Vitutusketju

• 15 041
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vituttaa kun poika tölväsi B&O:ien kaukarin alumiinit naarmuille ja oli vielä lähinnä oma vika!

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sabotage! Viimeinen yö ennen finaaliyötä ja meikäläisen ei anneta nukkua. Tarkoitus oli nukkua kello seitsemään eli normaalit n. 7 tuntia, mutta vitut. Eukon herätyskello oli soimassa klo 6, mutta heräsin viiden jälkeen, kun ovesta mentiin ulos. Yritin jatkaa unia, kun ovesta tultiin taas sisään. Mitä vittua täällä tapahtuu ihmettelin, mutta yritin vielä ummistaa silmäni. Koling, kiling, klonks kuului keittiöstä. Hakkasin nyrkillä seinää, että vittu hiljaa! Ei mitään tehoa, joten nousin ylös ja menin keittiöön, jossa eukko siivosi ENNEN KELLO KUUTTA aamulla komeroita. MITÄ vittua sä teet, kysäisin. No, kun mä heräsin vahingossa tuntia liian aikaisin ja menin ulos odottamaan kyytiä töihin tuntia liian aikaisin ja nyt mulla ei oo mitään tekemistä, totesi hän. Jaahas, sen jotenkin vielä ymmärtää, että joku herää viideltä kun pitäisi herätä kuudelta, MUTTA miten et huomannut ulos lähtiessäsi olevasi tunnin etuajassa ja minkä HELVETIN takia siivoat komeroita aamulla, kun varsin hyvin tiedät että meikäläisen on tarkoitus valvoa ensi yö, ihmettelin. No, muutetaan sitten erilleen jos toi lätkä on sulle niin tärkeää, piipitti hän.

Summa sumarum: viisi tuntia tuli nukuttua ja illalla kotona on mahdotonta nukkua, kun 4-vuotias tytär ja neljäkuukautinen kissa painelevat suurimman osan ajasta peräkanaa pitkin asuntoa. Kuriositeettina mainittakoon vielä, että yleensä saan repiä eukkoni aamulla ylös sängystä, sillä niin vaikeaa herääminen hänelle on.

Vittu, mä varaan huoneen hotellista ja menen sinne koisimaan ennen matsia.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Murmeli
Heitä huora ja sen tavarat rappukäytävään. Sen jälkeen voit avautua pienemmistäkin asioista.

Tein työtä käskettyä. Laitoin illalla sähköpostia että huomenna (eli tänään) klo 10.00 alkaa tavaraa siirtymään ulos. Sieltä tuli vastauksena poliisilla uhkailua ja lähestymiskieltopuheita, naispuolisen ystävän välityksellä toki, itse ei pysty vastaamaan teoistaan. Lähestymiskielto olisikin ollut mielenkiintoinen, hankkiudun eroon koko huorasta ja saisin vielä lähestymiskiellon. Täydellistä, eikös se kuitenkin koske myös toista osapuolta vai voiko yksipuolisesti "lähestyä"?

No tänä aamuna sitten aika nöyränä kävi hakemassa tavaransa pois noin klo 08.00, ja ilman poliiseja. Sopersi jotain säälittävää tyyliin "en o noita patalappuja, sulle oikeestaan koskaan antanutkaan, ne on mun" Ihan sama, lähe meneen.

Ainiin, vituttaa ettei mulla ole nyt mitään vitutuksen aihetta joka tähän loppuun niin perin hah-hah-hauskasti sopisi.

K

kangaroo

Viestin lähetti PeteX
Sabotage! Viimeinen yö ennen finaaliyötä ja meikäläisen ei anneta nukkua.

Sama se on maajoukkueellakin. Palohälytykset raikuvat torontolaisessa hotellissa.

Osta Pete EAR-merkkisiä korvatulppia apteekista ja kokeile niitä. Ei enää häiritse eukon ja vekaroiden hälinät.

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Voi vittu kun nyt vituttaa!

Niinku kaikki varmaan tietää että Suomi pelaa finaalissa ensi yönä, ja minä olen yön töissä enkä tiedä pelin tapahtumista yhtään mitään..

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Verkkokauppa sähläsi eikä saanut tilaustani eilen postiin vaikka nimeenomaan niin puhelimessa lupasivat. Nyt joudun polkemaan sateessa yliopistolle hommia tekemään ja lisäksi joudun tekemään ylimääräistä hommaa kun valmiit pohjat olisivat kotikoneellani. Onneksi Jatkoaikaa sentään pääsee lukemaan tällä kaapin perältä kaivetulla romulla.

Anton

Jäsen
Ämmälauman perkele vituttaa!

Koko naisverkoston, kaikki juoruavat istualtaankuseksivat, lörpöt, hölöturpaiset hilloperseet pitäisi lähettää metsien keskellä oleville leireille ja kaasuttaa pois tästä ajasta, ikuisuuteen!

Kyllähän sitä baarijakkaralla tulee kerrottua erilaisia toinen toistaan typerämpiä juttuja, mutta en minä omasta eukosta viitsi edes bestikselle mitään intiimiä ilmoitella, *ttu!

Vit*n vi*, minä ryhdyn homoksi, *ttu!

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kolmas sairaslomaviikko menossa. Päivän kohokohdat tänään olivat: parranajo, suihku, p*skalla käynti sekä "Uuno Epsanjassa", videolta totta toki ja vanhoilla mainoksilla pätkittynä.

Juu, vituttaahan se.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Onhan se kivaa että Suomi pelaa finaalissa, mutta tuo alkamisaika..ja eihän siinä mitään jos olisi vapaapäivä tai etc mutta kun varastopäälikön pitää olla aamulla töissä kello 06.00 rakentamassa hyllyjä myymälään että ovat valmiina kello 09.00.
Eli ensiyönä on tiedossa minimaaliset yöunet, nyt ajattelin kohta käydä koisiin ja herään kumminkin kun vaimoke tulee töistä 12 aikaan..

Hei, nyt taisin keksiä wittu mie polen kuntopyörää pelin ajan enpä nukahda ja tulee myös urheiltua..mie oon nero!!

Suomi voittaa..

Noniin. Kaksi asiaa vituttaa.

1. Tänään ajateltiin kaverin kanssa käydä mäkkärillä syömässä nopeasti, ennen kuin juna lähtee. No. Oltiin siinä odottamassa juuri kassalla. Tämä neiti siinä kysyi, että voisinko odottaa pienen hetken. Tottahan toki. Kassallapa ei näkynyt ainakaan kymmeneen minuuttiin ketään, vaikka siinä lähes vieressä seisoi myyjä kädet taskussa. No kymmenen minuutin jälkeen ajateltiin, että vittu pitäkää hampparinne. No sitten armottomassa nälässä sitten lähdettiin töihin ja nälkä vaan tietysti kasvoi. Vittu kun pitää odottaa pikaruokalassa edes palvelua yli 10minuuttia.

2. Tänään tulee matsi, joka on pakko katsoa. Huomenna koululle päin jo vähän yli seitsemän. Neljältä koulusta ja viideltäpä alkaa jo työt. Taitaa tulla pitkä päivä, kun kummastakaan ei voi lintsata.

Miguel

Jäsen
Helvetin nukkumatti.

Unirytmini ovat olleet mullin mallin muutaman viime päivän ajan. Tiistai-aamun aikainen herätys ja iltapäivän salibandytreenit veivät vedon pois lopullisesti. Mutta mikäs siinä, tuleepahan aikaisin uni, ja saa ihan kohtalaisesti kerättyä voimia Suomen pelistä huolimatta, ajattelin.

Uni tuli kyllä silmään jo kahdeksan aikoihin. Valitettavasti vain elimistöni taisi tulkita ne päiväuniksi. Yhdentoista aikaan heräsin enkä enää sen jälkeen onnistunut nukahtamaan. Nyt sain tarpeekseni yrittämisestä, kun matsin alkuun ei ole enää pitkä aika.

Päivästä voisi tulla jotain, jos saisi vielä edes vähän nukuttua ennen töitä, mutta kun ei. Peli loppuu aikaisintaan viiden kieppeillä ja kuudelta pitäisi jo olla sorvin ääressä. Mr. Murphyn jatkaessa läsnäoloaan ottelu venynee jatkoajalle ja ratkaisu jää minulta näkemättä.

Univelkojen maksaminen venyy viikonlopulle. Silloin alkaakin mukava lepotauko, mutta ensin pitää kärvistellä kolmen piiitkän päivän yli.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Miguel
Univelkojen maksaminen venyy viikonlopulle. Silloin alkaakin mukava lepotauko, mutta ensin pitää kärvistellä kolmen piiitkän päivän yli.

Itselläni hieman samanlainen tilanne. Tänään pitäisi toki ottelua väijyä. Huomenna ei tiedossa ole hetkenkään lepoa pitkän koulupäivän vuoksi, ja illallahan televisiosta tulee jalkapalloa..

Torstaina sitten on taas opiskelijahäslinkiä, joten turhaa lepoa ei silloinkaan ole luvassa. Perjantaina voipi nukuttaa..

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti punasydän

Vittu kun pitää odottaa pikaruokalassa edes palvelua yli 10minuuttia.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Esim. mainittu mäkkärikin pitäisi tosiaan olla ns. pikaruokaketju. Mutta kun menet autokaistalle, niin harvoin saat heti "ruokasi" mukaan. Ensinnäkin pitää käydä kahden luukun kautta eikun kolmen, ensimmäisellä tilataan, toisella maksetaan ja kolmannelta sitten saa safkansa. Pikaisesta ruuasta ei ole tietoakaan ja aina myyjät muistavat kysyä kahden erilaisen hampurilaisen tilauksen jälkeen "jotain aterioihin liittyvää". No, olen jo oppinut vastaamaan, että ne pelkät hampurilaisethan vain tilasin.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei ihmiset osaa jonottaa kaupassa? Heti jos avataan toinen kassa, niin jonon perällä olleet tai jotkut tyypit jotka eivät edes ole jonottaneet, ryysivät sinne. Toisaalta, kassaneitinä saa sadistista tyydytystä siitä, jos joku änkee väärälle kassalle ja joutuu takaisin jonon viimeiseksi. Hih. Toiseksi, miksi myymälänäpistelijöiden kanssa joutuu odottamaan poliiseja niin saatanan kauan. Mukavahan se on istua täysin sekaisin olevan nistin, jolla on huumeneuloja taskussa, kanssa kaupan takahuoneessa kaksi tuntia, ei siinä mitään...

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Vitun Kipper imee juuri silloin kuin ei saisi, erien alussa ja tärkeissä matseissa.

Helvetin Selänne, joka lähinnä surffaa ja menettää kiekon joka käänteessä, henkkoht lopetan tähän päivään kaikenlaisen Selänteen puolustelemisen, paska mikä paska.

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Turambar
HOPEAA!

Vitutus se on pienikin vitutus.

Mitä vitun hopeaa??Tässä turnauksessa ei jaettu mitaleita.On vain voittajat -Kanada- ja häviäjä -Suomi-
Hieno saavutus,mutta kuten edellä sanottiin:
Vitutus se on pienikin vitutus

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa, että joutuu kohta menemään kouluun, vaikka olen tällä hetkellä melkein toinen jalka haudassa.

Tappio ei muuten vituta yhtään. Hoppee ei oo häppee.

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa ja väsyttää aivan vitusti! Mitäköhän tästäkin työpäivästä tulee..... Hopee ei oo mitään muuta ku hävitty mitali!

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vituttaa tää "olihan se hieno ottelu ja taistelu" lässytys. Mä olisin kattonu mielummin ihan paskan pelin, jonka Suomi ois voittanu.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu saatana!!!! Miksi me aina hävitään ne isot pelit??? Helvetin kyrpä!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Meinasikin unohtua. Vähäsen nimittäin vitutti äskettäin risteilyllä venäläiset. Jos ovat menossa porukalla jonnekin, niin levittäytyvät mahdollisimman leveäksi rintamaksi ja maleksivat sitten eteenpäin kuin jalkasärkyiset etanat. Jos taas toisaalta jonnekin, esimerkiksi ravintolan pöytävaraustiskille, on jono, niin olevat sitä mieltä että heidän ei tarvitse jonottaa. Huomautettuani asiasta muutamalle etuilleelle venakolle sain osakseni murhaavaa tuijotusta, mutta menivät sitten jonon perälle kun sen sijainnin heille osoitin.

Jos joskus menette venäjälle, niin kohdelkaa heitä samoin kuin he kohtelevat paikallisia ollessaan ulkomailla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.