Vitutusketju

• 15 034
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Aaaaargh...

Viestin lähetti korkki

Mulla on muuten samanlainen parta kuin Toivosella (ainakin Annulin mielestä), onks mulla paremmat mahkut kun kännisillä lääppijöillä? ;)

Muuten kyllä, mutta koska sanoit pahasti Akista ja Markosta, niin ei kiitos!

Sitäpaitsi ei Marko ole raumalainen, eihän markkukaan ole porilainen. Eihän?

Edit. Tiesithän, että Aki teki juuri maalin..?

Viimeksi muokattu:

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Näinhän asia eräässä mielessä on, tietyn humalapisteen ylitettyään tavanomaiset käytöstavat jäävät taka-alalle ja ihminen toimii sen jälkeen eräällä tavalla omimillaan (lue "aidoimmillaan").

MIstä muuten johtuu, että ihmiset ovat sitä mieltä, että ihminen on aidoimmillaan, kun puolet aivoista on sammutettu?

Mutta se vitutus. SORI TSÄT! Jos se on tsäitti, niin se ei kuulu palstalle. Jos se on vaan lyhyt kommentti, niin se ei tarvitse mitään sori tsättejä. Jos laitatte yksisanaisen kommentin, niin laittakaa. Älkää laittako sitä soritsättiä siihen. Se soritsät vituttaa ihan armottomasti. yksisanainen kommentti vituttaa huomattavasti vähemmän. Vähän sama fiilis, kuin jos joku vetäisi avaimella autonkylkeen, että sori, että naarmutin sun autoo.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vitun pitkäveto saatana!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti VH87
Vitun pitkäveto saatana!
Sanopa muuta. Minä syytän Kärppiä ja IFK:ta lähes täydellisen ja korkeakertoimisen vetolappuni pilaamisesta.

Haistakaa vittu koko saatanan koukkuliiga jumalaudan liigalauta saatana! Haistakaa vittu koko 3 pisteen ja rankkareiden runkkarit vittu teidän kanssa ! Haistakaa vittu koko kiekottoman estäminen, haistakaa vittu koko vitun roikkuminen ja repiminen ! Vittu ! Vittu tästä päivästä lähtien olen sm-liiga boikotissa ja en katso yhtään peliä paikan päältä ennenkuin tuo vitun koukkiminen loppuu saatana !

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pullamössö
Haistakaa vittu koko saatanan koukkuliiga jumalaudan liigalauta saatana! Haistakaa vittu koko 3 pisteen ja rankkareiden runkkarit vittu teidän kanssa ! Haistakaa vittu koko kiekottoman estäminen, haistakaa vittu koko vitun roikkuminen ja repiminen ! Vittu ! Vittu tästä päivästä lähtien olen sm-liiga boikotissa ja en katso yhtään peliä paikan päältä ennenkuin tuo vitun koukkiminen loppuu saatana !
Ei prkl! Tossa purkauksessa on asennetta. Ei muuta kuin peukkua pystyyn sinnepäin, kyllä se siitä.

Minuahan vituttaa nykyään lähes joka hetki. Toki joku SaiPan tappio hieman sitä lisää, mutta ei ole kuin pisara tuossa Vitutusten Valtameressä.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Velvet
Ottaa kyllä välillä päähän sen Virmasen toilailut.

Sori nyt että kysyn, mutta mitäs erikoista se Masa nyt on mennyt tekemään?

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Sori nyt että kysyn, mutta mitäs erikoista se Masa nyt on mennyt tekemään?"

Eipä mitään erikoista, kunhan vaa haluaa päästä eroon lopuistakin lippunsa ostavista katsojista.

"-Olemme tottakai tyytyväisiä, että halliin on jonoa. Olisi saanut sataa vielä vettä, niin ihmiset oppisivat ostamaan lippunsa etukäteen. Ehkä he tästä oppivat, Virmanen naurahti"

Lainaus iltasanomista. Ja taas vituttaa.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti FtB
""-Olemme tottakai tyytyväisiä, että halliin on jonoa. Olisi saanut sataa vielä vettä, niin ihmiset oppisivat ostamaan lippunsa etukäteen. Ehkä he tästä oppivat, Virmanen naurahti"

Vittu se on tyhmä.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi vittu mikä päivä. Pitkävetovoitto jäi maalin päähän, vitun HPK kun menitte ryssimään johtonne. Lukko hävisi Jypille nollilla, ei näin, ei todellakaan näin! Yliopiston mikroluokassa oli tulostin paskassa kunnossa ja muutama pruju jäikin sitten printtaamatta. Sekin jäi vituttamaan senverran etten enää viitsinyt luokkaakaan vaihtaa paremman tulostimen toivossa. Että sellaista tänään, onneksi huomenna on uusi päivä ja uudet vitutuksen aiheet!

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menin sitten asentamaan SuSe Linuxin tuossa viime perjantaina. Tänään sain viimein käyntiin Kylix C++ -ympäristön. Jonka totesin sen verran sudeksi, ettei se saa SuSe:ssa kääntymään yhtikäs mitään. Päätin sitten jatkaa toisen ympäristön kanssa tappelemista, mutta lopulta menetin hermoni niiden saatanan pakettien hakemiseen.

Nyt sitten lähti Linux-osio tyhjentymään, ja Debian-distro hakuun. Huomenna siis uusi yritys.

Vittu että on voittajafiilis. Koko perkeleen viikon olen joka ilta säätänyt tuota saatanan katiskaa. Ja kun yhden paketin hakee, se vaatii kymmentä muuta, ja voi vittu että on herkkua hakea yksi kerrallaan niitä koneelle. Tietysti googlettaen niitä puuttuvia paketteja, joita harvemmin löytyy. Ja nyt sitten tosiaan paluu lähtöruutuun.

Ei oikeastaan enää ihmetytä tuo Windowsin voittokulku. Keskivertoa nettisurffaajaa tuskin kiinnostaa tällainen rumba senkään vertaa mitä nöyrää kertojaanne.

SaiPasta ei kai tartte edes mainita?

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti korkki
Lisäksi lukkofani psychodadin puusilmäisyys vituttaa. Jos voisi jostain ihmisestä sanoa että on täysi kusipää tuntematta tätä niin psykoisi olisi hyvin lähellä.

Kyllä minulla ihan normaalit silmät on, tosin lasit siinä päällä auttamassa näköä.

Kusipäätä minusta ei saa tekemälläkään, mutta jos nöyrää keskustelukumppania etsii, minä en varmasti ole se.

Kerro toki mikä minussa eniten risoo?

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kaivoit sitten jonkun vanhan viestin. Kun kerran kaivuuta harrastat niin katso mitä kyseisenä päivänä ollaan väännetty. Sitten varmaan selviää...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti korkki
Kaivoit sitten jonkun vanhan viestin. Kun kerran kaivuuta harrastat niin katso mitä kyseisenä päivänä ollaan väännetty. Sitten varmaan selviää...

Enpä nyt oikein jaksa sellaisia kaivaa. Oli vaan ensimmäinen kerta kun vilkaisin vitutusketjuun ja huomasin että minuthan oli mainittu.

Ei kai se vitutus mihinkään laantunut?

Kai me nielikäisestä väännettiin?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Aaaaargh...

Viestin lähetti metsänpeikko
Ja ketjun otsikkoon palatakseni, nyt minua vituttaa, ettei minulla ole "Aki Heino Supporter Club"-T-paitaa. Mistä niitä saa? Miten pääsee harvaksi ja valituksi?

Niin, asiaa voi tiedustella mm. allekirjoittaneelta. Kaikenlaista voitelua otetaan vastaan, joten ei muuta kuin mielikuvitus laukkaamaan..

Se on niin helppoa teillä naisilla.

Täältä tähän

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Aaaaargh...

Viestin lähetti ervatsalo
Kaikenlaista voitelua otetaan vastaan, joten ei muuta kuin mielikuvitus laukkaamaan..

Jaahas jaahas... Ehkä palaamme tähän sitten ensi torstaina.

Ellei pelkkä "Oot mun paras kaveri, jos hommaat mulle sen paidan." riitä.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu.... tai sen puute.

Mahtava tilanne eilen. Kimalainen x 2 (jostain muusta paikkakunnasta) on iholla ja itse aikas selvä!?!? Tyylin molemmat haluaa sitä ihteään.. Himon ollessa tapissa muijat käy tanssimassa ja tuumaa jos vartioisit kamoja. Minä tietysti "tottakai" huh... noh sillävälin puolituttu muija tulee istuun mun kanssa ja jutellaan niitä näitä kunnes nämä eukot tulee takaisin. Tilanne kärjistyy... vittu. Nuo naiset sitten siinä ihmettelevät mikä muija tuossa istuu ja ennenkuin kerkiän sanoa mitään niin tuo suatanan eukko (edelleen puolituttu) huutaa näille naisille "meillä on vähän pidempi historia kuin teillä stna!". Noh... alivoima (tuo unelma) jäi kokematta vaikka oli niiiiiiin lähellä. Tämä tarina on tosi. (onneks on kaksi tervettä kättä)

Vittu voiko enää muuta tehdä kuin vetää kostokännit?

Vittu nyt vituttaa.
1. Vituttaa se, että HIFK:n tappio ei edes vituta.
2. Nämä järjestysmiehet ei saa pidettyä näitä ihmisiä niin, että eivät ryntäisi sinne katsomoon ennen, kuin tulee pelikatko. Taitaa olla liikaa vaadittu se, että saa katsoa peliä, kun on maksanut kuitenkin muutaman sata euroa kausikortista. Tänään oli lähemmäs 10 kertaa sellainen tilanne, että jonkun urpon pää oli edessä, kun yritti katsoa kiekkoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.