Mua vituttaa Ässien pelillinen taso.
Vaikka olisi tehty maaliodottaman verran maaleja, olisi peli hävitty.
Kalpa oli selkeästi tänään parempi.
Jossain määrin maalit kuitenkin alkaa viemään pelin kulkua. Ässillä oli tonttia 1. erässä, itse ei osuttu mistään ja KalPa kahdesti.
Ei toki oikeuta 3. erän ulospuhallusta 1-3 tilanteessa, mutta kuitenkin pari erää oltiin ihan pelissä mukana ja pisteissä kiinni.
Eikä saa olla tunteita liikaa, kun perhepeli.Vituttaa jo etukäteen sunnuntain tunteeton lätkyttely.
Eikä sitten yhtään ärräpäitä lennä katsomossa.Eikä saa olla tunteita liikaa, kun perhepeli.
Jotain rajaa nyt.Eikä sitten yhtään ärräpäitä lennä katsomossa.
Ajattelin kyllä kiukutella ja huutaa jatkuvasti ”mä haluun, mä haluun, mä haluun, että Ässät voittaa”.Eikä saa olla tunteita liikaa, kun perhepeli.
Ei saa rikkoa. Sehän tarkoittaisi että Sport saattaisi tehdä maalin. Kyllä me siitä lähdetään että Rubin pelaa huomenna nollapelin.Tämän ketjun kamaa?
Eikö olisi upeaa, että Leppänen huomenna rikkoisi The Ennätyksen? Ehkä pari hipheitä saisi?
Eiköhän Miro anna semmosen pusun Atrolle että ennätykset jää tekemättä.Tämän ketjun kamaa?
Eikö olisi upeaa, että Leppänen huomenna rikkoisi The Ennätyksen? Ehkä pari hipheitä saisi?
Loppukauden saikku?Eiköhän Miro anna semmosen pusun Atrolle että ennätykset jää tekemättä.
Tai semmonen että menee Atrolla peli aivan sekasin, ei tietenkään loukkaantumisia toivota kenellekkään.Loppukauden saikku?
Vielä aamullakin vituttaa eilinen tappio. Tänään sitten kotona vielä turpaan ja kaikki haihattelut neljän sakkiin muka sijoittumisesta voidaan haudata. Mehän ollaan tälläinen pieni ja kiltti vaan, tyydytään olemaan suurten varjossa omassa pikku hiekkalaatikossamme kähmimässä "vallasta" ,kuka nakertaa eniten?
Kyllä mä ainakin lopetin jo tuon neljän joukkoon haihattelun. Paremmat on edellä. Vaikea nähdä että pystyttäisiin sieltä ketään kiilaamaan pihalle ellei siellä ala iso tappioputki. Kalpa on sarjan paras jengi tällä hetkellä ja HIFK on myös ottanut 3 voittoa putkeen.
Tämä uusi järjestelmä on aika raaka sijojen 5-6 kannalta. Vaikka sillä ei ole jatkon kannalta niin suurta merkitystä onko viides vai kahdeksas, niin ainakin itsestäni tuntuisi huomattavasti paremmalta se, että Ässät olisi runkosarjan TOP6:ssa.
Toivottavasti arvostetaan samalla tavalla kuin pohjois-amerikkalaiset arvostaa toisiaan.Eikö se olisi jotenkin tosi ässiä, että ennätys rikotaan Porissa ja Sportin ekalla laukauksella maalia kohti? Toivottavasti porilainen yleisö silti osaa arvostaa, jos tuo ennätys rikkoutuu. On se sen verran kova suoritus, ihan sama kuka sen tekee.
Tämä uusi järjestelmä on aika raaka sijojen 5-6 kannalta. Vaikka sillä ei ole jatkon kannalta niin suurta merkitystä onko viides vai kahdeksas, niin ainakin itsestäni tuntuisi huomattavasti paremmalta se, että Ässät olisi runkosarjan TOP6:ssa.