Luin, mutta loput viestistäsi tavallaan yliviivasi tuon ensimmäisen lauseen.. Itse en teilaa TPS:n touhuja näiden kahden pelaajan takia, vaan yleisesti. Etenkin se että ainoa joka on antanut kommentteja on Suikkanen ja TMA jatkoajan keskusteluissa. Tästä puuttuu pitkäjänteisyys kokonaan ja se turhauttaa myös kannattajia.
Uskon että myös tämä vittuilu on pitkälti seurausta siitä että ihmiset alkavat turhautumaan tähän sontaan jota heille tarjotaan. Seura jota jokainen kannattaa käytännössä kuseskelee kintuille minkä ehtii. Malttia pitäisi olla, mutta Suikkasen sanoin (lainaus jostain lehdistötilaisuudesta), "ei sitä saatana vaan ole".
Tuo minun viesti nyt oli suunnattu parille henkilölle täälle, jotka jatkavat pelkästään ja vain haukkua TPS:n toimintaa. Pari viestin verran niitä seuraa ja huomauttaa jostain asiasta tai kysäisee jotain niin vastaus jää tulematta. Toimisto puhuu paskaa ja pelaajat ovat puhtoisia pulmusia. Kyllähän tämä kevät nyt on ollut aika hurlumheitä. Itse haluan edelleen uskoa, että sieltä pamautetaan parin viikon päästä pari kovaa kalaa markkinoilta. Eli todennäköisesti seuraava toimiston ilmoitus on, että he jäävät kesäkuun alussa lomalle ja palataan juhannuksen jälkeen takaisin ja heinäkuussa ilmoitetaan "ykkössentteri", joka osaa myös pelata laidassa. Kauden aikana huomataankin hänen olleen puolustaja.