Vitutusketju

• 15 034
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa matematiikka. Kaikissa muodoissaan. Pitäisi lukea kokeeseen, mut ei jaksa kiinnostaa ko. aine tippaakaan. Ja jos jätän lukematta, odottaa uusintakoe syysloman jälkeen.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oikeus!

Viestin lähetti Padis
Vittu.... tai sen puute.
.......
Tämä tarina on tosi. (onneks on kaksi tervettä kättä)

Niin ja se on sulle krooniselle runkkarille ihan oikein!

Täältä tähän

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti metsänpeikko
..... nyt minua vituttaa, ettei minulla ole "Aki Heino Supporter Club"-T-paitaa.

Niin, kerrottakoon, että ko. T-paita on eilen pesty ja siten valmiina kaikenlaisiin toimiin. Huuhteluainetta en käyttänyt, mutta muuten em. paita tuoksuu "siis tosi ihqulle!"

Sitä paitsi, huuhteluaineet on sellaisten silkkipippeli-tinttitukkien aineita. Tosi taljaveikko käyttää pelkkää basic-settiä.

Täältä tähän

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti ervatsalo

Sitä paitsi, huuhteluaineet on sellaisten silkkipippeli-tinttitukkien aineita. Tosi taljaveikko käyttää pelkkää basic-settiä.

Mitä, jokos mr. ervatsalon metroseksuaalinenkausi on taaksejäänyttä elämää? Hus hus käyttämään huuhteluaineita niin johan ihqut tytsyt pyörii kiimaisina ympärilläsi.

vlad.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vlad
Mitä, jokos mr. ervatsalon metroseksuaalinenkausi on taaksejäänyttä elämää? Hus hus käyttämään huuhteluaineita niin johan ihqut tytsyt pyörii kiimaisina ympärilläsi.

vlad.

Kyllä. Rispektiä tulee varmasti.

Ja naurua sekä pilkantekoa saat osaksesi kun huuhtelut harjoituspaidan ja menet se päällä paikallisen kiekkoseuran kiekkovuorolle. Kuten minä sain. Eivät ymmärtäneet orkidea-vaniljalta tuoksuvan huuhteluaineen tehoa. Ne sivistymättömät moukat.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Pitkäveto yllättäen maalilla väärin, 5€:n lappu, jossa oli Chelsea, Schalke ja Roma. Roma pelasi tasan. Ei nyt isoista rahoista ollut kyse, mutta vituttaa silti...

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tuli voitettua HIFK:in kotisivuskabasta 2 lippua valinnaiseen otteluun. Otinpa matsin Ipaa vastaan. Itse ottelussa ei ole mitään vikaa. Paikat on vaan aika hanurista. Paikat on C7 kakkosriviltä. Tähän päähän kotijengi hyökkää vain kerran. Taitaa olla kyseiset mestat jonkun joka ei ole viitsinyt kausariaan uusia.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Mahtiankka
Pitkäveto yllättäen maalilla väärin, 5€:n lappu, jossa oli Chelsea, Schalke ja Roma. Roma pelasi tasan. Ei nyt isoista rahoista ollut kyse, mutta vituttaa silti...

Roma kusi tuuskinkin pitkävedon, tai oikeastaan Inter. Harvoimpa kolmella pelillä olen saanut kerrointa 42,20 lappuun, joka jää yhden maalin päähän.

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Nurmijärven Peto
Tuli voitettua HIFK:in kotisivuskabasta 2 lippua valinnaiseen otteluun. Otinpa matsin Ipaa vastaan. Itse ottelussa ei ole mitään vikaa. Paikat on vaan aika hanurista. Paikat on C7 kakkosriviltä. Tähän päähän kotijengi hyökkää vain kerran. Taitaa olla kyseiset mestat jonkun joka ei ole viitsinyt kausariaan uusia.

No noille paikoille tuskin kellään on ollut kausaria.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Porin Kela, voi vittu kun toimii hyvin...

Viimeksi kun siellä kävin (kauan sitten) ei siellä ollut tällaista jakoa eri asioille. Itse odottelin liki tunnin ja neljä ihmistä meni luukulle ja minua ennen oli vielä kolme, samalla eri asioita hoitavia ihmisiä meni minun ohitseni monia ja joillain luukuilla naiset istuivat vailla töitä. Ennen hommat sujui paljon nopeammin kun joka luukulle otettiin kaikenlaisia tapauksia.

No itse kyrpiinnyin ja häivyin huono puoli oli että tänään oli viimeinen päivä hoitaa asia (vittu jos paperi lähetetään 1,5 viikkoa ennen määräpäivää). Jos tämän takia lakkaa lasten kodinhoidontuki niin saa Porin toimiston vastaava kuulla kunniansa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Nurmijärven Peto
Huoh... Jotkut eivät ole sitten mihinkään tyytyväisiä. Ilmaiseksi pitäisi saada priimaa!

;D

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Vittu kun pitäisi keksiä jostakin opinnäytetyön aihe. Kesätyöpaikalla ei ole tarjota mitään hommaa ja kiinnostus on yhden prosentin luokkaa ruveta soittelemaan eri paikkoihin työn toivossa. Lisäksi vituttaa krooninen rahan puute. Vitun opiskelut.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vittu.

3 viikon lomalta duuniin, todetakses että joku saatanan inframuutos on siirtänyt teidän osaston hevon kuikkaan... järjestele siinä aluksi kaikki rkeleen kamat kondikseen, jonka jälkeen shift-deletellä koko maililoota.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti korkki

No itse kyrpiinnyin ja häivyin huono puoli oli että tänään oli viimeinen päivä hoitaa asia (vittu jos paperi lähetetään 1,5 viikkoa ennen määräpäivää). Jos tämän takia lakkaa lasten kodinhoidontuki niin saa Porin toimiston vastaava kuulla kunniansa.

Kotihoidontukea myönnetään takautuvasti jopa kuuden kuukauden päähän. Eli vaikka maksatus vähän kestäisi, niin kyllä hillot pitäisi olla tulossa, vaikka vähän myöhässä hakisi.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Voihan perkele.

Miksi edes vaivauduin katsomaan Armageddonin, kun olisin voinut vaikka lukea ja nukkua samaan aikaan. Bruce Willis pelastaa taas maailman! Ja vielä vitun nyyhkisleffa, enemmän räjähdyksiä kehiin.

Onneksi Steve Buscemi heitti muutaman hyvän läpän. Erotti paskan leffan umpipaskasta.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Wilzu
Voihan perkele.

Miksi edes vaivauduin katsomaan Armageddonin, kun olisin voinut vaikka lukea ja nukkua samaan aikaan. Bruce Willis pelastaa taas maailman! Ja vielä vitun nyyhkisleffa, enemmän räjähdyksiä kehiin.

Onneksi Steve Buscemi heitti muutaman hyvän läpän. Erotti paskan leffan umpipaskasta.
Ihmejuttuja nämä. Ajatteleppa tota Ben Affleckia. Ukko on selvinnyt läpi Pearl Harborista ja sit vielä käynyt tuhoamassa yhden asteroidin. Asiaa tarkemmin pohtiessani suuremmat propsit menee kuitenkin Tom Hanksille, joka on ollut autiolla saarella, kirjakaupan johtajana, Apollo-lennoilla, Toisessa maailmansodassa, Vietnamissa, ajanut takaa Frank Abagnale jr:ää, vahtinut vankilaa ja kaikkea muuta! Tässä välissä hän on ehtinyt mennä monta kertaa uudelleen yhteen erittäin kauniin Meg Ryanin kanssa, kunnes kansalaisuuttaan vaihdettuaan hän takaisin entiseen kotimaahansa tullessaan jäi kiinni terminaaliin ja löysi sieltä mielestäni yhden maailman seksikkäimmistä naisista, eli Catherine Zeta-Jonesin.

Tarinan nimi oli muuten Castillo ja mukahauskuus..

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Kerhovaltakunnan Marsalkan T-paita online

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kerrottakoon, että ko. T-paita on eilen pesty ja siten valmiina kaikenlaisiin toimiin. Huuhteluainetta en käyttänyt, mutta muuten em. paita tuoksuu "siis tosi ihqulle!"

Ja tästä voimme päätellä, että erva-herran löytää varmimmin tuoksun perusteella..?

Mutta että jos torstaina onnistun niissä voiteluissani, joita olen tässä viikon verran jo kuumeisesti pohtinut, niin sinä riisut tuon kyseisen paidan ihan suorassa lähetyksessä, kaiken kansan edessä, ja lahjoitat minulle, niinkö? Ja loppuajan kansa saa leipää ja sirkushuveja hyvinkehittyneiden rintalihastesi ihailun muodossa? Eikä kukaan enää sen jälkeen jaksa muistaa, että Ässät vei Kerhoa kuin pässiä narussa.
Näin se käy, valmiina ollaan.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vittu, näytönohjain päätti hajota täysin ilmoittamatta ja vähän on sellainen fiilis, että takuupalautuksen kanssa menee iiiikuisuus.
ÄÄ tahtoo pelata rome-total waria...

Anton

Jäsen
Wituttaa oman kropan toiminta tai toimimattomuus.

Viikonloppuna pelattiin pilkkopimeällä piitsillä munasillaan amerikkalaista jalkapalloa. Ainoa paikka, johon ei satu ovat ikenet. Mitähän megavi[SENSUROITU]sta nyt niille siten keksisin? Varpaat ovat muutaman sentin lyhyempiä ja nahka on melkein kaikkialta kuoriutunut rantakiviin syöksyilystä. Viimeisen laskun mukaan melkein kaikki hampaat ja silmät ovat mukana.

Eikö sitä koskaan opi? Vituttaa oma tyhmyys! Miksihän vitussa minä edes kannan päätä mukanani?

Vitun idiootti!

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Viestin lähetti varjo
vittu, näytönohjain päätti hajota täysin ilmoittamatta ja vähän on sellainen fiilis, että takuupalautuksen kanssa menee iiiikuisuus.
ÄÄ tahtoo pelata rome-total waria...

Lohduttaako vitutusta yhtään jos kerron, että se on ihan todella hyvä peli, kun siinä pääsee vähän pidemmälle - parthialaisilla, egyptiläisillä ja karthagolaisilla kampanjapelaaminen varsinkin rulettaa!

Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu vitutusketjuun, mutta ihmetyttää että täälläkin jengi jaksaa innostua jostain GTAsta, Halosta ja sekunda-kiakkopeleistä (EA NHL2000-2005) , kun voisivat pelata Rome:Total Waria.

Roma invicta, Roma victor!!

muaddib

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun ei tajua matematiikan P3:sta mitään. Välikoe maanantaina, ja viikonloppuna muijan kanssa landelle, missä ei varmasti jaksa opiskella. Huomisista laskuharjoitustehtävistä ei mitään hajua. Mikä vitun Möbius-kuvaus, harmoninen konjugaatti tai kompleksinen potentiaali? Kirjakin on englanniksi, ja luennoitsija niin huono, etten ole luennoilla käynnyt. Missä tätäkin asiaa tarvitsee isona?

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
muaddib:

Itse olen jo 34 alueen hallitsija, Scipio Africanus kutsumanimeltäni.
Nyt vaan jää pelailu vähän väliin, jos näytönohjainongelma ei ratkea.

Muut kansat on homoja, Rooma hallitsee,
Pretoriaanikohortti MARS!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.