Viestin lähetti Aksu
SaiPan jäätävä hyökkäysvire. Vituttaa vähäsen.
Viestin lähetti metsänpeikko
Ja tästä voimme päätellä, että erva-herran löytää varmimmin tuoksun perusteella..?
Mutta että jos torstaina onnistun niissä voiteluissani, joita olen tässä viikon verran jo kuumeisesti pohtinut, niin sinä riisut tuon kyseisen paidan ihan suorassa lähetyksessä, kaiken kansan edessä, ja lahjoitat minulle, niinkö? Ja loppuajan kansa saa leipää ja sirkushuveja hyvinkehittyneiden rintalihastesi ihailun muodossa? Eikä kukaan enää sen jälkeen jaksa muistaa, että Ässät vei Kerhoa kuin pässiä narussa.
Näin se käy, valmiina ollaan.
Tieto lisää tuskaa, eli tässä tapauksessa lukeminen tietoa omasta tietämättömyydestäsi. Apiolan välikokeissa on aina pari säälitehtävää joissa ei paljon "möbiuskuvailla".Eli älä turhaan jännitä, se että kannatat Jokereita on varmasti paljon suurempi huolenaihe kuin välikoe.Viestin lähetti Ruutuässä
Vituttaa kun ei tajua matematiikan P3:sta mitään. Välikoe maanantaina
Suurinta osaa et juuri missään.Missä tätäkin asiaa tarvitsee isona?
Niin, siis sanomattakin on selvää että sinä sitten suoritat käänteisen operaation livenä jolloin kaikelle kansalle on toisenlaista rintalihasta ihailtavana. Moisella ehdolla voin itsekin luopua paidastani (joka muuten on huuhteluainetta käyttäen pesaistu) kenelle tahansa yli 16 vuotiaalle naiselle. Yksi paita/talous. Tarjous ei koske Mervi Nykästä eikä sitä sikakatsomon lähellä viihtyvää järjestyshirmua.Viestin lähetti metsänpeikko
Mutta että jos torstaina onnistun niissä voiteluissani, joita olen tässä viikon verran jo kuumeisesti pohtinut, niin sinä riisut tuon kyseisen paidan ihan suorassa lähetyksessä, kaiken kansan edessä, ja lahjoitat minulle, niinkö? Ja loppuajan kansa saa leipää ja sirkushuveja hyvinkehittyneiden rintalihastesi ihailun muodossa? Eikä kukaan enää sen jälkeen jaksa muistaa, että Ässät vei Kerhoa kuin pässiä narussa.
Näin se käy, valmiina ollaan.
Hienoa että tämä tuli mainittua, mä en millään meinannut keksiä mikä mua vituttaisi, mutta tässähän se. Tilannetta ei ainakaan helpota se, että päivittäin joudun töihin mennessäni ja sieltä tullessani liikkumaan erinomaisen ruuhkaisilla metroasemilla. Voi venus että on välillä tehnyt mieli lausua suomalaiseen tapaan käsitykseni matelemisesta. Tähän asti olen kuitenkin suhtautunut asiaan tyynesti ja toisaalta nämä ruuhkat mahdollistavat mummokävelyn harjoittelemisen ilman että kaikki nauravat.Viestin lähetti Vecchia Volpe
-Ihmiset, jotka kävelevät kaupungilla liian hitaasti, eivätkä pidä "ajolinjojaan".
Viestin lähetti bozik
Voi venus että on välillä tehnyt mieli lausua suomalaiseen tapaan käsitykseni matelemisesta.
Viestin lähetti Qwerty
Itse olin aikaisemmin samaa mieltä. Monesti meinasin ärähtää edessä matelevalle henkilölle (varsinkin jos ei ollut vanhus).....
Toki tätäkin asiaa on tullut pohdittua ja osin siitä syystä olenkin jättänyt käsitykseni lausumatta. On ihan totta, että aina ei päällepäin varmasti näy mistä syystä joku "matelee".Viestin lähetti Qwerty
Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Oletteko tulleet ajatelleeksi että välttämättä kaikki eivät pääse kovempaa, vaikka haluaisivatkin?
Viestin lähetti Twite
Niin, siis sanomattakin on selvää että sinä sitten suoritat käänteisen operaation livenä jolloin kaikelle kansalle on toisenlaista rintalihasta ihailtavana. Moisella ehdolla voin itsekin luopua paidastani (joka muuten on huuhteluainetta käyttäen pesaistu) kenelle tahansa yli 16 vuotiaalle naiselle. Yksi paita/talous. Tarjous ei koske Mervi Nykästä eikä sitä sikakatsomon lähellä viihtyvää järjestyshirmua.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mainittakoon, että olen valmis riisumaan torstaina sopivan tarjouksen tullen "Aki Heino Supporter Club" T-paitani kaiken kansan nähden ja antamaan tuon testosteronilta tuoksuvan kulttipaitani hyvään uuteen kotiin, jossa siitä huolehditaan suurella lämmöllä ja rakkaudella.
Korostan kuitenkin, että ko. paita pitää saada hyvään kotiin tai ainakin sellaiseen käyttöön, jossa se on todellakin edukseen.
Korostan vielä, että kaikenlaisella voitelulla luopumiskynnystä voidaan madaltaa.
Täältä tähän
Lähettäisin tässä Jatkoajan päivystävälle toimittajalle terveisiä, että liitäpä sitten otteluraportin oheen kuvasarjaa ko. tapahtumasta.Viestin lähetti metsänpeikko
Niin no, pakkohan se on sanoa, että näitä lihaksia kyllä kelpaa esitellä... Lisäksi olen yli 16-vuotias.
Viestin lähetti Qwerty
Itse olin aikaisemmin samaa mieltä. Monesti meinasin ärähtää edessä matelevalle henkilölle (varsinkin jos ei ollut vanhus), että "olisiko vähän hienoa liikkua välistä eteenkinpäin?" tai jotain muuta yhtä viisasta. Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Oletteko tulleet ajatelleeksi että välttämättä kaikki eivät pääse kovempaa, vaikka haluaisivatkin?
Viestin lähetti rapster
tseänihän vituttaa viikon kestänyt flunssa, joka hellittämisen sijaan osoittaa alati vittumaisempia piirteitä. Olen tässä köhinyt ja räkinyt keuhkojani ulos viimeiset pari päivää, sais meinaa luvan alkaa olemaan jo pian.
Viestin lähetti bluefox
Voi vitun vitun vitun vittu! Mikä saatana siinä on kun tuo kauniimpi sukupuoli on samalla niin vitusti tyhmempi. Ei vittu kun ei käsitä niin ei käsitä, voi vittu. Vitutus potenssiin miljoona! Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä päässä!
Viestin lähetti metsänpeikko
Voit olla varma, että tulen tekemään kaikkeni tuon paidan saadakseni. Lisäksi lupaan, että se todellakin tulisi erittäin hyvään kotiin, hoidosta nyt puhumattakaan. Niin, ja edustuskäyttöön tottakai.
Viestin lähetti Tunkki
Etpä ole tainnut pomppia pillun päällä pitkään aikaan.
Viestin lähetti Jude
Vituttaa otsikossa oleva järjestö. Lainaus Helsingin Sanomista:
Urheilutoimittajain liiton sääntöjen perusteella Tähteä ei kuitenkaan voi äänestää vuoden urheilijaksi, koska vammaisurheilijoilla on äänestyksessä oma sarjansa.
Siis mikä vitun ero siinä on, onko urheilija vammainen vai ei. Kyllä siellä taas tänäkin vuonna on varmaan ehdolla jotain vitun kimiräikkösiä, jotka ovat vammattomia tai kansan kielellä terveitä. Ja toisekseen, mitä väliä sillä on, onko vammaisurheilijoilla oma sarjansa? Valitaanhan tässä maassa eri lajiliitoissakin omat vuoden urheilijat.
Nimimerkillä
Eriarvoinen vammainen.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, oikein rintaa lämmittää ajatus siitä, mihin kaikkeen "Aki Heino 12 Supporter Club" paitani vielä pääseekään osalliseksi naisellisen kiekkoskenen kaukaloissa ja kulmaväännöissä.
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Itseäni siis häiritsee hitautta enemmän yllättävät sivuttaisliikkeet. Todella usein käy niin, että kun sopiva ohituspaikka tulee, edellä nööpäävä henkilö muuttaakin yhtäkkiä kulkulinjaansa, enkä pääsekään ohi.