Viestin lähetti metsänpeikko
Tulen ensi torstaina Hämeenlinnaan katsomaan Ässien peliä, mitenköhän siellä käyttäydytään?
Käytä aika hyväksi ja rupee samaan aikaan tislaamaan koti.. labrapolttoista. Kyllä siinä vitutus kaikkoaa kun tietää vkloppu viinat on plakkarissa.Viestin lähetti Jii
Tana, kun täällä labrassa joutuu olemaan koko illan.
Haihdu, vesi, haihdu!
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kerrottakoon heti tähän alkuun, että minä olen kyllä aika vetävän näköinen jannu ja sitä paitsi menossa myös katsomaan ko. ottelua.
Yhden kaljan saatan juoda ja muutenkin olen oikea lähes kaikkien alojen ursus! Koskien myös käyttäytymistä ja humalaistentorjunta-skeneä.
Eli siitä vain kuule YV-laatikkoani täyttämään!
Täältä tähän
Mikä ihme saa keski-iän ylittäneen, tai juuri amiksesta vapautuneen humalaisen miehen --
Tiesithän muuten, että olen ihan mieletön Aki Heino- ja Marko Toivonen-fani? Pirulainen, kun ei ole Akin fanipaita vieläkään löytänyt tietään luokseni,sen perusteella olisit(te) minut helposti bonganneet. Mutta kyllähän minut on helppo tunnistaa siitä, että olen hallin vetävimmän näköinen blondi, ja joudun jatkuvasti hätistelemään niitä nilviäisiä kauemmas.
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa ääliökaverini, joka kutsui tupareihinsa eksäni. Vituttaa niin paljon, että taidan jättää koko helvetin tuparit väliin. Siinähän sitten juhlii sen ämmän kanssa, tekee samalla valintansa. Painukoon vittuun koko jätkä.
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa ääliökaverini, joka kutsui tupareihinsa eksäni. Vituttaa niin paljon, että taidan jättää koko helvetin tuparit väliin. Siinähän sitten juhlii sen ämmän kanssa, tekee samalla valintansa. Painukoon vittuun koko jätkä.
Viestin lähetti mjarkko
Jos ei vielä vituta, käykääpä rautakaupassa
terv. Rautakaupan ryöstämäksi joutunut.
Viestin lähetti bozik
Voi Vitun The Toiminnanjohtaja elikkäs Masa. Kuinka paljon sulla vielä on niitä sammakoita siellä suussa ?
Se on jatkossa kiroiltava sanomalla/kirjoittamalla Voi Matti ! Turha sitä on viatonta Vi...a käyttää.
Viestin lähetti Tosiveteraani
Ihan pikkusen vitusti kyrsii, TV.n kun avaa, on kuva muutaman minuutin aivan punainen. Taidan antaa koko värkin jollekin kalastajalle verkon alapaulan painoksi. On tietenkin mahdollista että tuo punaväri on vasemmistoliiton salaliitto, silloin vituttaa vielä enemmän.
Viestin lähetti Kaivanto
Se on kuule pillu, joka saa minkä tahansa ikäisen miehen mitä tahansa.
Hei luuletko ihan tosissasi, ettei minun tee koskaan mieli... noh, eks tiä... mutta en silti ala lääppiä ja lähennellä ketään. Varsinkaan jäähallissa. Varsinkaan kun peli on kesken. Jotkut miehet ilmeisesti kuitenkin toimivat vielä alkukantaisten vaistojensa mukaan. Ja tuo alkukantaisuus palautuu mieliin varsinkin silloin, kun on huikkaa otettu reippaammalla otteella. Niinkö?
Ja tuo alkukantaisuus palautuu mieliin varsinkin silloin, kun on huikkaa otettu reippaammalla otteella. Niinkö?
Joo, Aki Heinon paita taitaa olla ihan turha hankinta kun noilla otteilla Akinaattori pelaa kauden loppuun jossain muualla.Viestin lähetti metsänpeikko
Toisaalta myös se vituttaa, että menin tilaamaan sen #77-fanipaidan. Olisi pitänyt odottaa ja katsoa, nyt tiedän. Sillä vaikka olenkin Agitaattorin totaali-fani, olisi ollut kohtalaisesti rouheampaa pukeutua #10-paitaan. Marko Toivonen on äijä! (Toivottavasti kukaan ei huomaa näppäimistölle valunutta kuolaa, jota tuli jo pelkästä #10:n ajattelemisesta...)