Vitutusketju

• 15 041
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Miguel
Nimittäin uimahallissa väylän tukkijat. Kaksi mummoa meni rinnakkain etanan vauhtia, ja vielä niin leveästi, että vastaantulevienkin pitää melkein kaventaa liikerataansa. Yritän pidätellä sanomisiani mahdollisimman pitkään, sillä aikoinaan avauduin asiasta nopeasti polskimiseni lomasta keski-ikäiselle naisparivaljakolle. Vastaus oli: "Pidä huoli omista asioistasi." On se jumalauta mun asia, jos en mahdu uimaan omaa vauhtiani melko ruuhkattomana aikana. Se keskikaista on nimenomaan ohittamista varten, ei naapurin Martan kanssa keskustelemaan haluaville.

Nimenomaan! Tässä nousi itselläkin vitutus päälle! Ainakin Porissa on niin, että on rata kuntouimareille, kaksi nopeille uimareille, ja sitten tämä ns. "yleisuintialue", eli altaan alkupää. Kerran sitten ollessani uimassa tässä "yleisuintialueella" (muut radat täynnä) kaksi iäkästä naishenkilöä keskustelee siitä kuinka toisen velivainaan vaimo Hilkka oli joutunut sairaalaan jonkun sepelvaltimotaudin jälkiseurauksien saattelemana. Siis vittu! Sitten kun kohteliaasti kysyn josko he voisivat vähän väistyä niin tulee vihainen mulkaisu ja kommenttina joku: "Kuules poika...."

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Vitun koeviikko ja erityisesti vitun englannin koe johon en ole ehtinyt lukea vielä pätkääkään. Pakko tässä on kai jättää yhdet yöunet väliin...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Re: Re: Urheilutoimittajain liitto

Viestin lähetti wilco
Ei muuta kuin kaikki äänestämään tuohon oman valinnan kohdalle Tähteä vaikka kiusallaan. Eikös äänestyksessä sellainenkin mahdollisuus ole. Taidanpa pistää korteni kekoon...

Että silleen...

Me taviksethan pääsemme äänestämään vain yleisön suosikkia. Todellista vuoden urheilijaa äänestävät vain ja ainoastaa ym. liiton jäsenet.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Miguel
Nimittäin uimahallissa väylän tukkijat. Kaksi mummoa meni rinnakkain etanan vauhtia, ja vielä niin leveästi, että vastaantulevienkin pitää melkein kaventaa liikerataansa...

Niin, yhdyn myös mukanahymistelijöiden joukkoon.

Tosin, kyllähän jokainen saa uida sitä vauhtia mitä haluaa, mutta ei se kuntouimariallas saatana mikään juorukerho ole.

Täältä tähän

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ervatsalo

Tosin, kyllähän jokainen saa uida sitä vauhtia mitä haluaa, mutta ei se kuntouimariallas saatana mikään juorukerho ole.

Itseänihän vituttaa uimahalliteemaan liittyen se valitettava tosiasia, että uimataito on kohdallani vain kaukainen haave. Toki pysyn pinnalla tarvittaessa heiluttelemalla kaikkia raajojani, ja kesäisin tykkään lotrata kaikenlaisissa vesistöissä. Kuitenkin jo 25 metrin säällinen uiminen tuntuu huimalta ajatukselta.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Snakster
. Kuitenkin jo 25 metrin säällinen uiminen tuntuu huimalta ajatukselta.

Helppoa kuin heinänteko. Mene uimakouluun. Se toimii joka jannullle.

Muutama kesä takaperin kaverin mökillä, minulla oli sama tilanne, kun vesihiihtoreissun päätteksi meinasi laituri olla liian kaukainen haave. Iski paniikki, kun ei jaksanut/osannut 30 metriä uida. Homma oli kuin sukkapuikolla olisi tunkenut sulaa rasvaa villikissan perseeseen.

Samana syksynä "palkkasin" uimarikaverini konsultiksi ja kävimme uimassa koko talven ajan. Edistyminen on tajuttoman nopeaa ja tekniikan oppii helposti. Suosittelen.

K

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kaiser Soze
Edistyminen on tajuttoman nopeaa ja tekniikan oppii helposti. Suosittelen.

Toi tekniikan oppiminen on jonkinverran suhteellinen käsite. Kylmä (ei siis kuuma) faktahan on että mitä nuorempana aloittaa uimisen opettelun, sitä paremmin ja helpommin oikean tekniikan omaksuu. Kyllähän jokainen perinteistä mummorintaa osaa uida, mutta esim. vapaauinnissa näkee yllättävän monella aikuisella selkeitä "virheitä", mitkä aiheuttavat sen että koitetaan edetä helvetinmoisella sähläyksellä mikä ei kuitenkaan vie juuri yhtään eteenpäin.

Mutta loppujenlopuks, uiminenhan on yhtä helppoa kuin lapsen lyöminen! (tosin onhan sitä tullu jo 8 vuotta harrastettua enemmän ja vähemmän vakavissani..)

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Nas
Toi tekniikan oppiminen on jonkinverran suhteellinen käsite.
No joo, vedetään tuon verran takaisin. Itsellänikään ei tekniikka ole kunnolla hallussa, mutta pointti on se, että 30 metrin räpiköimen muuttui talven aikana 1200 metrin rypistyksiksi varsin helposti.

Kannattaa siis hakeutua sinne hallille. Pitäähän Suomalaisen tuhansien järvien maassa osata uida.

K

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi rutto, mun pihalla on kuollut rusakko. Ei tää mikään eläinten hautausmaa ole, perkele.

Rocco

Jäsen
Tein eilen ruokaa naiselle, katsottiin sohvalla leffaa yms. mutta se ryökäle nukahti ennenkuin päästiin itse asiaan...

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco
Tein eilen ruokaa naiselle, katsottiin sohvalla leffaa yms. mutta se ryökäle nukahti ennenkuin päästiin itse asiaan...

Voi jummi, tasa-arvo toteutuu pikkuhiljaa tässäkin :)
Älä kerro Jagsille, tai se löytää jostain nukkumavero-linkin. Oma juilinnan aiheeni: miksi edes kävin 'Miesvero'-ketjussa, prkl.

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti tant gredulin
Voi jummi, tasa-arvo toteutuu pikkuhiljaa tässäkin :)

Parantaako juttua vielä se että mä ehdin hoitamaan hänet oraalisesti, mutta sitten se loppuikin se homma kun piti käydä välillä suihkussa (ihan hänen pyynnöstä). Ehkä pitäisi olla iloinen että se hyytyi totaalisesti mun käsittelyssä...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Miguel
On toinenkin samansuuntainen vitutuksen aihe, josta piti avautua jo eilen. Nimittäin uimahallissa väylän tukkijat. Kaksi mummoa meni rinnakkain etanan vauhtia, ja vielä niin leveästi, että vastaantulevienkin pitää melkein kaventaa liikerataansa.
Tuollaisten hitaasti kelluvien ryhävalaiden ohittaminenhan on helppoa. Jaa miten niin? Tavallista pidempi sisäänhengitys, pidättele henkeä, ja sukella mummojen ohi (eli ali). Sukeltaminen on vielä ihan kivaakin.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
"Arvostettu" valokuvausliike ei onnistu millään valmistamaan laadukasta jälkeä koko kuvasatsista, joita poikani yksivuotiskuvista olen tilannut. On se saatana kummaa, että ensimmäiset 4 kuvaa ovat kunnollisia, mutta lisäkuvat ovat punaisia kuin 70-luvulta. Olen palauttanut lisäkuvat takaisin uudelleen kehitettäviksi jo kahteen kertaan nimeltämainisemattomaan Foto Manneliniin.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Rocco
Tein eilen ruokaa naiselle,
Viestin lähetti Rocco
mä ehdin hoitamaan hänet oraalisesti,
Oraalia kai syöminenkin..

Iloisuus roskiin, ranteet auki, nainen nukahti käsittelyssäsi.

K

Rocco

Jäsen
nainen nukahti käsittelyssäsi.

K

Mutta eipä se täällä valita että jäi ilman... :)

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtymään

Viestin lähetti Rocco

Niin, ja se on sulle pimpslooran kipeälle piikojalle ihan oikein.

Täältä tähän

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin sanomat.

Voiko perseemmin toteutettuja tilausmahdollisuuksia ollakaan. Miksi helvetissä ei voi tilata viikonloppulehtiä? Siis lauantain ja sunnuntain? Pelkkä sunnuntaitilaus on sikakallis.
Kuinka perkeleen kauan tuota mahdollisuutta pitää odotella vielä?

Idioottien idioottia on touhu hesarilla.. vittu!

K

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Ei mee pelit tasan

Sain juuri tovi sitten kuulla, että enoni, 6-vuotiaan tytön isä, siirtyi vihreämmille metsästysmaille tänä aamuna. Niin se taitaa olla että parhaat lähtee ensin...harmi ettei minuun siirtynyt yhtään enoni positiivisista ominaisuuksista vaan isona minusta tuli egoisti-snobi-pikkusielu-mulkku...R.I.P.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis mitä ?

Helsingin sanomat.

Voiko perseemmin toteutettuja tilausmahdollisuuksia ollakaan. Miksi helvetissä ei voi tilata viikonloppulehtiä? Siis lauantain ja sunnuntain? Pelkkä sunnuntaitilaus on sikakallis.
Kuinka perkeleen kauan tuota mahdollisuutta pitää odotella vielä?

Idioottien idioottia on touhu hesarilla.. vittu!

K

Minulle tulee la-su Helsingin sanomat. Tilasin joitakin viikkoja sitten, kampanjatilauksena. Eli kyllä sen pitäisi olla mahdollista?

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Siis mitä ?

Viestin lähetti Gentleman
Minulle tulee la-su Helsingin sanomat. Tilasin joitakin viikkoja sitten, kampanjatilauksena. Eli kyllä sen pitäisi olla mahdollista?

Ilmeisesti kestotilaajat ovat saaneet kuponkeja, joilla voi tuon tilata jollekin tutulleen. Veppisuvuilla ei tuota mahdollisuutta ole.

Kai tuon perään voisi kysellä, jos jaksaisi. Vituttaa vain ruikuttaa jonkun päivän selvän asian perään.
Maan muut lehdet ovat kyllä tuota tarjonneet jo pitkän aikaa, mutta ei hesaridinosaurus. Ihme kun yleensä ovat saaneet veppiin muut tilausmahdollisuudet.

Edit,
Jaa, on siellä linkki, joka ei toimi.. nice..

http://tilaa.helsinginsanomat.fi/kampanjatilaus/

K

Viimeksi muokattu:

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Siis mitä ?

Ilmeisesti kestotilaajat ovat saaneet kuponkeja, joilla voi tuon tilata jollekin tutulleen. Veppisuvuilla ei tuota mahdollisuutta ole.

Kai tuon perään voisi kysellä, jos jaksaisi. Vituttaa vain ruikuttaa jonkun päivän selvän asian perään.
Maan muut lehdet ovat kyllä tuota tarjonneet jo pitkän aikaa, mutta ei hesaridinosaurus. Ihme kun yleensä ovat saaneet veppiin muut tilausmahdollisuudet.

K

No joo, itselläni tämä meni niin että tilasin sen 2vk tutustumisjakson ja sen jälkeen kun kyselivät puhelimitse jatkosta, tilasin viikonlopun lehdet 5 kuukauden jaksolle. Eli mitään erityistä kupongia ei hommaan tarvittu.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jaakkolaksi meni sitten tämänkin illan peli. Mikä v*ttu siinä on, että aamulla ei ole kuumetta ja eikun töihin. Iltapäivällä mittarit ovat sitten punaisella. Perkele. Pitäisiköhän laittaa prioriteetit uusiksi? "Setä lääkäri. Mulla on nyt aika ok olo, mutta illalla on peli ja haluaisin mennä katsomaan. Jotta laitatko saikkua tämän ja huomisenkin ettei jää matsit väliin?"

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Palvelupuhelimet

Minua vituttaa nämä nykyiset palvelupuhelimet, joissa pyydetään painamaan 1 - jos haluat sitä, 2 - jos haluat tätä, 3 - jos tämä palvelu vituttaa jne...

Sitten kun olet kuunnellut koko vitun litanian ja päässyt lopulta läpi ehkä, siis ehkä sille henkilölle jolle asia kuuluu niin hän ei vastaa puhelimeen, eikä hänen työtoverinsakaan jolle puhelu siirtyy.

Niinpä sitten aloitat koko vitun ketjun alusta! Tätä kun kelaa muutaman kerran läpi sellaisen asian vuoksi jota ei voi jättää hoitamatta - niin kyllä vituttaa!!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.