Niin mäkin voisin veikata, mutta kun mikään ei siihen viittaa.Minä veikkaan taas, että Ässien valmennuksella on tiedossa erittäin monipuolista tilastotietoa peleistä.
Niin mäkin voisin veikata, mutta kun mikään ei siihen viittaa.Minä veikkaan taas, että Ässien valmennuksella on tiedossa erittäin monipuolista tilastotietoa peleistä.
Viimeisessä viidessä pelissä sentään Liigan tehokkainta. Lyhyt otanta mutta otetaan vastaan. Toivottavasti helpottaa jatkossa.Luulisi olevan. Ylivoiman osalta eivät sitä käytä.
Koitin laittaa kun oli 9 kerroin ja ei hyväksynyt, tuli ilmoitus, että kohde suljettu. Tämäkin vielä.Ässien johtaessa 1-0, peli ei ollut Ässien hallussa, mutta kerroin oli HPKlle 8,5...voitin 85 euroa, joka oli tämän kiekkoillan parasta antia minulle.
Kuinka paskaa muiden yv on jos meil on paras?Viimeisessä viidessä pelissä sentään Liigan tehokkainta. Lyhyt otanta mutta otetaan vastaan. Toivottavasti helpottaa jatkossa.
Kyllä harmittaa kahden maalin johdon menettäminen, olisi pari menetettyä pistettä maistunut TOP4-sijaa tavoitellessa.
Jos ei TOP4 asti riitä, niin ainakin kotietu ensimmäiseltä playoff-kierrokselta on pakko saada. Muuten taitaa Ässien kevät jäädä tyngäksi. Siihen on vielä kahdeksan pisteen kaula.
Minusta kahden maalin johdon menettäminen ei ole sulaminen, sitä tapahtuu jääkiekossa yhtenään.
Minusta kahden maalin johdon menettäminen ei ole sulaminen, sitä tapahtuu jääkiekossa yhtenään. Nopea peli ja paljon tapahtuu joskus lyhyessä ajassa. Tänään Ässät olisi voinut yhtä hyvin voittaa, mutta Hovinen oli hyvä ja vähän tuuriakin HIFK:lla. Tänään näin ja joskus toisinpäin. Matka jatkuu.
Ja miten vitussa toi Petmani taklaus ei ole vitosen taklaus??????? Toisinpäin sama tilanne ni automaattine 5+20
Sitä voi jokainen miettiä, jos samassa tilanteessa olisi ottava osapuoli ollut M. Kovarchik tai K. Tanus, että olisiko edes videoita tarvinnut katsella…Täytyy sanoa, että yllätyin itsekin ettei saanut vitosta. Useammasta kuvakulmasta kuitenkin näkyi selvä kyynärpään/käsivarren osuma päähän.
Ilmeisesti eivät nähneet vitosen arvoisena. Olisikohan ratkaisu ollut eri, jos Ertsi olisi talutettu päätyovista koppiin?
Rubinista tulee samalla SM-liigan kovapalkkaisin pelaaja
Lähinnä vituttaa tuo sk:n klikki, Seppäsen höpinöitä vaan.