää rahat etukäteen, ilman palautusoikeutta. Toimiin hyvin ja saattaa jäädä itsekkin mukavasti voitolle. Venkoilijat on mulkkuja, jotka eivät tarvitse armopaloja tai sääliä.

Vittu ku väsyttää
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Reistaamista

Niin, työhaluja olisi, mutta mittalaitteet reistaa, joten paskaako tässä töitä tekemään.
Pitäkää virtauskäyränne.

Täältä tähän
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Vitun Helsingin opiskelija-asuntosäätiö, joka on perskärpäsenä kimpussa, kun yrittää muuttaa heiltä pois. Eivät tietysti halua eroon hyvistä vuokranmaksajista.

A.Tulevat tekemään asuntoihin tarkastuksia ilmoittamatta asukkaalle etukäteen. Ok, sopimuksessa lukee, että heillä on oikeus siihen, mutta silti.

Tämän lisäksi he vaativat em. tarkastuksen jälkeen, että kokoan pesukoneen tilalla olleen kaapin paikalleen, vaikka se ei ollut paikallaan kun muutin asuntoon. No, sen sain sovittua vastahakoisen asiakaspalvelijan kanssa, että huoltoyhtiön kloppi korjaa tilanteen.

Kaikeksi ihanuudeksi seuraava asukas omistaa myös pesukoneen, joka tietää sitä, että huoltoyhtiön mullit saavat taas tehtävää. Eestaas. Järkeä vai ei?

B.Ko. vuokranantaja perii minulta elokuulta koko vuokraa sillä varjolla, että en ole muistanut maksaa elokuussa tilaamaani talonkirjaotetta, joka taas oli huiman 9 euron arvoinen.

Ei hyvää päivää.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Liverpuulin paska esitys eilen MunAa vastaan. KELE
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti rama
Vituttaa että jotkut haukkuvat selostajien lausumisia, samalla kuin eivät edes itse tiedä miten pelaajan nimi kirjoitetaan. Se on Xabi Alonso.

;

Niin no kyseinen pelaaja ei ole minulle niin tuttu, että olisin seurannut, miten ristimätodistuksessa nimen kirjoitusasu on. Lehdissä olen nähnyt sekä Xavi Alonso että Xabi Alonso. Samanlainen asia kuin Jeremenko/Eremenko.
Ääntäminenhän samanlainen. Siis X=J ja V=B, joten äännetään samalla tavalla. Esimerkkeinä nimet Javier ja Xavier sekä kaupungit Balencia ja Valencia.

Sen sijaan canalin k**pänaama sai aikaiseksi jostain ahteristaan jonkinlaisen ksa-äänteen. Yhtä vituttavaa kuin penan tönimisketjussa nähty Peñan sekoittaminen Penaan. ñ:hän on kuitenkin oma kirjaimensa ja aivan erityyppinen äänne. Katalaanin kielessä, missä ñ-kirjainta ei ole kyseinen äänne korvataan ny:llä kuten Espanyol Barcelonassa eli täälläkin penailijoiden pitäisi sanoa "penja". Toinen vastaava on Barça, joka jossain dickheadpiireissä kääntyy muotoon Barca, vaikka jos näppäimistö tai kynä ei pysy tassussa, olisi sopivampaa kirjoittaa "Barsa", sillä Barca eli "Barkka" tarkoittaa venettä ja sillä ei ole mitään tekemistä ko. seuran kanssa.
 

Kaivanto

Jäsen
Re: OT

Viestin lähetti Borgie
Kiitos koko sydämmestä, nauroin niin että hetken jo unohdin että olen pahalla päällä, Kiitos!

No vittu, on ilo olla avuksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös