Vitutusketju

• 15 027
  • 478
Tila
Viestiketju on suljettu.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
on niin kauhean helppo vain olla

Se hieman vituttaa, mutta ei häiritsevästi....

Muuten menee ihan hyvin... En taida sopia tänne ihan just.... Mutta eiköhän tässä pian taas ala vituttaa, heh!

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tarjolla tänään: Mies!

Viestin lähetti metsänpeikko
Tulen ensi torstaina Hämeenlinnaan katsomaan Ässien peliä, mitenköhän siellä käyttäydytään?

Niin, kerrottakoon heti tähän alkuun, että minä olen kyllä aika vetävän näköinen jannu ja sitä paitsi menossa myös katsomaan ko. ottelua.

Yhden kaljan saatan juoda ja muutenkin olen oikea lähes kaikkien alojen ursus! Koskien myös käyttäytymistä ja humalaistentorjunta-skeneä.

Eli siitä vain kuule YV-laatikkoani täyttämään!

Täältä tähän

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tana, kun täällä labrassa joutuu olemaan koko illan.

Haihdu, vesi, haihdu!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Jii
Tana, kun täällä labrassa joutuu olemaan koko illan.

Haihdu, vesi, haihdu!
Käytä aika hyväksi ja rupee samaan aikaan tislaamaan koti.. labrapolttoista. Kyllä siinä vitutus kaikkoaa kun tietää vkloppu viinat on plakkarissa.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Tarjolla tänään: Mies!

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kerrottakoon heti tähän alkuun, että minä olen kyllä aika vetävän näköinen jannu ja sitä paitsi menossa myös katsomaan ko. ottelua.

Yhden kaljan saatan juoda ja muutenkin olen oikea lähes kaikkien alojen ursus! Koskien myös käyttäytymistä ja humalaistentorjunta-skeneä.

Eli siitä vain kuule YV-laatikkoani täyttämään!

Täältä tähän

JES JES JES!!! Tätä mä just odotin!

Tiesithän muuten, että olen ihan mieletön Aki Heino- ja Marko Toivonen-fani? Pirulainen, kun ei ole Akin fanipaita vieläkään löytänyt tietään luokseni,sen perusteella olisit(te) minut helposti bonganneet. Mutta kyllähän minut on helppo tunnistaa siitä, että olen hallin vetävimmän näköinen blondi, ja joudun jatkuvasti hätistelemään niitä nilviäisiä kauemmas.

Että siltä pohjalta, ensi torstaita odotellessa...

Kaivanto

Jäsen
Re: Aaaaargh...

Mikä ihme saa keski-iän ylittäneen, tai juuri amiksesta vapautuneen humalaisen miehen --

Se on kuule pillu, joka saa minkä tahansa ikäisen miehen mitä tahansa.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kapiset kioskiryöstäjät!

Tunti sitten tämän meidän oman lintukodon Pateniemen R-kioski ryöstettiin röyhkeästi. Astelin sisään kioskille asioimaan ja huomaan kun myyjä itkukurkussa soittaa poliiseja paikalle. Pipo kädessä oli ryöstäjä osoittanut myyjää ja vienyt kassasta rahat.

Perkeleen luuserit. Siinä meni nuoren tytön pasmat totaalisen sekaisin ja koki varmasti järkytyksen jota ei ihan äkkiä unohda. Ja todennäköisesti mitättömän summan takia. Toivottavasti kamerat tallensivat ryöstön ja siitä kuvasta saisi vielä selvääkin. Sitten voisi olla kait toivoa saada tekijä kiinni. Muutoin pimeään iltaan katoaa tehokkaasti...Vittulainen...!

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Oli muka taas niin varma pitkävetorivi, ja kusi tasuriin, vittu. Siinä meni kybä. Vitun Arsenal.

41 Chelsea - FC Porto 1 1,45
45 PSV - Panathinaikos 1 1,60
46 Rosenborg - Arsenal 2 1,45

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Aki Heino Supporter Club

Tiesithän muuten, että olen ihan mieletön Aki Heino- ja Marko Toivonen-fani? Pirulainen, kun ei ole Akin fanipaita vieläkään löytänyt tietään luokseni,sen perusteella olisit(te) minut helposti bonganneet. Mutta kyllähän minut on helppo tunnistaa siitä, että olen hallin vetävimmän näköinen blondi, ja joudun jatkuvasti hätistelemään niitä nilviäisiä kauemmas.

Niin, itsehän kuulun "Aki Heino Supporter Clubiin", josta johtuen omistan erittäin harvinaisen "Aki Heino Supporter Club" T-paidan, joita on todellakin vain harvoilla ja valituilla.

Kannattaa siis katsella sellaista vetävän näköistä jannua, jolla on ko. musta T-paita. Vihjeenä kerrottakoon, että ko. teksti lukee siinä hyvinmuodostuneen vasemman rintalihakseni kohdalla.

Että siitä vain kokeilemaan onnea, esitän kyllä vaikeasti tavoiteltavaa. Tosin oikeilla metodeilla minutkin voi skorettaa kuin kuolleen pulun!

Täältä tähän

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttaa kun aamulla herää niin keittiö lainehtii vettä. No ei varsinaisesti lainehdi, mutta märkä kuitenkin. Keittiön kaapin uumenissa olevat ikivanhat putket ovat näköjään sanoneet sopimuksen irti. kele.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa ääliökaverini, joka kutsui tupareihinsa eksäni. Vituttaa niin paljon, että taidan jättää koko helvetin tuparit väliin. Siinähän sitten juhlii sen ämmän kanssa, tekee samalla valintansa. Painukoon vittuun koko jätkä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hirvi vituttaa!

Nyt vituttaa. Ajan joka aamu ja iltapäivä 100 km työmatkan h-autolla. Autosta on puhallin paskana = huurteiset ikkunat joista ei näe ulos varsinkaan aamulla alkutaipaleella. Alituinen tankkaaminen vituttaa. Maksamatta jättävät kimppakyytiläiset vituttavat vielä enemmän. Vituttaa ettei viitsi sanoa että alahan maksaa jo ei tää ilmaista oo mutta kun oon niin vitun kohtelias. Mua vituttaa nousta 06.25 aamulla. Siksi nukun mahdollisimman pitkään että mua vituttais vähemmän, silti ylös noustessa vituttaa yhtä paljon, jopa enemmän. Työt mulla alkaa kahdeksalta.

Nousen ylös 6.40 ja sitten onkin jo kiire perkele kun pitäis pukea ja ehkä syödä banaani tai sitten juoda jukurttia suoraan litran purkista ettei tuo saatanan maha kurisis vitutusta aiheuttaen töissä. Aamupaskalla käymisestä himpessä olen jo luopunut, siihen menisi liian kauan, paskan koostumuksesta riippuen 2-5 min. Kärsin vittumaisen paskahädän tuskista työmatkan ajan ja käytän sitten työpaikan vessaa, myhyhymuhuha.

Tämä kaikki johtaa siihen että h-autoni nopeus on siinä 125 km/h satasen rajoituksella. Kyllä minä sen vittu tiiän ettei siinä oo mitään järkeä nukuskella vielä yksiä viiden minuutin torkkuja jos seuraus on ylinopeutta ajaminen hirviä, rekkoja ja kamikaze-ohittelijoita kuhisevalla pätkällä! Tänä aamuna tienposkessa oli valtava hirvi. Enpä uskalla enää ajella ylinopeutta ja mun täytyy nousta jopa 15 minuuttia aikaisemmin ja sekös vituttaa.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa ääliökaverini, joka kutsui tupareihinsa eksäni. Vituttaa niin paljon, että taidan jättää koko helvetin tuparit väliin. Siinähän sitten juhlii sen ämmän kanssa, tekee samalla valintansa. Painukoon vittuun koko jätkä.

Mene ja avaa pari kaljapulloa sen kaverin kajarikoteloon. Helpottaa varmasti...

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos ei vielä vituta, käykääpä rautakaupassa

terv. Rautakaupan ryöstämäksi joutunut.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Pärde

Mulla oli aikoinaan sama tilanne ja ex vielä seurusteli kaverini kanssa, ei tosin isännän. Tuumasin, että en huormassa jätä bileitä sen takia väliin.

Tuli kyllä aivan loistava mieli, kun olin vessajonossa ja tyttö tuli taakseni. Luonnollisesti tunnistin äänen "perna... perna, hei perna". En kääntynyt ja samalla vessan ovi aukesi.

Seuraavan kerran näin tytön vilaukselta vasta vuosia myöhemmin.

Älä helvetissä anna yhden typerän akan pilata sun ja frendis välejä. Minäkään en antanut, vaikka onhan toi aikamoista, kun ne on nyt naimissa ja me ei yksinkertaisesti samaan tilaan mahduta sen ämmän kanssa. Tai siis mä en mahdu sen kanssa.

Muistan kyllä nikkisi tästä eräästäkin ketjusta. Pärjäile.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ihan pikkusen vitusti kyrsii, TV.n kun avaa, on kuva muutaman minuutin aivan punainen. Taidan antaa koko värkin jollekin kalastajalle verkon alapaulan painoksi. On tietenkin mahdollista että tuo punaväri on vasemmistoliiton salaliitto, silloin vituttaa vielä enemmän.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi Vitun The Toiminnanjohtaja elikkäs Masa. Kuinka paljon sulla vielä on niitä sammakoita siellä suussa ?

Se on jatkossa kiroiltava sanomalla/kirjoittamalla Voi Matti ! Turha sitä on viatonta Vi...a käyttää.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
hävytöntä

Viestin lähetti bozik
Voi Vitun The Toiminnanjohtaja elikkäs Masa. Kuinka paljon sulla vielä on niitä sammakoita siellä suussa ?

Se on jatkossa kiroiltava sanomalla/kirjoittamalla Voi Matti ! Turha sitä on viatonta Vi...a käyttää.

Korkea moraalini ja hyvä tapakasvatukseni estävät minua käyttämästä moisia brutaaleja sanoja. Voi m.... Leikattakoon sormeni irti ennenkuin alennun moista käyttämään.
Perinteisellä vitulla kun on se viihdearvo verbaaliarvon lisäksi.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Tosiveteraani
Ihan pikkusen vitusti kyrsii, TV.n kun avaa, on kuva muutaman minuutin aivan punainen. Taidan antaa koko värkin jollekin kalastajalle verkon alapaulan painoksi. On tietenkin mahdollista että tuo punaväri on vasemmistoliiton salaliitto, silloin vituttaa vielä enemmän.

Toi punainen väri on paha. Todennäköisesti seeuraavaksi mitä sille tapahtuu on, että kuuluu pamaus ja savut nousee.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Aaaaargh...

Viestin lähetti Kaivanto
Se on kuule pillu, joka saa minkä tahansa ikäisen miehen mitä tahansa.

Hei luuletko ihan tosissasi, ettei minun tee koskaan mieli... noh, eks tiä... mutta en silti ala lääppiä ja lähennellä ketään. Varsinkaan jäähallissa. Varsinkaan kun peli on kesken. Jotkut miehet ilmeisesti kuitenkin toimivat vielä alkukantaisten vaistojensa mukaan. Ja tuo alkukantaisuus palautuu mieliin varsinkin silloin, kun on huikkaa otettu reippaammalla otteella. Niinkö?

Ja ketjun otsikkoon palatakseni, nyt minua vituttaa, ettei minulla ole "Aki Heino Supporter Club"-T-paitaa. Mistä niitä saa? Miten pääsee harvaksi ja valituksi?
Toisaalta myös se vituttaa, että menin tilaamaan sen #77-fanipaidan. Olisi pitänyt odottaa ja katsoa, nyt tiedän. Sillä vaikka olenkin Agitaattorin totaali-fani, olisi ollut kohtalaisesti rouheampaa pukeutua #10-paitaan. Marko Toivonen on äijä! (Toivottavasti kukaan ei huomaa näppäimistölle valunutta kuolaa, jota tuli jo pelkästä #10:n ajattelemisesta...)

Kaivanto

Jäsen
Re: Re: Re: Aaaaargh...

Hei luuletko ihan tosissasi, ettei minun tee koskaan mieli... noh, eks tiä... mutta en silti ala lääppiä ja lähennellä ketään. Varsinkaan jäähallissa. Varsinkaan kun peli on kesken. Jotkut miehet ilmeisesti kuitenkin toimivat vielä alkukantaisten vaistojensa mukaan. Ja tuo alkukantaisuus palautuu mieliin varsinkin silloin, kun on huikkaa otettu reippaammalla otteella. Niinkö?

Siis en minä sillä, että kiristävät housut oikeuttaisivat käytöstapojen puutteen. Ne vain selittävät sen. Vastasinpa vain siltä varalta, että olisit vakavissasi pohtinut lopulta melko yksinkertaista vastausta.

Uskoisin, että huikanotolla ja elostelulla on positiivinen korrelaatio esittämälläsi tavalla. Lisäksi jääkiekkokulttuurissa naiskuva laahannee muutamia kymmeniä vuosi jäljessä verrattuna ympäröivään yhteiskuntaan. Miehet kyllä tulevat jäähalliin (toisinaan) selväjärkisessä tilassa, mutta vaipuvat pillu- ja turpaanvetojuttujen kanssa samantyyppiseen joukkopsykoosiin kuin armeijassa.

Kaikkia muodit tulevat ja menevät sykleittäin, joten eiköhän herrasmieheyskin jossain vaiheessa ole jälleen pop.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ja tuo alkukantaisuus palautuu mieliin varsinkin silloin, kun on huikkaa otettu reippaammalla otteella. Niinkö?

Näinhän asia eräässä mielessä on, tietyn humalapisteen ylitettyään tavanomaiset käytöstavat jäävät taka-alalle ja ihminen toimii sen jälkeen eräällä tavalla omimillaan (lue "aidoimmillaan").

Humalatila poistaa estot ja sen jälkeen esille nousevan ne alkuvoimaisemmat vietit, naisilla on sama juttu, mutta eri intressien tähden käytös on hivenen eriävä, tai käyttäytyminen ilmenee eritavalla.

Jos haluat tutustua ihmiseen perinpohjin, juota hänet känniin ja tarkkaile häntä, tuolloin näet hänet sellaisena millainen hän on kun sivistyksen muovaamat estot ovat karisseet pois. Tämä paljastaa niin hyvät kuin - erityisesti - huonot puolet.

vlad.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Re: Aaaaargh...

Toisaalta myös se vituttaa, että menin tilaamaan sen #77-fanipaidan. Olisi pitänyt odottaa ja katsoa, nyt tiedän. Sillä vaikka olenkin Agitaattorin totaali-fani, olisi ollut kohtalaisesti rouheampaa pukeutua #10-paitaan. Marko Toivonen on äijä! (Toivottavasti kukaan ei huomaa näppäimistölle valunutta kuolaa, jota tuli jo pelkästä #10:n ajattelemisesta...)
Joo, Aki Heinon paita taitaa olla ihan turha hankinta kun noilla otteilla Akinaattori pelaa kauden loppuun jossain muualla.

Toivonen taas on raumalainen, ei kai kukaan Porilainen oikeasti hanki Toivosen tai Ketolan pelipaitoja.

Mulla on muuten samanlainen parta kuin Toivosella (ainakin Annulin mielestä), onks mulla paremmat mahkut kun kännisillä lääppijöillä? ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.