Vitutusketju

• 15 041
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Yksi sana monikossa:

Naiset

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu saatana!!! Huomenna koe vittu!!!

Roimo

Jäsen
Ei vittu!

Jotenki kaikki vituttaa. SaiPan paska peli, tuleva koe- ja harkkatyösessio, naisasiat! Helvetti, ja pimeät syksykelit vielä! Vittu!

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Viestin lähetti Aksu
SaiPan jäätävä hyökkäysvire. Vituttaa vähäsen.

Älähän nyt. Onhan SaiPalla kuitenkin lähes kaksi tehtyä maalia per ottelu eli maalinteko aivan helvetin hyvin hallussa..

V...ttaa, kun on opiskeluhommien kanssa niin kiire, ettei ehdi edes kirjoittaa tähän ketjuun muista harmittavista asioista. Ja kun ne opiskelujututkin ovat kroonista päänsärkyä aiheuttavia. Mietin vain koko ajan, mitä kaikkea mukavampaa ja kiinnostavampaa olisin voinut lukea tänä vuonna sivuaineenani.

Iltaisin ja viikonloppuisin olen niin väsynyt, että saatuani tehtävät valmiiksi, en juurikaan jaksa enää tehdä muuta. En ole päässyt (eli jaksanut mennä) "kunnolla" baariin jazz-viikon jälkeen!! (Suurin ongelmahan tässä on, että baarissa olisi edes voinut flirttailla. Miehen=läheisyyden puutehan kärjistää harmistuneisuuttani entisestään.) Suunnitelmissa on kyllä vielä ennen joulua sukeltaa yöelämään Helsingissä, Raumalla, Porissa ja Tampereella. Toivottavasti kaverit saavat aktivoitua mut kaikkiin noihin...

Mitkäs kaikki muut asiat mua ovatkaan vituttaneet tällä viikolla?
-Ihmiset, jotka kävelevät kaupungilla liian hitaasti, eivätkä pidä "ajolinjojaan".
-Ihmiset, jotka istuvat bussissa edessäsi ja laskevat penkin alas kysymättä, häiritseekö se sinua. En ole koskaan kuullut, että joku olisi kieltänyt laskemasta penkkiä. Kiva herätä siihen, että penkki (tai "etutaskussa" olevat tavarat) iskeytyvät polviisi...
-Opiskelukiireiltäni en ole myöskään ehtinyt pitkään aikaan töihin ja rahat alkavat olla finaalissa.

Vituttaa, että täytyy vielä kirjoittaa yksi portfolio-tehtävä tänään...

Viljelen v-sanaa yleensä vain tässä ketjussa, mutta viime aikoina se on "lipsahtanut" muuallakin. Se todistaa, että vitutuksen aste on jo todella paha. Ja huonoa on varsinkin se, että suurin vitutuksen aiheuttaja tulee kestämään koko lukuvuoden.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti metsänpeikko
Ja tästä voimme päätellä, että erva-herran löytää varmimmin tuoksun perusteella..?

Mutta että jos torstaina onnistun niissä voiteluissani, joita olen tässä viikon verran jo kuumeisesti pohtinut, niin sinä riisut tuon kyseisen paidan ihan suorassa lähetyksessä, kaiken kansan edessä, ja lahjoitat minulle, niinkö? Ja loppuajan kansa saa leipää ja sirkushuveja hyvinkehittyneiden rintalihastesi ihailun muodossa? Eikä kukaan enää sen jälkeen jaksa muistaa, että Ässät vei Kerhoa kuin pässiä narussa.
Näin se käy, valmiina ollaan.

Niin, mainittakoon, että olen valmis riisumaan torstaina sopivan tarjouksen tullen "Aki Heino Supporter Club" T-paitani kaiken kansan nähden ja antamaan tuon testosteronilta tuoksuvan kulttipaitani hyvään uuteen kotiin, jossa siitä huolehditaan suurella lämmöllä ja rakkaudella.

Korostan kuitenkin, että ko. paita pitää saada hyvään kotiin tai ainakin sellaiseen käyttöön, jossa se on todellakin edukseen.

Korostan vielä, että kaikenlaisella voitelulla luopumiskynnystä voidaan madaltaa.

Täältä tähän

timosusi

Jäsen
Viestin lähetti Ruutuässä
Vituttaa kun ei tajua matematiikan P3:sta mitään. Välikoe maanantaina
Tieto lisää tuskaa, eli tässä tapauksessa lukeminen tietoa omasta tietämättömyydestäsi. Apiolan välikokeissa on aina pari säälitehtävää joissa ei paljon "möbiuskuvailla".Eli älä turhaan jännitä, se että kannatat Jokereita on varmasti paljon suurempi huolenaihe kuin välikoe.
Missä tätäkin asiaa tarvitsee isona?
Suurinta osaa et juuri missään.

Niin, itseänihän vituttaa kun näin juuri asialliseksi kaataa kahvikupin syliini.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Mutta että jos torstaina onnistun niissä voiteluissani, joita olen tässä viikon verran jo kuumeisesti pohtinut, niin sinä riisut tuon kyseisen paidan ihan suorassa lähetyksessä, kaiken kansan edessä, ja lahjoitat minulle, niinkö? Ja loppuajan kansa saa leipää ja sirkushuveja hyvinkehittyneiden rintalihastesi ihailun muodossa? Eikä kukaan enää sen jälkeen jaksa muistaa, että Ässät vei Kerhoa kuin pässiä narussa.
Näin se käy, valmiina ollaan.
Niin, siis sanomattakin on selvää että sinä sitten suoritat käänteisen operaation livenä jolloin kaikelle kansalle on toisenlaista rintalihasta ihailtavana. Moisella ehdolla voin itsekin luopua paidastani (joka muuten on huuhteluainetta käyttäen pesaistu) kenelle tahansa yli 16 vuotiaalle naiselle. Yksi paita/talous. Tarjous ei koske Mervi Nykästä eikä sitä sikakatsomon lähellä viihtyvää järjestyshirmua.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vecchia Volpe
-Ihmiset, jotka kävelevät kaupungilla liian hitaasti, eivätkä pidä "ajolinjojaan".
Hienoa että tämä tuli mainittua, mä en millään meinannut keksiä mikä mua vituttaisi, mutta tässähän se. Tilannetta ei ainakaan helpota se, että päivittäin joudun töihin mennessäni ja sieltä tullessani liikkumaan erinomaisen ruuhkaisilla metroasemilla. Voi venus että on välillä tehnyt mieli lausua suomalaiseen tapaan käsitykseni matelemisesta. Tähän asti olen kuitenkin suhtautunut asiaan tyynesti ja toisaalta nämä ruuhkat mahdollistavat mummokävelyn harjoittelemisen ilman että kaikki nauravat.

Tsemppiä Vecchia Volpelle kaiken vitutuksen keskelle, kyllä se siitä.

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti bozik
Voi venus että on välillä tehnyt mieli lausua suomalaiseen tapaan käsitykseni matelemisesta.

Itse olin aikaisemmin samaa mieltä. Monesti meinasin ärähtää edessä matelevalle henkilölle (varsinkin jos ei ollut vanhus), että "olisiko vähän hienoa liikkua välistä eteenkinpäin?" tai jotain muuta yhtä viisasta. Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Oletteko tulleet ajatelleeksi että välttämättä kaikki eivät pääse kovempaa, vaikka haluaisivatkin? Matkanteko saattaa näyttää matelemiselta, mutta jos et pääse kovempaa, niin silloin et pääse kovempaa. Itse olen tämän joutunut kantapään kautta oppimaan. Toki tälläisiä ihmisiä on varmasti harvassa, mutta toki jokunen saattaa joskus osua kohdalle. Tällöin haukut menee väärälle puulle. Itse olen tälläinen "köpö" ainakin tällä hetkellä, eli matelen varsin hitaasti toisinaan eteenpäin, ja juoksemisen voi unohtaa kokonaan.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Qwerty
Itse olin aikaisemmin samaa mieltä. Monesti meinasin ärähtää edessä matelevalle henkilölle (varsinkin jos ei ollut vanhus).....

Niin, vain köyhillä on kiire.

Täältä tähän

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Qwerty
Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Oletteko tulleet ajatelleeksi että välttämättä kaikki eivät pääse kovempaa, vaikka haluaisivatkin?
Toki tätäkin asiaa on tullut pohdittua ja osin siitä syystä olenkin jättänyt käsitykseni lausumatta. On ihan totta, että aina ei päällepäin varmasti näy mistä syystä joku "matelee".

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti Twite
Niin, siis sanomattakin on selvää että sinä sitten suoritat käänteisen operaation livenä jolloin kaikelle kansalle on toisenlaista rintalihasta ihailtavana. Moisella ehdolla voin itsekin luopua paidastani (joka muuten on huuhteluainetta käyttäen pesaistu) kenelle tahansa yli 16 vuotiaalle naiselle. Yksi paita/talous. Tarjous ei koske Mervi Nykästä eikä sitä sikakatsomon lähellä viihtyvää järjestyshirmua.

Niin no, pakkohan se on sanoa, että näitä lihaksia kyllä kelpaa esitellä... Lisäksi olen yli 16-vuotias.

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mainittakoon, että olen valmis riisumaan torstaina sopivan tarjouksen tullen "Aki Heino Supporter Club" T-paitani kaiken kansan nähden ja antamaan tuon testosteronilta tuoksuvan kulttipaitani hyvään uuteen kotiin, jossa siitä huolehditaan suurella lämmöllä ja rakkaudella.

Korostan kuitenkin, että ko. paita pitää saada hyvään kotiin tai ainakin sellaiseen käyttöön, jossa se on todellakin edukseen.

Korostan vielä, että kaikenlaisella voitelulla luopumiskynnystä voidaan madaltaa.

Täältä tähän

Voit olla varma, että tulen tekemään kaikkeni tuon paidan saadakseni. Lisäksi lupaan, että se todellakin tulisi erittäin hyvään kotiin, hoidosta nyt puhumattakaan. Niin, ja edustuskäyttöön tottakai.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Re: Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Niin no, pakkohan se on sanoa, että näitä lihaksia kyllä kelpaa esitellä... Lisäksi olen yli 16-vuotias.
Lähettäisin tässä Jatkoajan päivystävälle toimittajalle terveisiä, että liitäpä sitten otteluraportin oheen kuvasarjaa ko. tapahtumasta.

Itseänihän vituttaa viikon kestänyt flunssa, joka hellittämisen sijaan osoittaa alati vittumaisempia piirteitä. Olen tässä köhinyt ja räkinyt keuhkojani ulos viimeiset pari päivää, sais meinaa luvan alkaa olemaan jo pian. Huoh, lapsukaisena oli helppoa, kun tauteja oli korkeintaan kerran vuodessa ja niistä kärsittiin aina päivä tai pari, jonka jälkeen viipotettiin taas kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

Viestin lähetti Qwerty
Itse olin aikaisemmin samaa mieltä. Monesti meinasin ärähtää edessä matelevalle henkilölle (varsinkin jos ei ollut vanhus), että "olisiko vähän hienoa liikkua välistä eteenkinpäin?" tai jotain muuta yhtä viisasta. Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Oletteko tulleet ajatelleeksi että välttämättä kaikki eivät pääse kovempaa, vaikka haluaisivatkin?

Itseäni siis häiritsee hitautta enemmän yllättävät sivuttaisliikkeet. Todella usein käy niin, että kun sopiva ohituspaikka tulee, edellä nööpäävä henkilö muuttaakin yhtäkkiä kulkulinjaansa, enkä pääsekään ohi. Itse yleensä kyllä vilkaisen olkani yli ennen kuin teen näitä äkkinäisiä liikkeitä. Väistän myös aina oikealta tulevia jalankulkijoita kävellessäni. Kaiken kaikkiaan noudatan kävellessäni samoja juttuja kuin esim. autolla ajaessani.

Enitenhän minua tässä asiassa kuitenkin vituttaa se, että moinen pikkuasia häiritsee minua. Ei muuten häirinnyt ennen kuin muutin Helsinkiin. Täällä minusta oli hyvää vauhtia tulossa myös välinpitämätön, mutta onneksi tajusin sen. (Kauhistuin, kun huomasin jonkun pudottavan hansikkaansa, enkä jaksanut ilmoittaa siitä kyseiselle henkilölle. Onneksi joku muu teki sen.) Vituttaa silti olla huomaavainen ja avulias, jos siitä ei ikinä saa kiitosta. Kaikkein pahinta on, jos auttaessaan saa jonkun tiuskaisun tai mulkaisun palkakseen...

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Re: Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti rapster
tseänihän vituttaa viikon kestänyt flunssa, joka hellittämisen sijaan osoittaa alati vittumaisempia piirteitä. Olen tässä köhinyt ja räkinyt keuhkojani ulos viimeiset pari päivää, sais meinaa luvan alkaa olemaan jo pian.

Täysin kuin omasta suusta olisi sanat tulleet. Tosiaan viikon on lähes flunssa kestänyt ja nyt on ja hieman parantunut ja keuhkoja on räitty pari viimistä päivää. Mutta eiköhän tämä tästä.

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vitun vitun vitun vittu! Mikä saatana siinä on kun tuo kauniimpi sukupuoli on samalla niin vitusti tyhmempi. Ei vittu kun ei käsitä niin ei käsitä, voi vittu. Vitutus potenssiin miljoona! Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä päässä!

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti bluefox
Voi vitun vitun vitun vittu! Mikä saatana siinä on kun tuo kauniimpi sukupuoli on samalla niin vitusti tyhmempi. Ei vittu kun ei käsitä niin ei käsitä, voi vittu. Vitutus potenssiin miljoona! Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä päässä!

Etpä ole tainnut pomppia pillun päällä pitkään aikaan.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Voit olla varma, että tulen tekemään kaikkeni tuon paidan saadakseni. Lisäksi lupaan, että se todellakin tulisi erittäin hyvään kotiin, hoidosta nyt puhumattakaan. Niin, ja edustuskäyttöön tottakai.

Niin, oikein rintaa lämmittää ajatus siitä, mihin kaikkeen "Aki Heino 12 Supporter Club" paitani vielä pääseekään osalliseksi naisellisen kiekkoskenen kaukaloissa ja kulmaväännöissä.

Tai lähinnä mielessäni kummittelee se esilletuotu teksti, joka siis sijaitsee tuossa vasemman rintalihaksen kohdalla.

Tässähän vallan herkistyy näiden perimmäisten kysymysten äärellä.

On tietysti sanottava, että luopumisen tuskalla on merkittävä osansa tässä herkistymispalapelissä.

Katsopas muuten YV-laatikkoasi.

Täältä tähän

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Urheilutoimittajain liitto

Vituttaa otsikossa oleva järjestö. Lainaus Helsingin Sanomista:

Urheilutoimittajain liiton sääntöjen perusteella Tähteä ei kuitenkaan voi äänestää vuoden urheilijaksi, koska vammaisurheilijoilla on äänestyksessä oma sarjansa.

Siis mikä vitun ero siinä on, onko urheilija vammainen vai ei. Kyllä siellä taas tänäkin vuonna on varmaan ehdolla jotain vitun kimiräikkösiä, jotka ovat vammattomia tai kansan kielellä terveitä. Ja toisekseen, mitä väliä sillä on, onko vammaisurheilijoilla oma sarjansa? Valitaanhan tässä maassa eri lajiliitoissakin omat vuoden urheilijat.

Nimimerkillä

Eriarvoinen vammainen.

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tunkki
Etpä ole tainnut pomppia pillun päällä pitkään aikaan.

Älä saatana heitä enää yhtään vettä kiukaalle!

Nimimerkillä eipä ole moni muukaan....

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Urheilutoimittajain liitto

Viestin lähetti Jude
Vituttaa otsikossa oleva järjestö. Lainaus Helsingin Sanomista:

Urheilutoimittajain liiton sääntöjen perusteella Tähteä ei kuitenkaan voi äänestää vuoden urheilijaksi, koska vammaisurheilijoilla on äänestyksessä oma sarjansa.

Siis mikä vitun ero siinä on, onko urheilija vammainen vai ei. Kyllä siellä taas tänäkin vuonna on varmaan ehdolla jotain vitun kimiräikkösiä, jotka ovat vammattomia tai kansan kielellä terveitä. Ja toisekseen, mitä väliä sillä on, onko vammaisurheilijoilla oma sarjansa? Valitaanhan tässä maassa eri lajiliitoissakin omat vuoden urheilijat.

Nimimerkillä

Eriarvoinen vammainen.

Ei muuta kuin kaikki äänestämään tuohon oman valinnan kohdalle Tähteä vaikka kiusallaan. Eikös äänestyksessä sellainenkin mahdollisuus ole. Taidanpa pistää korteni kekoon...

Että silleen...

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Re: Re: Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, oikein rintaa lämmittää ajatus siitä, mihin kaikkeen "Aki Heino 12 Supporter Club" paitani vielä pääseekään osalliseksi naisellisen kiekkoskenen kaukaloissa ja kulmaväännöissä.

Ja jos vielä hakee joitain positiivisia asioita (noita kirjoituksia lukien): vaikka sinä et pääsisi useasti iholle naisimmeisten kanssa, niin paitasi pääsee pelistä lähtien lähes jatkuvasti...juhlikaamme tätä tuopilla tulevassa pelissä (eka erätauko, sillä tämän täyte-ässä -pelin jälkeen alkaa hallissa tosimiesten kiekko-ottelu).

Että silleen...

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Itseäni siis häiritsee hitautta enemmän yllättävät sivuttaisliikkeet. Todella usein käy niin, että kun sopiva ohituspaikka tulee, edellä nööpäävä henkilö muuttaakin yhtäkkiä kulkulinjaansa, enkä pääsekään ohi.

Itse olen huomannut joskus sadattelevani ääneti edessä hidastelijoita, vaikkeivat heidän mitenkään avuttomasti töppäilisi. Kiireessä vitutuskynnys vain sattuu olemaan matalalla. Mutta nuo sivuttaisliikkeet ovat todellista myrkkyä. Lahden keskustan pääkadun pyöräkaistalla kun lähtee ohittamaan edessä olevaa hidastelijaa, tahtoo tulla hätä käteen, jos pyöräilijä yhtäkkiä leikkaakin ajolinjallesi. Äkkinäinen putoaminen kivetykseltä ajoradalle ei tunnu houkuttelevalta, varsinkaan jos on autoja kohdalla. Pari kertaa on pulssi noussut läheltä piti -tilanteen myötä.

On toinenkin samansuuntainen vitutuksen aihe, josta piti avautua jo eilen. Nimittäin uimahallissa väylän tukkijat. Kaksi mummoa meni rinnakkain etanan vauhtia, ja vielä niin leveästi, että vastaantulevienkin pitää melkein kaventaa liikerataansa. Yritän pidätellä sanomisiani mahdollisimman pitkään, sillä aikoinaan avauduin asiasta nopeasti polskimiseni lomasta keski-ikäiselle naisparivaljakolle. Vastaus oli: "Pidä huoli omista asioistasi." On se jumalauta mun asia, jos en mahdu uimaan omaa vauhtiani melko ruuhkattomana aikana. Se keskikaista on nimenomaan ohittamista varten, ei naapurin Martan kanssa keskustelemaan haluaville.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.